Ortam BBQ

Hillelaan 32 3072 JD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Ortam BBQ

Ben jij een echte vleesliefhebber die geniet van tafelen in een moderne en huiselijke omgeving? Dan zit je bij Ortam BBQ goed. Terwijl jij aan tafel je vleesgerechten grilt onder het genot van onze overheerlijke mezzes, zorgt de typische mediterrane gastvrijheid voor een onvergetelijke avond.

Ortam BBQ is niet zomaar een restaurant, maar een complete en onvergetelijke beleving in een mooie ambiance. Een all-you-can-eat barbecue restaurant waar je onbeperkt aan tafel vleesgerechten kunt grillen.

Meer informatie over restaurant Ortam BBQ

9,1

Jouw recensie over het restaurant Ortam BBQ

Elna S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Vriendelijk ontvangen, vriendelijk voor kinderen , alles goed verzorgt , heerlijk eten service goed zeker een aanrader en kom zeker nog een x terug????
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Goed eten, vriendelijke bediening maar jammer dat je voor sommige extra gerechten moet bijbetalen. Helaas is het toilet op de 1e verdieping. Erg lastig voor de minder valide die met ons mee was. Verder is het restaurant een aanrader!
Gloria M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Alleen jammer dat het vlees niet echt gekruiden was, maar met de zout en peper aan tafel smaakte het wel lekkerder. Service was perfect!
Sherina A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Zeer goed restaurant, lekker eten enige minpunt is het extra bij betalen van lamskoteletten (1,75 p.st) en gamba's als deze op zijn, al het overige mag je wel onbeperkt laten aanvullen.
Rashel V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Lieve mensen, eten was lekker erg gezellig gehad. Er hing een leuke sfeer en de medewerkers waren erg behulpzaam. Het eten smaakte vers, en het is een leuk concept.
Adiam T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
De service bij Ortam Bbq was uitstekend. Wij werden goed geïnformeerd over het concept. Het eten was lekker, alleen hadden wij het vlees (naast de kofte en kippenvleugels) liever ook gekruid gehad.
betul O.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Service binnen was echt top en t eten was echt heerlijk.

Buiten hebben we ons toetje gegeten helaas na 4x te gevraagd hebben kwam onze thee niet. En we vroegen aan de serveerster of ze t tafel kon afvegen omdat t nog vettig was. Ze gaf als opmerking is t tafel vies ofzo :)))
Youssef B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Perfect!
Ana Maria M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten uitstekende service heel vriendelijk personeel.
Naadje N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het sfeers was geweldig zowel de inrichting. Vlees vond ik niet mals en smaakloos.
Bij het bestellen van drank is het 3 keer voorgekomen dat ze ons zijn vergeten en zijn snel afgeleid. Verder zijn het aardige en respectvolle medewerkers.
Di J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Voor de 2e keer bij Ortam geweest, net als vorige keer was het eten heerlijk, de service perfect en de medewerkers zeer vriendelijk en lief voor kinderen. Bij Ortam is er een leuke sfeer. Ik kom zeker weer een keer terug.
Anwar E.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Perfecte locatie, perfecte service, een restaurant die een 10 verdient. Zeker voor een herhaling vatbaar. Iedereen aan te raden
Nicole C.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Alles goed geregeld, eten meer dan voldoende, helaas vond ik er persoonlijk te veel lamsvlees bij zitten waardoor ik mij vooral beperkt heb tot de kip. Mijn tafelgenoten hadden hier minder moeite mee. Is dus echt een persoonljke voorkeur. Men kwam gelukkig geregeld de drankjes opnemen, snelle,vriendelijke service!
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Wat is het gezellig bij ORTAM BBQ. Zowel binnen als buiten. Het personeel is vriendelijk en professioneel. Het eten is er heerlijk. Alles in eigen tempo oppeuzelen. De prijs is prima in verhouding met kwaliteit en hoeveelheid. Ik kom nog een x hoor zeer zeker. Zowel met vrienden, collega's en gezin. ????????????????????????
Julia T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
ik had om 8 uur gereserveerd, maar wij kwamen 30 minuten te vroeg. wij mochten toen gelijk plaatsnemen.
het concept werd ons duidelijk uitgelegd en er werdt contant gevraagd of alles nog naar wens is .
TOP SERVICE!!!
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
In tegenstelling tot de gewekte verwachtingen viel een bezoek aan dit restaurant me erg tegen. Wanneer je langs rijdt en een glimp opvangt van de koperen schoorstenen, wekt dit hoog gespannen verwachtingen. Eenmaal binnen is er wel het een en ander op aan te merken. Eerst moet je je langs zakken houtskool een weg naar binnen vinden. Als je je geïnstalleerd hebt en je kijkt de verkeerde kant op kijk je pardoes in de opslagruimte waar kratten opgestapeld staan. Het concept lijkt op dat van een all you can eat restaurant, inclusief de dreiging van een "boete" als je je bord niet leeg eet. Hetgeen geserveerd wordt is erg voorspelbaar. Niet opgegeten maar wel al gegrilde etenswaren meekrijgen 'behoort niet bij het concept'. Jammer, want in deze tijd van verspilling zou dit toch gestimuleerd moeten worden. Conclusie: er valt bij Ortam nog een hoop te verbeteren.

Een vegetarisch aangelegd persoon heeft hier niets te zoeken.
Beste Bert, bedankt voor uw waardering en feedback. Jammer dat de verwachting u tegen is gevallen. We hebben helaas te weinig opslagruimte, helaas is er geen mogelijkheid om deze ergens anders te plaatsen. We zijn bezig om voor onze vegetarische gasten een alternatief aan te bieden. Met vriendelijke groet, Ortam BBQ
Annuska S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We keken zo in de opslagruimte en de bediening was gestrest en kortaf. Sausjes uit een tube en sla uit een zakje....
Beste Annuska,
Bedankt voor uw waardering. Jammer dat het u tegen is gevallen. Met vriendelijke groet, Ortam BBQ
MONIER B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer leuke zaak en heel lekker. Eten en topbediening echt een aanrader
Juliëtte K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en goede service gekregen met zeer vriendelijke mensen. Zeker een aanrader en wij gaan echt vaker daar eten..
Gino V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Perfect en heel erg lekker uiteraard voor herhaling vatbaar!!!!