Ortam BBQ

Hillelaan 32 3072 JD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Ortam BBQ

Ben jij een echte vleesliefhebber die geniet van tafelen in een moderne en huiselijke omgeving? Dan zit je bij Ortam BBQ goed. Terwijl jij aan tafel je vleesgerechten grilt onder het genot van onze overheerlijke mezzes, zorgt de typische mediterrane gastvrijheid voor een onvergetelijke avond.

Ortam BBQ is niet zomaar een restaurant, maar een complete en onvergetelijke beleving in een mooie ambiance. Een all-you-can-eat barbecue restaurant waar je onbeperkt aan tafel vleesgerechten kunt grillen.

Meer informatie over restaurant Ortam BBQ

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Ortam BBQ

Cemree D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Tot nu toe zijn jullie gewoon de beste zo klantvriendelijk zo geduldig! Eten was heerlijk bedankt voor de super service ben heel erg tevreden mee! Eerste keer dat ik een feedback geef maar dit verdienen jullie echt! Allah isini rast getirsin insAllah
Serkan B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
echt een aanrader als je lekker wilt eten en personeel is ook goed, schoon zaak eten smaakt lekker als ik een cijfer moet geven 9,5
Anneleen G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten! Snelle bediening door zeer vriendelijke, lieve mensen! Ook onze jarige oma werd in het zonnetje gezet! Bedankt weer!!
Ipek U.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
IK ben super tevreden .Leuke vriendelijke personeel .Echt professioneel bezig zijn ze daar.
Eerste keer een Turkse restaurant die gewoon piccobello is.Meestal heb ik altijd na het vertrek wel wat te piekeren.
Maar ben voor het eerst dik tevreden vertrokken.
K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Na 1 ronde al genoeg gegeten en dasrna nog een heerlijk toetje. Zeer vriendelijke en professionele bediening. Ga er zeker nog een keer eten.
Eray T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Geweldige eten. Mensen in de service waren lief en behulpzaam. Snelle hulp niet die steeds half uur wachten shit van veel restaurants. En het eten was geweldig. Alhoewel dat een beetje aan je zelft ligt hoe goed je kan grillen
Zakaria M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Goede service, lekker eten leuke sfeer. Zeker een aanrader! Zal ook zeker binnenkort weer eens terugkomen. Dank voor de goede sevice!
Rachid S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Wij kenden Ortam BBQ nog niet en dit was de eerste keer voor ons. Het eten was echt lekker en de service was ook geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Nihat D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gewoon geweldig!!!!!!
Meer kan men niet vragen. :)
Eten is heerlijk, service perfect, super vriendelijk personeel, snelle bediening.
Ik kan alleen zeggen tot binnenkort ;)
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Top gegeten hele leuke bediening
Aruna S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
lekker eten en super klantvriendelijk
Burak U.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Gewoonweg super !
Jeanjayden M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Super gezellige plek, lekkere eten, goede personoeel , goede service & iedereen is echt vriendelijk en open super netjes, dat GOD jullie allemaal
Mag zegen
Asmae E.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Makkelijk heen te komen metro tegenover. We hebben heerlijk gegeten lieve personeel. Vond t inrichting ook heel mooi bedankt
Olinda D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Super lekker gegeten leuke bediening. Mijn kinderen vonden het ook heel lekker. Enige minpunt was dat de rekening niet helemaal klopte maar daar kwamen pas achter toen we thuis waren .Maar goed fouten zijn menselijk
Zeker voor herhaling vatbaar
Gr Olinda
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Echt zo geweldig, hele leuke bediening. Vooral het meisje met grijze haren en een meisje met lang bruin haar en groene ogen. Ze waren zo snel, en zagen alles. En stelde ons tussendoor ook vragen, of wij genoeg hebben of het lekker is. Dat was wel echt een plus punt. Alles is heerlijk mals. Als ik een tip mag geven, hou het gewoon bij vlees. Ik bedoel ik denk dat er weinig mensen zijn die zitten te wachten op knakworstjes op een barbecue, dat was wel een teleurstelling. Dat was het enige wat ik minder vond. En ik zou een all in prijs doen, dus de prijzen hoger gooien zodat de lamskoteletten en garnalen erin zitten. Dus bijvoorbeeld 30 EUR met lamskoteletten en garnalen. Dan weet iedereen waar hij / zij aan toe is. Scheelt ook reken werk. Maar voor de rest top!
Michelle's B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Warm ontvangst bij binnenkomst
Zeer vriendelijk personeel
Goede service
Heerlijk eten, duidelijke spelregels betreft all you can eat concept.
Mooie schone ruimte

Echt een aanrader
R. B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten tijdens een vrijgezellenfeest van onze aankomende Turkse zwager. Het is echt een aanrader om hier te eten.
Arantxa R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Heerlijk gegeten leuk concept, de service was hier en daar wat rommelig. Heb in totaal met 4/5 mensen van het personeel te maken gehad, waarvan 1 dame echt top was. Paulina een Pools meisje, erg vriendelijk en topservice die zij aanbood
Loulitta S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Waaauw top restaurant, heerlijk eten & supergoede service!!! Hier kom ik absoluut vaker!!! Eten is lekker smaakvol en je word tijdig bediend.