Ortam BBQ

Hillelaan 32 3072 JD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Ortam BBQ

Ben jij een echte vleesliefhebber die geniet van tafelen in een moderne en huiselijke omgeving? Dan zit je bij Ortam BBQ goed. Terwijl jij aan tafel je vleesgerechten grilt onder het genot van onze overheerlijke mezzes, zorgt de typische mediterrane gastvrijheid voor een onvergetelijke avond.

Ortam BBQ is niet zomaar een restaurant, maar een complete en onvergetelijke beleving in een mooie ambiance. Een all-you-can-eat barbecue restaurant waar je onbeperkt aan tafel vleesgerechten kunt grillen.

Meer informatie over restaurant Ortam BBQ

9,2

Jouw recensie over het restaurant Ortam BBQ

Gokhan M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten, echte aanrader! Het vlees is zeer goed bereid, personeel is erg vriendelijk en het is betaalbaar. Ortam BBQ bewijst dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn.
Abdessalam L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Superlekker en wat een klantvriendelijkheid. Kan iedereen dit aanraden.
lillian01 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Bij reservering word geen eind tijd aan gegeven maar onze tafel was wel na 1 uur en 40 minuten weer gereserveerd. 1 van de dames vroeg ons of dat we ons deser aan een andere tafel op wilde eten. We kregen wel netjes een drankje van het huis maar het zou wel netjes zijn als je een eind tijd vermeld bij de reservering.
R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor de eerste keer bij Ortam bbq. Het ontvangst was zeer vriendelijk en we werden snel geholpen. Het vlees dat we hadden gekregen was ontzettend lekker heerlijk gegeten, alleen het jammere van de avond was het dessert. Wij hadden de eerste zitting die is van 17:00-20:00 (werd mij verteld). om 19:30 kwam er een vrouwelijke ober bij ons aan tafel dat we nog 15 minuten hadden en we het dessert moesten gaan bestellen. We werden daar wel door verrast maar deden er niet zo moeilijk over. Op dat moment hadden we nog 1 stuk vlees op de bbq liggen die we nog wilde opeten. Helaas kwam het dessert al 2 minuten later op tafel geserveerd terwijl wij dat laatste stuk vlees nog wilde opeten. Hierdoor kregen wij het gevoel dat we soortvan weggestuurd werden. Het was zo jammer dat dit het einde van de avond was want hierdoor gingen wij met een rot gevoel weg. Wel aangegeven bij de manager en die bood zijn excuses aan en was blij dat we het aangaven want ''zo hoort het natuurlijk niet, mijn excuses ervoor!' zei hij.
Guler D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben super leuke avond gehad. Personeel was erg klantvriendelijk. Heerlijk gegeten. Dit was voor mij de 2 de keer. Ik ga binnenkort zeker weer!!!
Leila H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super vriendelijke service, lekker eten. Prijs-kwaliteit zeker ik orde.
Wij komen zeker terug!
Amin ..
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
In 1 woord fan-tas-tisch. Op alle gebieden is het een echte aanrader. Qua eten, prijs/kwaliteit en service is het echt goed. Ook de bereikbaarheid met het ov is super met metrostation Rijnhaven voor de deur. Wij gaan hier zeker nog vaak terugkomen !
Dobro P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker en gezellig en niet te duur
Elif K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Snelle service, vriendelijke personeel en een geweldige sfeer! Echt aan te raden!!
Asma S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Bbqen aan tafel superleuk concept! Onbeperkt eten bestellen maar wat je niet eet wordt doorberekend dat vind ik een goede regel. Mooie en sfeervolle restaurant (ook erg belangrijk, schone en frisse toiletten) en de bediening is heel goed met super vriendelijk personeel! Ik hou persoonlijk van goed gekruid vlees dus dat vond ik iets minder maar verder helemaal top.
Rana A.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Heel lekker gegeten. Leuke sfeer. Het was volgeboekt op maandagavond!
KHADIJA A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ik vond het top!!! Zeer tevreden!
anaconda_38_ .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker gegeten. Zeer snelle bediening. Goed gevarieerd vlees.
Leuke inrichting met houtskool bbq.
Ik ga zeker nog wel een keer terug!
S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Het vlees was wel met een beetje te veel zout gemarineerd. De service was perfect. Wel een beetje warm vanwege de barbeque.
Kenan C.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Was wel krap
Busra O.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
De medewerkers waren allemaal gastvrij.
Nina M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Variatie in vlees was minder dan we hadden gedacht, er mag wat meer verschillende vlees bij, verder was het allemaal prima!
Samira B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Ortam. Vriendelijke bediening, snelle service en lekker eten. Een aanrader voor iedereen.

Samira
Ibrahim K.
Een 10 plus!
Louisa T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Bij de reservering doorgegeven dat er iemand met een noten allergie erbij zat, vervolgens een tapanade gehad waar helaas toch noten inzat.