Ortam BBQ

Hillelaan 32 3072 JD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Ortam BBQ

Ben jij een echte vleesliefhebber die geniet van tafelen in een moderne en huiselijke omgeving? Dan zit je bij Ortam BBQ goed. Terwijl jij aan tafel je vleesgerechten grilt onder het genot van onze overheerlijke mezzes, zorgt de typische mediterrane gastvrijheid voor een onvergetelijke avond.

Ortam BBQ is niet zomaar een restaurant, maar een complete en onvergetelijke beleving in een mooie ambiance. Een all-you-can-eat barbecue restaurant waar je onbeperkt aan tafel vleesgerechten kunt grillen.

Meer informatie over restaurant Ortam BBQ

9,3

Jouw recensie over het restaurant Ortam BBQ

Halit G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Wat hebben wij een topavond gehad. Van eten tot aan ontvangst! Overheerlijk gewoon. Heel vriendelijk personeel, je komt niets te kort. Mijn zoon had 2 bollen ijs met slagroom en mijn dochter 1 bol ijs slagroom en baklava, ze maakte een opmerking aan tafel waarom haar broertje 2 bollen ijs had, had met het soort dessert te maken. Blijkbaar had iemand van het personeel dit gehoord en plots kreeg ze er zomaar een bolletje ijs bij, hoe attent ben je dan. Maar je zult het gewoon zelf moeten ervaren. 1 nadeel je ruikt achter wel naar de BBQ maar ja dat is het absoluut waard................... :-)))

Thanks Ortam BBQ en tot snel!

Groetjes Halit, partner en kids uit Tilburg......
Rebecca T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Ben helemaal niet te spreken over deze zaak. We waren met 7 man ( een etentje betaald door het bedrijf waar we werken) voor 27 euro per persoon. Zeer onbeschofte behandeling van het personeel.
-terwijl er nog mensen zaten te eten werden de borden weggehaald
-als we iets wilden bij bestellen werd er niet geluisterd naar ons en kwam men een kwartier later aan met een verveeld chaggerijnig gezicht.
-werd leuk gedaan aan de andere tafels tegen de gasten tegen ons alleen maar boze gezichten en kortaf antwoorden
-we kregen een gastvrouw in het begin van de avond die stelde zich aan ons voor als een robot, monotoon en op een verveelde geïrriteerde manier.
-iedereen kreeg rietjes in hun drinken aan onze tafel niemand en de borden werden neergegooid voor onze neus met stukken en al eraf,
-na het eten wilden er een paar mensen nog een kopje koffie nemen, werd ijskoud gezegd nee want jullie zitten hier al te lang en dit terwijl die persoon er al een kwartier mee bezig was om die koffie te bestellen (was 19.30)
Dus al met al een erg slechte ervaring en we zullen niet zo snel meer in deze zaak gaan eten, vind het schandalig en dit met een eindrekening van 246 euro
Chayenne Allison M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Het eten en concept was super! Ook het personeel is heel erg vriendelijk. Wij komen zeker weer terug! Bedankt voor een leuke avond Ortam!
Bugce K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Voor 8 personen is het wel beetje krap.
Anolia A.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Ik heb mijn familie gisteravond, op Kerstavond, verrast met een 3 gangen diner bij Ortam BBQ. Het was héérlijk, eten was perfect, personeel heel erg vriendelijk en oprecht, uitstraling van het restaurant was simpel en modern, precies waar ik van hou. De ligging is ideaal voor ons. Wij zijn lekker met de metro gegaan, deze stopt precies voor de deur, genoeg parkeergelegenheid in de buurt voor mijn zoon en op loopafstand voor mijn stiefvader die rustig met zijn rollator die kant op kon wandelen. Enige minpuntje, geen toiletvoorziening op de begane grond voor minder valide. Verder prima restaurant, tot volgend jaar.
Kaan Y.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Wij raden andere mensen dit ook aan een hele andere concept. Je neemt je tijd eet en praat gezellig met elkaar, het sfeer is daarom uitstekend.
Sita S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Uiteten geweest met als gezin van 2 ouders en 5 kinderen. Eten is zeer goed en er is veel variatie in vlees en groenten. Standaard krijg je patat met sauzen, rijst, salade en natuurlijk de bekende tapas. Zelfs de patat was heerlijk, wat vaak in veel restaurants soms ietwat wordt afgeraffeld.
Service is zeer vriendelijk en zorgzaam. Erg lief en betrokken met kids. Al met al een fijne ervaring. Zeker doen! Het interieur is mooi maar mist toch hier en daar sfeer. Aan tafel merk je daar overigens helemaal niets van.
Souad E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
We hebben een super gezellige avond gehad, eten was lekker personeel was heel erg vriendelijk. We kwamen 40 min te laat door file is netjes opgelost we hebben een ander tafel gekregen.
Ik kom er vaak met plezier.

Ortam word tijd om een locatie in Utrecht te openen????
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk gegeten, maar met 8 personen aan een ronde tafel vonden wij wat aan de krappe kant.
Abier B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Yunus Ö.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Alles was echt na wens eten was goed service was goed alleen de tafels zaten een beetje te vol..
Sule Y.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Ik vind het jammer als je na 2 uur nog een kopje thee vraag dat ze elke keer zeggen dat er geen thee is terwel andere wel thee drinken
Lens C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Genoten van het eten, mocktail genomen en dat was ook heerlijk! Op advies van werknemer aardbei smaak genomen, heb daarna nog 3 genomen!
Coco E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Top service! Leuke ervaring en vriendelijke personeel zeke voor herhaling vatbaar. Enige tip misschien is een menu kaart handiger in gebruik.
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Fijne plek om met een groep te eten. Aten hier met familie i.v.m. verjaardag. Gezellige locatie, leuk dat je je eigen eten kan klaarmaken, lekker warm bij de bbq in het midden van de tafel.
Fidan D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We hebben gisteren met ze vieren een verjaardag gevierd daar. Alle eerst waren we allemaal onder de indruk over de inrichting. Daarnaast waren de serveersters erg snel en vriendelijk. Het eten was erg lekker.

Kortom wij komen zeer zeker de volgende keer terug met een grotere groep.

Bedankt voor alles en tot ziens!
Trees L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Met 6 personen aan een tafel vond ik aan de krappe kant.
Almir M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Leuk plaats! Vriendelijke personeel!
Eten is ook heel erg lekker.
Enige min puntje is dat aan de tafel waar we zatten (eerste links) veel te koud is.
Deuren sluiten niet goed en elke keer als iemand naar binnen komt buiten lucht mee. In de zomer is dat niet zo erg maar in de winter is niet aan te raden.
Özlem Y.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
İk had vuurwerk gevraagd heb ik niet gekregen!
Lian V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk en attent personeel, leuk concept, kortom een aanrader.
Voor mensen met een maagverkleining is er zelfs een korting op de prijs.