Orries eten & drinken

Lang

Jouw recensie over het restaurant Orries eten & drinken

Indra S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Orries. Helaas duurde het wel erg lang (1 uur en 20 minuten) dat na het voorgerecht het hoofgerecht kwam. Jammer dat de keuken langzaam was. Bediening was prima.
htwisk T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Vanavond gegeten met zoon en moeder van 87.
Fijne vriendelijke bediening en eten oké.
In dit restaurant is een bar gedeelte en een restaurant met een deur ertussen echter was deze tussendeur open.
Vanuit de bar kunnen de bargasten zó het restaurant in lopen.
Hier was duidelijk een beschonken dame aangeschoven bij een restaurant tafeltje welke schreeuwde met grof taal gebruik naar het personeel waarop het personeel niet reageerde.
Deze vervelende dame bleef daar ongeveer 45 min irritant aanwezig.
Even later schoof het beschonken gezelschap aan een tafeltje om te dineren naast ons.
Mijn moeder van 87 zat zich kapot te ergeren.
Wij dachten even een gezellig avondje te hebben met zoon oma en moeder.
Andere gasten keken ons aan ,ook uit ergenis en zijn al vertrokken voordat er was af geruimd.
Wederom grof taal gebruik en nu was de maat vol.
Wij zijn accuut vertrokken zonder een dessert te kunnen gebruiken.
Het personeel hierop aan gesproken dat men de deur moet sluiten naar het bar gedeelte.
Men vroeg mij 'heeft u hier wat van gezegd tegen de gasten?'
Sorry Orries het is toch niet de bedoeling dat de gasten in uw restaurant iets moeten zeggen tegen andere gasten in uw restaurant welke zich slecht gedragen? daar bent uw gastvrouw en eigenaar voor!!
Zonde ik zou hier meer aandacht aan schenken want de vervelende gasten verpesten de avond voor anderen die hier w.s. graag komen.
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een van de betere restaurants in Nieuw-Vennep, zeker een aanwinst voor een dorp.
De kaart is simpel maar zeer sterk samengesteld. Als je binnenkomt word netjes je jas aangenomen en naar je plaats begeleid. Het personeel is vriendelijk en attent. De wijnen zijn goed van kwaliteit alleen zijn het geen hoogvliegers. De biefstuk is goed van smaak en de porties zijn goed.