Over het restaurant Orontes

Zo smaakt de zon

Geliefd restaurant waar Griekse, Romeinse, Arabische, Franse en Turkse invloeden om voorrang vechten. Het resultaat: eten dat je doet wegdromen naar warm weer en de Middellandse Zee.

Meer informatie over restaurant Orontes

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Orontes

Elise S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gezellig plek om te eten als stel. Best romantisch ingericht. Goed eten en vriendelijke bediening. Eten was er snel en er was veel. Wij hadden de twee vegetarische gerechten en zelfs vleesliefhebbers zouden dit lekker vinden. Wij komen terug.
marjan H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Erg lekker en gezellig gegeten met ons gezin. Bediening is supervriendelijk. Hier komen we zeker nog eens terug.
Joanne Z.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een bijzonder prettig en gewoon erg lekker restaurant met een goede prijskwaliteitverhouding. Goed eten op zijn mediterraans.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima. Goed advies gekregen bij het kiezen van de wijn. Mochten eerst proeven of we de wijn wilden die aanbevolen was. We komen zeker terug als we amsterdam weer bezoeken.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Genoten van de geweldige gerechten. Alles was overheerlijk. We hadden gevraagd of de chef ons kon verrassen en dat is zeker gelukt
Marij V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
De lekkerste gegrilde lamskotelletjes van Amsterdam. En de humus is fantastisch. evenals de sigaardeeg (feta in bladerdeeg). Snelle bediening. Prettige indeling. Top!!
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuk restaurant, aardige bediening en lekker eten voor een goede prijs.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Goed eten, fijne sfeer en zeer vriendelijk personeel. Schone toilet ook belangrijk
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gisteren met een vriendin gegeten bij Orontes en het was weer prima! Het was een beetje druk, dus we moesten soms zelf aandacht trekken om iets te vragen. We hadden de mezzetafel voor 2 personen en dat is ook altijd goed. We hebben weer erg lekker gegeten.
Roel Z.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
prima gegeten, kom zeker nog terug.
Roel Z.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Prima gegeten, precies genoeg, bijzonder smaakvol. vertrek voldaan met een niet te volgegeten gevoel. Dat doen we nog een keer!
Mia G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Mezze en een nagerecht gegeten met daarbij rode wijn en muntthee. Was heerlijk. Bediening was uitstekend en de sfeer was plezierig . Een goede plek om bij te praten met oude bekenden.
Mustafa B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer goed gegeten! Beyti was overheerlijk! Medewerkers waren vriendelijk. Mijn excuus dat er geen fooi werd gegeven, mijn vriendin had betaald wat niet de bedoeling was :') maar we komen zeker nog terug
Doreen G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Weer lekker gezeten en gegeten. Het is geen spectaculair restaurant maar daar kom ik ook niet voor. Geen muziek, geen hip interieur, Vader en zoon waren vandaag in de running. Vriendelijk en bescheiden. Prima eten, prima wijn. En lekker verrassinkjes van het huis vooraf en bij het digestief.
Treesje D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Hallo we hadden gereseveerd en prima ontvangen 1week terug ook geweest toen voorgerecht besteld en hoofd gerecht erg lekker. Afgelopen zaterdag als voor gerecht meza veel wat tegen maar de lams koteletjes waren weer heerlijk groetjes van han &treesje de Ridder
Carlos B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Voortreffelijk zoals altijd en super vriendelijk.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Afgelopen vrijdag (10-02-17) heerlijk gegeten. We konden niet kiezen uit de gewone kaart en hebben een mezze tafel voor 4 personen genomen. Dit was uitstekend! Echt een aanrader. Aardige bediening.
henk C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eten is heerlijk! Alles was lekker. En echt mooi opgediend. Super!!! Zeker een aanrader! Wij komen absoluut terug!

Aandachtspunt is bediening. En aantal drankjes bij het dessert zijn helemaal niet gebracht. Erg lang wachten op de dessertkaart.

En voor de bezoekers: doe de deur achter je dicht als je naar buiten gaat. Wij hebben een keer of 10 de buitendeur achter mensen dicht moeten doen ivm kou.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prijs kwaliteit verhouding goed. En snelle bediening...
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs!