Orontes West

Hugo de Grootplein 8 1052 KW Amsterdam Nederland Kaart
31-206847758

Over het restaurant Orontes West

Buurtfavoriet met zonnige gerechten

Leuke zaak die bij buurtbewoners warme gevoelens oproept. Griekse, Romeinse, Arabische, Franse en Turkse smaken vechten om voorrang in smakelijke gerechten. Het resultaat draagt de onmiskenbaar zonnige signatuur van de Middellandse Zee.

Meer informatie over restaurant Orontes West

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Orontes West

Rene W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Kundig geroosterde vis, een heerlijk voorgerecht en een prettige bediening
Inez D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Zeer vriendelijke mensen daar en heerlijk gegeten
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Rprima eten, aardige bediening , niet te duur. Kom ik zeker nog eens terug
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Vriendelijk ontvangen, eten lekker en goed verzorgd, mooie hoeveelheid. Prima!
Serpil K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Altijd weer lekker eten hier! Van Mezzes tot hoofdgerecht. Babaganush en zeebaars blijven mijn favoriet.
Carry R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten en je wordt altijd gastvrij ontvangen. Een aanrader dit restaurant.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk eten voor prima prijzen. De bediening is zeer lief en attent. Tafeltjes niet te dicht bij elkaar waardoor het heel privé voelt. Voor veel herhaling vatbaar.
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk, puur eten, zeer smakelijk! Gezellig restaurant en prima bediening!
rob K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening prima heerlijk gegeten voor een redelijke prijs
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Stabiele goede kwaliteit in prettige, redelijk rustige omgeving
Jane A.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij hebben hier vaker gegeten. Dit keer hadden wij familie over uit Indonesie. We hebben met zijn allen (weer) heerlijk genoten. De lamskotelletjes waren zoals altijd niet te versmaden. En de bediening is heel attent.
pallas23 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening, onderscheidend vriendelijk en voorkomend zelfs. Gekozen voor de mezze, maar was niet helemaal genoeg voor ons gezelschap van twee personen, hoewel we met twee vrouwen waren. De gerechtjes zijn erg licht. We hadden nog trek en bestelden een portie gefrituurde calamares bij. Die vulden goed en waren verrukkellijk. Ik miste door de keuze voor het mezze menu wel de ´bite´ van een hoofgerecht, van een stukje vlees of vis. Dat komt ook omdat de hoofdgerechten die om ons heen werden geserveerd er zeer aantrekkelijk uitzagen en ons het water in de mond deden lopen. We komen snel terug voor een hoofdgerecht en zullen dan 1 of 2 mezze´s als voorafje nemen. Het is gezellig zitten op het terras, maar het verkeer erachter op de rotonde blijft ook tot later op de avond behoorlijk druk.
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Zomerse dinsdagavond op zoek naar een restaurant in buurt van werk en op goed geluk bij Orontes West op terras beland. Aanblik terras oogde in één oogopslag wel wat frisser en uitnodigender dan de buren. Bleek goede keuze. Direct verwelkomd door bijzonder vriendelijke ober en een amuse. Zowel ik als tafelgenoot hebben genoten van op houtskool gegrilde, gemarineerde zalmmoot. Bijgerechten van dezelfde eenvoud, maar allemaal erg lekker. Het aloude adagium "less is more" is hier zeker van toepassing.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten, ditmaal met mijn ouders op leeftijd en een wat minder gehoor. We vroegen of we naar een rustiger hoekje konden en ondanks de drukte, was dat zo gepiept. In alle rust gegeten en genoten van de gerechten en de ouderwets prettige bediening.
Saadet O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Ik ben er al vaker geweest en elke keer is het weer een verwennerij!

Aanrader: lamskoteletten!
nettie W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Orontes West is een prima restaurant met heerlijk eten en een hele vriendelijke bediening tegen een vriendelijke prijs! Ook veel keuze in vegetarisch eten. Wij komen zeker terug!
anouk-v .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Vorige week met een vriendin gegeten bij Orontes West, onze eerste keer hier en het is ons goed bevallen. Vrij standaard ingericht maar het doet zijn werk goed. Het hoeft niet altijd over de top te zijn naar mijn mening. We hebben dit keer alleen een hoofdgerecht genomen, we kozen voor de mixed grill met lam en kip. De kip was iets te ver doorbakken naar mijn mening maar daarentegen was de lam uitstekend. Het personeel was zeer vriendelijk en je kan zien dat ze hier met passie en veel plezier werken, zo zie ik het graag.
Nellie K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker gegeten ,vriendelijk personeel,kom zeker nog eens terug
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Gisteravond met drie personen genoten van de heerlijke voorgerechten. Eerlijke hapjes en een aantrekkelijk gebruik van verse kruiden. Ook de witte huiswijn smaakte heel goed.