Orloff

Zaterdag 10:00 - 03:00
7,2
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Geweldige bediening op een compleet vol terras.
Je hoefde maar wat te roepen als je wat wilde en het werd snel gebracht. Opschrijven was niet nodig, hij onthield wel wat je wilde... zo zie je het niet vaak meer.

Eten was prima voor de prijs die je betaald.
Drakenfee .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Alsof er geen klanten waren. We hebben ons niet eerder zo onzichtbaar gevoeld als bij Orloff. We hebben er geborreld. Een medewerker was uitgebreid al etend en boerend de krant aan t lezen. De andere was flink aan t schoonmaken.
In het bijzijn van de klanten deed de een een beklag aan de ander, dat hij mee moest helpen. Daarna waren ze beide druk aan t poetsen en was er geen oog voor de 7 klanten binnen.
Geen enkele vraag of we nog wat lustten.
...en dit ruim anderhalf uur voor sluitingstijd!!
Chilli .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Moet heel lang wachten.Eten echt niet lekker te veel zout en geen smaak.
Bediening oke.goede locatie jammer !kom nooit meer terug.
Proef_it .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Pasta met paddestoelen gegeten. Was zo zout dat ik na een paar hapjes moest stoppen. Gek genoeg was de reactie van de bediening "ik heb het al vaker gehoord vandaag" waardeloos eten een waardeloze bediening.

Heb wel van andere gehoord dat het eten vaak wel goed is, misschien heb ik pech gehad. Het antwoord van de bediening vind ik wel echt slecht.
EBoots .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Vanochtend heerlijk rustig mijn kopje koffie gedronken bij dit cafe. Met klassieke muziek op de achtergrond was dit een heerlijk begin van de dag. Het complete ontbijtje is erg aan te raden, de verse jus en croissant vond ik heel goed. Het is een laagdrempelig kroegje met behulpzaam en leuk personeel. Het avond eten is ook lekker, niets speciaals maar wel goed berijdt. Lekker voor tijdens het borrelen. Kortom het is een top plek voor als je opzoek bent om gezellig te borrelen of om 's ochtend te genieten van een oase van rust midden in de stad.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Een knus eetcafeetje met 's avonds prachtig uitzicht op het Scheepvaartmuseum. En 's zomers een fijn terras. Maar goed, nu was het regenachtig en koud en zaten we namiddag binnen aan het bier en een smakelijke flammkuchen. Uiteindelijk na de borrel besloten we er te blijven eten. Niet te ingewikkeld, want de kaart is er niet naar, we kozen voor de kipsate. Stel je er niet te veel van voor, maar de kip is goed en er zit friet en sla bij, of brood als je dit wilt.
Helaas was de koffie tot besluit niet al te best, maar al met al een prima zondagmiddag-biercafe met de mogelijkheid om er te blijven hangen voor een daghap.
Ralf1985 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Weer zo'n eetcafé ind e categorie lange halen snel thuis. Ik voel me wederom bekocht, iets wat te vaak voorkomt in de Nederlandse eetcafés. De kok - of studente met bijbaan - was uitgeschoten met de zoutpot zowel in de frietjes die enkel uit het knapperge korstje leken te bestaan en de dressing van de salade. 15,- euro voor een dergelijke salade en een portie frietjes is echt veel te veel geld. En als het dan nog lekker was ok, maar het was niet lekker. Toen de barvrouw vroeg of alles naar wens was geweest en ik antwoordde dat het dat niet was. Zei ze ok, en liep weg. Geen sorry, geen wedervraag, niets. Ook in Utrecht is dit een zwaar overschatte plek. In Amsterdam dus ook.
CorneliaD .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Ik heb hier nog nooit 's avonds gegeten, maar ik ben hier al ontelbare keren wezen lunchen met ouders, vrienden en collega's en elke keer bevalt het weer. Service is traag, dus kom hier niet als je haast hebt. Favorieten op de kaart zijn de tomatensoep (vis wel even je laurierblaadje eruit) en de tosti's op maïs- of zuurdesembrood. Ook de yoghurt met muesli en de andere sandwiches op de kaart zijn echt aan te raden! Met lekker weer is het terras volop in de zon, ook een groot pluspunt. Ik kom hier tevens graag in de ochtend ontbijten en een krantje of tijdschriftje lezen. Vaak staat er jazz of klassieke muziek op, heerlijk. Orloff blijft absoluut een van mijn favorieten.
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2013
Gezellig en knus cafe en met uitzicht op het Kadijksplein een heerlijke plek om met een kopje koffie op het terras te zitten en mensen te kijken.
Laatst voor het eerst gaat eten, de kaart is enigszins beperkt maar we hebben genoten van een kipsate (aanrader!) en een heerlijke verse groentecurry!
Het personeel lijkt soms wat chaotisch maar zijn heel vriendelijk en gemotiveerd en we hebben geen enkel moment moeten wachten op onze bestelling. Zeker voor herhaling vatbaar!
Eduard E.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Om de hoek bij mijn werk. Dus in de lunch kom ik er onvermijdelijk wel eens terecht. Bediening is ook op het grote terras vriendelijk en adequaat. De lunch is echter verre van bijzonder. Kroketten met brood is ook echt kroketten met brood; droge kost m Bet zonder enige garnering. Kortom, basic, gets the job done, maar verder niet.
Eeet .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Gister gegeten en gedronken bij Orloff, we fietsen langs het gezellige terras en besloten er wat te drinken. Het was druk maar de bediening werkte hard en goed, de wijn kwam snel en ook de bitterballen lieten niet lang op zich wachten. Goed relaxed sfeertje dus! Heerlijk dat ze hier verschillende open wijnen hebben van goede kwaliteit en ook over een glas water wordt niet moeilijk gedaan. Toen het later wat kouder werd, besloten we binnen wat te eten. Een knusse zaak die bijna huiselijk aanvoelt. We bestelden twee pizza's die allebei even goed smaakten. Niet te veel poespas, gewoon een goede maaltijd voor een redelijke prijs zoals dat in een eetcafé hoort.
Lotte223 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Gegeten met vrienden, namen salade Caprese en Ceasar salade. Wilden nog apart frietjes erbij, deze waren helaas op. De beide salades leken niet erg vers. Salade Caprese, tomaat en mozarella leken ook niet vers. Salade Ceasar parmezaan was niet lekker en ei was te hard gekookt. Salades ook te zout. De wijn welke we erbij dronken was ronduit slecht en dat voor bijna 4 euro per glas. Het brood bij de salade was wel lekker.
Bediening langzaam, wel aardig.
Helaas niet voor herhaling vatbaar, gemiste kans.
O B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Na bestelling van 2 borden pasta en een steak -frites heel lang moeten wachten tot het werd opgediend terwijl er verder niemand in het restaurant zat te eten. Toen het eindelijk werd opgediend was de steak-friet lauw en de pasta koud en ongaar. De ober reageerde geirriteerd, nam de borden mee en kwam daar 3 minuten later mee terug nadat hij waarschijnlijk de pasta in de magnetron had gezet en ons verder in het ongewisse liet wat er verder met de steak friet was gebeurd. Op ons voorstel het eten overnieuw te maken omdat het nog steeds niet te eten was kregen we te horen dat het daar veel te druk voor was. Verder wilde hij ons niet helpen. Zijn vrouwelijke collega is ons na overleg met de baas de rekening komen brengen waar het eten niet opstond.Een fles wijn armer en een teleurstellende ervaring rijker konden we om 9 uur s'avonds op zoek naar een ander restaurant.

Alexander2007 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Leuke tent om eventjes wat te eten. Wij waren hier voor de lunch en ik had een overheerlijk riant broodje met zuurkool en pastrami. Wel redelijk prijzig en een kleine lunch kaart, maar dat wordt allemaal goed gemaakt met de sfeer die er heerst. Zeer aardig personeel en je voelt je gelijk thuis!
Ar_K .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Hele gezellige huiskamer sfeer waar je uren met vrienden kunt vertoeven. De pomodorisoep is erg smaakvol; zo proef je soep met tomaat niet vaak. De libanese pizza's zijn rijk belegd en heerlijk vers. Een eetcafe zoals je deze het liefste ziet!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Echt zo'n tent waar je spontaan heen gaat als je geen zin hebt om te koken. Heerlijke keuken en goede prijs-kwaliteit verhouding doet mij dat beslissen. Overigens ook een heerlijk terras. Dit is ook echt zo'n terras waar je prima alleen kan zitten met een boek als je geen balkonnetje hebt.
Zowel een aantal keer gelunched als gegeten. Verwacht geen culinair hoogstandje, dat is niet de bedoeling van Orloff. Vooraf hadden we brood met aioli. Lekker veel aioli en vers gebakken brood kregen we, smullen! Vervolgens gekozen voor de kipsaté met friet en mijn vriend had een libanese pizza. Lekker klaargemaakt niets op aan te merken. Twee glazen wijn besteld en zonder dat we er naar vroegen is ons de duurste 2 glazen ingeschonken. Heel erg raar. We vroegen gewoon om 2 rode wijn... ach heel erg was het ook weer niet want de wijn was wel erg lekker.