Orloff

- Ontbijt 09:00 - 16:00
- Ba

Bertsterren .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
We hebben met zn 3en vorige week pasta gegeten, complimentjes aan de kok. Toffe peren allemaal die daar werken. We waren erg tevreden en de prijs/kwaliteit was erg goed.
De bediening was ook erg vriendelijk en de decor zag er goed uit. We hebben ook geklets met de eigenaar en die is ook een aardige vent. Zeer tevreden.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Ik kom al jaren in café Orloff, een begrip in Utrecht. Sinds ze op deze mooie locatie aan het Wed ook echt werk hebben gemaakt van eten, is het helemaal een fijne plek om af te spreken en het gezellig te hebben. Het interieur is een en al sfeer zoals je het van een café wenst. Bij het andere filiaal in Utrecht (Orloff aan de kade) is de setting groter en meer geschikt voor het serieuzere restaurantwerk. Orloff aan het Wed is echt een café met café-gerechten. Cafégangers blenden hier moeiteloos met happers. Mijn disgenoot en ik kiezen allebei biefstuk van het beknopte menu. Die krijgen we even later door de vriendelijke bediening geserveerd met pepersaus en een goede portie (iets te zoute) patat. Als klant kan ik patat heel eenvoudig zelf op smaak brengen, maar minder zout krijgen, dat kan ik niet. Tip aan alle keukens in NL: maak die patat niet zo zout! De biefstuk is goed op smaak en voor een medium versie precies goed gebakken. Fijn! De pepersaus is lekker romig en behapbaar pittig. De groenten moet je er een beetje bij verzinnen, het gaat hier vooral om een lekkere smakelijke hap. Nou, wat mij betreft lukt dat heel goed. Mijn bord was helemaal leeg en ik was voldaan. Het enige waardoor het nog beter zou zijn is iets meer groenten. Dan hoef ik ook niet zo'n groot stuk vlees, dat mag echt ietsje kleiner. Maar alles bij elkaar biedt café Orloff een bescheiden menu met betaalbare prijzen, in een gezellige cafésfeer met in ieder geval de biefstuk als smakelijk paradepaardje.
ArthurBuursma .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Hier met z'n 4-en gegeten. Eenvoudige menu sprak ons in eerste instantie wel aan, ondanks dat de prijs niet erg goedkoop was. Twee biefstukjes, saté van kippendij en een hamburger. Dat alles met patat. Al na de eerste hap van de biefstuk merkte wij beide op dat deze een zurige smaak had en zo ook de hamburger. Niet alles opgegeten. Al het vlees kwam van een vaste boerderij (Lindeman(s)). Met wat colaatjes waren wij 78 Euro kwijt. Zonde geld want het eten was niet lekker, de patat was veel te zout en waarschijnlijk al eens opgebakken. Personeel was niet vriendelijk. Hier komen wij niet meer terug.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Mooi terras voor een ontspannen lunch. De broodjes hebben goed gesmaakt maar waren voor de prijs enigszins mager. De bediening was erg terughoudend, dat was jammer.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Op een zonnige middag op het terras bij Orloff terecht gekomen. Ze hebben behoorlijk hun best gedaan om zoveel mogelijk stoeltjes erop kwijt te kunnen want ik zat bijna bij mn buurman op schoot. Ik vond de bediening traag en het eten redelijk. Mijn patatjes waren slof toen ze op tafel kwamen en de burger was niet geweldig.
Delicitalatesse .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Lunch er vaak, broodje makreel. Prima koffie en bediening. Alle kranten liggen er, als je dan op een mooie locatie zit verveel je je niet snel. Prima plek voor café complet maar dat doen ze niet, jammer.
Verder mogen de wijnen per per glas wat meer aandacht krijgen, liever 1 glas voor de hoofdprijs dan 2 glazen met de hoofdpijn.

Johan T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Lekker geluncht bij Orloff. In het weekend is de tent meestal afgeladen. Mensen weten dit plekje te vinden. Nu, op een woensdag tussen de middag, was het er rustig. We bestelden een broodje, mijn lief een BTL van grote klasse, ik een bruin broodje met gerookte kip en avocadosalade, alles bio. Erbij verse muntthee. Alles keurig op tijd en met een innemende glimlach gereserveerd. Het interieur is 'typica', maar wel leuk. Ik land hier vaker aan.
Keesch .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Gezellig eetcafe, met een prima daghap.

Geen culinaire topkwaliteit, maar wel een prima gerecht voor relatief weinig geld.

Leuke tent om te borrelen en vervolgens meteen een hapje te eten.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
heerlijk op terras mooi weer en rustig. Leuke kaart met afwisseling, goede dag gerechten zoals dat hoort in de setting van eten bij een cafe. Mijn tafelgenoot nam eerst nog de wortelsoep die heerlijk was. Ik had een hoofdgerecht sate, deze was goed hoewel de saus zoet was en dat kan je niet lekker vinden. Lekker drankje er bij, vlotte bediening en laagdrempelig. Hopen dat we nog meer mooie avonden krijgen.
Anouk C.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Op koopavond hier gegeten. Toen wij neerstreken op het terras om 20:45 uur zou de keuken bijna sluiten, maar gelukkig wilden ze voor ons nog iets maken. Hier een heerlijke burger gegeten. Precies zoals je deze verwacht. Het is een prima tentje voor een snelle hap. Wel is het altijd erg druk en zeker later op de avond staat het vol met borrelaars.
Tijs B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Mooie locatie en vriendelijk personeel. Voor het eten moet je hier echter niet zijn, de kip saté werd lauw geserveerd en was bij een van ons niet gaar. Hou het bij de bitterballen, die waren prima.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Ondanks dat we tussen de lunch en het diner wat anders wilden eten dan borrelhapjes, deed de keuken niet moeilijk over het serveren van een maaltijdsalade. We hadden salade geitenkaas en een salade ceasar. Het waren grote salades, maar wat mij betreft viel het een beetje tegen. Gepocheerd ei bij de ceasar salade was niet wat ik had verwacht (het was een heel klein eitje) en er waren niet meer dan 2 kleine stukjes ansjovis in de salade te vinden. De kip was ok; niet heel droog, maar ook niet heel mals. De sla was wel lekker vers en krokant en de roomboter, bij het brood, was op kamertemperatuur. Heel fijn want regelmatig maak ik mee dat de boter regelrecht uit de koeling komt waardoor het niet te smeren is. De appeltaart met verse slagroom was heel lekker. Daarvoor wil ik voor terugkomen! Verder was de bediening attent en vlot!
Horee-K .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Voor mij een (grand) café op een toplocatie. Erg populair, eenvoudige hapjes en maaltijden kun je hier prima bestellen. De menukaart wordt gedurende lunch en diner gewisseld. De locatie geeft iets knus aan het geheel, gelegen tussen de oude panden van de binnenstad. Wifi geeft de gasten de gelegenheid nog even comfortabel wat werk af te maken. Hoewel de verwarming in de winter vaak te laag staat, zeker als er te weinig gasten zijn die met hun lichaamswarmte compenseren.
N. S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Prima terras. Wel altijd druk. Voor een eetcafé goed eten. De Geitenkaas salade was goed, maar ja daar is niet heel veel aan te verkloten natuurlijk. De kogelbiefstuk aan de overkant van de tafel was goed en de bijgerechten ook. Bediening is niet erg deskundig, maar wel vriendelijk. Lang moeten wachten op de rekening.
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Orloff is populair. Het is een ruim café, gelegen aan het Wed in Utrecht. Door de ligging is het terras vaak zonnig en nodigt het terras uit voor een drankje.

Door de populariteit lijkt het alsof de bediening er vrede mee heerst als de service terugloopt. Ook de prijsvoering is in lijn met de populariteit, namelijk een fractie hoger dan je verwacht.

Helaas blijven de geleverde producten achter. Glazen zijn beschadigd, garnering duidelijk droog (komkommer) en papperig (tomaat).

Orloff is een café, dat doen ze goed. Een studentencafé dat een groeispurt heeft gehad. Verwacht simpel eetcafé en je zit goed, helaas zit daar het prijskaartje van een Grand Café aan.

Een keus in welke ze willen zijn, lijkt een goede stap voor Orloff.
Lena15 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Orloff is een gezellig eetcafé, waar een aantal biologische gerechten (of gerechten met biologische producten) op de kaart staan. De bediening is vriendelijk en de muziek goed. Het eten redelijk: de kipsaté van kippendijen was prima (niet bijzonder), maar wel lichtelijk aangebrand. Dit was ook het geval bij de lamsburger (die geen specifieke lamssmaak had) die mijn tafelgenote had besteld. De frietjes die erbij worden geserveerd zijn prima, hoewel wij meer van dikke, vlaamse frieten houden. Kortom: prima eten voor een eetcafé, maar niet bijzonder. Wel wat weinig satesaus bij de saté. Prijs/kwaliteit is redelijk.
Fadyan .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Prima en gezellig cafe! Vlotte vriendelijke bediening. Eten is simpel, maar prima voor een snelle hap. Prijs/kwaliteit is in orde
Davidovich .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Bijzonder leuke en sfeervol eetcafé. Eten is prima, geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker. Koffie is uitstekend. Goede cappuccino en espresso. Bij drukte soms wat langer wachten, maar waar is dat niet.
Jrsblues .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Op een fantastische plek op het terras met goed uitzicht op de 'fietsende' bevolking van Utrecht een heerlijke biologische biefstuk met gegrilde groenten gegeten. Erg lekker voor een eetcafe. Helemaal top omdat er een aantal biologische maaltijden op het menu staan. Erg prettige en vlotte bediening.