Original Chinese Palace

6,1
6,2
Nettie G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Voor 23,95 kun je 2 1/2 uur all-in eten en alcoholvrij drinken. Als je wel een drankje wil, betaal je een luttel bedrag per glas. De keuze is reuze en na uitleg van de serveerster kun je aan de gang. Dat principe is fantastisch, alleen omdat er zoveel keus is, kan niet alles even goed smaken. Maar vind wat je lekker vindt en vergeef het ze vanwege de lage prijs. Ze kunnen wel wat beter aangeven dat je met vlees/groenten uit de wokkant niet naar de grill kan en andersom. Ijs, verse jus d'orange, slushpuppie, sushi, vlees, vis, Aziatisch. Van alles. Geniet ervan en zeur er niet teveel op. Het is tevens een pokestop :)
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Bij binnenkomst werden wij niet verwelkomt en moesten blijven wachten totdat wij een tafel kregen. Toen wij eindelijk een tafel kregen ging de serveerster weg en vroeg niet of wij iets te drinken willen. De bediening is onprofessioneel en weet niet hoe zij met klanten moeten omgaan. Het eten was smakeloos en vettig. Jammer van de locatie! Dit restaurant zou ik nooit aanraden.
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Een Rijst tafel Kanton besteld voor 2 personen, Ja rijst tafel is zo Indisch, en ingeburgerd bij de Chinees Indische restaurants in Nederland, de Chinese Keuken is sterk beïnvloed door wat er uit de voormalige kolonie zoal aan voedsel bereid werd, dus zal Ik het maar `naam fusion noemen.

Op de vraag of we wat kroepoek wilde om mee te starten een Ja, die snel werd gebracht, 2 plakken die Ik later op de rekening terug vond voor Euro 3.50, dik betaald, te dik...

Het Beste van de gerechten was de Wonton soep, geurige bouillon met 4 flinke wontons die dreven in de heldere soep gegarneerd met ultra dun gesneden bos Ui, en de gestoomde Dim Sum, 3 stuks.

Toen werd het tijd voor de bulk, of te wel de warmhoud platen met Chinees/Kantonees creaties,
Ik was niet onder de indruk,de hoeveelheid was opgeleukt met wat warrige groentes, die Ik vermoed uit de zelfde wok kwamen, de zelfde smaak, daar onder verstopt, schaal 1 enkele stukjes Ossenhaas, schaal 2 enkele stukjes Kip bijna krokant, schaal 3 medium maat garnaal 5 stuks. en het beste, 5 stukjes krokante tamme eendenborst, nu zonder de alom vertegenwoordige groentes, that`s it, voor Euro 32,50 Per persoon, bedroevend en onder de maat, het geheel werd afgesloten met een zoet nagerecht, Ik weet dat Chinezen niet veel op hebben met Dessert, dus de matige kwaliteit daarvan vergeef Ik ze. de magere porties voor een te hoge prijs niet.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Gisterenavond hier gegeten voor mijn verjaardag. Bij binnenkomst werd ons halt gehouden met de resolute vraag: wok of a la Carte. Wij kozen voor a la Cart, maar snappen de plaatswijziging niet helemaal. Naast ons zaten mensen die van het buffet/wok gebruik maakten. Wij hadden nog niet plaatsgenomen op onze stoelen of moesten al doorgeven wat wij wouden drinken. Waarom alles zo snel en gasten niet de tijd gunnen om te gaan zitten. Wij bestelden soep vooraf en bij de opname werd ons al meteen verteld dat zal minstens 15 minuten duren, wij moesten maar kroepoek bestellen voor in tussen tijd. De soep was goed op smaak en gevuld. Hoofdgerecht van partner( mihoen compleet) zag er goed uit en smaakte goed. De Hoi Sin Bowl was goed gevuld en eindelijk geen overmatige paprika in je gerecht. Halverwege even een minder moment: er zat een stukje soort ijzerdraad in en vlot daarna een plastic in mijn mond. Dit kwam van de suhrimi die in dit gerecht wordt verwerkt. Mij verging het eten meteen. De ober nam mijn klacht op en kwam later terug dat hij het bestelde kon aanvullen. Ik had hier geen vertrouwen meer in en kreeg een aantal stukjes fruit ter compensatie. Jammer dat dit mijn verjaardagsetentje heeft bedorven.
Het interieur kan ook wel een opfrisbeurt gebruiken. Stoelen waren vroeger van velours en nu sleets/armoedig. Lamparmatuur kan wel een stofdoek gebruiken/veel spinnenrag. Toiletten goed schoon maar denk eens na over andere manieren van het afdrogen van handen. Droger werkt slecht en geen papier en afvalbak als je toiletpapier wil gebruiken voor je handen.
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Wij wilden hier op een woensdag avond nog even iets eten na een dagje uit. De inrichting van het restaurant is zeer gedateerd en de directe omgeving buiten het restaurant ziet er zeer onverzorgd uit. Overal groeit onkruid en het terras is in het geheel niet aangekleed. We bestelden een nasischotel en ieder een loempia. Wat een tegenvaller zeg. Het jasje van de loempia's was zacht, week en verre van lekker knapperig zoals een loempia moet zijn. Ook de binnenkant was werkelijk een slappe hap. Een erg flauwe en wat zurige smaak. We probeerden dit met een heel klein beetje sambal te compenseren maar deze sambal was veel te scherp, ook in heel kleine hoeveelheden. Ook de nasischotel smaakte eigenlijk nergens naar. Nasi is officieel gebakken rijst met groente en soms ook vlees. Groenten en vlees waren maar nauwelijks te ontdekken en de rijst leek eerder alleen gekookt te zijn. Heel jammer van onze eetlust en een teleurstellende afsluiting van een leuk dagje uit.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Het decor is "zoals een decor is" bij een gemiddelde Chinees, dus dat is prima. Lastig vind ik het als de "service" onhandig en niet goed is. Het is geen kwestie van onwil, maar echt een kwestie dat er op het moment dat wij kwamen eten geen medewerkers zijn die echt goed Nederlands spreken. We waren met 8 man en wilden een uitgebreide Chinese rijsttafel hebben, maar de communicatie was lastig, het bier kwam te traag, de tussenpauzes waren te lang of te kort. En nogmaals , de bediening is allervriendelijkst, maar het zat vast op de communicatie. Het eten maakt een hoop goed, want deze club slaagt erin om de "gewone" Chinese rijsttafel een speciale wending te geven en dat is natuurlijk heerlijk.
Georgette T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Wil je eens lekker wokken? De vis en het vlees zagen er keurig uit , en ook de kleur van de produkten kon onze harten sneller doen kloppen. Zulke knapperige groenten die proef je meteen in de mond, en ook zijn de koks die wokken super kundig. Je kan volop kiezen uit sauzen waarmee je wokprodukt wordt geblust en er zijn vele soorten nasi, miehoen, bami. Verder ook heerlijke saté , en mooie groenten. Eigenlijk een teveel om op te noemen. Bediening is uiterst vriendelijk en keurig. Ze zorgen dat de gebruikte borden snel weer van je tafel worden afgeruimd. De locatie is een aanrader voor een fijne wandeling. Je waant je hier misschien wel in China, wij zijn er dol op.
RH R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
"Gewoon" lekker wokken. Eten is van prima kwaliteit, bediening komt regelmatig vragen of wij nog iets te drinken willen. Niet al te druk, dus je hoeft niet lang te wachten of versgewokte maaltijden.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Weer eens even "gewikt" bij de Zeegerplas (Chinese Palace). Het is een ouderwets wok-concept maar is blijvend goed voor wat betreft de kwaliteit. De bakplaat-gerechten (o.a. de lamsrack en biefstuk) zijn heerlijk en hebben een veel fijnere smaak dan de "kant-&-klare" gerechten. De keuze is erg uitgebreid, maar het "IJS" is helaas verdwenen uit de dessert-mogelijkheden. Bediening erg vriendelijk en je komt voldoende aan je treken.