Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Oriento

Oriento serveert tongstrelende gerechten geïnspireerd op de Aziatische keuken. Laat je meenemen op een reis langs diverse Aziatische landen en geniet van deze culinaire belevenis. Oriento ligt direct aan de prachtige boulevard van Noordwijk en heeft spectaculair uitzicht over het strand dat door National Geographic is uitgeroepen tot een van de mooiste stranden ter wereld. Laat je verwennen door onze enthousiaste medewerkers en proef de Aziatische keuken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Oriento

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Keuken: maandag t/m zondag van 12.00 tot 22.00 uur
Restaurant: maandag t/m zondag van 12.00 tot 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Oriento

Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Super mooi restaurant, perfecte bediening en wat een lekkere keuken.
We zijn uitermate goed ontvangen en naar onze tafel begeleid vervolgens begonnen met een heerlijk aperitief en hebben wij de Journey genomen met een wijn arrangement.
Echt een avond uit!
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het eten was erg lekker en smaakvol. Wel kleine porties. De bediening was uitermate bedroevend. Je jas werd niet aangenomen. . Er was geen kennis van het eten en de wijn. We hadden een wijn Arrangement en moesten zelf vragen om de volgende wijngang. We hebben 5 verschillende mensen aan tafel gehad.
Bjorn T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Mooi restaurant met leuke kaart en lekkere gerechten. Vriendelijk personeel die oprechte aandacht gaven. Aanrader.
Josette R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Na een bak kroepoek voorgezet , werd ook direct het voorgerecht geserveerd. Drankjes waren toen nog niet gebracht.....
Na 1uur kwam, na vragen, het hoofdgerecht, zonder enige uitleg wat het was, we hadden nl een verrassings menu. Nu aan het wachten op het dessert!
Mariette .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
2 for 1 actie was vorig jaar geweldig bevallen. Dus dit jaar weer naar Oriënto. Dat viel tegen. Het was eenzijdig en gangbaar (niks exclusiefs) . Bijna alle gerechten waren met kip/rundvlees en groente. Er was geen uitleg over de inhoud van de gerechten. De gerechten waren veel te groot. (met grote stukken kip). De verfijnde reis door Azië is dit jaar vervangen door een Hollandse toeristenreis naar Thailand. Jammer.
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het eten was echt heel goed, maar de sfeer (persoonlijke smaak) was echt niet fijn. Het personeel was niet attent vroeg niet of we wat wilde drinken en moesten heel lang wachten.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Prima personeel; goede accommodatie; voorgerecht was niet smaakvol maar erg scherp gekruid; dat gaven we vriendelijk aan, volgens het personeel zou men met het volgende gerecht hier rekening mee houden. Toen kwam de pekingeend, man het leek wel een vuurspuwende Peking draak. De vlammen sloegen ons uit de mond. Gelukkig kwam het dessert er snel achteraan zodat we met ijs de eend de kop in konden drukken.
Ontbijt heeft het goed gemaakt; keurig verzorgd en goed op smaak.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer, vriendelijke bediening, erg gezellig
Gerrit Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk eten, vlotte en zeer vriendelijke bediening en een prachtige locatie. Zeer aan te bevelen.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Boven verwachting aandacht voor allergie smaakvol mooi wijn arrengement drank serveren mag wat vlotter gezellige sfeer fijne smaken
fam van merrienboer V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
hele leuke sfeer in het restaurant en ook een top bediening met heel veel passie. De keuken is heel verrassend maar heel goed van kwaliteit.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk en bijzonder goed eten en zeer vriendelijke en goede bediening in een erg sfeervol restaurant dat maakte ons uitje tot een fijne en gezellige belevenis.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De service was zo slecht dat ik hier nooit meer heen ga ondanks dat het eten heerlijk was. Na anderhalf uur kregen we pas een hoofdgerecht, je besteld drinken en na 20 min maar even vragen waar het blijft, afruimen gebeurd niet en als je het vraagt maar een paar items. Bijna hete soep over de broek bij serveren, cola over de broek en op het plafond doordat de serveerster struikelde oid. Een manager die het allemaal niet interesseert en met de drankjes ging er nog veel meer mis. Geen aanrader, personeel trilde ook bij het bedienen, zo zenuwachtig of gestresst. Hoorde ook dat het zo fijn werken is dat het personeel regelmatig wissels.... Dat zegt al genoeg, andere klant zei dat deze gang van zaken gewoon is. Gezellig verjaardagdiner voor mijn moeder, ahum. Hoop frustratie en honger, kreeg buikpijn van het lange wachten en vervolgens deels over mijn honger heen zodat ik het hoofdgerecht niet helemaal op kon. We waren met 5 personen en een van de eerste die avond.
Jean P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Eten was subliem, omgeving waar zeer mooi, timing bediening kan beter, aperitief kwam pas tijdens het voorgerecht. Over het algemeen was alles ok
Shinta W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Tempo lag net iets te hoog; hoofdgerecht kwam al toen het voorgerecht kwalijk op was. Hoofdgerecht was in vergelijking met voor- en nagerecht matig.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het tekort aan personeel en niet ingewerkte uitzendkrachten zorgden voor een enorme lange wachttijd. Een uur en 10 minuten voordat we de soep kregen. Voor de helft gegeten, was best pittig. Om 21.00 uur nog niet het hoofdgerecht, toen heb ik gezegd dat we niet meer hoefden want dat lange wachten was niet normaal.
20 minuten daarna kwamen ze tot onze verbazing het eten naar de bar brengen maar dat hoefde niet meer.
Brian B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Een heel mooi restaurant met vriendelijk personeel. Daarnaast waren mijn vrouw en ik positief verrast door een welkomstdrankje en een gratis dessert ter ere van ons 3-jarig huwelijksjubileum.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Super lekker gegeten!
Cisca O.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Eten was super maar de wijn Is erg duur EUR 7,50 per glas.
G S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Alle 3 gerechten waren lekker en goed klaargemaakt.