Oriento

Kon. Wilhelmina Boulevard 20 2202 GV Noordwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Oriento

Oriento serveert tongstrelende gerechten geïnspireerd op de Aziatische keuken. Laat je meenemen op een reis langs diverse Aziatische landen en geniet van deze culinaire belevenis. Oriento ligt direct aan de prachtige boulevard van Noordwijk en heeft spectaculair uitzicht over het strand dat door National Geographic is uitgeroepen tot een van de mooiste stranden ter wereld. Laat je verwennen door onze enthousiaste medewerkers en proef de Aziatische keuken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Oriento

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

maandag t/m zondag van 12.00 tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Oriento

Elly D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was best lekker maar heel erg duur in verhouding tot wat je krijgt. Ook de drankkaart was van flinke prijzen voorzien. Het personeel deed zn werk maar liep zeker niet over van enthousiasme. We konden niet buiten zitten “want dan moeten we erg ver lopen met het eten en moet iedereen langer wachten”. Misschien is iemand erbij in de bediening ook een idee met dit prachtige weer?
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prima ontvangst jong personeel die het goed proberen te doen en vriendelijke
Eten top ook omdat er speciale wensen waren prima gedaan door de Keuken brigade
Genoten Chapeau ????????
ka G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
zeer leuk restaurant, goede sfeer, goed eten. Fijne uitleg van gerechten. Mooie presentatie. De bediening weet wat het doet en is erg behulpzaam. Alles ging precies op de goede snelheid etc.
Cornelis D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen en goed gegeten,toen de ober hoorde dat mijn vrouw jarig was kregen we leuk klein vuurwerk aan tafel.
Komen hier graag terug ook
In het hotel.
Riet en Cees
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heel vriendelijke bediening en zeer mooi interieur maar dit maakt het matige eten niet goed. Wij hebben de culinaire reis besteld en dit was zeker zijn geld niet waard + we hebben uit grote honger veel rijst gegeten omdat de gangen (g) astronomisch kleine porties waren.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We kwamen op 2e paasdag voor het paasdiner, maar dit bleek alleen op 1e paasdag te kunnen.
Maar de uiterst vriendelijke bediening overlegde met de chef en hij zou dan met een aangepast diner komen, nou dit was echt een goede culinaire ervaring.
Volgens ons was het (nagenoeg) gelijk aan het paasdiner, in ieder geval hebben wij genoten van een echte reis door Azië, de gerechten waren erg smakelijk, zonder echt scherp te zijn, hele subtiele en pittige smaken.
De bediening was heel vriendelijk en attent en wij vonden het een geweldige avond.
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hadden een diner bij Oriënt gewonnen. Het was met recht een hoofdprijs. We hebben heerlijk en gezellig gegeten in een leuke ambiance. De bediening was top.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
..............................""....."...................................

..............."Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
macaron .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
zeer gastvrij personeel en heerlijk eten. Goed op persoonlijke wensen en situatie ingespeeld
super fijne stoelen, goede sfeer en ruime keuze op de kaart
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Leuk concept met meerdere gangen waarbij je reis door de wereld maakt van verschillende Aziatische landen ivm opgedane inspiratie van de kok. Heerlijk gegeten! Anders dan anders. Kruidig maar niet te pittig. Het personeel is erg vriendelijk.. Ze hadden ivm vergissing een verkeerde gang gegeven die we daarmee gratis kregen. Het ligt bij de zee waarmee het in de winter wel wat rustig kan zijn in een groot restaurant. Mensen worden bijelkaar gezet dus niet heel vervelend. Er wordt lounge/house gedraaid. Oudere mensen hadden daarover opmerkingen. Ik vomd het juist chill en andere fijne en luxere sfeer dan bv standaard shusihtent.
wilma R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Extreem hoge prijzen voor (drank)consumpties. € 8 voor fles water, €4,15 voor een gewoon glas bier en €38 voor een fles tafelwijn zijn naar mijn maatstaven exorbitant. Het eten daarentegen is gewoon lekker. Niet bijzonder luxe, maar zeker smaakvol. Niet pittig of kruidig en niet te veel, naar Europese smaak bereid.
Het personeel is zeker een positieve factor in het geheel. Vriendelijk en attent.
Kortom een prijzig uitje waar de prijzen van de drankvoorziening ten opzichte van het lekkere eten toch meer de negatieve boventoon voert.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Echt heerlijk gegeten. We hadden zes gangen gerechtjes van de traveling dutchman Alle gerechtjes waren erg lekker. We komen zeker weer terug
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De prijs kwaliteit verhouding prima.Alle gerechten(5 gangen)van uitstekende kwaliteit en verse producten .We hadden alleen vis en was van super kwaliteit.Ook sauzen waren prima willen nog wel eens te scherp zijn voor onze magen maar waren ook prima.Kortom prima een dikke 8.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het 4-gangen herinneringen menu was uitstekend; gevarieerde smaken en ook qua hoeveelheid prima.
De keuken had moeite met mijn niet-vis eten vanwege allergie; bij de start kwamen er gerechten met vissaus met als mededeling " we hebben er maar een beetje opgedaan".
Bij vertrek moesten we zelf onze jassen gaan zoeken; de ober was buiten roken. Wij vinden dat niet kunnen.
Fleur- .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Oriento! We hadden een 5 gangen verassingsmenu besteld en dit was erg lekker. We vonden het shared dining een leuk concept. Goede service ook. Zeker aan te raden!
yvonne.lengs .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Een drie gangen menu gegeten. Het dessert was verrassend lekker.
Tevens de lekkerste wafel van Nederland er extra bijbesteld. Deze was wat aan de kleine kant maar wel super lekker.
We komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten is de prijs meer dan waard ,maar de drank is veel te duur
'k heb nog nooit ergens 7.50 voor een glas Chardonnay betaald ,
ook niet in Huis ter Duin .
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
goed eten en gezellige sfeer
vriendelijke bediening
voor herhaling vatbaar ,zeer warme sfeer.

ik kan het iedereen aanbevelen
Jaap-van-heiningen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie oosterse smaken en een prima bediening.
Echter de prijs van een klein, eenvoudig glas wijn is extreem. ( 8,75) jammer.