Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Oriento

Oriento serveert tongstrelende gerechten geïnspireerd op de Aziatische keuken. Laat je meenemen op een reis langs diverse Aziatische landen en geniet van deze culinaire belevenis. Oriento ligt direct aan de prachtige boulevard van Noordwijk en heeft spectaculair uitzicht over het strand dat door National Geographic is uitgeroepen tot een van de mooiste stranden ter wereld. Laat je verwennen door onze enthousiaste medewerkers en proef de Aziatische keuken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Oriento

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Keuken: maandag t/m zondag van 12.00 tot 22.00 uur
Restaurant: maandag t/m zondag van 12.00 tot 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Oriento

Willem K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Na een dagje strand heerlijk gegeten in een mooie omgeving.
Aardige en vlotte bediening.
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Prima gegeten! Ondanks dat de ruimte erg groot is en en weinig mensen waren toch gezellig. Aardige onervaren ober die erg zijn best deed. Een lapje over de tafel was
Prettig
Geweest!
Peter-Paul M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Mooi en sfeervol ingericht restaurant. We hadden ons laten verrassen met het 3 gangen menu en dat was zeker geslaagd! Bediening was prima. Zeker een aanrader!
Beste meneer Muijtjens,
Wat fijn dat u uw bezoek aan Oriento zo ervaren heeft. Wij hopen u snel weer een keer te mogen ontvangen!

Met gastvrije groet,
Jiry Floors
Supervisor Oriento
K.vandenbovenkamp V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Oriënto is een restaurant met een oosterse touch. De gerechten kregen allemaal zo'n touch mee. Heel lekker, Het voorgerecht was nog het minste, rook niet zo lekker, maar de smaak was toch wel goed. Voor de andere twee gangen: Prima en niets op aan te merken.
Aardige en voorkomende bediening. Mooi uitzicht op zee. Leuke avond kortom.
Beste Meneer Van den Bovenkamp,

Wat fijn dat uw bezoek aan Oriento zo goed bevallen is. Graag zien wij u snel terug bij Oriento om de Oosterse touch weer te ervaren! Hartelijk dank voor uw feedback.

Met gastvrije groet,
Jiry Floors
Supervisor Oriento
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
goede vriendelijke service. de kwaliteit van het eten was goed
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Ik vond het personeel zeer attent, empathisch en zeker niet afstandelijk. Precies goed. Heb een ziekte van Sjogren waarbij eten zeer moeizaam is. Kreeg alle begrip. Zelfs de jongeman verwees ons naar een kroeg waar zijn ouders ook veel komen. Heb de volgende ochtend zeer gelachen met onze serveerster omdat het een zogenaamd alimentatie café bleek te zijn. Niet helemaal ons ding, maar goed bedoeld.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Eten was erg lekker! Restaurant ziet er goed uit en bediening is erg vriendelijk! Wij hadden ah actie. Toen we de reservering plaatste stond er een ah menu op de site die ons aansprak. Helaas kregen wij in het restaurant te horen dat we een menu van de chef kregen. Jammer maar t eten was wel erg lekker. Het enige waar wij ons aan stoorde was dat t personeel oortjes droeg en elke keer bij de tafel voor ons omdraaide om de bestelling door te geven die wij dan ook elke keer hoorde.
Jwf.de.boer S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
|Correcte vriendelijke ontvangst. Heerlijk eten maar alleen de dranken zijn aan de hoge kant.
Een fles water 8,5 euro ???? Voor de rest geen commentaar en zeker komen we hier terug!!!
Cedric V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Drank is erg duur.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Echt bizar slechte prijs / kwaliteit verhouding. Slecht AH menu. Gewoon slappe hap. Krijgt geen menukaart te zien, dus geen keuzemogelijkheid. Bij de rekening zie je dat glaasje proseco 7,75 euro kost en de flesjes water voor 8 euro worden afgetikt. Dus is laatste keer geweest.
Maria Alida G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
We waren Met Twee Personen en er waren nog weinig mensen op het terras .Alhoewel we een keuzemenu hadden duurde het toch vrij lang voordat het eerste gerecht kwam.De salade mrt tonijn had al een tijdje gestaan want alles was een beetje slap en nattig! Hoofdgerecht was prima en smaakte goed.Toetje was vreselijk zoet,maar smaken verschillen!Tot drie keer toe,kwamen obers aan onze tafel met bestellingen,die wij niet besteld hadden.De organisatie leek ons iets chaotisch,verders alles ok!
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
geweldig mooie zaak met goed eten horend bij de hoteks v oranje wij hadden het ah menu en het viel niet tegen.
De tafel van Twan W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Alles klopt gewoon net niet. Bediening laat te wensen over, vlakke smaken en geen sfeer in het restaurant. Personeel loopt met vlekken in kleding en rekening klopt niet. Je mag dan eten voor een AH actie, maar de drank is hier schrikbarend duur! Flesje water a €8,25....?!
Edward H.
Het is het eigenlijk allemaal net niet .... in ieder geval geen aanrader ..
Kea V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Drankjes lieten lang op zich wachten. Daarna liep alles vlot.
R.A. B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Gebruikgemaakt van de AH restaurant actie. Drie gangenmenu was uitstekend, zeker qua prijs/kwaliteit. Bediening was zeer vriendelijk.
Aanrader!
And R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
3 x aangegeven dat wij geen vlees eten! Gerechten werden tot 2 x toe verkeerd tot aan tafel toe gebracht. 3 verschillende obers kwamen vragen wat we wilden drinken. We kregen niets. De vierde kwam uiteindelijk de drankjes brengen.Deze fouten passen niet bij de uitstraling van het restaurant. De prijzen van drank en eten vragen ook om meer aandacht.Dit vond plaats in een ontspannen sfeer welke de medewerkers(heel vriendelijk) heel eigen schijnt te zijn.Maar zo hoort het niet.
Mariet B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Lekker eten, mooie smaakcombinaties. Uitstekende vriendelijke bediening. Je kunt lekker op het terras zitten en naar de flanerende mensen kijken.
Jacq K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk gegeten!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Gastvrouw denkt met je mee. Gewelidige kwaliteit producten en bereiding. Veel smaken. Indien het voor je iets te orientaal is (qua kruiden) wordt daarmee rekening gehouden. Toetjes uit de kunst!