Oriento

Koningin Wilhelmina Boulevard 20 2202 GV Noordwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Oriento

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

maandag t/m zondag van 12.00 tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Oriento

André V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima restaurant, leuke entourage. De gerechten waren mooi op elkaar afgestemd. Heel erg professioneel. Zeker voor herhaling vatbaar !!
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijke gerechten met herkenbare Aziatische smeken.
Attente bediening.
Bijgerechten en drankjes (buitenlands bier (€6,50)aan de prijzige kant.
Bertine V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Op zich lekker gegeten, we vonden alle gerechten wel redelijk basic en voor wat je kreeg was het veel te duur. Drank ook echt te duur, zowel de wijn als het water had ook de helft mogen kosten. Bediening er goed
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
we hadden er vorige week gegeten ,we vonden het daar fantastisch.
gisteravond de laatste avond van onze vakantie ,gingen we er nog een x heen ,om de vakantie af te sluiten. het was het tegen overgestelde v vorige week .lang wachten ,een ander tafeltje kreeg ons eten serveerster en manager eraan te pas ,ze lieten ons eten bij de anderegasten staan en voor ons werd er opnieuw eten gemaakt.
excuses en een drankje moest ons stil houden.

na het eten betalen ,dat werd dan gehalveerd ,maar na dat mislukte etentje gaan we daar nooit meer heen ,dit was ons tweede etentje daar ,de eerste kreeg een 10 en deze een 4

p.s. als het er nu druk was ,dan kan er wat mis gaan ,maar het was er juist erg stil
nonna020270 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
supervriendelijke medewerkers...verrassend menu met goede smaken...kortom heerlijk gegeten! Met name het voorgerecht vond ik top!
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het eten was erg lekker, grote variatie aan verschillende gerechten, absoluut een aanrader! De bediening was top, heel aardig! Vond alleen de drankjes erg duur!
hanniekivits .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Was heel relaxed,goeie sfeer, heerlijk gegeten!! Fijne bediening, goede uileg. We gaan zeker een keertje terug komen, Top
Leonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede en diversiteit aan gerechten. Goede en gezellige bediening. Wat wil je nog meer. Echt een aanrader.
wgjonderwater .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met de AH bon gegeten! Oriento is sinds maart open. Super lekker 4 gangen diner. Bediening vlot en vriendelijk. Mooie inrichting. Flesje wijn is duur, echt jammer dat je 30 euro moet betalen voor de goedkoopste fles wijn.
Francoise O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, kan niet anders zeggen. Aziatisch op prima kwaliteitsniveau. Prettige bediening, jonge keurige meiden. Het restaurant is wat donker maar wel leuk vormgegeven en een goede sfeer. Wij hadden het 4-gangen verrassingsmenu: een aanrader!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Tijdens leuke festiviteiten op de boulevard op het terras heerlijk gegeten.De start was wat moeizaam, drie kwartier is te lang wachten, maar daarna werden we verrast met een culinaire tocht door Azië. Uitschieters, heerlijke Vietnamese soep en een heerlijke garnalen curry uit Thailand. Prijzen van de drank wel wat aan de hoge kant. Al met al een geslaagde avond!