Oriental

Van Heemstraweg 29 6657 KD Boven-Leeuwen Nederland Kaart

Over het restaurant Oriental

Welkom bij Wereldrestaurant Oriëntal! In ons restaurant kunt u deelnemen aan ons all-inclusive-dinerarrangement, een maaltijd afhalen of gebruikmaken van onze catering.

Met het all-inclusive-arrangement kunt u voor een vast bedrag 2,5 uur onbeperkt eten en drinken. Hierbij kiest u uit gerechten die vers zijn gewokt, gegrild of reeds klaar zijn gemaakt voor de koude en warme buffetten. Bij het drinken inbegrepen zijn frisdranken, vers vruchtensap, bier van de tap, speciaalbieren, wijn, koffie en thee. Er is ook een uitgebreid dessertbuffet, waar u kunt kiezen uit verschillende soorten schepijs, gebak en andere zoetigheden, vers fruit en om het compleet te maken een chocoladefontein, slagroom en toppings. Recentelijk zijn wij verbouwd en is het assortiment uitgebreid met een sushibar, bbq-grill en pizza.

In ons afhaalcentrum hebben we naast de uitgebreide menulijst twee wisselende maandmenu's.

De mogelijkheid bestaat om warme buffetten te bezorgen. Voor nadere informatie staan onze medewerkers klaar om eventuele vragen hierover te beantwoorden.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen in ons restaurant!

Meer informatie over restaurant Oriental

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Oriental

rinie V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
ben 07-02-2018 met familie (10 personen) geweest , was de 2 de keer en weer goed bevallen .
iedereen vond het eten goed en voldoende, het voordeel is dat het inclusief drankjes is en ieder kan voor
zichzelf bepalen hoeveel en wat hij drinkt.
B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
jammer dat alles wat op de plaat wordt gebakken het zelfde smaakt !..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Cloe J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig en gastvrij personeel. Veel soorten seafood, dat kom je bij andere restaurants in de buurt niet tegen. Het vlees is ook top en de sushi.. Lekkerrr! Komen hier regelmatig en blijven zeker nog vaak komen!
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
zijn er al heel vaak geweest is altijd goed en gezellig .Goede sfeer en zeer vriendelijke bediening. Zijn van plan er nog vaak te komen
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, zelfs aan kinderen wordt gedacht. Zeer vriendelijk personeel, ruime opzet qua tafelindeling. Zelfs een kleinigheidje voor trouwdag van mijn ouders. Ontzettend bedankt.
Corné V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten en de sfeer was prima.
Een toilet bezoek was helaas een domper. Deze waren onfris en niet schoon
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
tegen gevallen all you can eat. bediening was vriendelijk aan tafel. achter de gerechten echter onverzorgd. het pand was kolossaal en koud. vooral door de ingang die, bij elke keer met het openen van de deur, veel kou naar binnen kwam.
de indeling van het buffet was rommelig en ongeorganiseerd. alles en iedereen liep door elkaar heen.
eten was heel wisselvallig. wok en grill waren op zich voldoende. de sushi was niet lekker. rijst het erg plakkerig en smaakte zeker niet vers. buffet vorm was karig qua keuze en werd heel slecht tot niet bijgevuld.
voor het geld zijn er zeker betere restaurants volgens hetzelfde concept.
robpletting .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Vandaag onverwachts gegeten bij Oriental.We waren te vroeg,maar werden toch een half uur eerder vriendelijk binnen gelaten.Eten was gewoon zeer goed en smaakvol.Er was voldoende aanbod en de bediening erg vriendelijk.
Zeker prijs/kwaliteit een topper.
Wij bevelen dit restaurant zeker aan bij mensen die in de buurt zijn.
mvdiejen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
De formule van het Wokrestaurant is op veel plaatsen gelijk. het is een beetje raar, het interieur is niet speciaal, er liggen gerechten die echt niet bij een Chinees restaurant horen en toch gaan we er met veel plezier naar toe. de bediening is erg vriendelijk en ik vraag mezelf iedere keer weer af hoe je zo de kost kunt verdienen. voor € 23,- pp mooie stukken vis en vlees van de grill of uit de wok. ik gun jullie voldoende profit en schep die niet Chinese dingen wel mis.