Oriental

7,1
6,5
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
tegen gevallen all you can eat. bediening was vriendelijk aan tafel. achter de gerechten echter onverzorgd. het pand was kolossaal en koud. vooral door de ingang die, bij elke keer met het openen van de deur, veel kou naar binnen kwam.
de indeling van het buffet was rommelig en ongeorganiseerd. alles en iedereen liep door elkaar heen.
eten was heel wisselvallig. wok en grill waren op zich voldoende. de sushi was niet lekker. rijst het erg plakkerig en smaakte zeker niet vers. buffet vorm was karig qua keuze en werd heel slecht tot niet bijgevuld.
voor het geld zijn er zeker betere restaurants volgens hetzelfde concept.
Robpletting .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Vandaag onverwachts gegeten bij Oriental.We waren te vroeg,maar werden toch een half uur eerder vriendelijk binnen gelaten.Eten was gewoon zeer goed en smaakvol.Er was voldoende aanbod en de bediening erg vriendelijk.
Zeker prijs/kwaliteit een topper.
Wij bevelen dit restaurant zeker aan bij mensen die in de buurt zijn.
Mvdiejen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
De formule van het Wokrestaurant is op veel plaatsen gelijk. het is een beetje raar, het interieur is niet speciaal, er liggen gerechten die echt niet bij een Chinees restaurant horen en toch gaan we er met veel plezier naar toe. de bediening is erg vriendelijk en ik vraag mezelf iedere keer weer af hoe je zo de kost kunt verdienen. voor € 23,- pp mooie stukken vis en vlees van de grill of uit de wok. ik gun jullie voldoende profit en schep die niet Chinese dingen wel mis.