Oriental

Van Heemstraweg 29 6657 KD Boven-Leeuwen Nederland Kaart

Over het restaurant Oriental

Welkom bij Wereldrestaurant Oriëntal! In ons restaurant kunt u deelnemen aan ons all-inclusive-dinerarrangement, een maaltijd afhalen of gebruikmaken van onze catering.

Met het all-inclusive-arrangement kunt u voor een vast bedrag 2,5 uur onbeperkt eten en drinken. Hierbij kiest u uit gerechten die vers zijn gewokt, gegrild of reeds klaar zijn gemaakt voor de koude en warme buffetten. Bij het drinken inbegrepen zijn frisdranken, vers vruchtensap, bier van de tap, speciaalbieren, wijn, koffie en thee. Er is ook een uitgebreid dessertbuffet, waar u kunt kiezen uit verschillende soorten schepijs, gebak en andere zoetigheden, vers fruit en om het compleet te maken een chocoladefontein, slagroom en toppings. Recentelijk zijn wij verbouwd en is het assortiment uitgebreid met een sushibar, bbq-grill en pizza.

In ons afhaalcentrum hebben we naast de uitgebreide menulijst twee wisselende maandmenu's.

De mogelijkheid bestaat om warme buffetten te bezorgen. Voor nadere informatie staan onze medewerkers klaar om eventuele vragen hierover te beantwoorden.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen in ons restaurant!

Meer informatie over restaurant Oriental

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Oriental

Berry V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk eten. Vriendelijk personeel
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Volop keuze. Vriendelijke mensen.
Rina Van V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk geeten, gezellige sfeer, leuk en fijn personeel, kortom het is meer dan geweldig een aanrader voor ieder wat wils.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Matige inrichting maar eigenlijk is dat in elk wokrestaurant het geval.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Lekker eten en drinken voor een mooie prijs
Co S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Goed eten, lekker vers!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten ,alles werd goed aangevuld, heerlijke sushi, super prijskwaliteit verhouding, vonden het alleen wel warm , airco werkte niet overal even goed
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
we hebben heerlijk gegeten, er was meer dan voldoende van wat wij lekker vonden. Het toetje was picobello en zelfs de koffie en espresso waren een welkome afsluiting. Door deze formule tref je op weg naar de gerechten allerlei mensen waarmee gezellig gebabbeld kan worden. Kortom we komen hier zeker nog eens terug
Bedankt voor de goede zorgen
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Prima service, zeer tevreden met de ontvangst, ondanks vertraging toch de afgesproken etenstijd gekregen. Chapeau. Komen zeker terug. Ook de bediening en service van de kok erg goed. Hebben met z'n allen genoten. Ook werd er goed rekening gehouden met een van onze familie in een elektrische rolstoel.
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Zeer lekker en uitgebreid gegeten
Goede service
En als kado iets leuks gekregen voor ons jubileum
Echt een aanrader .
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Na 19 uur waren verschillende gerechten niet meer aanwezig.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer goed te doen. Alleen jammer dat de carpaccio er niet lekker is. Maar we komen er regelmatig terug!
Dik S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Nette eetgelegenheid met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Veel keuze wat betreft de diverse gerechten.
Goede parkeergelegenheid.
Makkelijk bereikbaar
Cloe J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijke bereide gerechten. Veel keus en elke keer is er weer iets anders om te kiezen. Vriendelijk en gastvrij personeel, zowel de gastvrouw/-heer als de koks. Mijn vriend en ik komen hier heel graag. Een absolute aanrader!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het was weer heerlijk en gezellig met kinderen en kleinkinderen bij Oriental te eten.
Ik ben hier nou al minstens 100 keer geweest en het stelt me nooit teleur, zowel de kwaliteit van het eten niet als de persoonlijke en prettige bediening!
yvonne .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Lekker gegeten, zoals altijd wel. Was rustig, maar het eten was prima, niks mis mee. Personeel erg vriendelijk, behulpzaam.
M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten . Vriendelijk personeel. Het was gewoon goed . We zullen zeker vaker komen . En een aanrader voor andere.
rinie V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
ben 07-02-2018 met familie (10 personen) geweest , was de 2 de keer en weer goed bevallen .
iedereen vond het eten goed en voldoende, het voordeel is dat het inclusief drankjes is en ieder kan voor
zichzelf bepalen hoeveel en wat hij drinkt.
B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
jammer dat alles wat op de plaat wordt gebakken het zelfde smaakt !..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Cloe J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig en gastvrij personeel. Veel soorten seafood, dat kom je bij andere restaurants in de buurt niet tegen. Het vlees is ook top en de sushi.. Lekkerrr! Komen hier regelmatig en blijven zeker nog vaak komen!