Oriental

Van Heemstraweg 29 6657 KD Boven-Leeuwen Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Oriental

Welkom bij Wereldrestaurant Oriëntal! In ons restaurant kunt u deelnemen aan ons all-inclusive-dinerarrangement, een maaltijd afhalen of gebruikmaken van onze catering.

Met het all-inclusive-arrangement kunt u voor een vast bedrag 2,5 uur onbeperkt eten en drinken. Hierbij kiest u uit gerechten die vers zijn gewokt, gegrild of reeds klaar zijn gemaakt voor de koude en warme buffetten. Bij het drinken inbegrepen zijn frisdranken, vers vruchtensap, bier van de tap, speciaalbieren, wijn, koffie en thee. Er is ook een uitgebreid dessertbuffet, waar u kunt kiezen uit verschillende soorten schepijs, gebak en andere zoetigheden, vers fruit en om het compleet te maken een chocoladefontein, slagroom en toppings. Recentelijk zijn wij verbouwd en is het assortiment uitgebreid met een sushibar, bbq-grill en pizza.

In ons afhaalcentrum hebben we naast de uitgebreide menulijst twee wisselende maandmenu's.

De mogelijkheid bestaat om warme buffetten te bezorgen. Voor nadere informatie staan onze medewerkers klaar om eventuele vragen hierover te beantwoorden.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen in ons restaurant!

Meer informatie over restaurant Oriental

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning
9,1

Jouw recensie over het restaurant Oriental

Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
we hebben heerlijk gegeten, er was meer dan voldoende van wat wij lekker vonden. Het toetje was picobello en zelfs de koffie en espresso waren een welkome afsluiting. Door deze formule tref je op weg naar de gerechten allerlei mensen waarmee gezellig gebabbeld kan worden. Kortom we komen hier zeker nog eens terug
Bedankt voor de goede zorgen
E.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Prima service, zeer tevreden met de ontvangst, ondanks vertraging toch de afgesproken etenstijd gekregen. Chapeau. Komen zeker terug. Ook de bediening en service van de kok erg goed. Hebben met z'n allen genoten. Ook werd er goed rekening gehouden met een van onze familie in een elektrische rolstoel.
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Zeer lekker en uitgebreid gegeten
Goede service
En als kado iets leuks gekregen voor ons jubileum
Echt een aanrader .
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Na 19 uur waren verschillende gerechten niet meer aanwezig.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer goed te doen. Alleen jammer dat de carpaccio er niet lekker is. Maar we komen er regelmatig terug!
Dik S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Nette eetgelegenheid met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Veel keuze wat betreft de diverse gerechten.
Goede parkeergelegenheid.
Makkelijk bereikbaar
Cloe J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijke bereide gerechten. Veel keus en elke keer is er weer iets anders om te kiezen. Vriendelijk en gastvrij personeel, zowel de gastvrouw/-heer als de koks. Mijn vriend en ik komen hier heel graag. Een absolute aanrader!
S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het was weer heerlijk en gezellig met kinderen en kleinkinderen bij Oriental te eten.
Ik ben hier nou al minstens 100 keer geweest en het stelt me nooit teleur, zowel de kwaliteit van het eten niet als de persoonlijke en prettige bediening!
yvonne .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Lekker gegeten, zoals altijd wel. Was rustig, maar het eten was prima, niks mis mee. Personeel erg vriendelijk, behulpzaam.
M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten . Vriendelijk personeel. Het was gewoon goed . We zullen zeker vaker komen . En een aanrader voor andere.
rinie V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
ben 07-02-2018 met familie (10 personen) geweest , was de 2 de keer en weer goed bevallen .
iedereen vond het eten goed en voldoende, het voordeel is dat het inclusief drankjes is en ieder kan voor
zichzelf bepalen hoeveel en wat hij drinkt.
B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
jammer dat alles wat op de plaat wordt gebakken het zelfde smaakt !..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Cloe J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig en gastvrij personeel. Veel soorten seafood, dat kom je bij andere restaurants in de buurt niet tegen. Het vlees is ook top en de sushi.. Lekkerrr! Komen hier regelmatig en blijven zeker nog vaak komen!
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
zijn er al heel vaak geweest is altijd goed en gezellig .Goede sfeer en zeer vriendelijke bediening. Zijn van plan er nog vaak te komen
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, zelfs aan kinderen wordt gedacht. Zeer vriendelijk personeel, ruime opzet qua tafelindeling. Zelfs een kleinigheidje voor trouwdag van mijn ouders. Ontzettend bedankt.
Corné V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten en de sfeer was prima.
Een toilet bezoek was helaas een domper. Deze waren onfris en niet schoon
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
tegen gevallen all you can eat. bediening was vriendelijk aan tafel. achter de gerechten echter onverzorgd. het pand was kolossaal en koud. vooral door de ingang die, bij elke keer met het openen van de deur, veel kou naar binnen kwam.
de indeling van het buffet was rommelig en ongeorganiseerd. alles en iedereen liep door elkaar heen.
eten was heel wisselvallig. wok en grill waren op zich voldoende. de sushi was niet lekker. rijst het erg plakkerig en smaakte zeker niet vers. buffet vorm was karig qua keuze en werd heel slecht tot niet bijgevuld.
voor het geld zijn er zeker betere restaurants volgens hetzelfde concept.
robpletting .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Vandaag onverwachts gegeten bij Oriental.We waren te vroeg,maar werden toch een half uur eerder vriendelijk binnen gelaten.Eten was gewoon zeer goed en smaakvol.Er was voldoende aanbod en de bediening erg vriendelijk.
Zeker prijs/kwaliteit een topper.
Wij bevelen dit restaurant zeker aan bij mensen die in de buurt zijn.
mvdiejen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
De formule van het Wokrestaurant is op veel plaatsen gelijk. het is een beetje raar, het interieur is niet speciaal, er liggen gerechten die echt niet bij een Chinees restaurant horen en toch gaan we er met veel plezier naar toe. de bediening is erg vriendelijk en ik vraag mezelf iedere keer weer af hoe je zo de kost kunt verdienen. voor € 23,- pp mooie stukken vis en vlees van de grill of uit de wok. ik gun jullie voldoende profit en schep die niet Chinese dingen wel mis.