Oriental Paradise

Kudelstaartseweg 64 1433 GK Kudelstaart Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Oriental Paradise

Marcella D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Ik heb er meerdere keren gegeten, Cantonees, indonesisch en chinees. Alle gerechten smaakten verrukkelijk en gemoedelijke sfeer in het restaurant.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Al vaker gegeten. Het eten is altijd lekker en geurig. Fijne bediening. Gezellig aan een ronde tafel. Stoelen zitten niet lekker genoeg voor lang tafelen.
Gerard O.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Op zaterdag 26-09-2015 hier gegeten met een groep van 8 personen. We waren zeer tevreden over het eten; smaakvol, goede kwaliteit. De bediening is werkelijk heel goed; klantvriendelijk, behulpzaam en vlot. Het restaurant ziet er redelijk eigentijds uit en is heel netjes.
Suuz72 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
De rijsttafels op de menukaart zijn absoluut de moeite waard, maar ook de andere gerechten zijn heerlijk. Daarnaast is de bediening erg vriendelijk en vlot. Wij gaan hier regelmatig even langs om een hapje te eten en het is altijd goed.
Samaria2013 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Een absolute aanrader zijn de ti pan gerechten. Die hebben ze in tal van varianten. Zelf zijn we voor de ossehaas gegaan. Mals vlees en lekker pittig gekruid. Absoluut voor herhaling vatbaar. De bediening is prima en het decor, tja dat is misschien wel een beetje ouderwets. Aan de andere kant maakt het decor het restaurant ook weer authentiek
WimHenke .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Op woensdag 6 maart 2913 hebben we hier met vrienden gegeten.
We hadden gekozen voor de Indische Rijsttafel Oriental. De rijsttafel was voorzien van ongeveer 10 verschillende gerechten en daarbij nog komkommer, geraspte kokos, zoutzuur en diverse typische Indonesische bijgerechten. Het werd allemaal warm gehouden door verwarmde onderzetters.
Iedereen vond het ten zeer smakelijk en er was voldoende van alles. De bediening kwam ook nog vragen of we wat tekort hadden. Ik kan dit gerecht aan iedereen aanbevelen.
De service was uitstekend, niets was hen te veel en alles met een vriendelijke glimlach. We kregen een uitleg bij elk opgediend gerecht en ook werd er verteld welke saus er bij welk gerecht hoorde.
De inrichting van het restaurant is zeer ruim. Veel ruimte aan en op de tafel ook rondom de tafels.
De prijs was zeer redelijk en men kan hier pinnen en met een creditcard betalen.
Iedereen heeft hier genoten.