Oriental Green House

Aalsterweg 281 5644 RD Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Oriental Green House

Aziatische verfijning

Je vindt dit restaurant in een bijzonder, groen gebouw. Geniet als een keizer van verfijnde, Aziatische gerechten. De chefs hebben de kneepjes van het culinaire Japan en China helemaal onder de knie. Je waant je in een wereld van Oosterse gastvrijheid en gastronomie!

Meer informatie over restaurant Oriental Green House

Bus
  • : GRATIS parkeren - ruime eigen parkeerplaats + gratis parkeren in de wijk

9,1
Heiko V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het eten was niet slecht. In mijn ogen is het een doorsnee Chinees restaurant. Wij zijn op een vrijdagavond gegaan en we hadden een all-in vakantie beleving.
De bediening was niets op aan te merken.
Gerrit J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Gisteren Japans gegeten aan de bakplaat samen met mijn vrouw omdat we 4 jaar samen waren. Geweldig lekker eten, en zeer vriendelijk en attent personeel! Het eten zelf was een ware show door de top kok op de bakplaat klaar gemaakt. Naast een mooie show was het eten zelf verschrikkelijk lekker, het toetje hebben wij overgeslagen omdat we bomvol zaten. Hier komen wij zeker terug!
fransvugts .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015

We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten in een fraaie omgeving omringd door erg
vriendelijk en keurig personeel. Het enige nadeel was dat onze zoon, die wat later kwam,
wel 4 keer gevraagd werd wat hij wilde drinken, terwijl hij de eerste keer al besteld had.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
te massaal zeker vakantie tijd veel kinderen ,om lekker te tafelen en wat kletsen met je vrouw was het veel te lawaaierig en tafels te dicht op elkaar ,moest telkens vragen of ze wat op konden schuiven om er door te kunnen.
vera.frey01 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Goede gezellige voorgerechten en desserts.
Service was prima, had een ronde tafel gevraagd, was niet doorgekomen, maar toch op het laatst geregeld ondanks de drukte. Vriendelijke bediening.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
prima eten, veel keuze, steeds aangevuld; gemoedelijke, vriendelijke bediening; ook als het druk is, merk je dat niet, niet rumoerig, warm huiselijk gevoel. bedankt.
karelly .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Het buffet was super: zeer ruime keus, prima kwaliteit. Kortom: heerlijk en gezellig gegeten. Een aanrader!!!.
De verlichting van het restaurant vonden wij niet optimaal, wel qua hoeveelheid licht, maar minder sfeervol.
mariannel200 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Volop keuzegerechten bij het buffet. Op een enkel gerecht na allemaal heerlijk. Buffet wordt door de bediening continu in de gaten gehouden en waar nodig bijgevuld zodat het heerlijk vers is. Ook de aandacht die je aan tafel krijgt is prima.
mira.van.gompel .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Alles was zeer smaakvol en verzorgd. Bediening zeer vriendelijke ongeacht dat wij daar hebben gegeten met een actie! Petje af!!!!
mmahulette .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
We hebben gebruik gemaakt van het buffet. De smaak van de gerechten is verfijnt en de gerechten zijn zeer gevarieerd geselecteerd. Voor ieder wat wils. De bediening is zeer attent en erg vriendelijk. Al met al heerlijk gegeten in een fijne ambiance en keurige bediening. We gaan zeker nog een keer terug.
ingrdvw .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
hallo,
Mijn vriend en ik hebben er genoten.
We zijn zeer vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gebracht.
Daar we met de Ah kortingbon kwamen mochten we genieten van een uitgebreid buffet.
Dit van soep tot dessert het werd bijgevuld tot 21.30u zei de juffrouw ons we hadden tijd zat om rustig te eten . het was gezellig, heel lekker en zeker voor herhaling vatbaar, ik wil er zeker van de tepanyaki verdieping en de speciale gerechten verdieping ook nog eens proeven .
Loesozzzzz .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Lekker gegeten en super servicegericht. Aan de uitstraling en de stoelen mag iets gedaan worden redelijk gedateerd.
Voor de rest heerlijk!
ChefAndre .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Oriental Greenhouse heeft een all you can eat buffet met oa erg lekkere sushi. Veel keuze uit veel lekkere gerechten. De service was enorm vriendelijk en erg goed.
ben.velthove .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Vlotte, attente en vriendelijke bediening.
Ruim assortiment op buffet.
Goede temperatuur van de warme en koude gerechten.
Kortom een prima avondje uit.
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel die de tijd nemen om het je naar de zin te maken en voor een praatje. De keuze van het buffet was uitgebreid en werd steeds bij gevuld en in de gaten gehouden. Ook heerlijke toetjes na.
mreijnen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Heerlijk eten veel keuze uit diverse gerechten vriendelijk personeel. fijne avond gehad. Parkeren geen probleem en ze zijn goed bereikbaar
stokskesweg .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
we hebben een hele fijne avond gehad,heerlijk gegeten,hele fijne bediening ,een aanrader,
we komen zeker nog een keer terug.
Jacoverd J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Een van de betere restaurants van de AH actie, zeker wat betreft de prijs-kwaliteit verhouding. Hier tenminste een aanbieding gebaseerd op de normale prijs en die is prima voor een zeer uitgebreid buffet met heel veel heerlijke dingen om uit te kiezen.
roostenlaan19 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten.Het was een heel uitgebreid buffet met veel verschillende gerechten. De deserts waren prachtig en lekker. Heel vriendelijjke bediening.
Hanny J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Personeel was erg aardig en de bediening was goed.
Vond het wel jammer dat het eten wat lauw was, de smaken daar en tegen waren erg goed. Vooral de nagerechten waren erg smaakvol.
Decor mag voor mij wat knusser, ik vind het vrij steriel en groot.
We hebben wel een leuke avond gehad.