Oriental Green House

Aalsterweg 281 5644 RD Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Oriental Green House

Aziatische verfijning

Je vindt dit restaurant in een bijzonder, groen gebouw. Geniet als een keizer van verfijnde, Aziatische gerechten. De chefs hebben de kneepjes van het culinaire Japan en China helemaal onder de knie. Je waant je in een wereld van Oosterse gastvrijheid en gastronomie!

Meer informatie over restaurant Oriental Green House

Bus
  • : GRATIS parkeren - ruime eigen parkeerplaats + gratis parkeren in de wijk

9,2
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Een geweldige keus uit verschillende gerechten. Mooie en lekkere sushi en ook lekkere warme wantans en mini loempia. Zowel warme als koude voor gerechten. De warme gerechten werden zeer snel en vriendelijk weer bij gevuld. Fijne lauw warme borden zodat je eten niet snel afkoelt. De bediening was vriendelijk en snel. Niet opdringerig. We hadden wel een beetje pech dat we in de ruimte zaten met een heel hoog plafond en dat de stoelen eg veel lawaai maken op het moment van opstaan en gaan zitten. We komen zeer zeker een keer terug maar willen dan in dezelfde ruimte onder het lage plafond zitten.
HJ R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
wij waren verbaasd dat het op een doordeweekse dag zo druk was,Verder was alles naar wens voor herhaling vatbaar.Alleen het parkeerterrein was minimaal.
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Een blijvertje:goed Chinees eten in een uitstekende ambiance!Eten was goed tot uitstekend maar oorspronkelijk zou er een 3 gangen menu worden opgediend en geen buffet volgens de omschrijving van Iens!Ideaal voor grote groepen om goed en veel te eten!
Dorothé W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Voor een buffetrestaurant niet slecht, maar de andere twee formules binnen Oriental Greenhouse zijn duidelijk beter (maar ook duurder) dan het restaurant op de begane grond. Het personeel is erg attent en servicegericht.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Heel erg lang geleden hebben we een keer eerder bij Oriental Green House gegeten. Daarvan kunnen we ons weinig meer herinneren. Het buffet wat we voorgeschoteld kregen afgelopen woensdag was heel lekker! Vooral de ruime keuze van de voorgerecht-hapjes heeft ons verrast. Bovendien waren de meeste hapjes ook erg lekker. Van het warme buffet was de visschotel (zeebaars?) ook erg goed. De andere warme schotels (babi pangang, saté etc) zijn wat meer ' gewoon'. De bediening was perfect en het personeel heel vriendelijk! Ambiance: goed.
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Oriental Green house is een aangename verassing op het gebied van oosterse restaurants, keuze genoeg in een prettige ambiance. Het buffet is zeer uitgebreid en is smaakvol en gevarieerd van koud naar warm en van vlees naar vis en als slagroom op de taart een uitgebreid dessert buffet, kortom voor ieder wat wils en de discrete en beleefde bediening ik zou zeggen perfect en echt tafellinnen, dus ga het maar proberen u wordt niet teleurgesteld denken wij
bhhuisman .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Buffet is uitgebreid maar niets springt er echt uit (misschien de sushi). Het eten is erg gericht op de massa, niet echt verfijnd.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Hoi IENS

Het eten was perfect en werden goed ontvangen door de bediening.
Het was een goed buffet en voldoende keuze.
Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.

Groetjes Ad
Jan-Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Gegeten bij de Japanse TeppanYaki op de bovenste verdieping van het restaurant. Allebei het heerlijke vis menu gegeten. Een mix van verse rauwe vis en gebakken vis met een aantal tussendoortjes. Wordt met de nodig show klaargemaakt.

Twee minpuntjes: de wijn; zowel de rode als witte huiswijn zijn gewoon flauw. Volgens de ober zijn de andere wijnen beter maar die kun je alleen per fles bestellen. En de nasi tussendoor was ook wat flauw. Gelukkig gaf de kok, op verzoek, zonder morren een scheut soja saus eroverheen
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Het was gewoon helemaal top! Gegeten met de ah actie. De ruime keuze en alles is super vers dat proef je gewoon vooral de vis bij de sushi. Zeker voor herhaling vatbaar. De bediening helemaal goed.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
We hebben heerlijk gegeten , maar wat nog belangrijker is het personeel zooooo vriendelijk , heel fijn ,
Komen zeker terug .
Tony A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
heerlijk gegeten bij Oriental Green House Eindhoven, buffet, heel veel keus.
Zowel koud als warm buffet, fijne voorverwarmde borden bij het warme buffet.
Een uitgebreid toetjesbuffet.
Fijne ruime ruimte.
Arno J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Heb hier meerdere keren gegeten en ook regelmatig iets afgehaald. Het Japans restaurant is goed maar vergelijkbaar met de andere restaurants teppanyaki show cook restaurants. De "show" hangt erg van de kok af maar al met al een aanrader. Ook het Chinees á la carte restaurant is goed je vindt hier nl gerechten die niet tot te standaard babi pangang Chinees categorie behoren, ik betaal hier graag iets meer voor. Met heeft een belangrijk deel van de gerechten ook als afhaal optie daarnaast heeft men een speciaal afhaalmenu wat als 't effe kan (is vaak te veel) mijn voorkeur heeft. Het buffet restaurant valt tegen op basis van kwaliteit versus prijs dan want de gerechten zich zijn goed. Er zijn in Eindhoven echter goedkopere opties waar je meer verschillende gerechten vindt en waar de kwaliteit net zo goed maar de prijs lager is. Ik ben geen fan van buffetten dus voor mij blijft OGH dé "gourmet Chinees" van Eindhoven.
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
We hebben gebruik gemaakt van de aanbieding van AH, je merkt geen verschil, vooral de vriendelijke bediening valt op, we komen zeker terug!
i-hannink .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Via vakantieveilingen 6 tickets, gisteravond bij Teppanyaki restaurant , met 6 personen, gegeten.
Na een vriendelijk ontvangst hadden we een fijne plaats op de hoek bij de grillplaat.
We hebben een gezellige en heerlijk avondvullend 8 gangen diner gehad.
Het eten was meer dan voldoende en zéér gevarieerd.
We gaan dit zeker nog een keer doen!!
mutsefluts .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
de beloofde kookshow bleef uit,eten was flauw en de vloerbedekking bleef je aan vastplakken,Een ding moet wel gezegd:bijzonder attent personeel,maar ja die moeten natuurlijk zoveel mogelijk drankjes zien te slijten...........zal wel aan mij liggen maar ik begrijp de hallelujah-verhalen hier niet.was eens maar nooit meer
wimos S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Keurig gedekte tafels met tafellinnen, gepoetst bestek en glazen. Vriendelijk, behulpzaam personeel gekleed in chinees aandoende kleding. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH/IENS aanbieding waardoor het tweede lopend buffet gratis is. Voor nog geen 15 euro de man kan men gebruik maken van het Pacific Ocean Buffet. Een overvloedig buffet. Men kan onder meer kiezen uit: Sashimi, sushi, Thaise Seafood salade, eendenborstfilet met Terriyakisaus, gestoomde dim-sum, Peking eend, Greenshell mosselen en Zeeuwse oesters. Alles van een zeer hoge kwaliteit en uitermate vers. Tenslotte kan men ook nog een keus maken uit een zeer uitgebreid dessertbuffet. De prijs/kwaliteit verhouding is hier meer dan prima, zelfs als men niet voor de helft van de prijs zou eten. Een echte aanrader.
Marinke S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Ontvangst vriendelijk, bij aankomst waren we de eerste en enige. Gelukkig kwamen er gauw meer mensen bij, in een leeg restaurant eten is toch wat ongezellig.
Buffet is erg netjes en uitgebreid en smaakt ook goed. Alleen de warme gerechten vonden we matig lauw, niet goed en lekker heet.

Al met al prima, maar voor het buffet zullen we niet meer terugkomen.
Annet G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Met een aanbieding van vakantieveilingen is het teppanyaki restaurant goed te betalen, maar ik kan me niet vinden in de positieve recensies die dit restaurant krijgt. Het eten was vaak te zeer doorbakken en te zout en het menu had een opvallend westers tintje (bakje salade met tomaat en mais was een gang in ons menu en ook heb ik nooit eerder mosterd-honingsaus geserveerd gekregen in een japans restaurant). Service was goed. De aankleding is uit de jaren negentig: ouderwets en duidelijk versleten. Het tapijt en de trapleuningen plakten. Het hele restaurant, inclusief het menu, is aan vernieuwing toe.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Oriental Green House
Dit restaurant, een opvallende groene verschijning (met genoeg parkeerplaats achter het restaurant) in Eindhoven herbergt drie (3) thema restaurants:

-Pacific Ocean Buffet
Aziatisch buffetrestaurant op de parterre

-Een à la Carte restaurant
Gesitueerd op de 1e verdieping met uitzicht vanaf het balkon.

-Japans Teppanyaki
Live cooking aan de Teppanyaki-bakplaat, Japans eten. Dit restaurant ligt op de 2e etage.

Na een vriendelijke ontvangst werd ons de weg gewezen naar het Teppanyaki restaurant. De menukaart ontbrak dus ons verwachtingsmanagement werd een beetje verstoord. De gasten aan de overkant van de bakplaat waren echter eerder ingecheckt zodat wij een kleur konden geven aan ons verwachtingspatroon. Het kookeiland ziet er prima uit, echter het interieur van het restaurant doet een beetje denken aan een regulier oldschool Chinees restaurant. De serveerbrigade is uiterst vriendelijk. Je moet het wel een beetje treffen met wie je aan tafel zit. De kok moet zijn aandacht verdelen over tenminste 30 personen. Dit maakt het soms wat rommelig. Groenten, vis en vlees worden met aandacht bereid. Rode huiswijn was voortreffelijk.
Tip: boek dit restaurant voor een groep van 10 bekenden en je hebt zeker een leuke avond.