Oriental Green House

Aalsterweg 281 5644 RD Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Oriental Green House

Aziatische verfijning

Je vindt dit restaurant in een bijzonder, groen gebouw. Geniet als een keizer van verfijnde, Aziatische gerechten. De chefs hebben de kneepjes van het culinaire Japan en China helemaal onder de knie. Je waant je in een wereld van Oosterse gastvrijheid en gastronomie!

Meer informatie over restaurant Oriental Green House

Bus
  • : GRATIS parkeren - ruime eigen parkeerplaats + gratis parkeren in de wijk

9,2
jhgmol .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
De bediening was prima, netjes, vriendelijk, behulpzaam en niet te stijf !!
Het eten was ook prima. Alleen de babi pangang was heel erg taai. Niet weg te krijgen.
Jammer dat er bij het toetje geen ijs werd aangeboden.
Was de tweede keer dat wij via AH bij jullie aten. Zal zeker niet de laatste keer zijn.
Her was erg druk, parkeren was wat lastig.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Wij vonden de prijs voor een buffet aan de pittige kant.
Het eten was verder prima. Het buffet werd netjes bijgehouden,
er was vriendelijk personeel.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Super restaurant. Keuze uit buffet, a la carte of Japans. Wij kozen a la carte, super bediening, heerlijk eten. Mooie presentatie.
bjornbmeijer .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Buffet was erg lekker. Hier geweest ivm AH spaaractie. De prijs echter voor een buffet restaurant was wat aan de hoge kant. Wij zouden zonder korting hier niet snel eten. De bediening was geweldig. Super vriendelijke en niets op aan te merken. Het decor mag iets sfeervoller. Dit komt mede door de grootte van het gebouw denk ik.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het is alsof je een stukje terug gaat in de tijd, Het decor is werkelijk weining verandert in 15 jaar. De bediening is erg vriendelijk en doen hun best. De koks zoeken weinig contact en doen hun ding. Kan je net zo goed in de keuken doen!

De vis gerechten zijn top, maar de vlees componenten met name de ossenhaas waren echt niet goed. Taai waardoor je eindigt met een droge bal in je mond. Maar ja, je kan niks tegen de kok zeggen, hij verstaat je toch niet.
apeeters .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
wij waren heel benieuwd wat het AH pakket ons zou brengen en we moeten zeggen: veel beter dan verwacht , elk gerecht was lekker en de bediening uitstekend. Een ander positief punt was het "live" pianomuziek. Alles bijeen kunnen we zeggen dat we voor de volgende keer geen actie nodig hebben om eens uit te gaan eten.
Noordhoorn .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Eten is zondermeer goed ! Warme gerechten zijn allen vers en smakelijk en worden regelmatig aangevuld ! Persoonlijk vind ik de gerechten vrij standaard en weinig verrassend . Hebben daar gegeten met de AH restaurant actie anders zou het best prijzig zijn ! Met name de sushis en sashimi zijn voortreffelijk . Ook het dessert buffet is zeer uitgebreid . Inderdaad voor herhaling vatbaar als Albert weer meebetaalt !
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
De bediening was super. Het eten smaakte ons goed, maar het zou nog beter zijn als je een stuk vlees of visje kunt laten bakken op de plaat.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We zijn met z'n 8e gaan eten voor de bonnen van AH we kregen lopend buffet dit was super, zoveel keus en heerlijk, de bediening was erg goed hele vriendelijke mensen de sfeer was heel gezellig zeker een aanrader en we komen zeker terug het was in een woord super
aburema .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Een zeer stijlvol restaurant, ook rond de kerst een prachtige aankleding,en een hartelijk ontvangst,
Begripvol personeel voor persoonlijke wensen waar je graag wil zitten. Heerlijke verse gerechten en een grote keuze mogelijkheid. De Oriental Green House is mijn favoriete restaurant. Charmant is ook dat ze precies weten welke jas je draagt en je daar zeer voorkomend in helpen, deze weer aan te doen als je vertrekt. complimenten aan het team!
francienvanbreemen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Een fijn restaurant met een grote keuze aan lekker eten en heel vriendelijke bediening een aanrader voor ierdereen die van lekker eten houd.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Samen met mijn vrouw heerlijk van het buffet genoten was de eerste keer in dit restaurant toppiegaanzekernogeenkeerterug
daniellevlemmix .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Continue aanvulling vam verse producten. Veel keus.

Bediening was zeer goed. Vriendelijk en snel.

Decor is oubollig
sjoerd.patzer .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Gisteren hier voor de 2e keer geweest, en wederom heerlijk gegeten!
Er is een ruime keuze aan diverse voorgerechten incl. soep en ook heerlijk verse sushi.
Zeer attent en vriendelijk personeel. Wij gaan hier nog zeker vaker terugkomen.
Magda S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Vriendelijke bediening. Diner is in buffet vorm, voldoende variatie en er wordt continue aangevuld. Prijs/kwaliteit is goed.
Rieky B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Het eten was wederom heel lekker en voldoende gevarieerd.
Decor is en blijft prachtig.
Service. Het was steenkoud op de plek waar wij zaten. Vlakbij de draaideur van de ingang. . Een andere tafel was niet mogelijk. Er zou een soort van warmtekanon geplaatst worden, maar er gebeurde niets. Er werd ook niet meer nader geinformeerd.
Dat remde onze eetlust en gaf een domper op een gezellig avondje uit. De koffie en het likeurtje hebben we dan ook maar elders genuttigd. Jammer !!
F.J.T. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Kan niet aangeven wat ik het lekkerst vond,..... heb vooral vis , garnalen gerechten, oesters, sushi en wat kleine vleesgerechtjes gehad en kan niet anders zeggen dat het allemaal even smakelijk was.
De ambiance in het restaurant is prima, ..... de tafels staan netjes ver genoeg van elkaar waardoor je niet te dicht op mekaar zit.
Het personeel is vriendelijk, alert maar niet opdringerig.
Dus al met al geslaagde avond voor ons en WEER voor herhaling vatbaar !!!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Aanrader dit restaurant, super vriendelijke en attente bediening en heeeeeerlijk eten. Wij hebben genoten. Veel keuze in het buffet.
Josqua .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Super buffet met voor elk wat wils. Alle gerechten die we gekozen hebben waren perfect v smaak, om je vingers bij af te likken! Bovendien zeer gevarieerde keuzes mogelijk. Voor herhaling vatbaar!!!
Thijnmarjankruysen K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
het eten was top (er zit altijd wel iets tussen wat je minder vindt of te pittig) maar het geheel was geweldig. we komen zeker nog eens , met een spaarkaart van A.H is het natuurlijk nog leuker. het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.