Oriental Green House

Aalsterweg 281 5644 RD Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Oriental Green House

Aziatische verfijning

Je vindt dit restaurant in een bijzonder, groen gebouw. Geniet als een keizer van verfijnde, Aziatische gerechten. De chefs hebben de kneepjes van het culinaire Japan en China helemaal onder de knie. Je waant je in een wereld van Oosterse gastvrijheid en gastronomie!

Meer informatie over restaurant Oriental Green House

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Sjef W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We zijn hier al vaak geweest met steeds wisselende gezelschappen. Het blijft een heel fijn restaurant met een rijk buffet op hoog niveau.
F N.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het lopend buffet was smaakvol
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig, vooral door live muziek,
Goed eten, fijn personeel.
Verassing ter gelegenheid van ons 33e huwelijksdag.
Gewoonweg genoten.
manske11 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met de bonnen van AH gebruik gemaakt van het lopend buffet. Smaakte prima allemaal. Enige minpuntje was dat het aanvullen van alles teleurstellend traag verliep. Op een gegeven moment was er bijna niets meer te verkrijgen bij o.a. de nagerechten. De sate hebben we niet kunnen proberen, want ook die was op en werd niet bijgevuld gedurende de tijd dat wij er waren. Niettemin hebben we lekker gegeten. De prijs van 32,50 euro pp vind ik aan de forse kant voor hetgeen je krijgt. Met een actie waarbij de 2e persoon gratis eet is het wel interessant.
Cel1915 L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Dit was niet de eerste keer. Regelmatig daar gegeten. Uiterst tevreden.
Een aanrader om te gaan eten.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jose216 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zo fijn dat we dit restaurant ontdekt hebben met de AH bonnen; we komen zeker nog wel eens terug! Heel lekker buffet, met veel verschillende gerechten en allemaal even lekker. En wat vooral opvalt: de bediening is zoooo vriendelijk en attent, echt heel fijn. Ze hebben echt aandacht voor de klant.
Maya J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten van een goed verzorgd buffet. Ruime keuze en leuke gerechten. Prima sushi en sashimi. Vriendelijk en attent personeel.
gonnyvdvorst .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Was overheerlijk, wel voor een buffet aan de prijZige kant.
Ook de wijn was prijzig en erg kleine glaasjes
En een fles water € 5,50 is natuurlijk zeker niet goed!!!!
Water zou gratis moeten zijn!
anita R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het is er heerlijk eten ontvangst is super en met de ah zegels nog eens betaalbaar gaan zeker nog eens terug jammer dat de oudejaarsavond is afgeschaft
CWouters .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben met 6 personen gebruik gemaakt van het buffet. Dit zag er goed verzorgd uit en het smaakte ook goed. We vonden het jammer dat er bijna geen warm vlees was waar geen groentens doorheen zaten. Ook jammer was dat de eendeborstfilet koud was. Waarschijnlijk was deze nog lekkerder geweest als deze warm werd aangeboden.
cor.de.poorter D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Uitstekend verzorgd en lekker gegeten. Het smaakt naar meer.....
pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
In een woord GEWELDIG!! Alles wat we hebben gegeten was perfect, lekker warm, heerlijk van smaak en voor elk wat wils. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer netjes en klantvriendelijk. Goede uitleg over het eten. En wat waren o.a. de toetjes heeeerlijk:) Snel tot ziens!!
henniek .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het eten was weer geweldig. goede smaak, prima presentatie (het was buffetvorm).
Ik kom vooral voor het voorgerecht en toetjes. Het kan niet beter!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zoals al de voorgaande keren was het weer heerlijk eten en een hele prettige sfeer, mede dankzij het zeer vriendelijke personeel.
Wij komen zeker weer terug.
Lizette V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het was zoals altijd geweldig lekker . We hebben er weer erg van genoten ! Zeer prettige en vriendelijke bediening. Ook aan het interieur wordt gewerkt. Het ziet er mooi uit. Flinke verbetering t.o.v. een tijd geleden ! Top ! Het is niet het belangrijkste ( we komen om lekker te eten, de sfeer was altijd al goed) maar toch heel prettig dat het er nu een en ander goed is aangepakt. We komen graag weer een keer terug.....
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Helaas pech dat de verwarming/warmtegordijn was uitgevallen. Door de medewerkers is er alles aan gedaan om enigszins een beetje behagelijkheid te krijgen. Helaas was het nog steeds fris. Dit kwam het eten niet ten goede. Voor de service en de kwaliteit zeker een aanrader.
ger U.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lopend buffet met heel veel verschillende heerlijke Japanse en Chinese gerechten. Voor elk wat wils. Snelle en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
h.bakel9 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
nou het was super goed bij green house eindhoven
erg lekker gegeten
verder goede ontvangst en goede bediening
we zijn er al diverse malen geweest
Dorothé W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het buffetrestaurant is qua ambiance niet echt sfeervol, maar het eten is goed en de bediening is altijd erg attent en vriendelijk.
dave M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Voor de prijs van de ah actie was er een goede prijs - kwaliteitsverhouding. Sterkste punt vonden wij de vriendelijke bediening.