Oriental Green House

Aalsterweg 281 5644 RD Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Oriental Green House

Aziatische verfijning

Je vindt dit restaurant in een bijzonder, groen gebouw. Geniet als een keizer van verfijnde, Aziatische gerechten. De chefs hebben de kneepjes van het culinaire Japan en China helemaal onder de knie. Je waant je in een wereld van Oosterse gastvrijheid en gastronomie!

Meer informatie over restaurant Oriental Green House

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het was weer uitstekend.
Tris99 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Warme gerechten zijn oké, maar niet super. De kwaliteit van het koud buffet is echter fantastisch, vandaar toch de volle score voor kwaliteit. Vriendelijk personeel!
Dewi L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Buffet was heel minimaal en kleinschalig.
Lang wachten op koffie en de rekening.
Prijs is veel te duur voor wat je krijgt.
Antonbaselmans .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
heerlijk en perfect
Pvangendt .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Altijd erg lekker eten en voor elk wat wils. Bediening ook zeer vriendelijk en vlot, dus hier komen we regelmatig terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten, de gastvrijheid en vriendelijke bediening maken het helemaal compleet! De sate is iets verbeterd sinds het vorige bezoek, maar kan nog niet tippen aan de overige gerechten.
Kitty G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten met onze vriendenclub " de bourgondiers".
Heel vriendelijke gastheren en gastvrouwen. Een zeer ruime keuze in voor-,hoofd- en nagerechten.
Hierdoor kan iedereen naar eigen keuze heerlijk eten.
Mcpscheepers .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Binnenkomst vonden we minder, stonden te wachten maar kwam niemand. Andere gasten liepen voorbij ons richting buffet en werden geholpen voor ons?! Serverend personeel keken ons wel aan maar liepen gewoon door. Uiteindelijk na tegen trap aan hangen vroeg er eindelijk iemand waarom dat we daar stonden. We hadden de binnenkomst iets gastvrijer voorgesteld. Eten en bediening was erg goed maar ook bij weggaan niemand die iets zei dus in draaideur zei ik tegen mijn man maar tot ziens????
Henniepeeters .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. We hebben gegeten van het buffet. Een aanrader. Alles vers, keuze genoeg ook voor de niet vleeseters.
Alphonsus .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wederom genoten van het heerlijke buffet in deze karakteristieke accommodatie. Zowel de kwaliteit als de kwantiteit van de koude en warme gerechten zijn echt van een prima niveau. Het bedienend personeel is niet alleen attent en zeer vriendelijk maar draagt ook inhoudelijk kennis van bijvoorbeeld de wijnen. Kortom een restaurant dat een waardige plaats inneemt binnen de Eindhovense horeca en waar het goed toeven is.
Marijke631 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Weer erg lekker gegeten met vrienden en avondvullend in het restaurant gezeten. Zeker de moeite waard om hier heen te gaan met de ah restaurantactie. Hier tenminste geen verborgen menu maar je eet hetzelfde als mensen die zonder bonnen komen, dat is bij veel aangesloten restaurantes niet het geval.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Komen hier vaker. En nog nooit heeft oriental greenhouse ons teleurgesteld. Ook nu weer was het in een woord AF. Het was voor ons niet de eerste keer, en zeker niet de laatste.
Noud V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Eten zeer goed muziek iets aan de harde kant goede bediening veel lekkere voorgerechten ruime keus in alles gaan binnenkort met familie weer terug
Boes0046 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Ontvangst, bediening, sfeer en kwaliteit van de (vele!) gerechten zijn geweldig.
De prijs is het waard; echter beperkt het aantal bezoeken.
J.Boes
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Met mijn kinderen en kleinkinderen, afgelopen maandagavond, na het herdenken van de sterfdag van mijn vrouw op de uitstrooiplek, traditioneel met elkaar de hele avond gezellig gaan uit eten. Dit keer viel, vooral ingegeven door de 3 kleinkinderen, de keuze op Japanse Teppanyaki, gezellig en sfeervol met z'n achten rond de bakplaat, passend bij de avond. Wij hebben voor a la carte gekozen. Vooraf gemengde Tempura. Gevolgd door een vis-, een vlees-, een vis- en vleesgang. Garnalen of coquilles. Een kipgerecht in Terriyakisaus of Hibachi steak. Gebakken garnalen of zalmfilet. Vergezeld door een heerlijke witte huiswijn alles uitgeserveerd door zeer vriendelijk personeel. De kwaliteit was zoals ik mij van vorige bezoeken kon herinneren ook nu weer toppie! De avond werd door de mannen afgerond met een Irish Coffee, bij de vrouwen viel ditmaal de keuze op de Italian versie, die met Amaretto. Kortom een uiterst geslaagd en vooral smakelijk herdenkingsdiner. We komen dit jaar nog een keertje terug.
Michel176 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima restaurant met geweldig dinerbuffet: grote variëteit. Fijne bediening door vriendelijke mensen. Aanrader! En je kunt ook nog sparen voor een flinke korting op je volgende bezoek!
C.lunshof .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het restaurant was gezellig druk, maar je had hier geen last van. Er is veel keuze en het eten werd goed aangevuld. De bediening is heel vriendelijk.
Whjvandelaak .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Prima gegeten met AH kaart. Buffet met veel keus, werd goed bijgevuld, nagerechten erg lekker. Inrichting mag iets sfeervoller.