Oriental Green House

Aalsterweg 281 5644 RD Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Oriental Green House

Aziatische verfijning

Je vindt dit restaurant in een bijzonder, groen gebouw. Geniet als een keizer van verfijnde, Aziatische gerechten. De chefs hebben de kneepjes van het culinaire Japan en China helemaal onder de knie. Je waant je in een wereld van Oosterse gastvrijheid en gastronomie!

Meer informatie over restaurant Oriental Green House

• : GRATIS parkeren - ruime eigen parkeerplaats + gratis parkeren in de wijk

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
lia12345 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Zoals gewoonlijk erg lekker en aardige bediening veel keuze voor iedereen wel wat het was gezellig druk maar daar merk je eigenlijk maar weinig van geen rijen voor het bufed
Riet D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten . Voor herhaling vatbaar.
Axe V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Hier snappen ze het echt! Wat een geweldig eten en wat een attente bediening! Voor ons de eerste keer dat we hier waren en we hebben spijt... spijt dat we dit niet jaren eerder hebben gedaan. Geen wonder dat dit restaurant al jaren een begrip is in Eindhoven. Als je op dit niveau weet te presenteren dan is het dubbel en dwars verdient!
koos.aarts .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel, gaan er zeker nog vaker naar terug.
Buffet was zeer uitgebreid. Voor ieder wat wils zowel bij het vlees als bij de visgerechten.
????????
hennievdw .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Koude gerechten was ook echt koud, de kippepoot was zo koud dat je het vlees er echt af moest trekken, en de warme gerechten stond in de satésaus een opscheplepel die zo heet was dat een vrouw voor mij echt haar hand verbranden! Een medewerkster zag het en deed net of haar neus bloede.
Kortom massa eten en zeer slecht!
anita V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
fantastisch restaurant met een superieure kwaliteit aan gerechten en bediening! je voelt je uiterst welkom en dat is erg aangenaam! bovendien een heerlijk lichte en zonnige ruimte om te eten. hier komen we heel graag nog eens!
anjagreefhorst .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
GEWELGIG. Heel goed en lekker.
De bediening vriendelijk.
Alles was goed verzorgd.
Geen papieren servetten, wat ik erg op prijs stel.
Het was genieten.
ferryvanakkeren V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Het was geweldig net zoals alle vorige keren.. We hebben weer genoten !! Vooral de voorgerechten, de sushi, en het heerlijke toetjesbuffet zijn mijn favoriet.. Het blijft dan ook niet bij EEN keertje opscheppen....Het interieur is ook flink vernieuwd en ziet er mooi uit! We komen binnenkort graag weer terug. Een echte aanrader !!
José V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten, meer dan genoeg aanbod bij het buffet. Wordt regelmatig bijgevuld.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Prima open ambiance met weinig privacy, maar dat is niet storend.
Gerechten zijn lekker. Presentatie ervan is voorspelbaar (als langslopend buffet) maar lijkt toch iets teveel op een gaarkeuken; zou wat meer stijl mogen hebben. Wel uitstekend gegeten en genoten van diversiteit in smaken.
miriam.van.lochem .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Wij hadden een tafeltje bij het raam, heel fijn.
Nog een tip voor het dessert-buffet: ijs erbij zou het helemaal compleet maken.
Sophia E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Zoals gewoonlijk hebben wij hier heerlijk gegeten.
Het is mijn favoriete restaurant.
Ik hoop hier nog lang van te zullen genieten..
En het personeel is vol toewijding mijn complimenten.
twankh .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
plugers .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Inrichting laat te wensen over. Opgestapelde stoelen achter de bar, jasjes achter een gordijntje, vele dozen met drank opgestapeld bij de ingang. Zitten naast de bar terwijl daar een apparaat herrie staat te maken en de rest van het restaurant nagenoeg leeg is?? Zet de mensen aan de raamkant, voor klant veel leuker, en vanaf buiten zit het er bezet uit. Eten was lang niet warm genoeg.
Dank voor uw bericht. Tijdens uw bezoek, hebben wij voor de eerste keer op Eindhoven Culinair gestaan. Een culnair evenement gedurende 4 dagen. Alle wijnen ed die wij hiervoor nodig hadden moesten wij ergens kwijt, vandaar het rommelige interieur. Tevens hebben wij onze aandacht moeten verdelen over twee restaurants en dat is uw avond niet ten goed gekomen. Excuses daarvoor, een volgende keer zal alles echter weer als vanouds in orde zijn!
Juul S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke service van het personeel. Fijn dat er zoveel keus is. Voor ieder wat wils.
Voor ons een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Moesten lang wachten tot we iets konden drinken. Sommige gerechten waren op en het duurde dan lang voordat
er bijgevuld werd. We hebben meer dan 20 minuten op de nasi gewacht en toen maar bami genomen.
Dank voor uw reactie. Wegens een culnair evenement hebben wij in het pinksterweekend onze aandacht moeten verdelen over twee restaurants. Normaliter zijn wij snel met bijvullen en drinken serveren. Een volgende keer zal dat zeker weer in orde zijn.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ik en mijn partner zijn samen gaan eten. De reservering was om 20.00u. Het was zeer rustig. De uitleg van de ober was in eerste instantie zeer onduidelijk. Hoorde de drankjes er nu bij of niet. Niet. Er was heel veel keuze in allerlei soorten en mate. Maar wij vonden alles veel te zoet. In heel veel gerechten was veel suiker verwerkt, zelfs de tomatensoep vooraf was superzoet. Maar het begon al met het aperitiefje wat ik vooraf bestelde. Heel erg zoet. daar moest ik achteraf ook nog eens 7,50 voor betalen. Absurd. Ik vond de gerechten ook niet echt vers alsof ze al echt geruime tijd daar lagen. Toen wij op het einde het fruit opschepte proefde deze ook al niet vers. De kiwi smaakte oud. Ook hadden ze verteld bij de uitleg dat de vieze borden door hen opgehaald zouden worden. Daar moesten we herhaaldelijk om vragen. Dan heb je een tafel met vieze borden. Toen ik sateh wilde pakken uit de bak kon ik de klep niet open maken zonder dat ik daarbij mijn arm zou verbranden. Maar personeel was in geen velden of wegen te bekennen. Uiteindelijk zag ik ze met drieën bij elkaar staan kletsen en heb ik die jongen gehaald. Maar dit wekt wel veel irritatie. Misschien dat wij de laatste gasten waren die dag, maar dan nog verwacht ik net zoveel kwaliteit en aandacht. Al met al een restaurant waar we veel van verwachtte en waar we met een ontzettende kater van terug gekomen zijn. Hoog suikergehalte.
Dank voor uw bericht. Ook al komt u wat later op de avond dineren, dat mag nooit een reden zijn om minder service te verlenen. Wij hebben tijdens uw bezoek aan ons restaurant op Eindhoven Culniair gestaan, waarbij er wat minder overzicht is geweest op hoe uw avond is verlopen. Spijtig, maar een volgende keer zal alles weer als vanouds in orde zijn.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Super vriendelijk personeel die gelukkig niet opdringerig waren en het eten werd continue vers aangevuld
We gaan zeker weer eens terug!
mistervan .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Fijne goede bekende zaak van uitstekende kwaliteit.
Vriendelijke bediening met een glimlach.
Alle gerechten smaken puur.
Overweldigende keuze.
Er is voor elk wat wils.
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Gaan eten met de ah restaurant actie buffet was niet lekker te weinig variatie en ongezellige inrichting overal lag wel rommel boven wel mooi mss volgende keer
Dank voor uw bericht. Omdat wij van 2 tot 5 juni een culinair evenement in Eindhoven hebben verzorgd, was ons restaurant vanwege alle spullen die daarvoor nodig waren, erg rommelig, dat hadden wij anders op kunnen lossen. Een volgende keer zal alles echter weer helemaal in orde zijn.