Oriental Green House

Aalsterweg 281 5644 RD Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Oriental Green House

Aziatische verfijning

Je vindt dit restaurant in een bijzonder, groen gebouw. Geniet als een keizer van verfijnde, Aziatische gerechten. De chefs hebben de kneepjes van het culinaire Japan en China helemaal onder de knie. Je waant je in een wereld van Oosterse gastvrijheid en gastronomie!

Meer informatie over restaurant Oriental Green House

• : GRATIS parkeren - ruime eigen parkeerplaats + gratis parkeren in de wijk

9,2

Jouw recensie over het restaurant Oriental Green House

cees V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten komen hier zeker terug geweldig.
Angely W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ik vond het zwaar tegen vallen. De ribs vond ik niet lekker, ook de mossel en de cha siew vond ik niet te eten. Salades en toetjes niks bijzonders. Verder weer veel te veel van de standaard Chinese zoete gerechten die ik al veel te vaak op heb.
ed K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Alleszins de moeite waard!!
An te bevelen!!!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Japans diner gekozen en dit was echt heerlijk, kwaliteit van het eten is top. Prettige sfeer en goede bediening. Aanrader!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Jammer dat de tomatensoep vorig jaar is veranderd, maar goed dat er niet meer zo opvallend veel zout in het eten zit (mag zelfs nog iets minder, wat mij betreft).
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuke ontvangst. Personeel allemaal erg vriendelijk. Eten in buffet vorm niet helemaal ons ding maar erg lekker. Eten en borden goed warm.
Parkeergelegenheid is wat moeilijk.
helma T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We vonden de kwaliteit van het eten niet goed, koude gerechten: salade flauw, weinig smaak, eend en kip droog en flauw, Sushi teveel mayonaise/saus. warme gerechten: kip en vis een te dik deeglaagje, Spareribs, zagen er lekker uit maar proefde alsof ze opgewarmd waren. weinig smaak aan de babi Pangang enz. Het duurde te lang voordat er bijgevuld werd. Drinken duurde lang. We hebben diverse malen een menu afgehaald en zijn daar altijd erg tevreden over, nu was het alweer een tijdje geleden dat we geweest zijn en toen ik de ober vertelde over de smaak en dat we bij het afhalen dit nooit ervaren, zei hij dat is vreemd want dit is hetzelfde. Dus als de smaak zo achteruit gegaan is komen wij niet meer halen.
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een prima diner genoten van het aziatisch buffet via IENS en de AH bonnen.
anita V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
wederom een fantastische avond gehad in dit fijne restaurant. je voelt je meer dan welkom en het personeel is bijzonder aardig! hoogstaande kwaliteit zoals we van dit restaurant gewend zijn, chapeau! Hier komen we graag eten.
martin T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
aangename zaak met goede atmosfeer, vriendelijke bediening.
Redelijk geprijsd.
goed eten dat ook goed warm was.
Hier komen wij nog terug.
anjagreefhorst .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten en goed gedronken met zijn vieren.
Maar als je een glaasje water ( kraanwater ) vraagt kan dat niet.
Dat is een min punt.
Verder tevreden.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was geweldig . Goed ontvangst , vriendelijk , behulpzaam . Alles was schoon . De gerechten waren mooi gepresenteerd . En het personeel liep er netjes bij !
De moeite waard om nog eens terug te gaan .

Fam . Verhees - Rijkers .
Ad I.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Dit restaurant heeft verreweg onze voorkeur, Grote varieteit van gerechten en alles heerlijk, met name ook de grote keus aan voortreffelijke desserts.
Veja H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Eten was van prima kwaliteit in buffetvorm. Zeer uitgebreid. Helaas was het niet erg warm. Vreemd dat ik verplicht word om honderdtwintig tekens te gebruiken !
HENK D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prettige ontvangst en bediening lekker gegeten met lekkere toetjes . Komen zeker terug en maken er weer een gezellige avond van .
jannyveldhoen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Vriendelijk personeel. prettige sfeer, we gaan daar beslist meer naar toe! Het aangeboden buffet is uitbundig met bijzondere gerechten. Te veel om alles te proeven.
ha35 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
bij oriental green house vinden wij de sfeer altijd goed; de ontvangst is heel vriendelijk en de kwaliteit van het eten is prima! Redenen genoeg om hier regelmatig terug te komen.
Marijke E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was gezellig en heerlijk eten. Laat gereserveerd maar was nog plaats en dat op zaterdagavond, voor herhaling vatbaar maar dan graag op een doordeweekse dag
Vighor G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Meer dan 100% , maar drank, mn water, erg duur!! 6 voudige van de inkoopprijs is echt niet nodig . Maak de prijs pp 2 euro duurder en schenk gratis kraan water!!!! Wil men niet dan is er alsnog de keuze.
Het nu een 9 maar dan zeker een 10 plus.....
Ik kan dit wel allemaal invullen , maar wijzigt er iets?? Jammer........