Oriental Green House

Aalsterweg 281 5644 RD Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Oriental Green House

Aziatische verfijning

Je vindt dit restaurant in een bijzonder, groen gebouw. Geniet als een keizer van verfijnde, Aziatische gerechten. De chefs hebben de kneepjes van het culinaire Japan en China helemaal onder de knie. Je waant je in een wereld van Oosterse gastvrijheid en gastronomie!

Meer informatie over restaurant Oriental Green House

• : GRATIS parkeren - ruime eigen parkeerplaats + gratis parkeren in de wijk

9,2
b.kruijssen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
ankiekuijper .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Kwalitatief zeer goed, allemaal heerlijke gerechten. de toetjes waren ook geweldig, chocolademousse en
mangomousse en nog veel meer te veel om op te noemen
cobimartens1963 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
klantvriendelijk en behulpzaam personeel. goede kwaliteit eten. We komen zeker een keertje terug. En zullen ok bij familie en vrienden dit restaurant aanbevelen.
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goede service. Veel keus in gerechten. Mooie presentatie ven het eten. Heerlijk gegeten. Voor herhalling vatbaar. Tevreden.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Makkelijk te reserveren, genoeg parkeerplaatsen, men krijgt zegels na afloop voor een kortingskaart.
Alleen de trappetjes en de draaideur bij de ingang zijn obstakels voor moeilijk lopende gasten en rollators.
HENK D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
uitstekend verzorgd. lekker gegeten. prettige bediening .Mooie gelegenheid . Ontspannen sfeer . Fles water is een beetje prijzig .Niettemin zijn wij tevreden .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gerda A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Herman J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goede gerechten en een grote keuze aan Japanse (sushi en sashimi) voorgerechten en lekkere hoofdgerechten en nagerechten. Goede wijn en goede bediening.
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Super lekker en gevarieerde gerechtjes
Heel veel keus uit super lekkere toetjes.
Deze zijn keurig opgesteld in kleinere porties. Klasse????????
Al van heel veel vrienden en bekende positieve verhalen gehoord, ,
Voor ons de eerste keer, maar ook zeker niet de laatste.
Sjanne D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima gegeten, na vragen direct aanvulling (we waren aan de late kant blijkbaar 20.00 uur) van de gerechten begrijpelijk natuurlijk omdat dan het minste verspild wordt echter veel (misschien niet zo gewilde) gerechten liggen er al wel een tijdje als je wat later komt eten, jammer maar normaal bij een buffet. Prijs/kwaliteit met actie bon prima, voor de volle prijs is het dik betaald als je niet zo'n grote eter bent. Personeel zeer vriendelijk en netjes. Een volgende keer toch liever naar de japanner op de tweede verdieping die wij heel goed vinden.
bobmar .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten van het buffet.
De bediening was zeer vriendelijk en heel alert. Lege borden werden snel opgehaald zodat je verder van het buffet kon genieten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Geweldige sfeer, ambiance, heerlijk eten, zéér veel keus uit mooi opgezet buffet, ontzettend lekkere desserts, kortom zeker een aanrader.
koos.aarts .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wij zijn vaste klant, het was wederom heerlijk.
En onze complimenten aan het personeel die vriendelijke en fantastische service bieden.
Miekemonod M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gezellige en rustige omgeving, vriendelijk personeel, goed verzorgd en heerlijk buffet. Prijs/kwaliteit goed. Zou wel eerder teruggaan als de prijs 25 euro zou zijn. Ook zou er iets meer wijn in het glas mogen voor de prijs van 4, 50
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het buffet diner is bijzonder goed en uitgebreid met voor elk wat wils. Het restaurant heeft een goede uitstraling en de bediening is goed en vriendelijk.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met de AH aktie hier meer dan prima gegeten! De kwaliteit van het eten is nog steeds goed en zeer vriendelijk personeel! Daar kan menig restaurant nog wel wat van leren.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het was weer een succes als vanouds, wy gaan altyd met vrienden of kleinkinderen, de kleinkinderen nemen alles door elkaar, dat vinden ze heel prettig.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Alles was weer naar wens fijne en lekkere avond gehad dank je erica en hans. We komen hier beslist weer terug. Onze vrienden waren hier voor de eerste keer en ook zeer tevreden.
Dianne G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Voorkomende ontvangst en bediening. Her buffeteten was smakelijk gepresenteerd en smaakte lekker. Telkens werd het gebruikte bord snel weggehaald en konden we met een schoon bord een nieuwe ronde maken. Een aparte tafel met veel verschillende toetjes maakte het kompleet.