Oriental Green House

Aalsterweg 281 5644 RD Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Oriental Green House

Aziatische verfijning

Je vindt dit restaurant in een bijzonder, groen gebouw. Geniet als een keizer van verfijnde, Aziatische gerechten. De chefs hebben de kneepjes van het culinaire Japan en China helemaal onder de knie. Je waant je in een wereld van Oosterse gastvrijheid en gastronomie!

Meer informatie over restaurant Oriental Green House

Bus
  • : GRATIS parkeren - ruime eigen parkeerplaats + gratis parkeren in de wijk

9,3

Jouw recensie over het restaurant Oriental Green House

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We waren met 8 personen, waarvan twee een allergie hebben. Daar werd keurig rekening mee gehouden en zelfs apart voor gekookt; met dezelfde gerechten als die bij het lopend buffet voorzien zijn, maar dan zonder de toevoegingen die de allergie opwekken.
We gaan hier zeker weer naar toe, zo keurig dat het er is, in alles; ontvangst, hoffelijkheid, bediening en dat er zelfs nagevraagd wordt betreft de allergieën van de twee personen, tijdens het diner.
Henna R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Top restaurant top service in een woord geweldig.
Dank jullie wel,

Henna, Henry, Eudia en Frank.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Hele fijne bediening en een zeer goede kwaliteit eten.
De tafel van Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Waarom geen punten verzameld. Hebben voor dik €200,00 gegeten.
H.
Heerlijk gegeten!
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zoals altijd geniet ik met mijn gezin van de heerlijke gerechten,de hygiëne ,de vernieuwingen in het buffet omlijst door vriendelijkheid.het was wederom heel gezellig!
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
we genieten al 18 jaar van heerlijk eten,gezellige bediening.Er valt niks verkeerds te ontdekken!
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Eten van prima kwaliteit.
Keuze genoeg uit de uitgestalde gerechten.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
De tafel waar wij naar verwezen werd was niet een gezellig hoekje terwijl er plaats genoeg was. Verder waren de sushi en zalm niet aangevuld en 2 warme gerechten ook niet en de taartjes en andere toetjes waren gewoon op alleen een droge cake. Terwijl wij om 18.30 gereserveerd hadden we hebben dit aangegeven werd niets mee gedaan maar wel de volledige rekening betalen . Jammer als het zo moet hoeft voor mij dit restaurant niet meer.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Grote tent, aardige mensen, eten OK
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
We werden heel goed ontvangen. Alles verliep heel vlot. Het eten was in orde, maar eerder basic. Misschien iets zoeken om jullie te onderscheiden van de rest... Maar al bij al zouden we nog teruggaan als we in de buurt zijn!
Alexander P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker gegeten met leuke show aan teppanyaki-tafel. Wij hoefden tussen de gerechten door niet lang te wachten. Uitleg over wat er werd geserveerd was goed. Al met al een gezellige avond gehad!
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wij hebben wederom zeer lekker gegeten fantastisch restaurant.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten komen hier zeker terug geweldig.
Angely W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ik vond het zwaar tegen vallen. De ribs vond ik niet lekker, ook de mossel en de cha siew vond ik niet te eten. Salades en toetjes niks bijzonders. Verder weer veel te veel van de standaard Chinese zoete gerechten die ik al veel te vaak op heb.
ed K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Alleszins de moeite waard!!
An te bevelen!!!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Japans diner gekozen en dit was echt heerlijk, kwaliteit van het eten is top. Prettige sfeer en goede bediening. Aanrader!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Jammer dat de tomatensoep vorig jaar is veranderd, maar goed dat er niet meer zo opvallend veel zout in het eten zit (mag zelfs nog iets minder, wat mij betreft).
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuke ontvangst. Personeel allemaal erg vriendelijk. Eten in buffet vorm niet helemaal ons ding maar erg lekker. Eten en borden goed warm.
Parkeergelegenheid is wat moeilijk.
helma T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We vonden de kwaliteit van het eten niet goed, koude gerechten: salade flauw, weinig smaak, eend en kip droog en flauw, Sushi teveel mayonaise/saus. warme gerechten: kip en vis een te dik deeglaagje, Spareribs, zagen er lekker uit maar proefde alsof ze opgewarmd waren. weinig smaak aan de babi Pangang enz. Het duurde te lang voordat er bijgevuld werd. Drinken duurde lang. We hebben diverse malen een menu afgehaald en zijn daar altijd erg tevreden over, nu was het alweer een tijdje geleden dat we geweest zijn en toen ik de ober vertelde over de smaak en dat we bij het afhalen dit nooit ervaren, zei hij dat is vreemd want dit is hetzelfde. Dus als de smaak zo achteruit gegaan is komen wij niet meer halen.