Oriental Green House

Aalsterweg 281 5644 RD Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Oriental Green House

Aziatische verfijning

Je vindt dit restaurant in een bijzonder, groen gebouw. Geniet als een keizer van verfijnde, Aziatische gerechten. De chefs hebben de kneepjes van het culinaire Japan en China helemaal onder de knie. Je waant je in een wereld van Oosterse gastvrijheid en gastronomie!

Meer informatie over restaurant Oriental Green House

• : GRATIS parkeren - ruime eigen parkeerplaats + gratis parkeren in de wijk

9,2

Jouw recensie over het restaurant Oriental Green House

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Reuze locatie. Zeker een plaats om vaker naar terug te gaan. Ook is er prima rekening gehouden met de allergie.
Ook de overige vrienden zijn zeer te spreken over, vanaf de ontvangst, de rust tijdens het eten, het tempo van de bedienden, de kwaliteit van het eten en de hartelijkheid bij het vertrek.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Helaas waren we door omstandigheden aan de late kant.Maar dat werd geweldig opgevangen.Het personeel kende ons v eerdere bezoeken.Dus onze favourite wijn stond zo op tafel.We hebben enorm genoten vh buffet.Zeker de oesters zijn favouriet !!!Maar ook de zalm ,sushi zijn zalig mij werd zelfs een extra schaaltje wasabi gebracht.Wat we beide bijzonder vonden dat ze naar mij toekwamen voor hoe laat het koude buffet zou verdwijnen en bij mijn gezelschap de melding voor de desserts.Zo goed kennen ze hun gasten. En mijn gezelschap werd nog een bordje gebracht met de chocoladetruffels voor bij de koffie.Het was dus fantastisch.Het is een zeer klantvriendelijk en klantgericht restaurant.Ahum omdat het allemaal zo lekker is kun je wel iets teveel eten haha maar zeker een aanrader !!!
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten, uitgebreide keuze uit veel speciale gerechten, als een gerecht op was, werd het buffet snel aangevuld, vriendelijke bediening, een aanrader!!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten, grote keuze, enkele gerechten iets te zoet, uiteraard afhankelijk van je eigen smaak.
Voor de dames waren de rieten stoelen iets te laag, echter de kussens werden onmiddellijk gebracht, zeer attent.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Twee maal toe met de AH actie gebruik gemaakt van het onbeperkte buffet. Tweede persoon gratis, dus echt een top deal! Zeer nette ontvangst, jas wordt netjes op de kapstok gehangen en opgehaald bij vertrek. Bediening is erg vriendelijk en allemaal getraind. Drukke rijen bestaan niet ondanks het restaurant vol zit. Voedselkwaliteit hoog en ruime keuze uit verschillende soorten voedsel. Zeker een rede om terug te komen!
Franka D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Personeel heel attent en vriendelijk. Rustige omgeving door leuke hoekjes. Sfeervol door licht en tafelopstelling.
m.janssen5 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Dit was alweer de tweede keer in een week tijd , wederom fantastisch lekker gegeten, snelle en nette bediening
ECHT TOPPIE De desserts waren ook bijzonder lekker .
Vele positieve reacties vanuit ons groepje van 12 personen.
Hier kun je zeker nog een keer terugkomen .
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten van een diversiteit aan gerechten. De ontvangst was zeer vriendelijk. De bediening was tip-top. Zeer aantrekkelijk middels de AH-vouchers. Een aanrader.
ThieuenJolanda .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Eten was heerlijk. Zijn hier al diverse keren wezen eten. Alleen de warme gerechten zijn altijd hetzelfde. Een keer variëren hiermee zou wel eens fijn zijn.
Lijntje26 M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Ik wilde het restaurant al een hele tijd een keer uittesten en goed bevallen. Voor ieder wat wils en alles voldoende aanwezig.
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wederom in alles perfect, je voelt je echt welkom daar behulpzaam personeel, mooi gevarieerd buffet, tafellinnen, uithalen servies, schappelijke prijzen, kortom na zoveel keer voel je echt verwend daar en nu blijven volhouden
vanwezel .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten lekkere sushi en gezellig met goede en vriendelijke bediening.Wij komen hier zeker vlug weer terug
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
super lekker en gevarieerd eten. Lekkere huiswijn en ook goede koffie. Het personeel was super attent en vriendelijk. Een goede sfeer!
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Voldoende gerechten, het enige minpuntje wat mij betreft, was dat er alleen keuze was tussen nasi en bami. Iets van mihoen zou ook welkom zijn.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima sfeer en goed verzorgd eten, ruime aanbod van uitstekende gerechten .
Personeel doet al het mogelijke om alles zo aangenaam mogelijk te maken.
El L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima restaurant, met vriendelijke correcte bediening. Wij hebben gebruik gemaakt van het buffet, dit was genoeg variatie in koud en warm, niet te grote schalen, die telkens correct werden vervangen met vers eten.
Gelukkig hadden wij AH-vouchers, anders was de prijs aan de dure kant met wat het bied.
lauwerijssen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een minpuntje voor ons die normaal weinig zout gebruiken: de gerechten waren nogal zout. Dit. Vonden we erg jammer, omdat de andere smaken hierdoor in het niet vielen.

Veel keuze bij het koude buffet.
Door het zout heb ik niet alles van het hoofdgerecht kunnen proeven, jammer.
lisette93 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zoals alle keren hiervoor: heerlijk eten, erg vriendelijk personeel, altiJd in voor een praatje. Gewoon een prima avond met beslist een, zoveelste, vervolg
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Dit is een goed restaurant met vriendelijk personeel een goede service waar men op drie verschillende niveaus kan eetena m.l buffet ala card en Japans
gonnyvdvorst .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hadden 19.30 uur gereserveerd, helaas waren veel bakken al leeg, er werd na klagen wel wat aan onze tafel gebracht, maar dit moet niet kunnen! ????
Wel een kleine verrassing aan tafel toen ik vertelde dat mijn broer jarig was. ????