Oriental Garden

Schuttestraat 10-12 4371 AD Koudekerke Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Oriental Garden

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Aroos1204 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Hier gegeten met 2 gezinnen. Het was een erg leuk ingericht restaurant, met grote karpers die aan de zijkant van het restaurant zwemmen. Dit vonden de kinderen helemaal geweldig. Het eten was lekker, gewoon een standaard wok-restaraurant menu. Wel veel soorten saus, top!
De bediening was erg traag. We zaten al zo'n 10-15 minuten voor iemand kwam vragen wat we drinken wilden. Verder werd er geen uitleg gegeven of gezegd dat we konden beginnen met wokken. Ook het brengen van het drinken duurde telkens erg lang. Het was heel rustig in het restaurant, dus de bediening had wel wat vlotter gekund.
De prijs was zeer goed! Voor €16,50 per persoon mochten we absoluut niet klagen, en was het eten prima! Zeker een aanrader voor een gezellig etentje met een grotere groep.
Sylvana1997 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Vanavond heerlijk gegeten bij het restaurant Oriental Garden in Koudekerke. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant, dit merk je al meteen als je binnenkomt. Wij vonden het ook erg leuk dat we een tafeltje naast de Koj karpers hadden, die naar ons zwommen. Kinderen die in het restaurant aanwezig waren, mochten de vissen ook te eten geven. Het was een gezellige avond met goed eten en een vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug & vinden het dan ook aan te raden!
Jos1959 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Wij hebben bij oriental garden gisteravond met 6 personen gegeten.
Lekker gesmuld van het buffet, veel keus en ook het wokken en de bakplaat is bij de prijs inbegrepen. Gezellige en hartelijke bediening, gezellig chinees restaurant met comfortabele stoelen , mooi servies, lekker eten en een vriendelijke en hartelijke bediening.
Op dit moment bestaat het ijsbuffet uit 3 soorten heerlijk ijs (aardbeien, vanille en chocolade ijs) slagroom en chocolade- en aardbeien saus.
Ook is er ruime keus uit verschillende soorten fruit. Binnenkort wordt het ijsbuffet uitgebreid met o.a. zwarte sesam-, mango-, groene thee- en lyches ijs. Wilt u gezellig en lekker chinees eten? Kom het dan zelf ervaren bij Oriental Garden in Koudekerke.
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Oriental Garden heeft erg vriendelijk personeel en het eten was zoals een wok hoort te zijn. De kok is professioneel en erg snel. Drankjes werden ook snel bijgevuld wat erg fijn was.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
Een restaurant met een hele sympatieke bediening die op onze aanvraag een heerlijke indonesische (persoonlijke) rijsttafel voor twee personen op tafel toverde. Echter is het decor echter erg achterhaald: zowel het pand als het meubilair...