Oriental Fusion

7,1
6,9
Moli .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Spontaan besloten om hier eens te gaan eten. Bij binnenkomst leek het gezellig maar eenmaal bij de tafel zagen we dat alles heel vies was. Tafels waren erg plakkerig en op de grond lag overal eten en troep. Toch maar besteld. Het duurde erg lang voordat de eerste rond op tafel stond. Het eten was niet heel slecht maar in verhouding tot andere all you can eat japanse restaurants was het zeker een onvoldoende. Keuze was ruim genieg maar verwacht geen gemiddeld of lekker eten en ook geen schone tafel.
Concetta P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Slecht! Jammer zeg, kwamen er elke week maar merkte het laatste half jaar dat vooral op vrijdag en zaterdagavond het soms wel erg lang duurde..
Vanavond na 2 uur en slechts 2 rondes zijn we maar opgestapt... Jammer echt jammer
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het eten is van goede kwaliteit. Je hebt veel keuze. Voor de kleintjes patatjes en frikadel. Prijzen redelijk. Service is erg goed, heel vlot en vriendelijk personeel. Vooral de garnalen in chilisaus zijn heerlijk. Verder is de sushi zelf ook geweldig lekker. Het gedeelte met uitzicht op boten is wel erg gehorig.
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Hier pas gegeten en alles was lekker maar niet Mega bijzonder gewoon lekker.
Genoeg eten kan je der zeker.
De service is ook aardig en snel.
Tis niet dat je lang moet wachten voor je eten.
Over het decor valt weinig te zeggen dat het gewoon super mooi uitzicht is op het briellsemeer.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Wij zijn sushi fans en komen ook vaak bij dit soort restaurants , en ja dit restaurant is nog steeds de beste zowieso qua smaak super . We zijn laatst nog in Rotterdam geweest en in emmen en nog steeds is het hier het lekkerst.
Declan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Wat een belachelijke zaak, we hebben een uur moeten wachten voordat we alles van onze 1e ronde hadden gekregen en na 2 uur, hebben we slechts 3/4 gerechtjes gekregen van onze 2e ronde, gevraagd aan de serveerster waarom het zo lang duurde, antwoord hierop was een boze blik en: "Het is druk." Een tafeltje achter ons, die later aan gekomen zijn, werden continu bediend met gerechtjes. Terwijl wij op onze 2e ronde aan het wachten waren, zaten hun al het ijs. Na dik 2 uur wachten, besloten om te vertrekken en aangeboden om te betalen voor hetgene wat wij hebben gekregen, na uitleg van onze situatie, beweerde een serveerster dat wij aan het liegen waren en hadden wij de keuze om gewoon te betalen of te blijven zitten, uiteraard gingen wij hier niet mee akkoord en na een hoop gediscusseerd te hebben, kwamen we eindelijk op een gecompenseerd bedrag uit. Betaald en het restaurant verlaten. Zo behandel je je gasten niet! Hier komen wij nooit meer terug.
El12 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Hier nu keer of 3 gegeten. Tot nog toe vriendelijk (een wat meer dan de ander) en adequaat personeel. Soms wat langer wachten bij drukte, maar ervaren dit niet als vervelend.
Het eten is prima. De standaard sushi's en warme gerechten die je op n all you can eat kaart kan verwachten. Iets minder spectaculaire kaart dan in andere all you can eat restaurants.
Leuke locatie aan het water. Wel kan het binnen erg rumoerig en warm zijn. Ik vind het er ook niet altijd even schoon uitzien. Wel leuke inrichting
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Gister aten wij voor het eerst bij oriental fusion. Bij aankomst waren we verrast door het aangename decor, behoorlijk origineel voor dit concept! Erg leuk dat je bij een tafeltje aan het raam uitkijkt over het pitoreske haventje, dat maakt het toch allemaal net wat unieker!

Echter de service was helaas minder. Vriendlief is eigenaar van een slijterij dus was hij benieuwd naar de wijnen die geschonken werden.. Het zeventienjarige meisje antwoordde hier zenuwachtig op:' uhm... gewoon Chardonnay?' Oei.. Niet zo professioneel!

Het eten was daarnaast ook niet enorm geweldig, maar wel gewoon lekker. Aparte gerechtjes die je in andere all you can eat sushi restaurants niet tegen komt zijn ook leuk zoals biefstuk in zwarte bonen saus, en kip in pepersaus, maar Oriental Fushion... De sushi's: mini frikandellen, kipnuggets en patat had wat mij betreft van de kaart weggelaten kunnen worden.. :) Los daarvan wel verrassend dat het dus een specialere kaart is dan we gewend waren.

Over het algemeen best een positieve indruk, maar wel een aantal minpuntjes dus.
Westdop .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Vanmiddag geluncht bij Oriental Fusion. Omdat er maar een ander tafeltje bezet was wilde ik graag bij het raam zitten. Het was weliswaar een zespersoonstafel, maar het werd ons niet in dank afgenomen. Na aandringen mochten we dan toch gaan zitten!!!. We eten hier zeer regelmatig en het eten is altijd goed, maar vandaag toch een vervelende ervaring. Het was er nl. steenkoud. Doordat we bij het raamm nog zon hadden hadden we er eerst niet zo'n last van, maar op den duur was het onaangenaam. Op mijn 1e opmerking over de kou haalde de bazin haar schouders op met de mededeling dat de kachel kapot was. Geen excuseS of zoiets. De 2e keer vroeg ik om een dekentje of iets, maar dat was er niet. Dan meteen na de laatste hap maar opgestapt en bij het afrekenen (€ 52) weer aangegeven, dat ze het bij onze binnenkomst in ieder geval had moeten melden, zodat we er nog voor hadden kunnen kiezen er wel/niet te eten, maar werd wederom afgedaan met de opmerking dat eerst de zon nog scheen. Wat ons betreft een zeer slechte beurt. Ze had toch minstens excuses kunnen aanbieden en wat warms te drinken. Korting had ook wel netjes geweest. Voorlopig heb ik het even gehad met deze tent.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Het was erg koud in het restaurant!! Gelukkig konden we ergens anders zitten.
Het lijkt alsof de sushi niet vers is.
Wij komen niet meer!!
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Vorige week weer hier gegeten ,en ja nog steeds onze favourite. Het eten is gewoon heerlijk en blijft van goede kwaliteit . de bediening is ook goed soms word het ingevulde briefje niet gezien of word er niet naar gekeken maar dat is geen opzet hier. we komen met de regelmaat hier eten en vroeger gingen we speciaal naar rotterdam ervoor. Nu dat is echt niet meer nodig hier eten is top .op moment van schrijven heb ik weer gereserveerd voor over een uur. Dus dat geeft al aan hoe heerlijk eten het daar is
Beloofd .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Regelmatig eten we bij Oriental Fusion.
We hebben nog nooit iets an de hand gehad waar we ontevreden over zijn.
Het eten is goed en lekker, de bediening snel en correct.
Kortom een restaurant om nog vaker te gaan eten.

Mvg,

Beloofd
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Gisteravond hier voor het eerst gegeten. Gelukkig hadden we gereserveerd want het was heel druk. De zaak en het terras zaten vol! We kregen een tafeltje toegewezen en onze drankjes werden opgenomen. Na een poosje wachten werd voor de 2e keer gevraagd of we wat drinken wilden bestellen, maar dat hadden we immers al gedaan. Ik vroeg de dame om de tafel schoon te maken omdat het nog al plakt. Waarop de dame zei dat het aan de coating van de tafel lag en het hoorde zo te plakken. Je zag duidelijk een laag op de tafel liggen wat je met een doekje en zeep zo weg hebt. Geleidelijk kwamen de gerechtjes op tafel, na 50minuten hadden we nog niet alles van ronde 1 gehad en aangezien het bijna 21 uur was, was het lang niet meer zo druk als toen we binnen kwamen. Bij ronde 2 gingen de smaken van de gerechtjes hard achteruit, beefstuk vol pezen, de kipschnitsel sushi veel te droog etc. Dus we besloten om het hier maar bij te laten. De serveerster vroeg waarom we niet verder wilden dan twee rondjes, gezegd dat het niet smaakte. Gelukkig hoefde we niet conform de regels onze niet opgegeten gerechtjes te betalen.
Dan nog kort over de toiletruimte, deze vrdiend wel meer aandacht op zo'n drukke avond. De wasbak zag eruit alsof iemand haar haar er in had gewassen en de afdroogrol hing er nat bij.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Dit sushi restaurant is een echte topper in kwaliteit gem eten wij hier een keer in zes weken voorheen mowsten we naar rotterdam om deze kwaliteit te kunnen krijgen .nu is dit sushi restaurant er gekomen en als je naar de drukte die er nog stteds is onafhankelijk van welke dag het is zegd dit genoeg vindt jd sushi wat minder lekker dan heeft de bakplaat ruime keus. Voor ons is het hier 120% terwijl 100 al maximaal is . Een mega aanrader dus doen
Melis1961 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Het eten kan ik niks op aanmerken. Maar de bediening schiet steeds meer te kort. Vanavond voor de laatste keer daar gegeten. Vanaf het begin liep de bediening al fout en als je wat vraagt lopen ze snel langs je heen met de mededeling komt er zo aan. Nu hadden wij de vierde ronde ingeleverd na twintig minuten vragen waar blijft het na weer tien minuten komt het nu nog. En wat krijg je te horen blaadje kwijt maar je kan opnieuw invullen, sorry maar als je dit zo krijgt heb je geen honger meer. Het enige wat er dan gezegd wordt sorry je krijg een drankje gratie. Net of dat wat een leuk avondje ha moeten worden wegneemt. En vooral dan de ongeïnteresseerdheid van het personeel. Totaal geen begrip dat je avond al verpest is. En alleen sorry hoor sorry hoor. Ik weet nu dat ik met mijn vrouw daar niet meer kom. Laten ze maar eerst wat doen aan de juiste bediening en de wachttijd om te kunnenen eten. Eerste ronde noedels bij vleesgerechten besteld vleesgerechten kwamen maar de noedels kwamen pas nadat we gevraagd hadden waar blijven de noedels.

We kwamen er vaker maar je ziet en begon al bij de een na laatste keer bediening is zwaar onder de maat. Niet om het nogmaals uit te proberen.
N265 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Heerlijk. De beste sushi uit de omgeving. Zeer vriendelijke bediening. Je hoeft niet lang te wachten op het eten en het is allemaal warm en erg lekker. Een voordeel bij deze Japanner is dat de sushi een goed formaat heeft en deze dus een stuk makkelijker te eten is dan de grote sushistukken bij andere zaken.
M V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Lekker gegeten in dit restaurant. Portiegrootte was goed, wij zaten na 3 van de 4 rondes al vol! Voor onze dochter van 3 was het fijn dat er patatjes, kipnuggets en frikadellen op de kaart stonden. Het personeel was vriendelijk, maar kwam niet over alsof ze het leuk vonden om er te werken.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
wat hier opvalt is dat het een hele grote zaak is met veel goed personeel, ze onderhouden de tafel goed en snel ( tafel met 14 man) ,maar nu het eten tsja zoals alle andere all you can ... het gaat... het is zout veel (na)dorst zoute sausjes de sushi zelf is redelijk tot goed te noemen
Lawrence R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Met ruimschoots ervaring in het Japanse 'all you can eat' concept hier maar eens aangeklopt. Het eerste wat opvalt aan de kaart is dat het idee 'fusion' wel erg letterlijk wordt genomen: friet, frikadellen? Biedt dat dan aan in kindermenu's voor de kleintjes.

Een aantal van de kipgerechten blijken een licht aangepaste variant te zijn van de Chinese kaart in Hellevoetsluis en onderling nauwelijks verschillend: jammer.

De visschotel viel me het meeste tegen. Zalm, tonijn, het had beiden het zelfde aparte bijna chemische (bij)smaakje en is niet inbegrepen in de prijs waar anderen dat wel doen. Dat kan een avondje 'all you can eat' onaangenaam prijzig maken.

Ik zie wel potentie in dit restaurant, maar geef zelf de voorkeur aan Rotterdam, waar de smaken toch net even fijner zijn en de prijzen ietwat meer gerechtvaardigd.
Albert R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
gewoon een prima sushi restaurant. ongedwongen sfeer en lekker eten. met mooi uitzicht over het Brielse Meer. bediening is rustig en erg vriendelijk. en 5 rondjes is meer dan genoeg.
ga er zeker nog een keer eten.