Oriental Delight

Pastoor Vranckenlaan 112 5953 CS Reuver Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Oriental Delight

Karman S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met 5 personen rond 18.30 uur naar dit restaurant geweest. Eerlijk gezegd hadden wij allen nog nooit van dit restaurant gehoord ondanks dat we relatief dichtbij wonen. Dankzij de toch wel overwegend positieve reacties op iens besloten er eens te gaan wokken en via email een reservering te plaatsen. Al spoedig was er een korte, doch nette reactie binnen. We waren welkom.

Bij aankomst was even onduidelijk welke ingang we moesten nemen en zijn uiteindelijk via de 'afhaal'-ingang naar binnen gegaan. Wisten we meteen waar de wc's waren. De buitenkant van het gebouw doet denken aan een tot restaurant omgebouwde autogarage. Ik weet niet of dat inderdaad zo is, maar iedereen had dat gevoel. Echt uitnodigend was het niet, maar we komen niet voor de buitenkant maar voor het eten, de service en de ambiance en die was dik in orde!!

Na binnenkomst werden we meteen opgevangen en konden we nog kiezen waar we wilden zitten. Dicht bij het wokgebeuren of juist wat verder af waar het rustiger was. Wij houden wel van wat leven in de brouwerij en kozen dus voor de eerste optie. Er werd naar de eerste drankjeswensen gevraagd maar niet of we bekend waren met hun wok/teppanyaki-concept. Wij komen vrij frequent bij dit soort restaurants en ik kan me voorstellen dat ondertussen wel iedereen zo'n beetje weet hoe het er aan toegaat, maar toch. Een kleine moeite om het eventueel even uit te leggen. Het was gezellig druk en men zag er alle leeftijdscategorien. Er liep voldoende (aardig glimlachend) personeel rond en er waren geen lange wachtrijen.

Zoals gebruikelijk rustig beginnen met sushi / soep. De eerste was perfect koud en de laatste perfect heet. Wat je vaak hoort is dat de temperatuur van gerechten te hoog of te laag is, maar dat was in dit geval helemaal niet zo. Perfecte temperatuur, en ook later op de avond bleken de bami, sate, Foe Yong Hai, krokante spekjes etc. op hoge temperatuur te worden gehouden! Positief verrast dus.

Heel even werden we daarna op het verkeerde been gezet. De bakken wok/teppanyaki waren opgesplitst. 1 kant wok, 1 kant grilplaat, maar dat heb je heel snel in de gaten ;-) Lezen is ook een kunst, maar dat zou dus een onderdeel van de uitleg geweest kunnen zijn.

Belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van het eten. Ik kan verzekeren dat er veel verschillende gerechten gegeten en 'getest' zijn tot aan de kikkerbilletjes toe en allen waren even smaakvol. Sushi was uiterst vers, en de bijgerechten niet te zout of te flauw. Meer dan voldoende variatie in woksauzen en keuze in vis. (oa. Mosselen)

De lege borden werden snel weggehaald en ik zag zeer frequent een kok rondlopen om de schalen te controleren en te herschikken. Super dat het eten die aandacht krijgt. Ik zag ook dat de temperatuur gecontroleerd werd. Na een verfrissend dessert van fruit en ijs was de avond compleet. Al met al dus voor iedereen een heel geslaagde avond en daardoor hoge punten. Zeer zeker een aanrader dus!
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Zeer slecht. geen woorden voor hoe slecht het eten was.
Gehaald, babi pangang leek wel oud en de saus was nog dunner dan een cup a soup.
Nasi niet lekker.
Pangsit was wel goed
Voor de rest, IK KOM HIER NOOIT MEER.
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Wat saai restaurant maar het eten is goed. Op een doordeweekse avond alles vers aanwezig. Prima service. Zij later in de week wezen afhalen en dat was ook goed.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
na al een paar andere wok restaurants te hebben bezocht was het deze keer niet voor herhaling vatbaar. de sushi: weinig variatie en geen smaak. hoera voor wasabi! bij de ingrediënten die je kon kiezen voor de bakplaat lagen dikke plakken uitgedroogde gesneden ui. Tegen de tijd dat je vlees/ vis gaar was, waren de uien nog rauw, dus niet te eten. de kok vroeg hoe je het vlees wilde maar dat was meer voor de sier denk ik. ik vroeg medium maar het was hartstikke doorbakken. de gamba's stonken en het darmkanaal was bij de meeste niet verwijderd. bij de kant en klare gerechten zag het eruit, en zo smaakte het ook, alsof het er al een langere tijd lag. en ook weer smakeloos.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Wij wokken zeer regelmatig. Dus tijdens ons weekendje Lommerbergen ook een wok opgezocht. Maar wat een teleurstelling. We begonnen met wat stukjes sushi. De rijst was echt ontzettend zoet, veel te veel suiker door de rijst. Niet lekker. De weok zelf was ok, maar een belachelijk lange rij en lange wachttijd. De gerechten van de grillplaat zijn allemaal ontzettend vet doordat de kok overal een ontzettend groot stuk boter bij legt. Echt heel vies en bagger vet. Terwijl het grillen juist zonder gebruik van vet zou moeten kunnen! Nee echt geen goed restaurant.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Aan de buitenkant ziet het er allemaal niet echt aantrekkelijk uit. Maar toen we door het raam gluurden zagen we wel mooi voedsel liggen dus toch maar geprobeerd. Niet tegengevallen. We hadden denk wel mazzel dat we nogal vroeg waren en het dus nog erg rustig was. Eten (wok&grill) prima, bediening vriendelijk, prijzen redelijk.