Oriental Delight

7,1
7,1
Adrz .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Een familie etentje ter ere van een verjaardag van een tante.
buffet was uitgestald op twee eettafels, weinig keus en het eten was niet echt van goede kwaliteit, helaas.
Ik had het idee dat de bediening het wel probeerde maar dat het gewoon niet ging deze dag...
Echt heel jammer ik had namelijk van een kennis gehoord dat het eten goed zou zijn.
misschien a la carte maar het buffet is absoluut af te raden.
Wel erg schoon en netjes in de zaak.
Advies bied geen buffet aan als je het niet goed waar kan maken.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Zondag, na een lang weekend, op het allerlaatste moment aangeschoven aan het 'lopend buffet'. Een opstelling van verse standaard Chinese en aanverwante gerechten. Ondanks dat we erg laat waren waren alle gerechten nog aanwezig en ook representatief. Het is geen hogere wiskunde, maar voor een buffetje van 15 euro per persoon is dit meer dan oké. Wij komen zeker nog een keer weer!
De bediening en eigenaar zijn supervriendelijk, ongedwongen sfeer en erg gastvrij. En daarbij is het een prachtig restaurant: zo koemn Chinees en modern samen op een mooie manier!
Rayeng .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Gisteren voor 48€ een portie bami met kou long yuk en nasi met Moksi meti opgehaald. Voor de sambal moest ik 2,50€ betalen. Gebakken speenvarken smaakte naar frituurvet. De sta sieuw naar petroleum. Er zaten twee garnalen, twee stukjes vis en surimi in het andere gerecht... Smaakte waardeloos... Het ergste was: ik heb 55 minuten gewacht op deze gerechten. Voor mij geen Chinees meer van oriental
Motorsailer .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Wij aten hier voor het eerst en wat ons meeviel waren de prijzen.Een 3 gangen keuze menu voor 19 euro 50 kun je niet veel van zeggen. Het eten op zich echter viel ronduit tegen. De PangsitGoreng, wat een stukje vlees in knapperig bladerdeeg is, met daarover een zoetig sausje. Knapperig was het wel, maar vlees zat er niet of nauwelijks in.Quantitatief was het in orde:het bord lag vol!
Maar ik zou het restaurant adviseren iets minder Pangsit, maar met meer vulling op het bord te leggen.De rijst was zout-en smakeloos.Er stond zout noch sambal op tafel om er nog iets van te maken en je kunt van het decor niet zeggen dat dat een hoogtepunt vormt.Nee het echte hoogtepunt van de avond was het moment dat we weer buiten stonden.