Oriental Delight

Meer informatie over restaurant Oriental Delight

FRANSWIL .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vriendelijke ontvangst.
Met vier personen gegeten en gedronken , menu C en menu D .
De gerechten mooi opgemaakt op een ronde schaal en lekker van smaak .
We wonen niet om de hoek . Komen uit Amsterdam .
Maar voor de bewoners van Emmen en omgeving zeker een bezoekje waardig .
Bij de afhaalafdeling was het zeer druk , is volgens ons wel een goed teken .
Janblom .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Bij de chinees verwachten we geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker eten. Helaas was dit niet geval. We hadden een combinatie menu besteld met tjap tjoy, foe yong hai, sate, bami met nog een extra portie kipsate. Dit was snel klaar en het voelde goed warm aan. Eenmaal thuis gekomen bleek de foe yong hai te ontbreken en daarvoor in de plaats hadden we babi pangang. Kan gebeuren, wel jammer maar geen probleem. De kipsate en de varkenssate waren erg droog, de tjap tjoy bestond voornamelijk uit tauge wat er niet erg vers uitzag. De bami zou genoeg zijn voor 2 personen maar was wel wat weinig, ondanks dat wij geen grote eters zijn. Al met al een tegenvaller.
Roger R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Heerlijk zitten eten van het menu van de chef.
Gevarieerd en verrassend. Weer eens wat anders dan de Babi Pangang! Een aanrader!
Ardjoen L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Elke keer als ik in de buurt van Emmen op vakantie ben, haal ik af bij dit restaurant.
De bediening van de dames is gemoedelijk en vriendelijk.
Het eten is prima!
Een restaurant waar ik zeker vaker zal terugkomen.