Oriental City

Service8,8/10
Decor8,4/10
Bianca T. Gastronoom (14 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Verfijnde Chinese keuken, luxe restaurant met zeer goede service! Zondag met chinees gezelschap van 3 personen gedineerd. 4 gangen menu. Erg genoten van de fijne subtiele smaken. Ma had niet goed opgelet en een menu besteld met O.a. Zoetzure gerechten waar ze niet van houdt. Gastheer merkte dat zij niet genoot en bood vervangende gerechten aan. Volgens meerdere Chinese mensen het beste Chinese restaurant in de omgeving. Aanrader, we komen zeker terug.
Karinnetje1234 . Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegegeten bij de allerbeste Chinees van Enschede! Als voorafje gevulde puntpaprika is een aanrader ! Dit was samengesteld in het verrassingsmenu. De vis is ook heerlijk daar en de gastheer kwam ons vertellen dat hij een wat kleiner toetje ging maken ; ook als verrassing. Ijs met amaretto , lekker !
MCM8 . Fijnproever (9 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Een van de beste Chinese restaurants waar ik ooit gegeten heb. Gerechten worden goed bereid met kwalitatief goede ingrediënten. Porties zijn goed maar worden bij rijst/bami/nasi kosteloos bijgevuld mocht het nodig zijn.
De bediening is uiterst vriendelijk en correct.
De opzet en inrichting van Oriental City is ruim en netjes.
Gerardstegeman . Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
prima specialiteiten restaurant, alles vers, prima mix van ossenhaas kip en varkensvlees met heerlijke zoete pittige saus, de tjap- tjoy met ossehaas... heerlijk..!!
een aanrader voor wie geen "gewone" chinees wil
Theo H. Gastronoom (11 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Theo en Truus

Zaterdag 12 januari 2013 Met 7 personen een heerlijke en gezellige avond gehad. We hebben ons lekker laten verwennen. Het eten was super en de bediening geweldig. Het verrassingsmenu is echt een aanrader. De complimenten aan de kok en de bediening. Het was echt een avondje uit.
Gebo . 1e beoordeling (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
voor het eerst wat afgehaald van deze Chinees,1loempia en 1babi-pangang met bami,eten redelijk, krijg zeer weinig een half bakje bami en dat voor een prijs van bijna €15,-