Orff

7,2
6,3
Goosje .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Wat een slechte tent! De hamburgers waren net rubber en heel droog. De lekkerbekjes zaten in een heel dikke korst en leken gebakken te zijn door kapitein Iglo. De Caesar Salad was bedekt met een heel zoute dressing. Alleen de frites waren lekker. En het bedienend personeel was vriendelijk.....
Topski .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Schandalig dat ze bij Orff de bleke stukjes kip in saaie beige saus 'kipsaté' noemen.
Toen we klaagden over de (non-)smaak van de 'satésaus', het hield nl ongeveer het midden tussen bruine roux en roomsaus, zei de bediening: "Dat zullen we melden aan degene die de saus een paar dagen geleden maakte". En of we wellicht cajunsaus erbij wilden hebben. Zo'n soort 'culinaire' gelegenheid is Orff dus blijkbaar geworden! Enne ..... wat doet die aardappelsalade bij saté op één bord? Moet dit fusion voorstellen misschien. Nee, een schande is het.
Nou ja, de rode wijn was goed, leidingwater werd in glas gebracht, koffie smaakte goed, bediening best vriendelijk en snel, dus het 'bargedeelte' functioneerde wel.
Nu de kok(s) nog .....
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Merkwaardig, zo weinig recensies, en dan ook nog zo negatief. Ik kende Orff niet en kwam er toevallig voorbij. Omdat het terras vol zat ben ik binnen gaan zitten. Het interieur moet wel ontworpen zijn door iemand die aan de lsd zat: er is geen touw aan vast te knopen. Ik nam de soep van tomaat en paprika en de clubsandwich met kip en bacon. De soep was heerlijk en werd geserveerd met lekker brood. De clubsandwich was heel gewoontjes en werd (tegen meerprijs) geserveerd met friet in plaats van chips. Dat vond ik een goed idee ware het niet dat deze friet bremzout was. Heel jammer! De bediening door de heer achter de toog was uitstekend.
William87 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Ongeïnteresseerde bediening en eten zwaar onder de maat. De burger die hun naam draagt is van taai rubber en voor 15 euro voor een broodje mag je ruim meer verwachten ; net als van de bediening die liever naast je staat te roken
Seansome .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Ik heb al eerder een recensie geschreven, maar wil na het lezen positieve recensies van mensen die er misschien 1 keer zijn geweest, toch nog een recensie schrijven. Ik kwam hier heel vaak, omdat aan de theaterschool ernaast studeerde. Dit is het typische voorbeeld van een slecht Amsterdams café. De bediening is best aardig als het rustig is of er niks mis gaat, maar juist als er wél iets mis gaat, blijkt of een café/restaurant professioneel is of dat het alleen bestaat om geld te verdienen vanwege een goeie locatie. En laat Orff nou het typische voorbeeld zijn waar dit het geval is. Een arrogante Amsterdams café waar de klant absoluut niet koning is, maar waar zodra er iets fout gaat of niet naar hun wens is, de bediening hun ware aard laten zien. Ik zou een gat in de lucht springen als dit café werd overgenomen...