Orestis

Wilhelminalaan 2 4872 BX Etten-Leur Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Orestis

Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gisteren was ons zoontje uit logeren dus konden wij weer eens met zn tweetjes uit eten. We wilden niet te duur maar wel goed en gezellig dus kwamen we op het idee om naar de Griek in Etten-Leur te gaan. Kalamaria vooraf en de Rhodos schotel als hoofdgerecht. Het was weer prima verzorgd allemaal! Prima bediening en lekker eten voor de prima prijs!
Hilda845 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
In verband met een 3-daags verblijf in Zevenbergen zijn wij via het internet op zoek gegaan naar een Grieks restaurant daar in de buurt. Ons uitgangspunt daarbij is altijd een traditioneel interieur met een dito menukaart. Deze keer is het ons meer dan goed gelukt. Direct bij binnenkomst proef je gelijk een stukje Griekenland. We werden hartelijk en gastvrij ontvangen met Ouzo. En tot onze grote verrassing kregen wij daarbij stokbrood met heerlijke eigengemaakte kruidenboter en olijven aangeboden.

Uit de uitgebreide menukaart kozen we de Rhodosschotel. Grote porties, zeer smaakvol opgediend. Frites en rijst (originele kritharaki) werden apart gereserveerd. Het vlees was heerlijk mals en de tzatziki stevig en romig zoals deze moet zijn. We dronken Retsina. Geen flesje met limonade glaasjes, maar keurig geserveerd in een karafje met wijnglazen. De cappuccino werd netjes op een presenteerblaadje geserveerd, compleet met koekje en een paaseitje. Ter afsluiting kregen we een “likeurtje” van het huis aangeboden. Het drankje op zich stelde niet zo veel voor, de attentie als zodanig des te meer.

Al met al een fijn restaurant waar je heerlijk kunt eten en genieten van de traditionele Griekse sfeer. Het decor is sfeervol en verzorgd. De bediening attent en vriendelijk. Alles klopt. Tot aan de (uiteraard) traditionele Griekse achtergrondmuziek aan toe. Niets aan veranderen. Houden zo! Als we ooit in de buurt zijn komen we zeker terug.
Kopjecino .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Dit restaurant serveersd goed eten, en de desserts zijn heerlijk. Je wordt al warm welkom geheten als je binnenkomt. De sfeer in het restaurant is goed, en er speelt zachtjes Griekse muziek op de achtergrond. De ruimte is alleen wat krap, waardoor je kan meegenieten van de gerechten van je buren. Dat is jammer, maar het eten is er voortreffelijk. Ik raad echt de tiramisu aan als nagerecht. Deze is huisgemaakt en smaakt echt geweldig.
Nape .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Afgelopen vrijdag bij dit restaurant geweest. Eten was zeer smaakvol. Bediening heel attent. Eigenlijk niks negatiefs op te merken. Komen zeker terug!
FRKL .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Zeer gastvrij ontvangen, in warme sfeer.
Bediening vriendelijk en correct
We hadden de Orestis schotel, ruim voldoende, vers en zeer smaakvol!
Wij gaan nog eens terug!
PersonalTrainer1984 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
We hadden er bijzonder zin in maar het viel zwaar tegen..
Ontvangst prima..
Oudbollige inrichting en eten smaakloos en erg simpel
Geen aanrader..
F T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Het afgelopen weekend hebben wij gedineerd bij Orestis en een prima avond gehad.
De bediening is zeer attent en de gerechten van prima kwaliteit. Met name de lamskoteletjes hebben wij lang niet zo heerlijk gegeten. Het decor is sfeervol en verzorgd te noemen.
Parkeren is redelijk gemakkelijk. Een aanrader dus!
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Heerlijk gegeten.De zelfgemaakte kruidenboter is echt heerlijk. mijn favoriet is het voorgerecht saganaki.Ik had zoals altijd als hoofdgerecht de fileto(biefstuk),lekker mals stukje vlees.De chocoladesoufflé(toetje) was ook erg lekker.ook een aanrader,want meestal neem ik een dame blanch of de eigengemaakte tiramisu,wat ook een aanrader is trouwens.
Eigenaren Hercules en Despina zijn ook super aardig.Echt hele lieve mensen.
We gaan gauw weer daar eten,het is ook nog eens bij ons in de straat dus dat is helemaal fijn.
Mika B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Dit familierestaurant is echt een aanrader om heerlijk van de griekse keuken te kunnen genieten. Daarbij de vriendelijke bediening van Hercules en zoon en de superkunsten van Despina in de keuken maakt dit een heerlijke avond zorgeloos uit eten
Maamen .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
we zijn hier afgelopen zondag geweest, ontvangst door eigenaar (die later achter de bar stond) was hartelijk, daarna was de bediening (2 jonge dames) langzaam, ondanks dat het erg rustig was (4-5 tafels bezet, 2 mensen in de bediening), ben zelf 2 x naar de bar gelopen voor een drankje. Gyros was veel te dik gesneden en erg vet, kindermenu was te weinig. Jammer dat er geen salade-bar is, salade op bord was erg standaard. Zoonlief wilde mayo&ketchup, (dit laatste bleek curry te zijn), en zulke grote hoeveelheden, genoeg voor een weeshuis...lekker makkelijk verdient voor 2 euries per schaaltje...verder een zeer stoffige vensterbank en nog steeds kerstversiering (incl. slingers ??), maar daar zit je wel naast te eten...wij hebben geen reden om terug te gaan in elk geval.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
een gezellig familierestaurant waar de eigenares Despina zelf in de keuken staat en dat proef je. Vol zorg bereid alsof ze je thuis uitnodigt. Eerlijke gerechten met veel smaak. Als toetje de eigengemaakte baklava die je geproefd moet hebben.
Gezellig druk. Een aanrader.