Oresti's taverna

Overtoom 5H 1054 HA Amsterdam Nederland Kaart
31-204222742

Over het restaurant Oresti's taverna

ORESTI’S taverna is een mediterraans café-restaurant midden in de Pijp. Net buiten Albert Cuyp en op loopafstand van het Heineken plein. De meeste tapas restaurants voeren alleen de Spaanse keuken. Maar bij ORESTI’S taverna wordt het beste van verschillende keukens, uit talloze landen rond de Middellandse Zee, geserveerd. Geniet van heerlijke Griekse mezze, Spaanse tapas of Italiaanse antipasti.

Het interieur is warm met knusse tafels waar je lekkerlang aan kunt tafelen met een goed glas wijn en buiten proef je de gezellige sfeer van ORESTI’s taverna. Het café-restaurant ligt om een mediterrane patio die gedurende het jaar steeds wordt aangepast aan de verschillende stemmingen van het seizoen.

‘Het is altijd weer een feestje om bij ORESTI'S taverna te eten. Het begint al met de hartelijke ontvangst en de prettige ambiance. De kwaliteit van het eten en de wijn is heel goed en prima in verhouding met de prijs.’

Waan je in Mediterraanse sferen, krijg het vakantiegevoel en geniet bij ORESTI’s taverna!

Meer informatie over restaurant Oresti's taverna

Tram 24 , halte Marie Heinekenplein. Tram 10 en tram 7, halte Weteringcircuit.
  • : Betaald parkeren en Heineken parkeergarage in de buurt. Zondag gratis parkeren

Maandag t/m Zondag 17:00 - 23:00 (keuken sluit om 23:00 uur)

9,1

Jouw recensie over het restaurant Oresti's taverna

katinka .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heb met etentje mijn verjaardag gevierd. Was moeilijk te kiezen uit de lekkere gerechten. Gelukkig eet ik vegetarischen en de andere kamen er ook wel uit. Gezellige sfeer.
Roy M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke tent, aardige bediening. Enigszins ongestructureerd, met meerdere obers. Na de bestelling voor de drank, kwam een andere ober nogmaals vragen wat we zouden willen drinken.
We hadden diverse tapas besteld. Het zou veel leuker en beter zijn als de ober bij het serveren van de tapas zou uitleggen wat hij/zij op tafel zet.
Jammer dat er geen kraanwater werd geserveerd, dat vinden wij lekkerder dan fleswater.
Al met al toch een ruime voldoende! We hebben goed en gezellig gegeten.
Merete P.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Het eten was top en de eigenaar aardig. De bediening deed hun best maar was ver onder de maat en dat ging irriteren. Voor het eten zou ik terug willen komen, maar voorlopig niet.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heel erg lekker gegeten. Bediening was zeer vriendelijk en gezellig. Leuke inrichting en hoewel het druk was bleef de sfeer erg gezellig. Erg genoten dus!
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het verrassingsmenu was erg lekker, alleen de chorizo viel erg tegen. Dat kan wat ons betreft door iets anders vervangen worden.
L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Het was gewoon een heel gezellige avond met heerlijk eten en een superleuke, vriendelijke bediening. Dus voor herhaling vatbaar.
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Erg leuk restaurant op een geweldige plek. Lekker eten voor een redelijke prijs. Zijn goed ontvangen en hadden een mooi plekje. Eigenaar en personeel erg aardig en vrolijk. Kunnen veel restaurants nog wat van leren. Kom zeker terug ????
Roosmarijn L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
De kwaliteit van het eten is uitstekend. Erg aardige, behulpzame bediening. Wij komen hier heel erg graag. Een absolute aanrader
Dorrith V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goed eten vriendelijk personeel gezellige avond gehad. Prijs- kwaliteit prima, komen zeker nog terug, was even geleden zullen niet mer zolang wachten.
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellige drukte, attent personeel en heerlijke gerechten!
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ze hebben een soort zijkamertje waar het naar ons idee wat minder gezellig is en daar werden wij geplaatst.
We vroegen of we niet toch echt in het restaurant konden zitten maar daar zat het vol.
Toen vrij snel zeiden ze dat ze toch een tafeltje voor ons vrij hadden gemaakt, top!
Heel aardige eigenaar!
En lekker eten
Jessica I.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Er hangt een gezellige ongedwongen sfeer, de service is goed en vriendelijke service en de gerechten zijn heerlijk! Kleine hapjes om te delen.
jwilhelm .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Wow! Wat een heerlijke experience. Zowel het eten, de super hartelijke bediening als de algemene sfeer is hier zalig op elkaar afgestemd. De gerechten zijn gevarieerd (uit alle hoeken van de Mediterranée) en kloppen helemaal. Niet onbelangrijk: de wijn is top!! Tip: de kaasfondue als tapa.
Liz K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Een aanrader!
Heerlijk gegeten!
Octopus was zeer goed bereid, evenals de andere gerechten.
Bediening was prima, kortom voor herhaling vatbaar en een aanrader!
Ab M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Een zeer ruime keuze mediterane hapjes en gerechten en prima wijnkaart.
Alles is hier lekker en van hoge kwaliteit!
Hier moet je zeker geweest zijn!
Miek S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
We hebben een geweldige oudejaarsavond met vrienden en familie bij Oresti's gehad. Dank voor de gastvrijheid, flexibiliteit en de heerlijke tapas. De live muziek was top net als het cava arrangement!
Dit was mijn 3e bezoek aan jullie restaurant en kom graag weer terug.
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
In Orestis wordt je zeer hartelijk ontvangen en de dames van de bediening zijn vrolijk en attent. Kortom een gelegenheid waar je je welkom voelt en heerlijk kunt eten.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten, alles smakelijk en “smeuïg”
Gamba’s niet van die droge taaie stukken maar lekker mals, tonijn en tournedos ook. Voor 3e keer gegeten in 2 jaar, echt elke keer de moeite waard. En prima prijs/kwaliteit verhouding.
ynnoc .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Oresti’s is altijd gezellig en lekker eten. Ik was er twee keer vrij snel achter elkaar. Eerst met een grote griep en nu met mijn vriendin. Het maakt niet uit. Iedere klant wordt gezien. Het grote voordeel van tapa’s eten, dat je allerlei lekkere dingen kunt bestellen naar je eigen smaak. Een aanrader!
Marjon Bainbridge .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zoals altijd weer superlekker gegeten en Oresti en zijn mensen hebben ons weer enorm verwend!! Gezellige sfeer, heerlijk eten, mooie en warme inrichting, kortom, een pure verwennerij! De kaart is vernieuwd, met de ouwe vertrouwde dingen er ook op. De kontosouvli is verrukkelijk! Oresti, we komen weer hoor!!