Over het restaurant Oresti's taverna

Een minivakantie

Authentieke taverna compleet met patio midden in de gezellige Pijp. De mediterrane gastvrijheid is voelbaar, wat het een aangename plek maakt om lekker lang te tafelen met een goed glas wijn in je handen. Ontzettend gezellig, maar het eten is ook echt om te smullen. Alsof je op vakantie bij een mediterraan restaurant bent aangeschoven.

Meer informatie over restaurant Oresti's taverna

Tram 24 , halte Marie Heinekenplein. Tram 10 en tram 7, halte Weteringcircuit.
  • : Betaald parkeren en Heineken parkeergarage in de buurt. Zondag gratis parkeren

Maandag t/m Zondag 17:00 - 23:00 (keuken sluit om 23:00 uur)

Jouw recensie over het restaurant Oresti's taverna

ynnoc .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Oresti’s is altijd gezellig en lekker eten. Ik was er twee keer vrij snel achter elkaar. Eerst met een grote griep en nu met mijn vriendin. Het maakt niet uit. Iedere klant wordt gezien. Het grote voordeel van tapa’s eten, dat je allerlei lekkere dingen kunt bestellen naar je eigen smaak. Een aanrader!
Marjon Bainbridge .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zoals altijd weer superlekker gegeten en Oresti en zijn mensen hebben ons weer enorm verwend!! Gezellige sfeer, heerlijk eten, mooie en warme inrichting, kortom, een pure verwennerij! De kaart is vernieuwd, met de ouwe vertrouwde dingen er ook op. De kontosouvli is verrukkelijk! Oresti, we komen weer hoor!!
ruud S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wij vinden het altijd gezellig,altijd vriendelijk ontvangst en ok niet onbelangrijk eten altijd verrassend.Komen zeker terug.Gr.Ruud
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat een fijn restaurant met zeer gastvrije bediening, heerlijk eten en een aangename prijs.
Een mooie mix van de Spaanse en Griekse keukens.
klokwerk .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heel erg leuke mensen, leuke ontvangst en echt erg lekker mediterraans eten. Prijs/kwaliteitverhouding helemaal goed, en de kaart geeft een leuke variatie van vooral Spaanse en Griekse gerechten. Heel erg leuk om met een groep te doen, zodat er lekker veel verschillende dingen op tafel kunnen staan. Ze geven ook private dining voor groepen tot 30 man. Een aanrader!
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Tijd niet geweest, maar het eten blijft heerlijk, de bediening goed en de sfeer relaxed , kan het iedereen aanbevelen om er een gezellige avond met vrienden door te brengen????
Marjon Bainbridge .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zoals altijd weer verrukkelijk gegeten en veel plezier gehad. Een genot om daar van de Mediterraanse gerechten te eten!!
Miek S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten aan een ronde tafel met gezellige Top bediening. Veel verschillende soorten gerechten, voor ieder wat wils.
a.deuss D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Constante kwaliteit en Oresti is een perfecte gastheer! Eén van mijn favorieten in de Pijp. Spannend wat de nieuwe kaart gaat bieden binnenkort!
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Verrassend leuk restaurant, gezellig terras, heerlijke gerechten, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijke tapas en leuke bediening.
harriet L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wij zijn met AH kaart geweest en de kwaliteit was duidelijk minder dan de vorige keer dat wij dat gedaan hadden.
We hebben ook zonder de IENS kaart bij Orestis gegeten en dat was uitstekend.
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Menu AH restaurantactie te eenvoudig, dat was jammer. Echt geen menu dat 34.50 waard is. Waren jaloers op gerechtjes buren. Hadden voor hetzelfde geld een meer Wow gevoel kunnen krijgen. Dat is niet de bedoeling. Bediening super aardig. Locatie levendig, konden elkaar soms niet verstaan. Wel leuk straks op terras in de zomer.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuk restaurant, gezellige inrichting en goede service, maar het verrassings 3 gangen menu voor de albert Heijn actie was erg beperkt.
claudia131 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Altijd heerlijk eten hier! Leuke bediening, goede wijnen en heerlijke tapas. Tip: neem de baklava als toetje, heeeeerlijk!
Masha H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gezellige en leuke tent! De eigenaar was zeer vriendelijk en zijn dochters (die staan in de bediening) waren erg professioneel. Wij hebben in ontspannen sfeer gegeten! Het eten was overigens ook heerlijk, er kan een keuze gemaakt worden uit allerlei mediterraanse tapas of een heerlijk hoofdgerecht. Wij komen zeker terug!
SophieKoopman .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Altijd fijn hier!! Meerdere malen geweest, met een grote groep voor iemands verjaardag, maar ook met vriendinnen of familie. Super gezellige sfeer, leuke bediening en lekker eten. Eén van mijn favorieten in de Pijp!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Op aanraden van een collega weer eens een andere zaak in de pijp uitgeprobeerd. Ik moet zeggen, het was niet slecht te noemen, maar ook zeker niet goed! Verre van zelfs.......
Het bedienend personeel deed zijn/haar uiterste best dus daar is niks op aan te merken. Het eten daarentegen... Pfff wat een aanfluiting. Slappe hap, zonder een uitgesproken smaak.. De courgette smaakte hetzelfde als de aubergine en de gehaktballen waren zo droog dat het leek alsof ze van vorige week waren.
Op zich een geinig concept, maar nog heel veel puntjes op de spreekwoordelijke i te zetten. Over een half jaartje nog maar een keer proberen...
Kirsten S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Afgelopen weekend heb ik bij Oresti's taverna gegeten. Een super leuk restaurantje middende pijp waar ze lekkere authentieke tapas serveren. Je merkt echt dat ze hier met goede producten werken en de smaken komen ontzettend overeen met zoals je ze op vakantie zou eten.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Laatst voor het eerst hier wezen eten en ik kan je beloven dat di ook meteen de laatste keer geweest is! Er werd ons een verrassingsmenu aangeboden, maar alle tapas die op tafel kwamen waren flauw en sommige zelfs koud! Toen we hierover ons beklag deden kregen we het gevoel afgewimpeld te worden door de eigenaar.. Kortom, we voelden ons hier absoluut niet welkom... jammer gezien de hoge verwachting......