Oresti's taverna

Overtoom 5H 1054 HA Amsterdam Nederland Kaart
31-204222742

Over het restaurant Oresti's taverna

ORESTI’S taverna is een mediterraans café-restaurant. De meeste tapas restaurants voeren alleen de Spaanse keuken. Maar bij ORESTI’S taverna wordt het beste van verschillende keukens, uit talloze landen rond de Middellandse Zee, geserveerd. Geniet van heerlijke Griekse mezze, Spaanse tapas of Italiaanse antipasti.

Het interieur is warm met knusse tafels waar je lekkerlang aan kunt tafelen met een goed glas wijn en buiten proef je de gezellige sfeer van ORESTI’s taverna. Het café-restaurant ligt om een mediterrane patio die gedurende het jaar steeds wordt aangepast aan de verschillende stemmingen van het seizoen.

‘Het is altijd weer een feestje om bij ORESTI'S taverna te eten. Het begint al met de hartelijke ontvangst en de prettige ambiance. De kwaliteit van het eten en de wijn is heel goed en prima in verhouding met de prijs.’

Waan je in Mediterraanse sferen, krijg het vakantiegevoel en geniet bij ORESTI’s taverna!

Meer informatie over restaurant Oresti's taverna

Tram 1, 2, 5, 7, 10, halte Leidseplein
  • Kom je met de auto?
    Vanaf het Leidseplein 7 minuten lopen
  • : Betaald parkeren

Maandag t/m Zondag 17:00 - 23:00 (keuken sluit om 23:00 uur)

• Amex , Bancontact , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Oresti's taverna

Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Eigenlijk is er (gelukkig)niets veranderd sinds Oresti's verhuisd is naar het nieuwe adres. Dezelfde mensen, dezelfde gerechten en dezelfde kwaliteit. Wij komen zeker terug.
Luc H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Gezellig-modern ingericht in mediterraanse stijl. Het eten was erg lekker met verrassende tapas gerechten. De gerechten waren goed op smaak en ruim voldoende!
Personeel is netjes en vriendelijk en de bestellingen op gepaste snelheid doorgegeven.
Aanrader!
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Persoonlijke, attente bediening, prima prijs/ kwaliteitverhouding! Gezellige ambience, topavond gehad!
Een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Veikko H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Aanbod goed en gevarieerd. Personeel zeer vriendelijk. Kortom polý kaló!!!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Prima gegeten bij oude bekende Orestes, maar nu in zijn sfeervolle nieuwe zaak op de Overtoom. De kaart is mediterraan gebleven. De pimentes de padron smaakten alsof we in Galicië waren en de Griekse gerechten (o.a. inktvis en spanakopita) doen niet onder voor wat je bijvoorbeeld op Kreta krijgt.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
heerlijk gegeten, heel vriendelijk personeel, alleen staat er op trip advisor dat het hier om een grieks restaurant gaat maar dat is niet waar.maar ben blij dat ik daar te recht ben gekomen.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekker restaurant , leuke bediening , lekker gegeten en een prima wijntje dus gewoon een leuke avond gehad in een gezellige sfeer
Bobby V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Origineel eten, heerlijke sfeer, uitgebreide keuze, vrolijke attente bediening. Top avond gehad. .
Eri S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Prettig restaurant, leuk ingericht. Het is nu nog rumoerig in de eerste eetruimte maar we begrepen dat dit zeer binnenkort wordt verholpen met geluidsdempende maatregelen. Als dat is uitgevoerd, denk ik dat ik de volgende keer het oordeel Levendig kan geven. En dat is precies wat ik leuk vind in een tapasrestaurant. Absoluut een aanrader!
Saskia C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Bediening is zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad met mooie gerechten, erg lekker.
De bediening was behulpzaam en erg vriendelijk in een leuke sfeer, een aanrader!
Renée W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Hele leuke tent! Lekker gegeten, allemaal verschillende tapas/mezze hapjes besteld en gezellig met elkaar gedeeld. Bediening was heel vriendelijk, mag iets oplettender (lege glazen) maar heeft ons verder niet gestoord. Zeker een aanrader.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
De nieuwe locatie is prachtig! Het is wat overzichtelijker, gerechten kwamen sneller op tafel en de bediening is nog steeds top. Echt een aanrader!
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Een fantastische avond gehad met de Amsterdam Wine Week! Veel waar voor je geld; mooie wijn-spijscombinaties in 4 gangen geserveerd (véél gerechtjes!) met wijnuitleg. Aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lekker eten, maar toen we nog twee gerechten bestelden, wachtten we al heel lang. Toen we ze kregen, was de ene het verkeerde gerecht en de andere was verbrand.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant en de bediening was zeer vriendelijk. Genoeg keuze ook voor vegetariërs en leuk dat ze ook ronde tafels hebben voor als je met zijn vieren of vijven bent
Vita J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten en wat een super leuke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Charelle D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Nieuwe locatie is ook weer hartstikke leuk, ik baal dat ze uit de Pijp weg zijn, want het was altijd m’n vaste stekkie. Maar ik fiets er een stukje verder voor! Eten nog altijd zo lekker als eerst.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Oresti's taverna is een prima restaurant. Een mediterrane kaart met gerechten uit de landen rond de Middellandse Zee. De kaart is niet erg uitgebreid, maar dat wijst er juist op dat alles wat wordt aangeboden ook vers wordt bereid. Da's heel goed. De zwaardvis bijvoorbeeld was prima gegrild en verrukkelijk gecombineerd met de salade, de frites en de tapenade. Heerlijk gegeten en alles in een overzichtelijk tijdsbestek. Op tijd waren we thuis in Breda. Doen.
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Leuke nieuwe locatie aan de Overtoom, Allemaal lekkere gerechtjes, prima prijs/kwaliteit verhouding, kortom heerlijk gegeten!