Over het restaurant Orchids

Proef de heerlijke Thaise keuken

Geniet van de veelzijdige Thaise keuken bij Orchids in Den Haag. In een moderne setting geniet je van de allerbeste gerechten uit het culinaire Thailand. De creatieve chef presenteert alle gerechten op prachtige wijze, het zijn net schilderijtjes op je bord! De bediening is bij Orchids ontzettend gastvrij. Niks is te veel, als gast ben jij echt het middelpunt. Geniet, ontspan en proef de rijke smaken van Thailand.

Meer informatie over restaurant Orchids

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Orchids

isabella K.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, borden mooi opgemaakt, erg vriendelijke gastheer.
Catch of the day en de chef's special waren erg lekker.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
vorige keer kregen we een amuse, nu niet. het was vol, de keuken kon het niet aan, wachten duurde te lang. terwijl het nog niet druk was, was opeens de mosterdsoep op, waren verplicht iets anders te kiezen. De hoeveel heid thom ka kai was niet om over naar huis te schrijven, was een bodempje soep. viel dit keer erg tegen. kwaliteit- prijsverhouding: te duur.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gebruik gemaakt van het speciale 3gangenmenu van de AH-restaurantactie (2e menu gratis):
Vriendelijke ontvangst/uitleg, beperkte keus. Met name het gerecht met de groene kerrie is behoorlijk scherp/pittig. Presentatie is mooi en smaakvol. De porties zijn wat karig. De normale prijs (€ 35 p.p. zou wat aan de dure kant zijn, gezien de prijs/kwaliteitverhouding. Het was een drukke avond, daardoor was de wachttijd tussen de gerechten wat lang. Al met al, wél een geslaagde avond, mede door het prijsniveau van de AH-actie.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke, frisse gerechten. Goede wijn. Wel reserveren, op de zaterdagavond was het helemaal vol. We gaan zeker nog een keer.
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Bij het viergangenmenu kun je heerlijk verse en traditionele Thaise gerechten bestellen waarmee Orchids zich echt onderscheidt van de andere Thaise restaurants in Den Haag. Erg vriendelijke service en gezellige sfeer in het restaurant.
r. M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We namen de Chefs Special. Voor het eerst in meer dan 60 jaar restaurantbezoek lieten we mes en vork liggen en zogen we zorgvuldig de botjes af van de Massaman kip. Heerlijk! We konden met de AH-kaart drie van de vier gerechten kiezen van de kaart. Die waren alle zeer lekker en mooi opgemaakt. Geweldig! Zo vielen we van de ene fijne verrassing in de andere. Van de elf restaurants die we bezochten met een AH-kaart (ja, goed gespaard bij Appie) is dit de top en De Salon, iets verder in het Noordeinde, een goede tweede.
tgerretzen .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Orchid, 4-gangen menu met AH-bon, kwaliteit gerechten is zeer goed, lekkere variant op de Thaise keuken, zeer goede een beetje persoonlijke bediening, kregen ook koffie van het huis omdat er een bepaalde wijn en dessert wijn niet meer aanwezig waren, komen graag weer terug hier.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer prettige, bescheiden maar doeltreffende bediening in een rustige, plezierige omgeving. Smakelijke gerechten met een goede mate van verfijning. die een interessante mengeling tussen westers en oosters vormen.
hannah.sarah.13 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wij waren eerder dan de gereserveerde tijd, maar dat was geen probleem, werden vriendelijk ontvangen, even wachten was geen probleem voor ons. Wachttijd viel overigens erg mee.
We genoten vervolgens van (voor ons gevoel) authentiek Thais eten en mooi opgemaakte borden. Voor herhaling vatbaar.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het eten en de sfeer was heel goed. De muziek vond ik wat minder passend, was jazzachtig, dit had voor mij wat rustiger mogen zijn. Alles was mooi opgemaakt en verrassend lekker!
michael K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de ah bon. Bij aanvang kregen we tot onze verrassing een amuse, die verukkelijk was. Daarna volgde een 3 gangen menu. De groene curry is een echte aanrader. De bediening was zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ad G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Lekker eten , goede bediening , sfeervol , zeer de moeite waard.
L V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben bij Orchids genoten van een voortreffelijk 4-gangenmenu. Niets op aan te merken, alleen complimenten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Trees S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij - twee vriendinnen - voelden ons vanaf het eerste moment welkom bij Orchids. We werden door de Chef begroet, die ons op een gastvrije manier hielp met het kiezen van een eerste wijntje. Hij informeerde ons over de daggerechten, en over de ruime keuzemogelijkheden met de AH-zegeltjeskaart. Uiteindelijk kozen we voor zijn aanbod: we gaven hem de vrije hand en lieten ons verrassen.
Bij elke gang kregen we elk een ander gerecht, zodat we konden delen. Daardoor kregen we de dubbele hoeveelheid gerechten te proeven. Alles zag er prachtig uit, en was opgebouwd uit mooie uitgebalanceerde smaken. Ook de hoeveelheden waren goed - niet te veel, niet te weinig. De chef met z'n crew is terecht trots op deze eigentijdse variant van de Thaise keuken. Wij komen zeker terug!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Kwaliteit eten meer dan goed. Goede smaken van de gerechten. Vriendelijke bediening. Moet wel opmerken dat we dit restaurant hebben bezocht n.a.v. AH restaurantactie. ( 2e menu gratis).
fransjagerman .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
we hebben prima gegeten. Door de AH-aktie was het aan de voordelige kant.
we dronken een prima Argentijnse witte wijn en kregen er zoals het hoort gratis kraanwater bij.
kalkie .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ontvangst was zeer vriendelijk.
Wij hadden nog nooit gegeten in een Thais restaurant, maar het is ons goed bevallen.
Het eten was voor ons verrassend van smaak en de porties waren groot.
Het enige minpuntje vonden wij dat andere gasten die wijn dronken bij iedere gang een nieuw glas kregen en wij die 3 keer een flesje Thais bier bestelden niet.
Maar we komen zeker een keer terug.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Voor het eerst bij Orchids gaan eten op aanraden van een familielid. We werden heel hartelijk ontvangen. Mooie moderne inrichting. We werden verwend met een heerlijke amuse. Mochten van de kaart 3 gerechten uitzoeken. Mooi gegarneerde garnalen. Heerlijke Thom Ka Kai soep en als hoofdgerecht eendenborst met veel gegrilde groenten en heerlijke saus.
Komen zeker nog een keer terug.
Freek W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Top restaurant, ik kwam er op aanraden van mijn vader, die hier met eens had gegeten. De service is top, het eten is heerlijk! Je krijgt de juiste hoeveelheid eten, niet te veel, niet te weinig. Prijs en kwaliteit verhouding is ook goed! Al met al echt een goed restaurant en een aanrader!