Over het restaurant Orchids

Proef de heerlijke Thaise keuken

Geniet van de veelzijdige Thaise keuken bij Orchids in Den Haag. In een moderne setting geniet je van de allerbeste gerechten uit het culinaire Thailand. De creatieve chef presenteert alle gerechten op prachtige wijze, het zijn net schilderijtjes op je bord! De bediening is bij Orchids ontzettend gastvrij. Niks is te veel, als gast ben jij echt het middelpunt. Geniet, ontspan en proef de rijke smaken van Thailand.

Meer informatie over restaurant Orchids

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Lauri T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De amuse van de chef begon al goed en voor en hoofdgerecht waren toppers. Bediening heel attent. Echt een aanrader
Hamdi A.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Girince hayal kırıklığı olabilir. Küçük ve uzunlamasına bir restoran ama yemekler için değer. Uzakdoğu mutfağını seviyor ama farklı bir şeyler istiyors anız bulacaksınız. Ördek gayet iyiydi. Online rezervasyona güvenmeyin, pek takip edemiyorlar. Internet te calışmıyor.
Harmina R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zeer vriendelijke en professionele ontvangst, bediend op onze wenken. Heerlijke gerechten, daily special, eendeborst gekozen door mijn tafelgenoten en kabeljauw, cooked to perfection.
Stef S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Als liefhebbers van de Thaise keuken waren we positief verrast over de gerechten. Niet alleen heel smakelijk maar ook met zorg opgemaakt.
Aanrader!
J. L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de gerechten zijn te omschrijven als modern fusion met Thaise smaken, erg bijzonder. De presentatie van het eten was prachtig, het decor van het restaurant doet de gerechten minder eer aan. Het zou stijlvoller ingericht kunnen worden. Desondanks is de sfeer prettig en de bediening ontzettend vriendelijk en attent. We komen terug om de andere gerechten te proeven.
Ceylan Y.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Sfeervol restaurant met heerlijk eten. Bediening was ontzettend vriendelijk
Monica P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Erg lekker en bijzonder eten, prachtig opgemaakt, vriendelijk personeel.
Herm V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben er een zeer gezelling avond gehad met zeer vriendelijke bediend het eten is daar super goed en lekker zeker voor de prijs Zal daar zeker vaker heen gaan echt een aan rader
Rosmarijn M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijke mooi opgemaakte gerechten met authentieke smaken. Zeer goede bediening met aandacht voor detail! Absolute aanrader!
BarbaraSl .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat een verassing! Zeer vriendelijke ontvangst waarbij direct een leuk verhaal verteld wordt over het concept en het restaurant. Een speciale (beperkte) kaart voor de AH restaurantactie, maar keus genoeg. De eerste verassing was de amuse aangeboden door het restaurant. Daarna kwamen de heerlijke gerechten die er stuk voor stuk prachtig uit zien. Niet alleen de gerechten worden uitgelegd, ook wordt er verteld over de bijpassende wijnen en waarom deze keus gemaakt is. Absoluut een restaurant waar we nog eens naar toe zullen gaan...mét of zonder AH bon!
lrc.smale .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. 2 steaks. Ook de andere gerechten waren top. Een minpunt, een glas wijn is duur à €6,- +. Ik kom zeker terug, maar dan nemen ik geen wijn meer en anders extra sparen daarvoor ????
forza1950 Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Hebben genoten, wij aten van de Albert Hein actie dan is het betaalbaar, wijn voor 4.95 per glas ja prijzig maar daar kies je dan voor. Vraag me wel een beetje af of het voor een grote eter voldoende is (menu van Albert. H actie).
Al met al nogmaals het was heerlijk
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik vind de bediening goed en vriendelijk de keuken super lekker goed op smaak en ziet er heel mooi uit goede wijn ⭐️waart ik kom snel weer langs
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We hebben weer erg lekker gegeten met AH-kaart. Aandacht voor glutenvrij. Kok kwam zelfs uit de keuken voor uitleg gerechten. Super vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Na de goede recensies gelezen te hebben, keken we heel erg uit naar een etentje hier! We kwamen met de ah actie. Menu kost 38,50. 1 persoon wilde graag de soep vooraf, maar dit kon je alleen extra bestellen à 5 euro. Soep besteld als extra tussengerecht voor 1 persoon. Wij vonden het heel erg tegenvallen allemaal. Ten eerste ging er iets mis met de ontvangst. Het leek alsof ze ons niet verwacht hadden. Beide voorgerechten vonden we droog en zat weinig smaak aan. De soep werd vergeten. De paddthai was zo simpel en zoet, viel erg tegen. De kip werd in eerste instantie statie nog rauw geserveerd. Is absoluut goed opgelost, werd weer meegenomen en nieuwe gemaakt. Helaas viel ook bij dit gerecht de smaak tegen. Groenten die er bij zaten waren hollands en smakeloos.
Ook de desserts vonden we niet lekker. We kregen koffie van het huis vanwege de rauwe kip, stond er later toch een koffie op de rekening. De bediening is absoluut vriendelijk! De ambiance prima en het was er lekker warm. Maar voor de thaise smaken komen we niet terug. We begrijpen de goede recensies niet? Hebben wij dan gewoon pech gehad? We zijn nl dol op Thailand eten!
Jetta R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het was de tweede keer dat we hier kwamen en we komen er zeker weer terug! Het eten is heerlijk en de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben hier niet lekker gegeten. Heel erg jammer, want we hadden ons er erg op verheugd gezien de goede recensies. Voorgerecht was flauw en droog, tussengerecht (soep) waren ze vergeten. Hoofdgerecht (kip) was nog rauw van binnen. Dit werd uiteraard wel vervangen. Dessert was saai. Koffie van het huis (vanwege de rauwe kip) stond toch op de rekening. Nee wij komen hier niet terug, jammer want de bediening was zeker vriendelijk.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Op basis van de goede recensies zijn we afgelopen zondag bij over restaurant Orchids in Den Haag gaan dineren en hebben gebruikgemaakt van het AH actie-menu.

Bij aanvang kregen we een heerlijk amuse aangebonden. Dat was zeer hoopgevend was voor de rest dat zou volgen. Zowel het voorgerecht, het hoofdgerecht als en het dessert smaakten voldeden aan onze verwachtingen.

Het aanbevolen wijnarrangement hebben wij per gerecht omgewisseld. Wij kozen bij het voorgerecht de Gewurztraminer en bij het hoofdgerecht de Cabernet Sauvignon. Beide wijnen smaakten uitstekend en bij het smaakvolle dessert werd een Thais kruidendrankje geserveerd. .

De bediening in dit Thaise familie restaurant was uitermate vriendelijk. Deze hartelijkheid kom je bij restaurants met Hollandse bediening zelden of nooit tegen. Tot slot, mijn tafelgenoot en ik hebben heerlijk gegeten en vinden restaurant Orchids een echte aanrader.
ingrid.benda .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Orchids, door de AH actie hier terecht gekomen. Zeer vriendelijke bediening. Goede wijn voor een schappelijke prijs. Attent dat wij een karaf water kregen. Het eten was kwalitatief goed, heerlijk thaise smaak. De prijs van het driegangenmenu vond ik duur, niet in verhouding met het gebodene. Nu kregen wij vanwege de actie korting, uit eindelijk dus wel betaalbaar.
C.P.M. E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ah diner met kennis. Ontvangst was wat rommelig.. ws omdat er maar 1 persoon in de hele zaak werkt. Was bezig met klanten, duurde lang voordat ik tafel kreeg en voordat ik kon vragen waar ik mijn jas op kon hangen.
Moest lang wachten voordat ik een 1 drankje kon bestellen in afwachting van mijn tafelgenoot.. Verder wel vriendelijk en alerte bediening.
Driegangen menu met voldoende keuze. Mooi opgemaakte schotels. Minpuntje: de biefstukjes waren niet zoals gevraagd. De rare was dik medium en die van mijn tafelgenoot die medium wilde was de biefstuk gewoon gaar. Jammer..
Kom nog wel een keer terug om iets anders te proberen maar dan van de a la carte kaart.