Orchids

Noordeinde 90 2514 GM Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Orchids

Proef de heerlijke Thaise keuken

Geniet van de veelzijdige Thaise keuken bij Orchids in Den Haag. In een moderne setting geniet je van de allerbeste gerechten uit het culinaire Thailand. De creatieve chef presenteert alle gerechten op prachtige wijze, het zijn net schilderijtjes op je bord! De bediening is bij Orchids ontzettend gastvrij. Niks is te veel, als gast ben jij echt het middelpunt. Geniet, ontspan en proef de rijke smaken van Thailand.

Meer informatie over restaurant Orchids

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Orchids

constant G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
wij zijn heel tevreden over de kwaliteit en bevelen dit restaurantje dan ook graag aan ! Beter dan de doorsnee Thai.
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk eten. Hoofdgerechten lekker en goede hoeveelheid. Toetje met mango en cocos ook lekker. Ik zou het zeker aanraden om te proberen.
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Lekkere combinatie van smaken & hartelijke bediening!
Alwin K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Het eten was vol van smaak en meer dan genoeg. Het decor was iets minder dan de laatste keer dat ik er gegeten had maar de bediening was erg vriendelijk. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

De website is echter niet heel erg goed.
marianneduijnisveld D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten en de gastheer was zeer sympathiek en gaf goede uitleg over de wijnen en het eten.
We hadden 30% korting en dat maakte de rekening was interessanter anders wel wat aan de dure kant.
Nynke S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Goede smaken. Zeer vriendelijke bediening en prima service. We hadden Één Tom ka kai besteld om met twee te delen, maar de kip ontbrak. Desondanks heel erg lekker en kip niet echt gemist. Toen het op was kwam de ober ineens met nog een bord, nu mét kip. Met de verontschuldigingen van de chef. Da's toch top!
V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Voorgerecht (loempia’s) was prima, Rode curry was niet echt lekker, teveel pepertjes, groenten smaakten muf, aubergine zal vol zwarte plekken, in de rijst zaten bruine/aangekoekte plekjes.
Geen aanrader dus!
andre B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Dit heeft niets met Thais eten te maken. Veruit de slechtste Thai in Den Haag.
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, echt heerlijke thaise gerechten en thaise sfeer incl. muziek op de achtergrond. Toiletten schoon en fris, kortom een aanrader.
Pascall B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Porties klein
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het spijt mij te moeten melden dat wij niet tevreden zijn. Voorgerecht werd vóór de soep geserveerd en op de (weliswaar 50%) rekening stond een glas wijn te veel!! Vriendelijke mensen, maar daar werd het eten niet beter op. Slechte ervaring.
Dionne G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ik kan me niet helemaal vinden in veel positieve reacties op de site.
- Inrichting is niet geweldig, de thaise muziek staat iets te hard.
- Zonder korting was het aan de prijs; voor mij voldoende eten, maar voor een grotere eter zal dit zeker het geval niet zijn. Zelf van de (goedkope...) rijst is er niet veel.
- Er wordt geen kraanwater geschonken.
- Zag om me heen een aantal foutjes, zo ook bij ons: tafelwater werd aangeslagen terwijl we dit niet gedronken hadden.
- Het eten was echter zeer smakelijk, dus daarom absoluut geen onvoldoende.
Maar genoeg verbeterpuntjes en voor mij geen reden om later (zonder de 50% kortingsactie) terug te komen...
Ryan M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Wij werden warm ontvangen. De locatie is goed bereikbaar. Het eten is niet vergelijkbaar met Spize of Curry en Cocos. Het eten werd lauw geserveerd en ontbrak wat aan smaak.
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Men kiest eerst de groente en daarna het vlees. Kleine porties, voldoende voor een niet grote eter.
S.H. T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wij werden vriendelijk ontvangen in deze smaakvol ingericht Thaise restaurant. Wij hadden 3 verschillende voorgerechten en 2 verschillende hoofd menu’s.
Deze smaakten allen goed en ook de service was prima. Voor ons een aanrader!
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
*Serveerster sprak alleen Engels; dat gaf enig misverstand/ onduidelijkheid in het begin.
*Als je het verassingsmenu vraagt, verwacht ik geen mix van de reeds gemelde gerechten.
*Zonder korting had ik het aan de prijs gevonden!
*Ik vind dat ze gewoon kraanwater moeten serveren ipv dure flessen...
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten,lief personeel .een aanrader! En goeie kwaliteits prijsverhuoding.
nicole D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en met de actie van iens met 50% korting op de gehele rekening was het heel goedkoop en goed eten
jokemars M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wat we gegeten hebben was zeer zeker lekker.