Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Orchids

Proef de heerlijke Thaise keuken

Geniet van de veelzijdige Thaise keuken bij Orchids in Den Haag. In een moderne setting geniet je van de allerbeste gerechten uit het culinaire Thailand. De creatieve chef presenteert alle gerechten op prachtige wijze, het zijn net schilderijtjes op je bord! De bediening is bij Orchids ontzettend gastvrij. Niks is te veel, als gast ben jij echt het middelpunt. Geniet, ontspan en proef de rijke smaken van Thailand.

Meer informatie over restaurant Orchids

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
arvid B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
opako K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Thaise keuken is beïnvloed door de Europese keuken. Bijvoorbeeld aspergesoep met een basis van kokosmelk en een entrecote met een geweldige (pittige) groene pepersaus. Goede bijpassende wijnen. Plezierige uitleg door de kok/ober over de samenstelling van de gerechten en de structuur van de sausen.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Amuse met gegrilde garnaal en aspèrgesoepje was heerlijk; hebben gesmuld van de won tons met zoete gembersaus, garnalensalade met fruit, gegrilde kip met groene curry en entrecôte met Thaise saus. Alles vers! Goede keuken. Vriendelijke bediening. Komen zeker terug. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het is een gezellig restaurant. De bediening was erg vriendelijk.We hebben erg lekker gegeten. We komen zeker nog eens terug.
Marcos F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Excelente
Pauline F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
kwaliteit vh eten viel tegen, de prijs van de wijn, was veel te hoog. Een eenvoudige Sauvignon Blanc en 3 glazen van dezelfde wijn, kosten 45 euro.
We hebben anderhalf uur op ons voorgerecht moeten wachten.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten met de AH/iens actie. Vooral de Phad Thai was heerlijk! Normale menu prijs is wel erg hoog zonder de korting. De bediening is heel vriendelijk, maar het rokje van de dame was echt veel te kort. Beetje schoolmeisje achtig.
El035 V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben lekker gegeten bij het restaurant! Het is thais met een luxere touch. Vooral het hoofdgerecht (eendenborst met rode curry) was zeer smaakvol. Er werden leuke bijpassende wijnen geschonken. Wel wat prijzig naar mijn mening (10 euro voor 2 glazen). De bediening was vlot en vriendelijk.
Maurizio C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Paar weken geleden gegeten en toen beloofd een recensie te schrijven. Bij dezen (iets te laat). Het eten was super, mooie Thaise smaken met een moderne upgrade. Personeel zeer vriendelijk en prijs-kwaliteit erg goed. Kortom: een leuk restaurantje. Wij komen binnenkort weer.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Genoten van heerlijk eten in een echt Thais aandoende ambiance. Goede bediening, vriendelijk, rustig. Voor herhaling vatbaar.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij waren iets te vroeg en dat leek aanvankelijk niet gewaardeerd te worden. Het bleek een misverstand te zijn en wij zijn uiteindelijk prima ontvangen. Tevens zeer vriendelijke service en echt fantastisch eten.
Sanne O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was een geweldige avond met heerlijk eten een gastvrije bediening!
De chef maakt er echt een heerlijke creatie van! Het was super!
marga B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
mooi opgemaakte bordjes. Zelfde salade-garnituur komt steeds weer terug. Hoeveelheid vis/coquilles (3 stuks, in een lelijke mintgroene saus) minimaal. Vismandje bevatte een onduidelijk brokje grijzige vis verdronken in saus. Groentes volop en lekker beetgaar, salade op zich ook prima, komt echter niet zozeer Thais over. Eén voorgerecht met witlofschuitjes, best lekker maar niet Thais. Aardige bediening. Zaak verzorgd en gezellig ingericht, wel liepen er mieren over de muur.
hans5810 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Kwaliteit van eten en bediening zijn goed. De prijs van consumpties - 5.25 voor een glaasje wijn is erg duur. Voor 25 euro een driegangendiner zoals op de site staat in contrast met 39 euro in de realiteit. Het is dus een prijzig restaurant voor kwalitatief goed, maar kleine porties.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en dat was niet voor de eerste keer. We waren ditmaal van de AH actie. Er is een speciale kaart hiervoor. Dessert van citroenijs met fruit vonden wij niet bijzonder. De overige gerechten en de amuse waren ronduit heerlijk. De glaasjes wijn waren aan de prijs en we kregen het idee dat de glaasjes vanwege de AH actie wel heel karig werden gevuld.
Rinus D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Vriendelijke bediening, niet opdringerig maar wel belangstellend. Met een kortingsactie bij een volgend bezoek, ook voor vrienden of familie.
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Tweede keer dat we hier gegeten hebben en het was wederom erg goed. Toen ik aangaf dat ik de amuse wat te scherp vond qua smaak, werd hier direct rekening mee gehouden bij de overige gerechten. Super service!
jane.alakhramsing .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Met AH voucher hier gegeten. Als vegetarier heb je maar 1 keus en dat is tofu. Had verwacht dat er genoeg keus zou zijn.