Over het restaurant Orchids

Proef de heerlijke Thaise keuken

Geniet van de veelzijdige Thaise keuken bij Orchids in Den Haag. In een moderne setting geniet je van de allerbeste gerechten uit het culinaire Thailand. De creatieve chef presenteert alle gerechten op prachtige wijze, het zijn net schilderijtjes op je bord! De bediening is bij Orchids ontzettend gastvrij. Niks is te veel, als gast ben jij echt het middelpunt. Geniet, ontspan en proef de rijke smaken van Thailand.

Meer informatie over restaurant Orchids

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Orchids

Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Goed eten. Niet duur.
Thomas E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gemoedelijk restaurant, beperkte kaart met mooie, smakelijke gerechten. Rode curry had wat pittiger gemogen en ik vond het slaatje een vreemde verschijning bij het Thaise gerecht maar heb hier prima gegeten!
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Verfijnde Thaise keuken, zeer smaakvol. Vernieuwend. De wijnen zijn erg goed gekozen tot de desertwijn toe. 100 punten voor de Nieuw-Zeelandse Sauvignon. Fijne bediening. Wij komen terug!
Pjotr K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een sfeervol, klein Thais restaurant dat authentieke Thaise smaken met een westerse bordopmaak combineert. Vriendelijke en vlotte bediening, en een zeer gunstig en lekker wijnarrangement!
paulvandeenen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer en de service was uitstekend???????????? de rest van het gezelschap vond dit ook.

Met vriendelijke groet
Paul van Deenen
Joopjjanssen J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zelden of nooit zo heerlijk gegeten als bij dit Thais restaurant !???? Prettige bediening en smaakvolle gerechten met goede bijpassende wijnen.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Aanrader. Met de actie van AH een apart menu, heel goed. Het positieve van de redelijke wachttijd is dat er geen haast is en de avond gezellig rustig verloopt. De akoestiek dempt goed de geluiden.
Joopjjanssen J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zelden zo heerlijk gegeten bij een Thais restaurant. Vriendelijke bediening, klein maar zeer sfeervol ingericht.
Heerlijk bijpassende wijnen bij de gerechten.
Wij komen beslist weer terug!
Gineke S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer geslaagde avond bij Orchids. Het eten was uitstekend. Mooi om te zien en heerlijk om te eten. De bediening was , vrolijk, vriendelijk en deskundig. Met name het enthousiasme en de kennis over het wijn arrangement.
Wij hebben er met ons vieren van genoten.
jjmpeer .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een aangename verassing, zeer vriendelijk en attent personeel, goede uileg over de gerechten, en heerlijk gegeten. Waren er in het kader van de AH restaurant aktie, maar we komen zeker terug.
Nadine N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super lieve en nette bediening en heerlijk eten!!! Echt een aanrader!!! Bij binnenkomst direct vriendelijk ontvangen en eten was geweldig!
A. B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen. Alles werd uitstekend uitgelegd bij elk gerecht. Alle gerechten waren met zorg bereid en gepresenteerd.
Werd gevraagd of er nog speciale wensen waren. We hadden een topavond.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Na een zeer vriendelijke ontvangst en uitleg over het menu hebben we hier heerlijk gegeten. We waren hier met de AH actie.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Kleine porties in voor- en nagerecht. Mijn indruk was dat we een menu deelden met z'n tween in plaats van een tweede menu gratis kregen. Als ik voor dit menu € 35,- p.p. zou moeten betalen kwam ik er niet voor terug.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hebben met de AH kortingskaart gegeten!
In 1 woord: super.
Mooie en heerlijke bijzondere gerechten.
Komen zeker zonder deze actie ook terug.
Bediening heel persoonlijk en vriendelijk
isabella K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Was heerlijk Thais eten, we komen snel weer terug!
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, borden mooi opgemaakt, erg vriendelijke gastheer.
Catch of the day en de chef's special waren erg lekker.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gebruik gemaakt van het speciale 3gangenmenu van de AH-restaurantactie (2e menu gratis):
Vriendelijke ontvangst/uitleg, beperkte keus. Met name het gerecht met de groene kerrie is behoorlijk scherp/pittig. Presentatie is mooi en smaakvol. De porties zijn wat karig. De normale prijs (€ 35 p.p. zou wat aan de dure kant zijn, gezien de prijs/kwaliteitverhouding. Het was een drukke avond, daardoor was de wachttijd tussen de gerechten wat lang. Al met al, wél een geslaagde avond, mede door het prijsniveau van de AH-actie.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
vorige keer kregen we een amuse, nu niet. het was vol, de keuken kon het niet aan, wachten duurde te lang. terwijl het nog niet druk was, was opeens de mosterdsoep op, waren verplicht iets anders te kiezen. De hoeveel heid thom ka kai was niet om over naar huis te schrijven, was een bodempje soep. viel dit keer erg tegen. kwaliteit- prijsverhouding: te duur.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke, frisse gerechten. Goede wijn. Wel reserveren, op de zaterdagavond was het helemaal vol. We gaan zeker nog een keer.