Over restaurant Orchids

Proef de heerlijke Thaise keuken

Geniet van de veelzijdige Thaise keuken bij Orchids in Den Haag. In een moderne setting geniet je van de allerbeste gerechten uit het culinaire Thailand. De creatieve chef presenteert alle gerechten op prachtige wijze, het zijn net schilderijtjes op je bord! De bediening is bij Orchids ontzettend gastvrij. Niks is te veel, als gast ben jij echt het middelpunt. Geniet, ontspan en proef de rijke smaken van Thailand.

Meer informatie over restaurant Orchids

Jetta R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Op basis van de goede recensies zijn we afgelopen zondag bij over restaurant Orchids in Den Haag gaan dineren en hebben gebruikgemaakt van het AH actie-menu.

Bij aanvang kregen we een heerlijk amuse aangebonden. Dat was zeer hoopgevend was voor de rest dat zou volgen. Zowel het voorgerecht, het hoofdgerecht als en het dessert smaakten voldeden aan onze verwachtingen.

Het aanbevolen wijnarrangement hebben wij per gerecht omgewisseld. Wij kozen bij het voorgerecht de Gewurztraminer en bij het hoofdgerecht de Cabernet Sauvignon. Beide wijnen smaakten uitstekend en bij het smaakvolle dessert werd een Thais kruidendrankje geserveerd. .

De bediening in dit Thaise familie restaurant was uitermate vriendelijk. Deze hartelijkheid kom je bij restaurants met Hollandse bediening zelden of nooit tegen. Tot slot, mijn tafelgenoot en ik hebben heerlijk gegeten en vinden restaurant Orchids een echte aanrader.
Ingrid.benda .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Orchids, door de AH actie hier terecht gekomen. Zeer vriendelijke bediening. Goede wijn voor een schappelijke prijs. Attent dat wij een karaf water kregen. Het eten was kwalitatief goed, heerlijk thaise smaak. De prijs van het driegangenmenu vond ik duur, niet in verhouding met het gebodene. Nu kregen wij vanwege de actie korting, uit eindelijk dus wel betaalbaar.
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij vonden onze hoofdgerechten smakeloos (misschien vanwege het speciale menu ivm de AH-actie). De voorgerechten waren prima! Bediening was ook goed.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een heerlijke plek om lekker te eten. Goede wijnkeuze bij de gerechten.jammer dat we wat lang op het dessert moesten wachten maar de zelfgemaakte thaise kruidenbitter maakte veel goed.
Ynte K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Orchids heeft een zeer goede indruk achter gelaten bij mijn partner en mij. De kwaliteit van de gerechten was hoog, het bracht ons meteen weer terug in Thailand. Thai fusion cooking met het smakenpallet van de traditionele Thaise keuken, fantastisch!

Prima en vriendelijke bediening. We moesten wel af en toe even aandacht vragen voor het bijvullen van de glazen.

Decor is degelijk en onopvallend.

Een aanrader!
Uswente .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wij waren hier in het kader van de Ah-restaurantactie. Goed restaurant, vriendelijke en attente bediening. Kwaliteit van het eten en met name de groenten is erg goed. Het is een verfijnd Thais restaurant. Men is gelukkig wat zuinig met olie. Achtergrondmuziek was vervelend. De Thaise muzieknummers lijken nog al op elkaar en gaan snel vervelen, ik heb het idee dat ik twee uur naar hetzelfde nummer heb geluisterd.
Emmy-goldbach .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer verrassend. Wij hadden de AH actie. Hebben er een extra gang aan toegevoegd met een wijnarrangement van drie glazen . De gerechten waren erg lekker en mooi en de bijbehorende wijnen waren ook verrassend. De bediening was erg goed. Een mooie avond en zeker komen wij terug.
LaBlanche .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met de AH actie gegeten, we waren met zes en gingen om kwart over acht aan tafel. De bediening is zeer vriendelijk. We moesten wel erg lang wachten op ons voorgerecht, de overige gerechten kwamen wel op 'tijd'. Voor het gebodene een lekker menu, er werd verteld dat er wel Europees gericht gekookt werd, dit proef je. Lekkere wijnen en bier en tegen redelijke prijzen.
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben hier gegeten met AH actie. als voorafje kregen we een amuse. Erg smakelijk. Het voorgerecht was een gestoomde zalm op een bedje van rauwkost. Zag er heel verzorgd uit. Optioneel kon je soep bestellen en dat hebben we gedaan. Erg lekkere garnalensoep, wel pittig. Het hoofdgerecht bestond uit biefstuk op een bedje van gewokte groenten met rijst en rauwkost. Het nagerecht limoenijs met een kruidige jenever maakte de avond helemaal af. Hier komen we nog een keer terug. De bediening is erg vriendelijk.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We waren er zaterdag om 18.30 en hadden met ah actie gereserveerd. Het was bijna vol en gezellige sfeer.
Heerlijk gegeten. Gebakken garnalen bleek in koek verwerkt te zijn. Kip curry was pittig maar allemaal erg lekker en verse groenten. We komen terug vooral ook door leuke spaaractie !
Asha.rambhadjan1 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De authentieke Thaise smaak was in geen van de gerechten terug te vinden. De gerechten zagen er fantastisch uit. Maar misten smaak. Jammer
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Via de AH actie hier terecht gekomen. Hele vriendelijke bediening, goede service en het eten was heerlijk! Aanrader dus. Wijntje besteld, mogen proeven en had ook de keuze dus erg fijn
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
08082008 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bijzonder prettige bediening, eten was van goede kwaliteit.
Al met al een restaurant om nog eens te bezoeken!
Wijnen werden prima geadviseerd.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Verrassende keuzes. Niet de standaard Thai gerechten. Een enkel gerecht voor ons te veel olie of te zout. Maar prima plek.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Een Thais restaurant met een 'europese' smaak, zowel qua interieur als qua gerechten. De zalm van het keuzemenu was uitstekend gegaard en werd geserveerd op een bord met veel gewokte groente. De extra salade met sla en komkomkommer had een smaakvolle dressing. Het gekozen dessert, ijs met fruit en siroop, was een uitstekende afsluiting.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Er was een aparte "AH" menukaart met keuze uit drie voor- hoofd- en nagerechten. Naast het heerlijke eten viel met name de vriendelijke bediening op. Iedere vraag werd adequaat beantwoord met een altijd aanwezige glimlach. Ook de presentatie van de gerechten was bijzonder verzorgd. Kortom we hebben een prima avond gehad, die voor herhaling vatbaar is.
Phantagora ..
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Hier wezen eten met de ah restaurant actie. We konden kiezen uit een beperkt aantal gerechten. Voorgerecht fijngemalen garnalen genomen. Wel een aparte smaak, je moet ervan houden. Als hoofdgerecht zalm genomen. Dat was een flink stuk vis! Was lekker en vulde goed. Als nagerecht had ik Pandan kokos genomen. Lekkere combinatie met frisse fruit. Ik ken veel betere Thai restaurant. De vriendelijke bediening maakte veel goed