Over het restaurant Orchids

Proef de heerlijke Thaise keuken

Geniet van de veelzijdige Thaise keuken bij Orchids in Den Haag. In een moderne setting geniet je van de allerbeste gerechten uit het culinaire Thailand. De creatieve chef presenteert alle gerechten op prachtige wijze, het zijn net schilderijtjes op je bord! De bediening is bij Orchids ontzettend gastvrij. Niks is te veel, als gast ben jij echt het middelpunt. Geniet, ontspan en proef de rijke smaken van Thailand.

Meer informatie over restaurant Orchids

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Bart D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Paar weken geleden gegeten en toen beloofd een recensie te schrijven. Bij dezen (iets te laat). Het eten was super, mooie Thaise smaken met een moderne upgrade. Personeel zeer vriendelijk en prijs-kwaliteit erg goed. Kortom: een leuk restaurantje. Wij komen binnenkort weer.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Genoten van heerlijk eten in een echt Thais aandoende ambiance. Goede bediening, vriendelijk, rustig. Voor herhaling vatbaar.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij waren iets te vroeg en dat leek aanvankelijk niet gewaardeerd te worden. Het bleek een misverstand te zijn en wij zijn uiteindelijk prima ontvangen. Tevens zeer vriendelijke service en echt fantastisch eten.
Sanne O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was een geweldige avond met heerlijk eten een gastvrije bediening!
De chef maakt er echt een heerlijke creatie van! Het was super!
margaboorsma .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
mooi opgemaakte bordjes. Zelfde salade-garnituur komt steeds weer terug. Hoeveelheid vis/coquilles (3 stuks, in een lelijke mintgroene saus) minimaal. Vismandje bevatte een onduidelijk brokje grijzige vis verdronken in saus. Groentes volop en lekker beetgaar, salade op zich ook prima, komt echter niet zozeer Thais over. Eén voorgerecht met witlofschuitjes, best lekker maar niet Thais. Aardige bediening. Zaak verzorgd en gezellig ingericht, wel liepen er mieren over de muur.
hans5810 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Kwaliteit van eten en bediening zijn goed. De prijs van consumpties - 5.25 voor een glaasje wijn is erg duur. Voor 25 euro een driegangendiner zoals op de site staat in contrast met 39 euro in de realiteit. Het is dus een prijzig restaurant voor kwalitatief goed, maar kleine porties.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en dat was niet voor de eerste keer. We waren ditmaal van de AH actie. Er is een speciale kaart hiervoor. Dessert van citroenijs met fruit vonden wij niet bijzonder. De overige gerechten en de amuse waren ronduit heerlijk. De glaasjes wijn waren aan de prijs en we kregen het idee dat de glaasjes vanwege de AH actie wel heel karig werden gevuld.
Rinus D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Vriendelijke bediening, niet opdringerig maar wel belangstellend. Met een kortingsactie bij een volgend bezoek, ook voor vrienden of familie.
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Tweede keer dat we hier gegeten hebben en het was wederom erg goed. Toen ik aangaf dat ik de amuse wat te scherp vond qua smaak, werd hier direct rekening mee gehouden bij de overige gerechten. Super service!
jane.alakhramsing .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Met AH voucher hier gegeten. Als vegetarier heb je maar 1 keus en dat is tofu. Had verwacht dat er genoeg keus zou zijn.
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ben er nu voor de 2e keer geweest, Voorgerecht [garnalen] was redelijk nadat ik er wat chilipepers opgedaan had,de soep van mijn vriendin was goed'
Hoofdgerecht entrecot met basilicum voor mij en de eendenbout voor mijn vriendin waren zeer goed. Alleen de prijzen zijn echt te hoog voor wat je krijgt. Ik betwijfel of ik er nog terug kom,mede omdat ze ook wel een erg beperkte kaart hebben.
Renate X.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Zeker een aanrader ! Gegeten met AH actie. Jammer, dat bij het vegetarische gerecht geen paddenstoelen zaten. Dit stond wel op de menukaart.
lvanmourik .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Bij binnenkomst werden wij verwelkomt met een hapje van het huis. We kregen een aangepaste menukaart (speciaal voor deze actie) met heerlijke gerechten erop. Als voorafje werd gekozen voor de soep, Tom Yam Kung (garnalen) en Tom Kha Kai (kip). Wij hadden als hoofdgerecht allebei de Pet Saneha oftewel eendenborst met rode kerrie. Naree Jamsien (banaan in gezoete kokosmelk) en een goede cappuccino maakte ons etentje compleet. En alles voortreffelijk opgediend. Een lust voor het oog en mond. Wij hebben heerlijk gegeten bij Orchids. Wat een leuk en gastvrij restaurant! Komen zeker nog een keertje terug!
Van der hooft W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk eten, niet de standaard-Thai, maar meer verfijnd.
Bediening was erg aardig. Wachttijd was wat te lang, doordat de zaak vol zat.
Een echte aanrader!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zeer vriendelijk personeel,een familie gevoel een kleinschalig restaurant dus met een persoonlijk woord van de chefkok Keng
Romee L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
In een prettige ambiance hebben we heerlijk gegeten met z'n tweeën. We willen nog wel een keer terug, maar dan als we iets meer tijd hebben. De aandacht die aan de opmaak en de gerechten was geschonken maakte het nog lekkerder.
Bon Apetit .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant Orchids via de AH actie. Het eten van het beperkte AH menu is heerlijk en de bijpassende wijnen waren voortreffelijk. Zonder AH actie zou het wel erg duur zijn geweest, daar het menu 38 euro kostte exc. Drankjes, wijnarrangement en supplementen als rijst waardoor we uiteindelijk nog 75 euro betaalden. Had op Iens gelezen over een amuse maar die kregen wij niet, wellicht doordat we met AH zijn gekomen.

Lang niet zo lekker gegeten.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wat een fantastische keuken. De kok verrast je iedere keer. A la card eten is top maar ook het AH was super.
Allergie aanpassingen zijn nooit een probleem en het alternatief is super. Weer waanzinnig top gegeten. Geen gewone Thai maar een top restaurant.
BarbaraSl .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Iedere keer weer geweldig eten bij Orchids!
Een kleine zaak waar je met veel enthousiasme ontvangen wordt. Dit enthousiasme blijft de hele avond hangen en maakt het voorgeschotelde extra lekker. Veel zorg en aandacht voor de gerechten. Het bijpassende wijnarrangement is gunstig geprijsd en de smaken passen perfect bij de gerechten.
Nu met de AH-restaurantactie hier gegeten, dezelfde klasse en hetzelfde enthousiasme als voorheen. Het is een toprestaurant en een absolute aanrader!
cvlne122a C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wat opvalt in deze zaak is de aandacht welke wordt besteed aan de gerechten en de servieskeuze . Alles op elkaar afgestemd , niet overdreven maar in balans . Gewoon heel goed.
Heel prettig personeel , oplettend maar op de achtergrond , met respect voor haar bezoekers .