Orchard

Kon. Marialaan 9 2595 GA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Orchard

Restaurant Orchard in Den Haag is onderdeel van ROC Mondriaan. Gedreven studenten leren hier over het creatieve gebruik van kleuren, geuren, vormen en smaken op een eigenwijze bereiding en presentatie, die beslist dat het gerecht 'net even anders' is.

De naam Orchard komt van het woord boomgaard. Dit groene restaurant serveert gerechten gemaakt van nieuwe, (h)eerlijke en bijzondere groene producten met een lokaal karakter. Orchard maakt een verrassende combinatie van modern-alternatief en eigentijds- verantwoord met een speelse visie op gastvrijheid.

Laat je verrassen in dit originele groene restaurant en geniet van een door gepassioneerde studenten heerlijk bereid diner!

Meer informatie over restaurant Orchard

Jouw recensie over het restaurant Orchard

V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Sonja F.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Eten OK. Personeel vriendelijk.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Zeer aangenaam gegeten bij Orchard. Leuke gerechten, royale hoeveelheden en lekkere wijn voor een heel mooie prijs. Een vriendelijke en over het algemeen goede bediening, duidelijk horeca-mensen in spe.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Heerlijk gegeten
Grace S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Kerst High Tea was goed verzorgd, vriendelijk ontvangst bij binnenkomst, tafel met zorg gedekt tot in detail met mooie flyer/menukaart, heerlijke soep, sandwiches prima en scones erg lekker, net als koekje, cake en meringue.
tafels goed neergezet, niet te dicht bij elkaar, ruimte mooi versierd, bediening goed, uit alles blijkt dat iedereen erg hun best deed om het zo goed mogelijk te presenteren, voelde mij zeer welkom. Heb genoten van de gastvrijheid en volgend jaar graag weer:)
Isabel S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
We hebben een kerst high tea genomen: twee etagères met zoete en hartige lekkernijen, een prosecco en een champignonsoep vooraf. Koffie, thee en sinaasappelsap als drinken.
Wij hebben ervan genoten.
Marijke O.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Heel gezellige kerst high tea! Wel vonden we de temperatuur in de ruimte aan de koude kant.
De studenten bedienden ons heel vriendelijk, een beetje verlegen.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Het was de 1e.keer dat ze een Hightea gaven. Was super alleen een beetje snel achter elkaar geserveerd verder geen aanmerking was prima
Richard.van.der.weert V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
High Tea met goed gevulde etagere. Bediening door de studenten was wisselend. Voor een Kerst High Tea had men wel een rustig Kerstmuziekje op de achtergrond kunnen spelen.
Andrea S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
De zelfgemaakte High-tea hapjes waren heerlijk. Helaas kan dat niet gezegd worden van de thee. Uit thermoskannen, som sterk soms heel slap. Standaard smakeloos. Jammer, de lekkere hapjes verdienen lekkere thee.
Gnire S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Mooi georganiseerde avond met muziek, menukaart. Feestelijk versierd. Enthousiaste bediening. Zeker interessant om nog een keer The Orchard te bezoeken.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
De ontvangst was uitstekend en de maaltijd verrukkelijk. Ook de kwaliteit van de wijn was uitstekend. De aankleding van de ruimte is wel wat kaal.
Amy (Aminah) H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
was erg gezellig met grote groep Chinese studenten!
De keuken werkte op hoogspanning- alles was prima in orde..
De interactie tussen de “gasten “ en onze studenten was erg leuk.
Wij hebben een gezellig en heerlijk diner gehad,niet in de laatste plaats door de
inbreng van de docenten!
Trezia V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Wij zaten bij 2 grote groepen en kregen daardoor weinig aandacht en lange wachttijd de soep was echt vies wij zijn wel gecompenseerd geworden maar toch het was niet fijn en niet zoals ik gewend ben!
Hiske T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Op zich hebben we lekker gegeten op deze zeer drukke dag. Voorgerecht, brood en wijn waren lekker.
Hoofdgerecht - Vleesgerechten waren goed. Muffin van aardappel met truffel was niet goed, veel te bitter en waarschijnlijk aangebrand. Meerdere gasten klaagden erover. Nagerecht: Gevulde appel was bij de ene gast wel gevuld en bij de andere gast niet. Ook te snel op tafel gebracht want de korst van bladerdeeg was niet krokant. Appel was nog enigszins te hard. Blijkbaar hadden 2 verschillende klassen aan het nagerecht gewerkt.
Het was erg rumoerig, Bediening stond tussen de gerechten een beetje te hangen bij de balie. Verder erg vriendelijk en behulpzaam. Maar we gaan het zeker nog een keer proberen in een van de andere restaurants bij ROC Mondriaan.
P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Vooraf gerecht met Hollandse garnalen. Was heerlijk fris. Als hoofdgerecht was er wildzwijn. Smaakte uitstekend en ruime portie. Alleen wat weinig groente. Het surprise dessert bestond uit o.a. appel. rozijnen en amaretto en was heerlijk fris. Veel gerechten waren met paddenstoelen (logisch in deze tijd van jaar), maar een van ons is allergisch hiervoor en was er geen alternatief. Dat was een minpuntje. Maar al met al prima gegeten.
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Vriendelijke ontvangst. Attente service. De kok maakte een speciale variant op het hoofdgerecht omdat ik vegan wilde eten. Top!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
We zijn hier best vaak geweest. Altijd leuk. Niet alles gaat altijd goed, maar dat hoort erbij. Dit keer viel erg tegen. Niet zozeer door de leerlingen, daarvan mag je fouten e.d. verwachten. Maar de docente vonden wij erg onprofessioneel, op het onbeschofte af. Voorlopig komen wij niet terug, jammer.
John M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Prettige en correcte bediening. Ondanks opleidings niveau de juiste interactie. Een aanrader voor een gezellig etentje met wie dan ook. Prijs / kwaliteit TOP !!
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Na een prettige ontvangst bij de entree naar onze tafel gebracht. Prima drie-gangen diner bereid en uitgeserveerd door 1e Jaarsstudenten. Professionele begeleiding door docenten in de keuken en het restaurant. Leuke ervaring om in een dergelijke ambiance te dineren.