Orchard

Kon. Marialaan 9 2595 GA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Orchard

Restaurant Orchard in Den Haag is onderdeel van ROC Mondriaan. Gedreven studenten leren hier over het creatieve gebruik van kleuren, geuren, vormen en smaken op een eigenwijze bereiding en presentatie, die beslist dat het gerecht 'net even anders' is.

De naam Orchard komt van het woord boomgaard. Dit groene restaurant serveert gerechten gemaakt van nieuwe, (h)eerlijke en bijzondere groene producten met een lokaal karakter. Orchard maakt een verrassende combinatie van modern-alternatief en eigentijds- verantwoord met een speelse visie op gastvrijheid.

Laat je verrassen in dit originele groene restaurant en geniet van een door gepassioneerde studenten heerlijk bereid diner!

Meer informatie over restaurant Orchard

9,1

Jouw recensie over het restaurant Orchard

Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Vriendelijke ontvangst. Attente service. De kok maakte een speciale variant op het hoofdgerecht omdat ik vegan wilde eten. Top!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
John M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Prettige en correcte bediening. Ondanks opleidings niveau de juiste interactie. Een aanrader voor een gezellig etentje met wie dan ook. Prijs / kwaliteit TOP !!
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Na een prettige ontvangst bij de entree naar onze tafel gebracht. Prima drie-gangen diner bereid en uitgeserveerd door 1e Jaarsstudenten. Professionele begeleiding door docenten in de keuken en het restaurant. Leuke ervaring om in een dergelijke ambiance te dineren.
K.M. R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Voor de prijs en de sfeer kom ik graag zo nu en dan in één van de restaurants eten.

Meer weet ik niet en ik ga ook niet alle tekens tellen.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten in dit restaurant van het ROC Mondriaan. Erg leuk om in deze schoolomgeving te zien hoe de studenten het vak leren en elkaar ook tips geven hoe het wel en niet hoort. Menig restaurant zou er zijn voordeel mee kunnen doen door een student een stageplek aan te bieden. Ik was verrast hoe lekker het was, carpaccio van biet en een visstoofpotje, en over de prijs al helemaal. Een echte aanrader voor een doordeweeks etentje buiten de deur.
Karotulo .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Erg leuke avond met speciaal menu en muziekaal programma ter gelegenheid van Oktoberfest. Zulke thema avonden zijn een mooie aanvulling op een sowieso al leuke plek om te eten.
De tafel van Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Bijzondere en verse ingrediënten, mooie gerechten, zéér betaalbaar, kortom: een aanrader!
Ernst L.
Het eten was heerlijk, het vispotje was vrij pittig, een verrassing, meestal is dat niet zo. Het zou misschien goed zijn dat op de kaart te vermelden.
D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Alleen bij het brengen van een nieuw drankje niet het halfvolle glas dat er nog staat meenemen. :-)
Het Scheveningse vispotje was een beetje flauw.
Victor N.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Buitengewoon goed, met een leuk optreden , tussen de gerechten van leerling artiesten ,met gezellig liedjes.
Een fijne avond uit voor een aantrekkelijke prijs en verzorgd door vriendelijke leerlingen.
Een echte aanrader, wij gaan zeker weer terug.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Alles was prima, maar het was jammer dat er bij de koffie een verpakt Lotus koekje (soort speculoosje) waarvan 13 in een dozijn werd geserveerd. Toen 1 van ons daar achteraf bij 1 van de leidinggevende over reclameerde antwoordde zij dat er te weinig andere koekjes waren en daarom een deel van de gasten de genoemde koekjes kregen. Echter toen wij naar de uitgang liepen zagen wij op ALLE tafeltjes de papiertjes van de koekjes liggen. Het antwoord van de dame werd door ons dan ook in twijfel getrokken, jammer, want koffie met een bonbonnetje of roomboterkoekje is de finishing touch en hoort bij een diner als deze.
H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten in restaurant Orchard. Mooie menukaart. Mooie wijnen. Bediening weer door enthousiaste leerlingen.
Mathias S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wij hebben een heel goede lunch gehad. Wij komen graag altijd in deze reataurant
Uiteetsterin S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wat is het toch een leuke en prachtige eetplek !
En nog lekker ook ! Met vriendelijke bediening !
En dat alles voor een meer dan vriendelijke prijs !
Constant D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Voor mijn kinderen is de keuken speciaal pannekoeken gaan maken. Verwachtingen overtroffen.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Begin nieuwe schooljaar hier gegeten. Leerlingen waren net 3 weken bezig.
Vriendelijke ontvangst. Lunch. 3-gangen. Keuze uit vis, vlees en vegetarisch. We hebben vegetarisch gekozen en was erg lekker.
JJM W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten voor een prima prijs maar wat meer groente bij het hoofdgerecht zou het plaatje compleet gemaakt hebben.
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Dit is de tweede keer. De vorige keer was het meer dan uitstekend. Ik vond het nu precies goed. Vooraf een aantal aardige hapjes, zoals coquiles,pittig asperg soepje, gesneden kip, toch weer gerookte zalm enz, als hoofd haas van het runder staartstuk met een pikante pestosaus saus. Was blij dat ik nieuwe tandjes had. Toe een nieuwe opvatting over een cheescake. Een nostalgisch wekpotje, die mij aan mijn oma deed denken, met gekruimelde koek Bastogne en een roomkaasmengsel. Echt lekker.Goede Zuid-Afrikaanse wijnen wit en rood.
Ontving ongevraagd de rekening. Dat lijkt ongastvrij maar wellicht niet zo bedoeld. Prijsniveau is wat gestegen. Benadert het niveau van de professionele horeca.
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
We hebben met z'n zevenen hier gegeten. Het restaurant werd volledig gerund door tweedejaars studenten. De bediening erg vriendelijk en gastvrij. En het eten was heerlijk! Weer een fijne ervaring!
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Deze keer werd het restaurant volledig gerund door tweedejaars studenten volgens eigen concept. Heb heerlijk gegeten en de bediening was gezellig en enthousiast!