Orangerie Mattemburgh

Antwerpsestraatweg 181 4631 PN Hoogerheide Nederland Kaart

Over het restaurant Orangerie Mattemburgh

Genieten in de natuur

De Orangerie is de perfecte plek om te genieten van het gulle leven, midden in de natuur op het grote landgoed Mattemburgh. De ruime omgeving van Mattemburgh brengt je terug naar het ouderwetse autoloze gevoel. Tijdens een diner of lunch bij Orangerie kun je even helemaal wegdromen en genieten van heerlijke oud-Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant Orangerie Mattemburgh

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben met 4 personen, waaronder 2 vegetariërs, gegeten onder de voorwaarden van de AH-restaurantactie. Van te voren aangegeven dat er 2 vega's aan zouden schuiven, wat geen probleem was. De keuken zou iets speciaals voorbereiden en hebben zich aan hun woord gehouden.
Keurig ontvangen, mooi gedekte tafel, vriendelijk en behulpzame bediening, mooi assortiment aan bieren, prima (keuze aan) huiswijnen, mooie en lekkere gerechten. Kortom prima gegeten.

Enig verbeterpunt die wij hebben kunnen ontdekken is de deskundigheid van de bediening, verder was het een heerlijke avond in een geweldige atmosfeer! Wij komen zeker terug!
margakunst .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
prima gegeten, goede ambiance, keurige bediening, had wel willen weten wat de prijs was van het aperitiefje Cava, bleek achteraf nogal duur
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH actie.
Kwaliteit en service prima.
Porties klein.
Ik had daar niet het volle pond voor willen betalen
Toegang naar het restaurant was na sneeuwval en dooi, vies, en vereiste erg opletten waar je loopt.
Mag ook beter verlicht
jhscholte1 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met AH bon hier gedineerd. Bij de boeking was er iets fout gegaan, maar een buitengewoon vriendelijke dame heeft ons 's avonds nog gebeld en de zaak rechtgezet. Prachtig gelegen, fraai interieur en goed gegeten. Professionele en zeer vriendelijke bediening. Is aan te raden.
jpvanstee .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Goed gegeten, lekker vers voorgrecht. klein Hoofdgerecht. (kleine tournedos) en weinig groente... Nagerecht was heerlijk.
jpvanstee .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lekker vers voorgerecht . kleine hoofdgerecht (kleine tournedos). ... wat weinig groente! En een lekker nagerecht!
Daan345 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Deze week in de Oranjerie geluncht. Heerlijke plek, mooie omgeving om te wandelen en een goede lunch. De salade was heerlijk, goede vinaigrette, lekker vers. Koffie was ook goed! Vriendelijke en attente bediening. Kindvriendelijk restaurant (kinderstoel/aankleedgelegenheid), zonder dat het gelijk een lawaaiig kinderparadijs wordt.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteravond lekker gegeten bij De Orangerie van landgoed Mattembergh. Goede service. We hadden eerst een prachtige wandeling gemaakt over het landgoed. Eerst koffie en nog even gewacht met eten. Daarna een heerlijk menu. De tournedos was supermals. Voorgerecht (carpaccio) en dessert (allemaal kleine gerechtjes) waren ook prima. Mooie ruimte. Het was er erg rustig deze avond.
gerard-m .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
De ambiance is mooi. Ontvangst en bediening waren vriendelijk. Het was deze zondagavond niet druk. De gerechten waren eenvoudig doch goed bereid en smakelijk. Een goede prijs - kwaliteitverhouding.
Christien L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten op een prachtige locatie!
Het was voor ons voor herhaling vatbaar.
Aan de inrichting mag wel iets gedaan worden, vind persoonlijk dat ze iets te weinig hebben geluisterd naar het gebouw en de omgeving, maar verder prima!
elkedebeyer .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vriendelijk personeel. We merkten wel dat iemand nieuw aan het werk was. Deed haar best. Kwam met een 1 wijn als suggestie terwijl wij de kaart voor de wijn gevraagd hadden. We hebben deze genomen en was wel een prima wijn.
De kerstversieringen op deze locatie zijn echt slecht en de poppen bijna irritant. Had volstaan met de vele lichtjes en de kerstbomen. De muurversiering m.b.v. ramen met een winters plaatje erin zijn niet leuk. Schilderijen aan de muur zijn overall niet leuk.
Wel hele leuken lampen waar je nog iets mee kan doen. Tafelkleden dekten niet de hele tafel af. Je zag de beschadigingen van de tafel. Mist een goede kerst aankleding in zijn algemeenheid en m.i. moet dat beter kunnen. Als je het niet weet vraag dan advies. Uiteraard mag u mij bellen! Gratis en voor niets. Succes met alles.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben een zeer leuke avond gehad. Het eten was met zorg bereid. Ook nog even met de eigenaresse gepraat. Al met al top. We komen hier zeker terug.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met AH actie heerlijk gegeten
Het enige min puntje was de buitendeur die veel kou met zich meebracht als mensen weggingen
Wij zijn daardoor meteen na dessert weggegaan omdat we het echt koud hadden
Prachtige locatie met alleen toiletten wat uit de toon
famjans .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten van de mooie en smakelijke gerechten, in een mooie omgeving. Bovendien in de watten gelegd door de vlotte en aardige bediening. Voor herhaling vatbaar!!!
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
rustig en lekker gegeten. Parking een beetje afgelegen voor in winter maar is zeker voor herhaling nog te doen.
Mooie inrichting en goede ontvangst.
marcel-pauwels .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Het was niet de eerste maal dat wij het restaurant bezochten. Eerlijk en heerlijk eten.
Bijzondere kwaliteit voor de prijs. Vermits we eten in een orangerie heeft men in de winter wel moeilijkheden om degelijk te verwarmen. Het is een uitstekende zomerlocatie met prachtig terras en kasteelomgeving. Wij zullen er blijven komen. Neem in de winter een vestje mee.
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Warm welkom op een mooie locatie. Heel leuk om in de Orangerie te zitten. De gastvrouw en overig personeel waren attent en erg vriendelijk. Leuk AH menu met keuze gerechten. Lekkere cava vooraf gedronken. Een prima keuze om gezellig en lekker uit eten te gaan.
OmaDruif .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Orangerie Mattemburgh met AH kortings-actie.
Kiezen tussen vlees of vis. Was echt niets op aan te merken!
Leander K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Van zo'n chique gelegenheid had ik heen hogeren kwaliteit van eten verwacht. Wij waren hier met de AH actie en in vergelijking met andere restaurants waar we met deze actie gegeten hebben was dit een heel simpel diner. Ook de opmaak en smaak was "gewoon" en niet het nieuwe wat wij hier verwacht hadden.
tristan11 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Alle vier hebben we genoten van het etentje. Alles was erg lekker, goede vlotte bediening. Ook voor ons als vegetariërs erg goed!