Orangerie Mattemburgh

Antwerpsestraatweg 181 4631 PN Hoogerheide Nederland Kaart

Over restaurant Orangerie Mattemburgh

Genieten in de natuur

De Orangerie is de perfecte plek om te genieten van het gulle leven, midden in de natuur op het grote landgoed Mattemburgh. De ruime omgeving van Mattemburgh brengt je terug naar het ouderwetse autoloze gevoel. Tijdens een diner of lunch bij Orangerie kun je even helemaal wegdromen en genieten van heerlijke oud-Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant Orangerie Mattemburgh

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30

Karin H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met AH actie heerlijk gegeten
Het enige min puntje was de buitendeur die veel kou met zich meebracht als mensen weggingen
Wij zijn daardoor meteen na dessert weggegaan omdat we het echt koud hadden
Prachtige locatie met alleen toiletten wat uit de toon
Famjans .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
rustig en lekker gegeten. Parking een beetje afgelegen voor in winter maar is zeker voor herhaling nog te doen.
Mooie inrichting en goede ontvangst.
Marcel-pauwels .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Het was niet de eerste maal dat wij het restaurant bezochten. Eerlijk en heerlijk eten.
Bijzondere kwaliteit voor de prijs. Vermits we eten in een orangerie heeft men in de winter wel moeilijkheden om degelijk te verwarmen. Het is een uitstekende zomerlocatie met prachtig terras en kasteelomgeving. Wij zullen er blijven komen. Neem in de winter een vestje mee.
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Warm welkom op een mooie locatie. Heel leuk om in de Orangerie te zitten. De gastvrouw en overig personeel waren attent en erg vriendelijk. Leuk AH menu met keuze gerechten. Lekkere cava vooraf gedronken. Een prima keuze om gezellig en lekker uit eten te gaan.
OmaDruif .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Orangerie Mattemburgh met AH kortings-actie.
Kiezen tussen vlees of vis. Was echt niets op aan te merken!
Leander K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Van zo'n chique gelegenheid had ik heen hogeren kwaliteit van eten verwacht. Wij waren hier met de AH actie en in vergelijking met andere restaurants waar we met deze actie gegeten hebben was dit een heel simpel diner. Ook de opmaak en smaak was "gewoon" en niet het nieuwe wat wij hier verwacht hadden.
Tristan11 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Alle vier hebben we genoten van het etentje. Alles was erg lekker, goede vlotte bediening. Ook voor ons als vegetariërs erg goed!
Roy R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De menukeuze was beperkt (met AH-bonnen geboekt).
De wachttijd was erg lang: 20 minuten voordat we onze eerste drankje kregen en nog eens 20 minuten voordat we de menukaart in handen kregen- nadat we deze gevraagd hadden. De bediening was goed, serveersters erg vriendelijk.
Het eten was goed, m.u.v. de groente bij het hoofdgerecht, dit was een klein dotje fijngesneden, gestoomde ?groente van o.a. sperzieboontje, champignonnetje, worteltje e.a. maar had maar 1 smaak. De tournedos was klein, maar heerlijk. Daarnaast waren er ook frietjes. Het nagerecht (mini bolletje vanille ijs, mini chocoladecakeje ( erg droog) en toefje chocoladeslagroom was lekker, maar ook erg karig. Het kaasplankje was heerlijk, maar had ook wel iets meer mogen zijn.
Al bij al was het lekker, maar geen hoogstandje. Voor datgene je krijgt, vind ik de prijs te hoog. Zonder kortingsbonnen zou ik zwaar teleurgesteld zijn geweest.
Marliesfredriksz .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Mooie locatie voor een heerlijk etentje. Vooral het hoofdgerecht was heerlijk. De bediening was erg vriendelijk.
Alleen de bereikbaarheid van de parkeerplaats naar het restaurant kan beter, met name de verlichting en het zandpad.
Britta D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De bediening was erg netjes, het eten was heerlijk en een goede keuze, verder was het binnen erg mooi en gezellig. Het was binnen lekker warm en hebben een geslaagde avond gehad.
J.a.nagtzaam .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prachtig gelegen restaurant met een bijzondere inrichting. Ruim opgezet qua indeling zodat je vrij uit kunt praten met elkaar. Met een groep van 8 personen van het AH-menu gebruik gemaakt, goede keuze-mogelijkheden en uitstekende gerechten. Prettige bediening en de verschillende gangen mooi verdeeld over de avond van 18.30 - 22.00 uur, een aanrader.
Maartje M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
leek of er een aantal onervaren personeelsleden liepen, ivm bediening/service. de porties verschilde onderling erg in grote, groente was minimaal, vlees super. Het is dat we op een ah bon gegeten hebben, anders prijs/kwaliteit verhouding niet voldoende.
Ambiance sfeervol.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij hebben hier op een donderdagavond samen met vrienden heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte gerechten en zeer smaakvol. We werden zeer gastvrij ontvangen en ook de bediening was uitstekend. Vriendelijk en - gelukkig - niet al te formeel. Jammer dat niet meer mensen de weg naar dit restaurant weten te vinden. Het is een prachtig gebouw in een mooie bosrijke omgeving. Wij gaan zeker terug !
John D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Zeer lekker eten, maar geen groetjes bij de tournedos (enkel wat groen ter versiering) Een slaatje of warme groetjes erbij en dan was het perfect geweest. Met een klein schaaltje frietjes voor 4 personen is een Belg niet tevreden. We worden niet zomaar Patatbelgen genoemd hé ? Een zeer vriendelijke uitbating en bediening.
Vandenboom1 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Jammer dat de kaart beperkt was met de AH actie, verder hebben we heerlijk gegeten. De producten zijn erg lekker klaargemaakt.
L B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima restaurant , leuke ambiance en uitstekende bediening. De gerechten waren mooi
opgemaakt en smaakte uitstekend. Aanrader !
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het restaurant is prachtig gelegen op landgoed Mattemburgh. Vanaf de parkeerplaats "moet" je een korte mooie wandeling maken door de tuin naar het restaurant. De ontvangst door het jonge personeel was vriendelijk en voorkomend. De inrichting van het restaurant kan smaak- en sfeervoller. Het 3-gangen menu was smaakvol en zag er mooi uit. De geserveerde wijnen waren prima.
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren uitstekend. De locatie is ook heel gezellig om te zitten. Wij waren er met de AH actie en waren zeer tevreden .