Orangerie Mattemburgh

Antwerpsestraatweg 181 4631 PN Hoogerheide Nederland Kaart

Over het restaurant Orangerie Mattemburgh

Genieten in de natuur

De Orangerie is de perfecte plek om te genieten van het gulle leven, midden in de natuur op het grote landgoed Mattemburgh. De ruime omgeving van Mattemburgh brengt je terug naar het ouderwetse autoloze gevoel. Tijdens een diner of lunch bij Orangerie kun je even helemaal wegdromen en genieten van heerlijke oud-Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant Orangerie Mattemburgh

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30

Jouw recensie over het restaurant Orangerie Mattemburgh

ada C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Prettige sfeer, vriendelijk personeel en zeer lekker gegeten en gedronken. Een geweldige ambiance op een prima lokatie. Eten te midden van de kruiden en groenten die later op je bord belanden. Heb je geluk dan tref je de kok aan in de tuin die aan het oogsten is.
Martin T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
wrap met kippendijen besteld. Er zaten 3 hele kleine stukjes kippendij in de wrap, rest was aangevuld met een paar spekjes en champignons. Dit is echt te weinig. Terwijl bij een vorig bezoek de wrap normaal gevuld was. Dit mag en kan niet voor een mooie zaak die klasse uitstraalt.
Van Der Borst M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Leuk, gezellig restaurant en prima kwaliteit. Minpuntje was, dat we erg lang hebben moeten wachten voordat er een drankje werd opgenomen.
Sjaak R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
De omgeving was mooi, een zeer goede en rustige locatie, de bediening vriendelijk, netjes, correct en het eten was prima.
JJ E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij waren met 12 personen voor een driegangenmenu via de restaurantactie van AH. Er was buiten gedekt; in de loop van de avond werd het te kil en te donker, moesten zelf om kaarsjes vragen. Het voorgerecht was goed. Het hoofdgerecht met name de scholvisfilet was karig en de porties varieerden sterk per persoon. Weinig frietjes 3 bakjes voor 12 personen. Hebben bijbesteld moesten hier extra voor afrekenen! Dessert was lekker maar we moesten er erg lang op wachten. De koffie hebben we binnen gedronken (vanwege de kou). Al met al toch wat teleurstellend allemaal, toch zeker omdat deze actie bedoeld is om kennis te maken en we een hogere verwachting hadden van de Orangerie.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Supplementen mayonaise en frieten worden nog eens apart aangerekend. Prachtige accommodatie , prachtig park , goede parkeergelegenheid...
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Op het terras veel geluidsoverlast van verkeer. Binnen rustig. Kwaliteit van eten en bediening prima. Menu van € 34,50 wel wat prijzig.
2kerkhof97 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben prima en gezellig gegeten. De omgeving is zeer fraai. De bediening is vriendelijk en efficient.
de prijs is alleszins redelijk.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De Orangerie Mattenburgh serveerde smakelijk voedsel dat mooi op het bord gerangschikt door vriendelijke serveersters werd opgediend.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gebruik gemaakt van het keuzemenu van de AH-restaurantactie.
Vriendelijke ontvangst en prima bediening door het jeugdig personeel.
Eten was uitstekend, alleen was de hoeveelheid groenten wat mager.
ewvvossen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prachtige lokatie om uit eten te gaan. Prima keuken. Zeer vriendelijke en goede bediening.
Voor ons was het alleen wat jammer dat op deze avond het restaurant gesloten was ivm een bruiloft en alleen geopend was voor de enkele AH-gasten die al reeds gereserveerd hadden, waardoor het in het restaurant een beetje aan ambiance ontbrak.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De menukaart was aangepast op de Ah-restaurantactie en heel beperkt, wat een beetje teleurstellend was.
Zowel voor- als hoofdgerecht alleen keuze uit één vlees- of één visgerecht. De opmaak van de gerechten was goed en smakelijk. De bediening bijzonder goed en vriendelijk.
We hebben met 4 personen lekker gegeten voor een gunstige prijs.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Restaurants (dus ook hier) zouden de gasten kunnen vragen of zij naast hun bestelde hoofdmaaltijd waar ook al een aardapelgrrecht bij geserveerd wordt ook nog frites willen.
Wij vinden dat totaal overbodig
Liever meer groente
chrwil .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijk personeel ,goede service. Gezellige ambiance. Mooie lokantie. Eten was goed verzorgt. We komen er voor terug.
jansen.petiet J.
Heerlijk relaxed gegeten.
Jammer van het toetje geen stevige lobbige slagroom de slagroom is al uitgelopen voor het wordt gepresenteerd.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Mooie lokatie. Jong personeel wel vriendelijk. Gekozen voorgerecht carpaccio veel sla weinig carpaccio. Hoofdgerecht tournedos en zeebaars kleine portie geen groente. Nagerecht was goed. Koffie en thee geserveerd als koffiespeciaal (ongevraagd) van € 3,75 per persoon.
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een zeer aangename locatie met vriendelijk personeel
Verse gerechten ... mooi opgemaakte borden ... absoluut een aanrader!!
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Voorgerecht was heerlijk, bij het hoofdgerecht miste ondanks het perfect bereidde vlees de groente ("ratatouille" houdt toch in dat er een groentepalet op mijn bord zou moeten verschijnen), nagerecht was heerlijk. Voor tafelgenoot met notenallergie was het nagerecht te beperkt (door allergie werd geen notenbrood geserveerd, maar ook niets anders), en bij de koffie was voor haar i.p.v. de mini-brownie helaas geen alternatief bonbonnetje. Porties waren niet overvloedig, maar dat vonden wij juist prettig.
Tamara C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer verzorgd en lekker. Vlotte aangename bediening. Niets op aan te merken. Correcte prijs-/kwaliteit verhouding. En een prachtige locatie!
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Etentje was via de actie AH (twwede 3-gangen menu gratis). Vorig najaar was ons dit goed bevallen, dus nu vrienden meegenomen.
Verschil met de vorige keer, porties waren duidelijk kleiner.
Toen we ter afsluiting koffie en thee vroegen, kregen we een etagere met 4 (droge) wafeltjes, 4 zandtaartkoekjes en 4 kleine blokjes brownies. Het leek een extraatje, maar bij het afreken bleek dat er per persoon 3,75 werd gerekend, jammer dat tevoren niet gevraagd werd of we koffie/thee speciaal wilde, dat bleek het te zijn.