Orangerie Mattemburgh

Antwerpsestraatweg 181 4631 PN Hoogerheide Nederland Kaart

Over het restaurant Orangerie Mattemburgh

Genieten in de natuur

De Orangerie is de perfecte plek om te genieten van het gulle leven, midden in de natuur op het grote landgoed Mattemburgh. De ruime omgeving van Mattemburgh brengt je terug naar het ouderwetse autoloze gevoel. Tijdens een diner of lunch bij Orangerie kun je even helemaal wegdromen en genieten van heerlijke oud-Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant Orangerie Mattemburgh

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30

Sharon H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hadden keuze uit een gereserveerd tafeltje waarna we al gauw gevraagd werden naar de drankjes en kregen het menu gepresenteerd om een keuze te maken. Kregen brood met smeersels en met een vrij vlot tempo daaropvolgend het driegangenmenu gepresenteerd. Eigenlijk waren alle gerechten ontzettend lekker met voor de carpaccio een gekoeld bord, de tournedos een verwarmd bord en het dessert prachtig gepresenteerd.

Enige minpunten was bij het hoofdgerecht dat er wat meer garnituur bij kon en dat het brood op tafel werd gezet zonder te vragen waar best nog wel wat voor gerekend werd. Verder een toplocatie, heerlijk eten en behulpzame bediening!
marcel-pauwels .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het was niet de eerste keer dat wij" Mattemburgh" bezochten. Elke keer weer genieten wij van de gerechten of het nu met de A.H. actie is of bij een andere gelegenheid. Uiterst vriendelijk personeel en correcte bediening. Het kader is natuurlijk erg aangenaam en bij mooi weer is het geen probleem om buiten te eten. Wij vonden het nogmaals een aanrader.
Brigt W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk eten! Huisgemaakte producten zoals kruidenboter met verse kruiden en ansjovis en frietjes. Borden mooi opgemaakt en eten van goede kwaliteit! Attente en vriendelijke bediening, ze hebben kennis van de producten die ze serveren! Je voelt je welkom en het tempo van serveren is prima, niet te snel of lang wachten. De orangerie is gelegen in een prachtige bosrijke omgeving!
hage011 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
In de serre van de Orangerie met uitzicht op het park met speciale bomen genoten van een verrukkelijk 3 gangen diner. Met een lekker drankje er bij.
harrydebrie .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Eten was goed ,bediening was goed
In de zalm zaten iets te veel graatjes. Tournedos was heerlijk
Het is wel een aanrader
Michel65 S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Vanavond (lekker buiten, met een leuk opgedekt tafeltje) gegeten via de AH kaart, keuze uit vis of vlees bij het voor- en hoofdgerecht, prima gegeten voor deze prijs!
Lekkere carpaccio en prima, malse tournedos (hoewel de buurman, een tafeltje verder daar anders over dacht, kan gebeuren natuurlijk).
Kaasplankje, wat karig en tja niet zoveel groente (wel zeekraal!), maar niet mopperen voor deze prijs, inclusief een lekker flesje rood (Primitivo) nog geen €60
Zeker een aanrader met AH bonnen!
Emmy Q.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Was weer perfect!
Locatie met mooi weer echt geweldig!
Een echte aanrader.
gerlindevdberge .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor de tweede keer heerlijk gegeten, goede kwaliteit!
Vroeg gereserveerd, toen was de wachttijd erg goed. Naarmate het drukker werd, moesten we wat langer wachten en werd onze thee vergeten. Dit werd goed gemaakt met wat lekkere zoetigheden!
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij werden netjes en vlot geholpen. Kwamen regelmatig kijken of alles nog in orde was. Gerechten waren goed en lekker. We zullen er zeker nogmaals terugkomen.
Ihopmans .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
In restaurant was het geluidsniveau goed. Alleen de ligging is rumoerig. Veel verkeersgeluid.
Verder zeer tevreden. Bediening lief en attent.
f.roelen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gebruikmakend van de AH-actie brachten wij eens een bezoek aan Mattemburgh. Mattemburgh meet zichzelf een culinaire allure aan, maar die is ver te zoeken. Het eten heeft een hoog Sligro-gehalte terwijl de prijs wel is richting die van de betere restaurants. Het eten werd in rap tempo opgediend, de wijnkaart arriveerde halverwege het voorgerecht, dus het was doordrinken geblazen om de fles te ledigen. De carpaccio was te koud en smaakloos. De ratatouille geserveerd bij de tournedos leek meer op opgebakken soepgroente. En het nagerecht kwam nog net niet met verpakking en al op tafel.
Jammer, hoewel het een prachtige locatie is gaan wij er voortaan weer aan voorbij.
kortenerik .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
heel lekker gegeten en de bediening was goed. vriendelijk personeel. de sfeer was gezellig niet teveel lawaai. soms was er een beetje tocht.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Mooie locatie! Top. Eten was prima, en daarbij ook goede uitleg wat of het was en hoe hoe het bereid is.
de sfeer is goed, en de bediening was correct en vriendelijk.
Het is echt een aanrader.
Willemien B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Orangerie de Mattenburg heeft een geweldige ambiance. Wie wil kan nog een mooie wandeling door het park maken en genieten van de doorkijkjes en de prachtige theekoepel.
Francoise.nicolaidis N.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heel vriendelijke service en aangename locatie; een aanrader.
Jammer dat er geen groeten waren bij het hoofdgerecht. Geen amuse, geen olijfje/ niets bij de aperitief, kleine moeite.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
bediening liet te wensen over; bedienend personeel had duidelijk zeer weinig ervaring. Uitleg over wijnarrangement door meer ervaren personeelslid was ook zeer minimaal
Valentina G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Erg lekker gegeten, wij komen hier zeker nog een keer terug. Voor de AH actie krijg je zalm als je vis kiest, maar voor een meerprijs kon je ook een verrukkelijke zeebaars bestellen. Goede service!
Evy L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Buiten het aperitief kunnen gebruiken, vers brood met lekker olijfolie gekregen.
Het voorgerecht carpaccio was met een erg lekker slaatje. Als hoofdgerecht een tournedos met gewokte groentjes, deze vond ik zelf iets minder. Maar het vlees was een mooie portie met een groentengratin en frietjes. Het dessert was heerlijk.
mailin N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Hartelijke gastvrouw, maaltijd was goed, groeten kan iets meer en niet onder het vlees verstop opzetten. Jammer dit kan gezelliger oogde.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was een eenvoudig menu. Vond de prijs van het water erg hoog (4.75 voor 1/2 liter) Het voorgerecht (vispallet) was erg eenvoudig en leek een beetje kant en klaar. Weinig groenten bij de maaltijd.