Orangerie Mattemburgh

Antwerpsestraatweg 181 4631 PN Hoogerheide Nederland Kaart

Over het restaurant Orangerie Mattemburgh

Genieten in de natuur

De Orangerie is de perfecte plek om te genieten van het gulle leven, midden in de natuur op het grote landgoed Mattemburgh. De ruime omgeving van Mattemburgh brengt je terug naar het ouderwetse autoloze gevoel. Tijdens een diner of lunch bij Orangerie kun je even helemaal wegdromen en genieten van heerlijke oud-Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant Orangerie Mattemburgh

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Zeer mooie locatie,goede en vriendelijke ontvangst.
Het eten was er lekker en porties voldoende.
Zou er zeker nog teruggaan
voorproever-123 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
we werden zeer vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. We konden uit 3 voorgerechten, 2 hoofd- en 2 nagerechten kiezen. We komen beslist nog eens terug.
Margit K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Doordat we hier in de buurt moesten zijn, kwamen we uit op dit restaurant. De ligging is erg mooi, we hebben er heerlijk gegeten. Het verbaasde ons dat het zo rustig was. Wij waren met de ah zegels, een aanrader!
Ellyvloon .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Was heel rustig naast ons waren er alleen nog een stel in het hele restaurant .En we werden dan in het hele lege restaurant naast elkaar gezet!!Bij binnen komst zag je dat alleen die 2 tafels gedekt waren de rest niet.
Dus werden we geacht daar te gaan zitten heel,dicht op de bar/balie.
We werden niet ontvangen en het duurde zo,lang dat we maar in de keuken geroepen hebben of er iemand was!!!
We kregen van een heel jong meisje het menu op klein gedrukt kaartje aangereikt .Er stond geloof ik niet echt veel,keuze op.Maar op internet zagen we toch echt wel meer menu keuzes .Mijn man daar naar gevraagd,zegt dat meisje ,o ik dacht dat jullie van de AH actie waren!!??Toen kregen we de gewone menu aangereikt.
De gangen werden in een veel te snelle vaart op elkaar opgediend ,Er was maar weinig pauze tussen de gangen eigenlijk helemaal niet.
De eigengemaakte olijfolie wordt maar eenmalig op je bordje geserveerd en word dan weer mee teruggenomen.
De 3 verschillende beters schijfjes waren veel te hard en niet te smeren samen met de paar stukjes brood was het te weinig voor 4 man.Dezelfde hoeveelheid geven zo ook voor 2 personen.
De gastvrouw zelf kwam zo nu en dan het jonge meisje aflossen met serveren maar ze komt een beetje zenuwachtig onzeker over.Beetje geforceerde beleefdheid .
De luch overdag is me beter bevallen qua sfeer dat ik daar niet meer ga dineren.
Jammer want de lokatie en het gebouw is heel sfeervol en apart.
Roger L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
De moeite waard om langs Orangerie Mattemburgh te rijden voor de AH-restaurantactie. Lekker 3-gangen menu en een vlotte bediening die luisteren wat je vraagt. Het wijnarrangement erbij maakt het diner compleet.
W D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wij hebben gisteren met 8 personen bij u gegeten en de avond doorgebracht.
In 1 woord het was voortreffelijk!!!
Een heel gastvrij ontvangst door een vriendelijke jonge dame, die zelfs onze jassen aannam, dit zie je niet vaak meer….
Het menu was ontzettend goed, het wijn arrangement was erg goed afgestemd op dit menu, een fijne entourage.
Wat een mooie locatie !
En wat wij erg op prijs stelde was het feit dat ik bij de reservering aangaf dat er een rolstoelgebruiker bij was, wij via een andere ingang mochten komen met de auto zodat dit eenvoudiger was voor ons.
We voelde ons zeer welkom en echt gast, we komen zeker terug!
ketokla K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Geweldig goede ontvangst. Vriendelijke bediening Prima gelegenheid
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Via AH-restaurantactie hier terechtgekomen en komen zeker terug. Mooi restaurant/orangerie direct aan bos. Klein stukje lopen vanaf parkeerplaats. Vriendelijk personeel en fijne gerechten. Aanrader.
Helga K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij de Orangerie!
Voorgerecht de carpaccio met heerlijke salade en kaas, hoofdgerecht de tournedos die echt supermals was en als nagerecht het kaasplankje met heerlijke kleine kaasjes. Tijdens het eten hadsen we een heerlijle fles rioja crianza. Al met al een echte aanrader !
jennyvanmechelen .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We waren met 6 personen het was een gezellige avond. Het ah menu was niet uitgebreid maar alle een goede keuze kunnen maken en allemaal heel lekker gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar.
Loek Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De temperatuur in het restaurant was veel te laag, wij hadden het koud! We hebben het al eerder bij andere restaurants ook geconstateerd: ook hier werd er erg weinig groente geserveerd. De poon (hoofdgerecht) zou liggen op een bedje van ratatouille, dit bleek echter een klein wiegje te zijn... de poon zelf bevatte behoorlijk wat graten, waarvoor wij niet gewaarschuwd waren. Al met al viel ons verblijf bij de Orangerie behoorlijk tegen.
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heel lekker gegeten, vlotte bediening, super lieve mensen, heel aparte locatie in mooie omgeving.
Geen opmerkingen alleen + punten.
Marlies F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuke ambiance, de bediening was vriendelijk maar het eten was geweldig, met name het hoofdgerecht. Een aanrader en komen hier beslist een keer terug.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben met 4 personen, waaronder 2 vegetariërs, gegeten onder de voorwaarden van de AH-restaurantactie. Van te voren aangegeven dat er 2 vega's aan zouden schuiven, wat geen probleem was. De keuken zou iets speciaals voorbereiden en hebben zich aan hun woord gehouden.
Keurig ontvangen, mooi gedekte tafel, vriendelijk en behulpzame bediening, mooi assortiment aan bieren, prima (keuze aan) huiswijnen, mooie en lekkere gerechten. Kortom prima gegeten.

Enig verbeterpunt die wij hebben kunnen ontdekken is de deskundigheid van de bediening, verder was het een heerlijke avond in een geweldige atmosfeer! Wij komen zeker terug!
margakunst .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
prima gegeten, goede ambiance, keurige bediening, had wel willen weten wat de prijs was van het aperitiefje Cava, bleek achteraf nogal duur
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH actie.
Kwaliteit en service prima.
Porties klein.
Ik had daar niet het volle pond voor willen betalen
Toegang naar het restaurant was na sneeuwval en dooi, vies, en vereiste erg opletten waar je loopt.
Mag ook beter verlicht
jhscholte1 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met AH bon hier gedineerd. Bij de boeking was er iets fout gegaan, maar een buitengewoon vriendelijke dame heeft ons 's avonds nog gebeld en de zaak rechtgezet. Prachtig gelegen, fraai interieur en goed gegeten. Professionele en zeer vriendelijke bediening. Is aan te raden.
jpvanstee .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Goed gegeten, lekker vers voorgrecht. klein Hoofdgerecht. (kleine tournedos) en weinig groente... Nagerecht was heerlijk.
jpvanstee .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lekker vers voorgerecht . kleine hoofdgerecht (kleine tournedos). ... wat weinig groente! En een lekker nagerecht!
Daan345 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Deze week in de Oranjerie geluncht. Heerlijke plek, mooie omgeving om te wandelen en een goede lunch. De salade was heerlijk, goede vinaigrette, lekker vers. Koffie was ook goed! Vriendelijke en attente bediening. Kindvriendelijk restaurant (kinderstoel/aankleedgelegenheid), zonder dat het gelijk een lawaaiig kinderparadijs wordt.