Orangerie Mattemburgh

Antwerpsestraatweg 181 4631 PN Hoogerheide Nederland Kaart

Over het restaurant Orangerie Mattemburgh

Genieten in de natuur

De Orangerie is de perfecte plek om te genieten van het gulle leven, midden in de natuur op het grote landgoed Mattemburgh. De ruime omgeving van Mattemburgh brengt je terug naar het ouderwetse autoloze gevoel. Tijdens een diner of lunch bij Orangerie kun je even helemaal wegdromen en genieten van heerlijke oud-Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant Orangerie Mattemburgh

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
W D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wij hebben gisteren met 8 personen bij u gegeten en de avond doorgebracht.
In 1 woord het was voortreffelijk!!!
Een heel gastvrij ontvangst door een vriendelijke jonge dame, die zelfs onze jassen aannam, dit zie je niet vaak meer….
Het menu was ontzettend goed, het wijn arrangement was erg goed afgestemd op dit menu, een fijne entourage.
Wat een mooie locatie !
En wat wij erg op prijs stelde was het feit dat ik bij de reservering aangaf dat er een rolstoelgebruiker bij was, wij via een andere ingang mochten komen met de auto zodat dit eenvoudiger was voor ons.
We voelde ons zeer welkom en echt gast, we komen zeker terug!
ketokla K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Geweldig goede ontvangst. Vriendelijke bediening Prima gelegenheid
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Via AH-restaurantactie hier terechtgekomen en komen zeker terug. Mooi restaurant/orangerie direct aan bos. Klein stukje lopen vanaf parkeerplaats. Vriendelijk personeel en fijne gerechten. Aanrader.
Helga K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij de Orangerie!
Voorgerecht de carpaccio met heerlijke salade en kaas, hoofdgerecht de tournedos die echt supermals was en als nagerecht het kaasplankje met heerlijke kleine kaasjes. Tijdens het eten hadsen we een heerlijle fles rioja crianza. Al met al een echte aanrader !
jennyvanmechelen .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We waren met 6 personen het was een gezellige avond. Het ah menu was niet uitgebreid maar alle een goede keuze kunnen maken en allemaal heel lekker gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar.
Loek Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De temperatuur in het restaurant was veel te laag, wij hadden het koud! We hebben het al eerder bij andere restaurants ook geconstateerd: ook hier werd er erg weinig groente geserveerd. De poon (hoofdgerecht) zou liggen op een bedje van ratatouille, dit bleek echter een klein wiegje te zijn... de poon zelf bevatte behoorlijk wat graten, waarvoor wij niet gewaarschuwd waren. Al met al viel ons verblijf bij de Orangerie behoorlijk tegen.
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heel lekker gegeten, vlotte bediening, super lieve mensen, heel aparte locatie in mooie omgeving.
Geen opmerkingen alleen + punten.
Marlies F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuke ambiance, de bediening was vriendelijk maar het eten was geweldig, met name het hoofdgerecht. Een aanrader en komen hier beslist een keer terug.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben met 4 personen, waaronder 2 vegetariërs, gegeten onder de voorwaarden van de AH-restaurantactie. Van te voren aangegeven dat er 2 vega's aan zouden schuiven, wat geen probleem was. De keuken zou iets speciaals voorbereiden en hebben zich aan hun woord gehouden.
Keurig ontvangen, mooi gedekte tafel, vriendelijk en behulpzame bediening, mooi assortiment aan bieren, prima (keuze aan) huiswijnen, mooie en lekkere gerechten. Kortom prima gegeten.

Enig verbeterpunt die wij hebben kunnen ontdekken is de deskundigheid van de bediening, verder was het een heerlijke avond in een geweldige atmosfeer! Wij komen zeker terug!
margakunst .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
prima gegeten, goede ambiance, keurige bediening, had wel willen weten wat de prijs was van het aperitiefje Cava, bleek achteraf nogal duur
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH actie.
Kwaliteit en service prima.
Porties klein.
Ik had daar niet het volle pond voor willen betalen
Toegang naar het restaurant was na sneeuwval en dooi, vies, en vereiste erg opletten waar je loopt.
Mag ook beter verlicht
jhscholte1 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met AH bon hier gedineerd. Bij de boeking was er iets fout gegaan, maar een buitengewoon vriendelijke dame heeft ons 's avonds nog gebeld en de zaak rechtgezet. Prachtig gelegen, fraai interieur en goed gegeten. Professionele en zeer vriendelijke bediening. Is aan te raden.
jpvanstee .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Goed gegeten, lekker vers voorgrecht. klein Hoofdgerecht. (kleine tournedos) en weinig groente... Nagerecht was heerlijk.
jpvanstee .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lekker vers voorgerecht . kleine hoofdgerecht (kleine tournedos). ... wat weinig groente! En een lekker nagerecht!
Daan345 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Deze week in de Oranjerie geluncht. Heerlijke plek, mooie omgeving om te wandelen en een goede lunch. De salade was heerlijk, goede vinaigrette, lekker vers. Koffie was ook goed! Vriendelijke en attente bediening. Kindvriendelijk restaurant (kinderstoel/aankleedgelegenheid), zonder dat het gelijk een lawaaiig kinderparadijs wordt.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteravond lekker gegeten bij De Orangerie van landgoed Mattembergh. Goede service. We hadden eerst een prachtige wandeling gemaakt over het landgoed. Eerst koffie en nog even gewacht met eten. Daarna een heerlijk menu. De tournedos was supermals. Voorgerecht (carpaccio) en dessert (allemaal kleine gerechtjes) waren ook prima. Mooie ruimte. Het was er erg rustig deze avond.
gerard-m .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
De ambiance is mooi. Ontvangst en bediening waren vriendelijk. Het was deze zondagavond niet druk. De gerechten waren eenvoudig doch goed bereid en smakelijk. Een goede prijs - kwaliteitverhouding.
Christien L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten op een prachtige locatie!
Het was voor ons voor herhaling vatbaar.
Aan de inrichting mag wel iets gedaan worden, vind persoonlijk dat ze iets te weinig hebben geluisterd naar het gebouw en de omgeving, maar verder prima!
elkedebeyer .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vriendelijk personeel. We merkten wel dat iemand nieuw aan het werk was. Deed haar best. Kwam met een 1 wijn als suggestie terwijl wij de kaart voor de wijn gevraagd hadden. We hebben deze genomen en was wel een prima wijn.
De kerstversieringen op deze locatie zijn echt slecht en de poppen bijna irritant. Had volstaan met de vele lichtjes en de kerstbomen. De muurversiering m.b.v. ramen met een winters plaatje erin zijn niet leuk. Schilderijen aan de muur zijn overall niet leuk.
Wel hele leuken lampen waar je nog iets mee kan doen. Tafelkleden dekten niet de hele tafel af. Je zag de beschadigingen van de tafel. Mist een goede kerst aankleding in zijn algemeenheid en m.i. moet dat beter kunnen. Als je het niet weet vraag dan advies. Uiteraard mag u mij bellen! Gratis en voor niets. Succes met alles.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben een zeer leuke avond gehad. Het eten was met zorg bereid. Ook nog even met de eigenaresse gepraat. Al met al top. We komen hier zeker terug.