Orangerie Mattemburgh

Antwerpsestraatweg 181 4631 PN Hoogerheide Nederland Kaart

Over het restaurant Orangerie Mattemburgh

Genieten in de natuur

De Orangerie is de perfecte plek om te genieten van het gulle leven, midden in de natuur op het grote landgoed Mattemburgh. De ruime omgeving van Mattemburgh brengt je terug naar het ouderwetse autoloze gevoel. Tijdens een diner of lunch bij Orangerie kun je even helemaal wegdromen en genieten van heerlijke oud-Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant Orangerie Mattemburgh

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30

Jouw recensie over het restaurant Orangerie Mattemburgh

Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prachtige locatie, rustige ambiance, heerlijk gegeten, capuccinootje, verse muntthee en diverse drankjes.
Een hele prettige avond gehad en niet te vergeten vriendelijk personeel met een goede kennis van de gerechten.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
We moesten ons etentje een dag uitstellen omdat het restaurant wegens omstandigheden op de afgesproken dag gesloten was. We werden daarover tijdig geïnformeerd en konden een nieuwe reservering maken voor de volgende dag. Wij zijn zeer tevreden en zullen zeker terug gaan.
Dineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk gegeten maar de bediening was erg traag.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Wij vonden het een mooie locatie omeen hapje te eten en wij hebben genoten .
Marly M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Bij Orangerie Mattemburgh hebben we heerlijk gegeten op een mooie plek tussen cultuur en natuur!
En eten uit eigen moestuin waar je een mooi uitzicht op hebt.
tristan11 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ook aan vegetariërs en mensen met allergieën wordt gedacht; staat het niet op de kaart, dan kun je er gewoon naar vragen.
Ydo B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Helaas was de reservering bij Iens niet (goed) doorgeven aan de Orangerie. Fout van Iens.
Gelukkig wist het personeel iets te regelen waardoor we een leuke plek hadden en we van het eten en de ambiance genieten konden
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Super gegeten vriendelijke bediening .mooie omgeving waar je fijn kunt wandelen.
Ook de eetbare tuin de moeite waard om door heen te lopen.
Y L J D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekkere lunch buiten in een mooie omgeving
A T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Graag de volgende keer een overzichtje van de vegetarische gerechten van die dag en vermelding van de prijs.
We moesten nu heel snel 5 gerechten onthouden en bestellen en wisten geen prijs.
Ik had van te voren bij de reservering al aangegeven dat we vegetarische gasten waren.
Was heerlijk maar wel duur en veel te lange wachttijd waardoor er geen tijd meer was voor een dessert.
We hebben tijdens het wachten wel genoten van de prachtige eetbare tuinen, echt juweeltjes.
M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Hele mooie omgeving. De service was erg goed, rustig (geen geren onder het personeel). Wel jammer dat de snelweg goed hoorbaar is vanuit de tuin.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
leuke tafel än de rand van terras maar dat werkte in het begin van het diner in hand dat bediening ons even vergat vin het uitserveren van de wijn bij het eerste gerecht. Maar weed daarna prima opgepakt. Verder niets dan lof.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Personeel heeft soms last van het korte termijn geheugen. Bij het hoofdgerecht zou wat groente op zijn plaatst zijn. Hij zij tegen een meerprijs.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Prachtig hoe de tuin eetbaar wordt op je bord. De serveerster kon de planten aanwijzen die jij zat te eten. En ze maken de olijfolie zelf. Frietjes van verse aardappeltjes of krieltjes uit de streek hadden het helemaal afgemaakt ! En het rumoer zit 'm vooral in de snelweg zo dichtbij.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk. De turn is nartuurlijk prachtig, dus een geslaagde avond.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar
Lilian V.
Heerlijk gegeten.
Een pluum voor de koks en de bediening
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
prachtige binnentuin, heerlijk eten uit eigen tuin
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Allerhartelijkst ontvangen. Mooie tafel in de schitterende binnentuin. Salade uit eigen moestuin was zalig. Bijzonder met eetbare bloemen. Minpuntje is dat er geen water uit de kraan te verkrijgen is. Mooie wandel- en fiets folders uit de omgeving mee gekregen. We komen hier zeker terug.
Ronny V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
lekker en betaalbaar eten in een rustige en mooie omgeving. Zeer vriendelijke bediening, niets is teveel.
Betaalbare en lekkere wijnen.