Oproer brouwerij, brewpub en restaurant

CAB-Rondom 90 3534 Utrecht Nederland Kaart
31-620419956

Meer informatie over restaurant Oproer brouwerij, brewpub en restaurant

NS-station Utrecht Zuilen is op 100 meter afstand.
  • Kom je met de auto?
    De ingang bevindt zich bij de gele roldeur.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaatsen voor de deur.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag 16:00 - 23:00
Donderdag: 16:00 - 23:00
Vrijdag: 15:00 - 00:00
Zaterdag: 15:00 - 00:00
Zondag: 15:00 - 22:00

Groteflis G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Op een rustige zondagavond drie (lees alle) verschillende hoofd gerechten besteld. Je bent in een brouwerij, dus begin je met een Session IPA van slechts 3,5% alcohol. De menukaart is klein, maar deze 3 gerechten waren ieder zeer verschillend. Rijstnoedels, sojabonen en knapperige groenten in een gember-limoen marinade of De burger: dikke jus met gerookte seitan en groene paprika op een broodje. Gegarneerd met een romige koolsla of tofu met pindasaus en gesmoorde groenten zoals lekkere sliertjes venkel. Het laatste gerecht had mijn voorkeur, vooral met de ter plekke gebrouwen erg lekkere Imperial Oatmeal Stout al begeleider. De porties zijn net echt groot maar neem dan een lekkere zoete aardappelloempia vooraf. Bij Oproer eet je goedkoop, dus waarom niet. En de toetjes zijn heel lekker zoals de brownie met vruchtensaus. Neem gerust je jonge kinderen mee, er is speelruimte. Het bedienend personeel is zeer vriendelijk en attent. Minpuntje is dat er weinig daglicht is, de ramen zitten zo hoog dat je alleen maar treinen ziet langskomen.
Vlegel V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk veganistisch gegeten voor een goede prijs. Vooraf een plank met allerlei kleine hapjes, van baba ganoesh tot groenten in een soort van kruidendip. Als hoofgerecht twee zeewierburgertjes op brood. Smaakten echt heel lekker en alles heel vers, lekkere groenten erbij. Als dessert hadden we matchacake, met kokos en kiwi. Ook deze smaakte heel goed. Veel leuke zelfgebrouwen biertjes. Het is een alternatieve tent in een soort loods en daar hoort een bepaald sfeertje bij. Zo wordt je bestelling niet opgenomen maar die moet je zelf gaan opgeven bij de bar. Het eten wordt wel geserveerd. Wel wat luidruchtig.
Sznnh .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heel leuke, beetje underground en alternatieve locatie in Utrecht. Vlakbij station Zuilen en de oefenruimte's dB's. Lekkere zelfgebrouwen biertjes en ook goede verantwoorde frisdranken. Kindvriendelijk met veel ruimte. Afgelopen vrijdag voor de derde keer gegeten daar. Ze hebben een wisselende kaart. Wij hadden met zijn tweeën twee gerechten. De noedelsoep vonden we niet zo heel erg lekker, weinig smaak. De tempura bij de soep was wel heel lekker al vroegen wij ons af waarom je die in de soep gooit. De zeewierburger was lekker. Toch zeker wel een zeven voor het eten. En de vorige keer dat ik er was vond ik het lekkerder! Maar toen was ik nog geen Proever.
Lennert V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Geen alledaagse plek om te gaan eten; in een loods naast station Utrecht-Zuilen. Het is de reis echter zeker waard! Ik proefde de veganistische burger die zeker aan te raden is. Verder een leuke creatieve menukaart, uiteraard zonder vlees. En dan zijn er natuurlijk de bieren: absoluut top speciaalbieren zowel ter plaatse gebrouwen als van bevriende (micro)brouwerijn.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Met drie vrienden avondje bijzondere bieren drinken. Locatie ligt op steenworp afstand van treinstation, ideaal want het zijn stevige glazen die geschonken worden. De bierkaart is erg divers en biedt voor ieder wat wils. De burger is een aanrader maar de snackplank was niet helemaal aan ons besteed. Bediening is vriendelijk en er hangt een relax en warme sfeertje. Kortom, aanwinst en we komen zeker nog eens terug!