Opporto

Raampoortstraat 3032 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Opporto

In het hart van Rotterdam is seafood & more Opporto gevestigd. Het enige restaurant in Rotterdam dat Cataplana- en seafoodplateau's serveert. Hier kun je terecht voor diner. In de lounge, aan de bar en op het terras geniet je van heerlijke appetizers en drankjes. In het hippe, sfeervolle interieur voel je je meteen thuis. Benieuwd naar de beste vis van Rotterdam? Kom dan snel eens langs. De stijlvolle venue is bovendien ook ideaal voor (zakelijke & privé) events, groepsfeesten, een bedrijfsborrel of andere bijeenkomsten. Heb je interesse en/of vragen? Neem contact op en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een passend antwoord. Smakelijk eten alvast!

Meer informatie over restaurant Opporto

Tramlijn 4 (de heer Bokelweg)
  • : Vrij parkeren bij de Katshoek na 18:00 uur/betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 17:00 - 22:00 uur
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00 uur
Zondag 17:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Opporto

Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Na het lezen van de recenties hadden we besloten om voor de eerste keer hier te gaan eten. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en ik moet zeggen dat het restaurant er super mooi uit ziet. We kwamen voor de vis. Aangezien ik een mediterane achtergrond heb en van vis hou was ik erg benieuwd. We kozen voor de luxe warme visschotel met rijst. Na nog geen 15 minuten kwam de bediening hier mee aanlopen. Toen ik zag wat er allemaal op lag was ik verbaasd dat je dit binnen zo een korte tijd kan uitserveren. Aangezien we vanwege drukte alleen hadden ontbeten die dag hadden we trek en gingen van elke gerechtje proeven. Bijna nagenoeg alles was smaakloos en droog. Zelf de rijst was smaakloos. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Erg jammer voor zo een mooi restaurant.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Na een gastvrij onthaal werden we naar onze plaats gebracht. We zijn eerst begonnen met een High Wine
en daarna verder genieten van ons avond diner, met een passende wijn erbij geserveerd.
Alles was goed bereid en smaakten heerlijk en het geheel afgesloten met dessert.

Was een zeer geslaagde avond bij OPPORTO, tot de volgende keer

Martin en Wil Schaaf
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk eten, prettige ambiance en fijne, vriendelijke bediening. Een aanrader, wij gaan hier zeker weer eens naar toe!
Agnita S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Uitstekende service, enige punt was dat klanten niet meer in hun jassen werden geholpen na betaling. We zagen verschillende klanten nog proberen oogcontact te maken met de bediening ter afscheid, lukte niet. Wel heerlijk gegeten en service verder goed!
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zeer angenaame sfeer. Schermessen fantastisch! Vis smakelijk, Quinoasalade was heel mooi gepresenteert maar heelas vrij smakeloos.
Al met al hadden we een erg leuke avond en de service is echt top! Sterk aanbevolen!
Mehtap Y.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Ik had Opporto online gevonden, en had een reservering gemaakt voor mijn man op zijn verjaardag. Het was een geweldige avondje. Heel romantisch ingericht, en het service was zeer tevreden. We moesten na het etentje ergens naartoe dus bestelden gelijk het prachtige Seafood Plateau. Het smaakte GEWELDIG! Bedankt Opporto, we zullen zeker weer terug komen.
Werner en marianne B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Voor het eerst hier gegeten n.a.v. een ontvangen restaurantcadeaukaart.
Een mooie locatie en sfeervolle inrichting, inclusief sfeer muziek die niet te hard staat, zorgen ervoor dat je je als gast meteen op je gemak voelt. Bediening is uiterst correct zonder formeel te zijn.
Gestart met bites vooraf, een trio van vis als voorgerecht en als hoofdgerecht een Portugese Cataplana genomen. Gerechten zijn met zorg bereid, gebruik makend van pure ingredienten en dito smaken. Zeker een restaurant waar je ons vaker zult gaan tegenkomen.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijke coquilles vooraf, daarna zeer smaakvolle lambsrack met goede, passende wijnen. Smaakvolle entourage, geen kakofonie gekkenhuis,prima dus!
T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Hier gegeten met een groep van 12 personen a la cartegegeten. Gerechten waren stuk voor stuk erg lekker. mooie presenttie en smaak waren uitstekend.
Mooie zaak wat zeker de moeite waard is.
Helaas zou ik hier met een groep mensen niet meer gaan eten. Wij hebben slechts een voorgerecht en een hoofdgerecht gegeten met koffie na dit duurde 3 uur. Na lang wachten na het voorgerecht gevraagd wanneer het hoofdgerecht kwam, toen moesten we gewoon nog 10 minuten wachten. Reactie van het personeel was, wat verwacht u als u met 12 personen hier komt eten, pardon???
met 2 of 4 personen prima maar voor mij een reden om met een grote groep hier niet meer te gaan eten.
S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Wij vonden het "Het neusje van de Zalm"

naast de kwaliteit van eten, mag zeker ook kwaliteit van personeel genoemd worden.
correct, netjes en zeer behulpzaam.
Een topper
Marcelle M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Super sfeervol restaurant! Bediening is attent en oplettend, maar niet overdreven aanwezig. Heerlijke avond gehad. Kaart is ook uitgebreid, ook voor als je geen grote viseter bent is er genoeg ander lekkers. We komen zeker nog een keer terug!
joke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
wij, 4 personen,hebben lekker gegeten. vooraf de oesters, de bisque en sashimi: prima. als hoofdgerecht hadden wij de visschotel, 4 a la carte gerechtjes en 1x de Cataplana. Het was heerlijk maar de cataplana viel echt tegen. die was het geld niet waard. een vrij kleine portie en de langoustines waren veel te mager en ook zo goed als leeg. Zonde. Als de ingrediënten niet voldoende voorhanden zijn kan je het beter niet serveren. Het meeste was gelukkig prima maar msschn viel dit daarom des te meer tegen.
André J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Is een mooi restaurant en de bediening is prima. Echter de vis gerechten waren slap van smaak en vielen ons tegen. De Gamba's daarentegen waren compleet ondergedompeld in pittige oranje saus waardoor je de smaak van de Gamba's zelf niet meer proefde. Het kan echt beter.
sara H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben onze verlovingsdiner daar gevierd. We hebben echt de beste medewerking gekregen bij de voorbereiding!!!
Al onze wensen, hoe apart of moeilijk, hebben zij tot in de puntjes uitgewerkt en afgehandeld.
Ondanks de drukte hebben wij een hele persoonlijke service gehad en zijn perfect geholpen gedurende de hele avond. En als kers op de taart: Het eten was voortreffelijk!!!!!
Kortom perfect!
Cleary I.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Wij hebben er heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. En goede bediening.
Voor herhaling vatbaar en zal zeker Opporto Rotterdam aanbevelen bij familie, vrienden en collega’s.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk eten! Iets meer aandacht van de bediening aan de gasten zou het helemaal afmaken!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Opporto heeft de potentie om een toprestaurant te zijn, het eten is prima en de locatie is voortreffelijk. Wat ontbreekt is het gevoel dat mensen het leuk vinden om er te werken. De bediening leek soms gevaarlijk veel op onverschillig, desalniettemin aanrader voor als je van eten uit de zee houdt.
Joyce .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eigenlijk heerlijk gegeten, er was net een feestje aan de gang waardoor er denk ik iets hardere muziek was. Goeie sfeer qua inrichting en verlichting. Borden mogen wel verwarmd worden, vis koelt snel af dus was snel koud. Met een warm bord stel je dat wellicht even uit. Wat ik heel positief vond, is dat we genoeg ruimte hadden!
Luca S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Super fijn restaurant. Prettige sfeer en enorm mooie aankleding! Heerlijk gegeten met een super Seafood platter! Een echte aanrader om hierheen te gaan, zeker de moeite waard!
Daniël B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten, bijzonder goede service gehad en in de tussentijd genoten van de mooie aankleding en muziek.