Opporto

Raampoortstraat 3032 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Opporto

In het hart van Rotterdam is seafood & more Opporto gevestigd. Het enige restaurant in Rotterdam dat Cataplana- en seafoodplateau's serveert. Hier kun je terecht voor diner. In de lounge, aan de bar en op het terras geniet je van heerlijke appetizers en drankjes. In het hippe, sfeervolle interieur voel je je meteen thuis. Benieuwd naar de beste vis van Rotterdam? Kom dan snel eens langs. De stijlvolle venue is bovendien ook ideaal voor (zakelijke & privé) events, groepsfeesten, een bedrijfsborrel of andere bijeenkomsten. Heb je interesse en/of vragen? Neem contact op en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een passend antwoord. Smakelijk eten alvast!

Meer informatie over restaurant Opporto

Tramlijn 4 (de heer Bokelweg)
  • : Vrij parkeren bij de Katshoek na 18:00 uur/betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 17:00 - 22:00 uur
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00 uur
Zondag 17:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Opporto

Genevieve C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Genevieve C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Klaas S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Prima eten.
Duurt wel erg lang voor het eten op tafel komt.
En het was niet druk.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Gezellig zaak, maar je hoeft er niet te komen voor de warme seafood platter. Je krijgt dan doorgekookte en droge seafood. Vond het eten heel erg tegenvallen. Het personeel is top, maar helaas daar kom ik toch niet voor terug.
S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Wat een leuke zaak is Opporto, mooie inrichting en een goede sfeer. Personeel is erg vriendelijk en kundig. Service is ook uitstekend. Eten is snel op tafel, waarbij de seafood erg goed is en de keuze van 3 perfect.. Vindt wel dat je hier een compleet menu (voor, hoofd en nagerecht) moet nuttigen omdat het hoofdgerecht niet echt veel is (indien u een grote eter bent) en daarnaast kan je dan ook van al het lekkers wat Opport te bieden heeft proeven. Zeker een mooi restaurant waar wij zeker een keer terugkomen. Naast het goede eten en service hebben ze ook een mooie wijnkaart..
Cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hebben hier lekker gegeten, de octopus was alleen niet zo goed gebakken. Je krijgt erg veel friet waardoor we geen dessert namen, ligt aan ons, maar voor het restaurant wellicht een tip. De wijn was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Het restaurant is prachtig, je hebt het gevoel een sterrenrestaurant in te lopen.
Aldo D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
PERFECT
George R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het was een heel smakelijke avond met perfecte bediening.
De muziek had van ons niet gehoeven, maar we zaten heerlijk buiten en hadden er geen last van.
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Na het lezen van de recenties hadden we besloten om voor de eerste keer hier te gaan eten. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en ik moet zeggen dat het restaurant er super mooi uit ziet. We kwamen voor de vis. Aangezien ik een mediterane achtergrond heb en van vis hou was ik erg benieuwd. We kozen voor de luxe warme visschotel met rijst. Na nog geen 15 minuten kwam de bediening hier mee aanlopen. Toen ik zag wat er allemaal op lag was ik verbaasd dat je dit binnen zo een korte tijd kan uitserveren. Aangezien we vanwege drukte alleen hadden ontbeten die dag hadden we trek en gingen van elke gerechtje proeven. Bijna nagenoeg alles was smaakloos en droog. Zelf de rijst was smaakloos. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Erg jammer voor zo een mooi restaurant.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Na een gastvrij onthaal werden we naar onze plaats gebracht. We zijn eerst begonnen met een High Wine
en daarna verder genieten van ons avond diner, met een passende wijn erbij geserveerd.
Alles was goed bereid en smaakten heerlijk en het geheel afgesloten met dessert.

Was een zeer geslaagde avond bij OPPORTO, tot de volgende keer

Martin en Wil Schaaf
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk eten, prettige ambiance en fijne, vriendelijke bediening. Een aanrader, wij gaan hier zeker weer eens naar toe!
Agnita S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Uitstekende service, enige punt was dat klanten niet meer in hun jassen werden geholpen na betaling. We zagen verschillende klanten nog proberen oogcontact te maken met de bediening ter afscheid, lukte niet. Wel heerlijk gegeten en service verder goed!
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zeer angenaame sfeer. Schermessen fantastisch! Vis smakelijk, Quinoasalade was heel mooi gepresenteert maar heelas vrij smakeloos.
Al met al hadden we een erg leuke avond en de service is echt top! Sterk aanbevolen!
Mehtap Y.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Ik had Opporto online gevonden, en had een reservering gemaakt voor mijn man op zijn verjaardag. Het was een geweldige avondje. Heel romantisch ingericht, en het service was zeer tevreden. We moesten na het etentje ergens naartoe dus bestelden gelijk het prachtige Seafood Plateau. Het smaakte GEWELDIG! Bedankt Opporto, we zullen zeker weer terug komen.
Werner en marianne B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Voor het eerst hier gegeten n.a.v. een ontvangen restaurantcadeaukaart.
Een mooie locatie en sfeervolle inrichting, inclusief sfeer muziek die niet te hard staat, zorgen ervoor dat je je als gast meteen op je gemak voelt. Bediening is uiterst correct zonder formeel te zijn.
Gestart met bites vooraf, een trio van vis als voorgerecht en als hoofdgerecht een Portugese Cataplana genomen. Gerechten zijn met zorg bereid, gebruik makend van pure ingredienten en dito smaken. Zeker een restaurant waar je ons vaker zult gaan tegenkomen.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijke coquilles vooraf, daarna zeer smaakvolle lambsrack met goede, passende wijnen. Smaakvolle entourage, geen kakofonie gekkenhuis,prima dus!
T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Hier gegeten met een groep van 12 personen a la cartegegeten. Gerechten waren stuk voor stuk erg lekker. mooie presenttie en smaak waren uitstekend.
Mooie zaak wat zeker de moeite waard is.
Helaas zou ik hier met een groep mensen niet meer gaan eten. Wij hebben slechts een voorgerecht en een hoofdgerecht gegeten met koffie na dit duurde 3 uur. Na lang wachten na het voorgerecht gevraagd wanneer het hoofdgerecht kwam, toen moesten we gewoon nog 10 minuten wachten. Reactie van het personeel was, wat verwacht u als u met 12 personen hier komt eten, pardon???
met 2 of 4 personen prima maar voor mij een reden om met een grote groep hier niet meer te gaan eten.
S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Wij vonden het "Het neusje van de Zalm"

naast de kwaliteit van eten, mag zeker ook kwaliteit van personeel genoemd worden.
correct, netjes en zeer behulpzaam.
Een topper
Marcelle M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Super sfeervol restaurant! Bediening is attent en oplettend, maar niet overdreven aanwezig. Heerlijke avond gehad. Kaart is ook uitgebreid, ook voor als je geen grote viseter bent is er genoeg ander lekkers. We komen zeker nog een keer terug!
joke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
wij, 4 personen,hebben lekker gegeten. vooraf de oesters, de bisque en sashimi: prima. als hoofdgerecht hadden wij de visschotel, 4 a la carte gerechtjes en 1x de Cataplana. Het was heerlijk maar de cataplana viel echt tegen. die was het geld niet waard. een vrij kleine portie en de langoustines waren veel te mager en ook zo goed als leeg. Zonde. Als de ingrediënten niet voldoende voorhanden zijn kan je het beter niet serveren. Het meeste was gelukkig prima maar msschn viel dit daarom des te meer tegen.