Opporto

Raampoortstraat 3032 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Opporto

In het hart van Rotterdam is seafood & more Opporto gevestigd. Het enige restaurant in Rotterdam dat Cataplana- en seafoodplateau's serveert. Hier kun je terecht voor diner. In de lounge, aan de bar en op het terras geniet je van heerlijke appetizers en drankjes. In het hippe, sfeervolle interieur voel je je meteen thuis. Benieuwd naar de beste vis van Rotterdam? Kom dan snel eens langs. De stijlvolle venue is bovendien ook ideaal voor (zakelijke & privé) events, groepsfeesten, een bedrijfsborrel of andere bijeenkomsten. Heb je interesse en/of vragen? Neem contact op en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een passend antwoord. Smakelijk eten alvast!

Meer informatie over restaurant Opporto

Tramlijn 4 (de heer Bokelweg)
  • : Vrij parkeren bij de Katshoek na 18:00 uur/betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 17:00 - 22:00 uur
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00 uur
Zondag 17:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Opporto

Luca S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Super fijn restaurant. Prettige sfeer en enorm mooie aankleding! Heerlijk gegeten met een super Seafood platter! Een echte aanrader om hierheen te gaan, zeker de moeite waard!
Daniël B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten, bijzonder goede service gehad en in de tussentijd genoten van de mooie aankleding en muziek.
Els O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij hebben de seafood platter gegeten. Was heerlijk! Het dessert voor 2 is ook een echte aanrader. De bediening is zeer goed; attent en voorkòmend, zonder opdringerig te zijn. En het restaurant zit in een prachtig pand dat smaakvol is ingericht. Alles klopte. Een heerlijke avond gehad.
jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wat een sfeervolle zaak met zeer vriendelijk personeel en super goed en lekker eten! Top dat je hier naast heerlijke vleesgerechten ook een goede keuze hebt in zeevruchten en visgerechten.
Een mooi stukje Rotterdam waar nieuw leven is ingeblazen waarbij Restaurant Opporto een goede aanvulling is; een aanwinst voor Rotterdam!
Dinja D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Lekkerrrrr
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Geweldig. Je smaak pupillen maken over uren.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Kwaliteit eten is prima. Snelheid eten op tafel snel. Alleen iets bijbestellen, drank of eten duurt erg lang, zelfs een keer vergeten.
Wilco K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten de seafood platter was echt een belevenis. Ook de bisque vooraf van kreeft was heerlijk. Het nagerecht hebben we het opporto dessert genomen super lekker allemaal maar ontplofte daarna wel bijna ????Voor herhaling vatbaar.
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wij waren hier tijdens kerstavond en hebben een heerlijke avond gehad. Fijn personeel, gezellige sfeer en heerlijk eten! Wij komen zeker nog eens terug.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Lekker met z’n zessen gegeten. Eten was prima en de prijs in verhouding. De bediening doet zijn best, maar moet nog wat trainen.
Marjolijn K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie wijnkaart. Fijne en vlotte bediening. Prachtige sfeervolle inrichting. kortom: voor herhaling vatbaar!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Met twee personen gegeten in dit hippe en modern ingerichte restaurant wat is gesitueerd in de hofbogen.
De menukaart is niet uitgebreid, maar biedt ruim voldoende keus, met name visgerechten. Vooraf kregen we een paar sneetjes brood met kruidenboter en tapenade. De gegrilde zwaardvis was heerlijk, erbij wat groenten en lekkere frietjes. De Chardonnay smaakte er goed bij. Vervolgens met z’n tweeën een kaasplankje met 4 verschillende smaakvolle kazen en een glaasje port. Een espresso en verse muntthee maakten het diner compleet. De wijnkaart is aardig aan de prijs. De bediening is plezierig en attent. Gedurende de 2 uur dat wij hier waren was het voor een zaterdagavond erg rustig. Vlakbij het restaurant stopt tramlijn 4. Restaurant is aan te bevelen.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, mooie vis plateaus. prima persoonlijke service en leuke ambiance. Wat ons betreft zeker een aanrader. Wij komen zeker ook nog weer terug.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Vriendelijk personeel, goed lekker eten en gezellig restaurant.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk van het seafood plateau genoten aan de mooie ronde tafels. Prima, niet opdringerige bediening. Kom er zeker nog eens terug.
Nico C.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijke vis gegeten voor een goede prijs in een mooi ingericht en sfeervol restaurant met attente, vriendelijke bediening
Gomes E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Aardige personeel mooie inrichting
Aanrader
,........,..................................................................
Dewi V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het was niet mijn eerste keer, de inrichting is veel mooier geworden en het eten was weer super lekker! Wij komen snel weer terug!
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hadden n bedrijfsfeestje en met zn 7en en hebben ons allen laten verassen door een verassingsmenu.. schalen met zeevruchten en vis.. heerlijk..
Was n gezellige avond en de rekening was niet exceptioneel hoog.. goede prijs/kwaliteitsverhouding
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Leuke zaak vriendelijke bediening,echter de gerechten zijn niet conform de entourage ,veel te simpel gezien de prijs van de gerechten. Zwaardvis moot mer slechts een paar stukjes paprika en een flinter courgette kan echt beter. De coquilles vrij klein (4) met een paar blaadjes krulsla en een 2cm streepje knolselderij puree is wat erg simpel. De schelpjes waren wel goed van garing. De bisque was zeer vlak van smaak en te dun.zonder croutons en rouille