Opporto Scheveningen

Badhuisweg 1 2587 CA Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Opporto Scheveningen

Opporto is de nieuwe culinaire hotspot van Scheveningen.
Gevestigd aan de Badhuisweg 1, centraal gelegen tussen Kurhaus, Circustheater en Holland Casino.

De naam Opporto is een verwijzing naar Portugal, waar seafood met evenveel ontzag bewonderd wordt als kaas in Frankrijk en espresso in Italië. Vergis je echter niet, in dit restaurant vind je geen Portugese cuisine op de klassieke Cataplana na. Het menu van Opporto is een ode aan visgerechten vanuit de hele wereld!

Dagelijks aanvoer van verse vis (de visafslag zit “om de hoek”) maar er is natuurlijk ook genoeg keuze voor de vleesliefhebber. De gerechten die op het menu staan worden op luxueuze wijze opgediend maar blijven betaalbaar.

Al meteen bij binnenkomst merk je dat Opporto een bijzonder restaurant is. Het gehele interieur nodigt uit om plaats te nemen en bij te komen van dagelijkse bezigheden. En dat is vooral ook de boodschap die Opporto wil uitdragen. Of je nou de lokale buurtbewoner bent, young professional of gemeenteraadslid in de politiek, iedereen is hier welkom om te genieten van het menu.

Dagelijks geopend voor lunch en diner.
Naast het restaurant heeft Opporto ook een lounge en een cocktailbar, in de lounge met je gezelschap genieten van kopje koffie of onder het genot van live muziek van een heerlijk drankje met fingerfood in de aparte cocktailbar.

Heeft u een (bedrijfs-)feest/receptie/presentatie of bruiloft te vieren ?
Opporto doet u in sfeer/smaak en zakelijk opzicht een interessant aanbod.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Opporto Scheveningen

Tramlijn 1, 9, 11 stopen precies voor Opporto (tramhalte Kurhaus)
  • : Parkeergarage Nieuwe Parklaan

Zondag t/m Maandag 16:00 - 22:00 uur*
*Keuken sluitingstijden.

Jouw recensie over het restaurant Opporto Scheveningen

Carmen S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Uitstekend gegeten met familie na bezoek AFAS theater. Perfecte locatie om in gezellige sfeer na te praten en te eten. Prijs kwaliteit verhouding is gunstig voor deze omgeving. We komen zeker een keer terug.
Natascha Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten, voor onze nog wat kieskeurige dochter een kindernenu en onze zoon kon zich uitleven op de sushi en andere heerlijke visgerechten. Leuke avond gehad!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Erg lekker, voor elk wat wils! Vooral de octopus is een aanrader, maar ook de sushi! Inrichting erg leuk, ruim opgezet. Kortom een aanrader!
Ingrid Z.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening
Enine L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Eten van ontzettend goede kwaliteit. Krijgt waar voor je geld en hele leuke en lieve bediening die hart voor de zaak heeft! We gaan zeker terug.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Wij hebben 3 uur gegeten en het was super heel lekker gegeten en een heel gezellige avond gehad bedankt
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Eten was op zich goed maar t ging allemaal zo.rommelig ...alles kwam vertraagd en door elkaar. De een was al klaar en de ander zat nog hongerig te wachten....prachtige zaak dat op zeker... toch gek dat er buiten onszelf slechts een andere tafel bezet was.
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
5 gangen box met alles direct op tafel. Een beetje overgewaardeerd. Eten OK maar niet bijzonder. En warm deel van de box koud nadat je voorgerechten hebt gegeten. Matig concept. En geen kraanwater. Maar persé fles water. Dat izijn altijd minpunten.
Damir O.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Onwijs lekker gegeten in een prachtig ingericht restaurant. Mooie gerechten die ruim gedeeld kunnen worden. Zowel warm als koud en de vis en het vlees goed van smaak. Komen zeker een keer terug.
Atie F.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Opporto serveert heerlijke gerechten die je samen kunt delen. Lekkere sushi, prima geroosterde vis (zalm en zeebaars), heerlijke pekingeend met rijstpannekoekjes, knapperige salade met walnoten, lekkere warme gewokte groenten. Desserts zijn goed. Wijn is ook prima. Kortom wij vinden Opporto een aanrader, we hebben genoten van het eten en de entourage. We wonen niet in de buurt, maar als we weer in Scheveningen komen, dan gaan we zeker weer hier eten. Dus doen!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, de sushi was verrukkelijk, we hadden ook gegrilde inktvis, Vongole en lamskoteletten, allemaal even goed. Echt top! Met de Iens 50% korting was het echt een goede deal en super goedkoop. Echt een aanrader!
cobi B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijke sushi en warme kip gerechtjes samen gedeeld, mooie inrichting en prima prijs kwaliteit.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het was een aangename kennismaking met Opporto.
We hadden gereserveerd met de 50% korting actie van Iens.De seafood schotel was heerlijk en heel uitgebreid. De wijnen prima. De bediening vriendelijk. Kortom een plek om te onthouden.
Yilin L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
good
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Vis was heerlijk vers en goed bereid. Er werd een lekker wijntje bij geschonken. Personeel heel vriendelijk.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben enorm genoten van het eten, de service en omgeving bij Opporto! Raad ik iedereen van harte aan.
eric N.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Binnen een korte tijd hier weer bijzonder goed gegeten in een prettige atmosfeer.
Mooie subtiele verse visgerechten, mooi opgediend en goede wijnen.
Perfect restaurant met de 'shared dining' formule, zodat je verschillende gerechten en smaken kunt proeven.
Ideaal gelegen in Scheveningen centrum.
Diederik P.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018