Opporto Scheveningen

Badhuisweg 1 2587 CA Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Opporto Scheveningen

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Geweldig gegeten ! Super bediening !
Oma werd 4 januari 75.We zijn met de hele familie gaan eten bij Opporto. We waren met 14 volwassenen en 6 kinderen.
We hebben echt van alles besteld van vis en vlees tot pasta voor de kinderen.Iedereen was tevreden en de bediening was super-attent...zelfs de jassen werden aangenomen en oma werd aan de arm naar de tafel begeleid. Oma was dolblij...Vooral met haar speciale dessert wat van vuurwerk was voorzien. Volgend jaar komen we terug.Misschien zelfs eerder. Paul van Oeveren
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ook bij deze vestiging heeft Opporto gekozen voor een mooi pand. De bediening is vriendelijk. De gerechten zijn goed van smaak. Door meerdere groepen waren de pauzes tussen de gerechten lang. Dat werd netjes gecompenseerd door het aanbieden van een drankje. Al met al een restaurant die we kunnen asnbevelen
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Gisteravond hier fantastisch gegeten in deze schitterende zaak. Een aanwinst voor Scheveningen. Vooraf carpaccio van zeebaars en de tonijn. Als hoofdgerecht de zeebaars en de heilbot. Alle gerechten waren een plaatje op je bord en de smaken voortreffelijk. Bovendien bijzonder kundig en vriendelijk personeel. Wij komen snel terug.
IreneM .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Nieuwe restaurants moeten getest worden. Op een rustige maandag binnen gestapt. Ze hebben er een mooie zaak van gemaakt. Vooral vis op de kaart, en uiteraard fruit de mer, maar ook een warme variant van de fruit de mer. En daar wordt ik heel blij van. Helaas is de prijs net zo trendy als de zaak zelf. Hierdoor zal ik er minder vaak komen dan ik graag zou willen.