Opporto Scheveningen

Badhuisweg 1 2587 CA Den Haag Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Opporto Scheveningen

Tramlijn 1, 9, 11 stopen precies voor Opporto (tramhalte Kurhaus)
  • : Parkeergarage Nieuwe Parklaan

Zondag t/m Maandag 16:00 - 22:00 uur*
*Keuken sluitingstijden.

Jouw recensie over het restaurant Opporto Scheveningen

Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Aangenaam verrast door de inrichting, we voelden ons erg op ons gemak, vriendelijke en attente bediening......Theatermenu geboekt en keurig op tijd klaar. Gerechten mooi geserveerd. Rauwe vis bleek niet zo mijn ding, maar dat is een kwestie van smaak. Het curry-gerecht was verrukkelijk. Restaurant echt een aanrader!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Hele mooie restaurant dichtbij de Casino, de Bioscoop en de Circus Theater. Hele mooie uitzicht vanaf de bovenverdieping. De meeste gerechten zijn Klein en goedkoop. De bedoeling is om meerdere te nemen en te delen, maar er zijn ook 3 normale gerechten a la carte die ik nie geprobeerd heb. De meeste Kleine gerechten zijn van aziatische keuken, mooi voorgesteld en lekker. De bediening is attent en communiceerd goed. Hele mooie sfeer en decoratie, met inrichting met smaak.
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Geweldig restaurant. Erg mooi van binnen. Heerlijk eten en goede service. Erg fijn zo voor een theater voorstelling, ze houden rekening met je agenda.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prachtig restaurant, hele vriendelijke bediening en de vis gerechten waren heerlijk. Enige minpunt was het dessert, viel wat tegen. Maar Opporto is zeker een aanrader om te gaan eten. Wij komen zeker terug
Gertie V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
zeer verrassend, smakelijk, goede uitleg en vriendelijke bediening
Xi L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Aangenaam verrast!
De gerechten zien er goed uit en zijn vers bereid!
De Prijs / Kwaliteit verhouding is goed..
Zeer mooi ingerichte zaak met goede ambiance..
......
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Te rustig voor zo’n goed restaurant!
Xi L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Zeer tevreden!
De gerechten zien er goed uit, alles is lekker vers!
Goede prijs / kwaliteit verhouding!
Een mooi ingericht restaurant, met goede ambiance op een centrale locatie in Scheveningen!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Hartelijke ontvangst. Lekker gegeten. Op loopafstand van circustheater en strand. Wel beetje donker, tocht bij harde wind doordat buitendeur openstaat.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs. Geweldige sfeer en goede bediening. Zeker een aanrader. En nu heb ik tekens over...
Ryan S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker vers bereid eten in een mooie warme atmosfeer. Bediening was vriendelijk maar het had wat vlotter gemogen omdat we op tijd naar de Lion King moesten.
Radha R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten!!
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten echter jammer dat bepaalde gerechten niet voorradig waren. Wat ook erg opviel is dat wij de enige gasten waren de hele avond.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Verfijnd van smaak en prachtig in opmaak! Met liefde bereid en met vriendelijkheid geserveerd, het was niet voor het laatst!
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Eten was in orde. Maar was echt een zooitje in het opdienen. Voorgerecht kwam na een 40 min. Dit terwijl we de enige waren. Hoofdgerecht was niet als verwacht terwijl de prijzen er niet om liegen. Liever niet nog een keer eten....
Elisa R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Erg rustig op het moment dat wij hier gegeten hebben. Hierdoor voel je je bezwaart om te praten met elkaar omdat de muziek ook al zo zachtjes staat. erg weinig sfeer in de zaak en ook de bediening is niet erg levendig. Correct maar afstandelijk en zakelijk. eten is verder prima.
Elisa R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Prima gegeten... Eten was goed maar niet heel speciaal. Met name de voorgerechten waren goed.

Hoofdgerecht was het flauwtjes en fantasieloos. Rare substantie wat onder de sliptongen lag en snot gare groenten onder de kreeft die dan wel weer te ver gekookt was.

Mooi pand maar misschien doordat het zo groot is en zo rustig was, durf je bijna niet te praten... weinig sfeer. Bediening doet echt zn best maar komt niet spontaan en juist ongemakkelijk over.

Misschien dat we nog maar eens in het weekend moeten terugkomen... als het wel wat drukker is.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Geweldig gegeten ! Super bediening !
Oma werd 4 januari 75.We zijn met de hele familie gaan eten bij Opporto. We waren met 14 volwassenen en 6 kinderen.
We hebben echt van alles besteld van vis en vlees tot pasta voor de kinderen.Iedereen was tevreden en de bediening was super-attent...zelfs de jassen werden aangenomen en oma werd aan de arm naar de tafel begeleid. Oma was dolblij...Vooral met haar speciale dessert wat van vuurwerk was voorzien. Volgend jaar komen we terug.Misschien zelfs eerder. Paul van Oeveren
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ook bij deze vestiging heeft Opporto gekozen voor een mooi pand. De bediening is vriendelijk. De gerechten zijn goed van smaak. Door meerdere groepen waren de pauzes tussen de gerechten lang. Dat werd netjes gecompenseerd door het aanbieden van een drankje. Al met al een restaurant die we kunnen asnbevelen
IreneM .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Nieuwe restaurants moeten getest worden. Op een rustige maandag binnen gestapt. Ze hebben er een mooie zaak van gemaakt. Vooral vis op de kaart, en uiteraard fruit de mer, maar ook een warme variant van de fruit de mer. En daar wordt ik heel blij van. Helaas is de prijs net zo trendy als de zaak zelf. Hierdoor zal ik er minder vaak komen dan ik graag zou willen.