Opporto Scheveningen

Badhuisweg 1 2587 CA Den Haag Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Opporto Scheveningen

Opporto is de nieuwe culinaire hotspot van Scheveningen.
Gevestigd aan de Badhuisweg 1, centraal gelegen tussen Kurhaus, Circustheater en Holland Casino.

De naam Opporto is een verwijzing naar Portugal, waar seafood met evenveel ontzag bewonderd wordt als kaas in Frankrijk en espresso in Italië. Vergis je echter niet, in dit restaurant vind je geen Portugese cuisine op de klassieke Cataplana na. Het menu van Opporto is een ode aan visgerechten vanuit de hele wereld!

Dagelijks aanvoer van verse vis (de visafslag zit “om de hoek”) maar er is natuurlijk ook genoeg keuze voor de vleesliefhebber. De gerechten die op het menu staan worden op luxueuze wijze opgediend maar blijven betaalbaar.

Al meteen bij binnenkomst merk je dat Opporto een bijzonder restaurant is. Het gehele interieur nodigt uit om plaats te nemen en bij te komen van dagelijkse bezigheden. En dat is vooral ook de boodschap die Opporto wil uitdragen. Of je nou de lokale buurtbewoner bent, young professional of gemeenteraadslid in de politiek, iedereen is hier welkom om te genieten van het menu.

Dagelijks geopend voor lunch en diner.
Naast het restaurant heeft Opporto ook een lounge en een cocktailbar, in de lounge met je gezelschap genieten van kopje koffie of onder het genot van live muziek van een heerlijk drankje met fingerfood in de aparte cocktailbar.

Heeft u een (bedrijfs-)feest/receptie/presentatie of bruiloft te vieren ?
Opporto doet u in sfeer/smaak en zakelijk opzicht een interessant aanbod.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Opporto Scheveningen

Tramlijn 1, 9, 11 stopen precies voor Opporto (tramhalte Kurhaus)
  • : Parkeergarage Nieuwe Parklaan

Zondag t/m Maandag 16:00 - 22:00 uur*
*Keuken sluitingstijden.

Jouw recensie over het restaurant Opporto Scheveningen

Kelvin C.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Lekker gegeten met mijn ouders, perfecte oesters. Goede bediening alleen was een beetje jammer met de koele sfeer en we komen zeker nog eens terug????
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
D.voorthuis V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Lekkere smaakvolle hapjes, het duurt wel lang dus je moet wel de tijd nemen. Het restaurant was aan de koele kant, mocht wel wat warmer.
Rick Z.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goede eten, goed eten voor een goede prijs
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten samen met onze kinderen, ook dat kan dus. Leuk personeel en lekker dicht bij circustheater.
We hadden verschillende gangen met losse gerechten gekozen om te delen; van sushi tot krab en van bisque tot scheermessen. Alles even heerlijk om t af te maken met super dessert van de chef. Al met al een echte aanrader!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prachtige locatie, mooi uitzicht. De gerechten komen als schilderijtjes zo mooi op tafel. Het is heerlijk. Aanrader om naar toe te gaan!!!
thomas B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Verrassend goed eten, prima bediening en tegenover het circustheater. Dankzij de korting actie van Iens gevonden en gereserveerd, een aanrader voor wie naar het circustheater gaat! Top
Edwin C.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Prima eten en aardige bediening. Eten is uitstekend.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
In een mooi en statig gebouw is Opporto Scheveningen gevestigd. Gelegen bij Holland Casino, Circus theater en Bioscoop.
Wij hadden gereserveerd, het was tenslotte zaterdagavond, maar dit bleek niet nodig te zijn geweest. Het was er erg rustig. En dat bleef het ook. Maar wij hebben een top avond gehad.
Gekozen voor de Seafood Platter, dit was een zeer uitgebreide schaal met allerlei lekkers: kreeft, krab, oester, mosselen etc. Hierbij krijg je allerlei gereedschap om de schaaldieren te kraken, maar ook een superhandig vochtig doekje. Lekker stevig!
Enig nadeel: de temperatuur. Er komt veel kou vanuit het traphuis (denk ik) omhoog. Dit blijft storen en onaangenaam. Waarschijnlijk is dit ook mede de oorzaak van het snelle afkoelen van het eten. Wij hebben dit diverse keren aangegeven, maar de temperatuur verbeterde helaas niet.
Corrado B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Zeer goed ramen, verse zeevruchten. Bijna puur japaans, op de gekookte ipv gefermenteerde ei na....
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Prachtig restaurant op een mooie locatie met vriendelijk personeel. Vooral de sushi is een aanrader, die is nergens zó lekker
Francesca S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Goed eten en heel erg leuk personeel! Aanrader!
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Sommige gerechten zelfs verrassend goedkoper dan je verwacht. De bediening was goed. Vriendelijk en heel servicegericht. Ik vond het alleen wat fris. Maar goed daar kun je een sjaal voor omslaan.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Prima prijs/kwaliteit verhouding!
manon B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prachtig ingericht en sfeervol. Bediening was erg professioneel en vriendelijk. Het eten heerlijk en gevarieerd. Bovendien houden ze rekening met aansluiting op voorstelling circustheater. Volgende keer zeker weer????????
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Goede wijn en prettige bediening, zeker een aanrader.
Pim J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Top kwaliteit eten voor een nette prijs en alleraardigste bediening!
Frances W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Superlekker gegeten.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op kerstavond hadden ze hier geen kerstmenu maar konden we van de kaart eten. Het was heerlijk. De oester waren super, maar eigenlijk was alles heerlijk. Echt een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
De service was heel goed en het eten was heel goed op een gerecht na, de gegrilde inktvis. Gezien de hoge kwaliteit van de overige gerechten, denk ik dat hier gewoon iets niet goed is gegaan. Zeker een restaurant om nog een keer, met meer tijd, terug te komen!