Opoe Spronk

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Opoe Spronk

Kees K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vorige weer genoten van de gastvrijheid en heerlijk gegeten bij Opoe; stokbrood kruidenboter : een 10 ! varkenshaassaté : een 10 ! prijzen zijn ietsje omhoog tov van enkele maanden geleden maar nog steeds kun je hier heerlijk en betaalbaar eten .
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was een heerlijke dag om op het terras te eten,binnen was het namelijk bloedheet!!! Had het idee dat de kok het niet aan kon tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat anderhalf uur men was vergeten wat we besteld hadden? Brood vooraf met kruidenboter was oud jammer slakken waren deels verbrand jammer sparribs konden malser tournedos was prima jammer dat je extra moet betalen voor de mayonaise sla en patat. Vind dat voor de prijs inbegrepen moet zijn. De meiden deden erg hun best en bleven vriendelijk daar kan de kok een voorbeeld aannemen. Wij gaan niet meer terug.
Annemiekevk .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
een leuk, oud en karakteristiek restaurant. de wachttijd is redelijk lang maar dan heb je ook wat. de prijzen vallen zeer mee en het heeft een leuk (seizoens menu
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Met twee personen gegeten bij Opoe Spronk.
Vriendelijke ontvangst. Drinken besteld. Na 3 kwartier gevraagd of het voorgerecht (carpaccio en tomatensoep) al kwam omdat we naar de film moesten. Snel daarna kwamen de voorgerechten. Prima van smaak. Vrij snel daarna gevolgd door het hoofdgerecht (2x varkenshaassateh). Ook prima, met friet en salade. Als dessert 1 x appelgebak en 1 x vanille-ijs. Totale kosten inclusief drinken 43 euro.
Prima prijs-kwaliteitverhouding. Zeker aan te bevelen voor een eenvoudige snelle lekkere hap eten.
F T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, echt Franse Bistro uit de vorige eeuw. Slakken vooraf en een heerlijke malse tournados met pepersaus..... We hadden aangegeven dat we nog naar theater moesten dus werd er rekening gehouden met de tijd. Aardige bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Voor een echt lekkere betaalbare saté gaan wij graag naar Opoe, altijd een vriendelijke ontvangst; de kruidenboter is de beste in de omtrek, en de carpaccio is gewoon zalig; geen poeha , gewoon echt lekker eten tegen een fatsoenlijke prijs.
Pippo P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Verschrikkelijke bistro,

De eigenaar schreeuwt tegen zijn personeel, dat heb ik opgevangen. Erg onprofessioneel. De bediening is zelf wel heel aardig, een dikke 10 voor die meiden!

Als hoofdgerecht de kipsaté: Was rauw en met een onsmakelijke Weiko saus erover heen.

Het geld dat je ervoor betaald staat wel gelijk met de kwaliteit van het eten: Weinig geld=slecht eten.

Eens maar nooit meer
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Ik zelf kom hier al vanaf ongeveer de opening en dat is echt al heel wat jaren geleden. Tja kok en meesterbakker Johan, bakt zijn vlees zoals altijd weer fantastisch.
Het zomer menu voor 15,00 euro is echt heel goed, alleen voor een grote eter als ik wel iets te weinig. Carpaccio vooraf, heerlijk! Daarna hele smakelijke spareribs en mijn vrouw kipsaté. En de grote frieten van Opoe met een lekkere frisse salade. Maar de Tournedos blijft hier toch het allerbeste stuk vlees.
De Zuid Afrikaanse Merlot vond ik ook aangenaam van smaak.
Het leuke blijft toch dat de echte Opoe Spronk de oma van mijn vader was.
Mijn overgrootmoeder dus.
Na al die jaren nog steeds de zelfde formule maar never change a winning team toch? Een prima bistro.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Na een lange tijd weer eens bij Opoe spronk wezen eten.

Het eten was zoals verwacht goed maar niet heel bijzonder.
Vooraf de spies met garnalen en de hollandse garnalen. De spies met garnalen goed op smaak. De hollandse garnalen vond ik wat minder en een beetje vlak.

Als hoofdgerecht de varkenshaas en de spareribs. De varkenshaas goed bereid maar had wat meer gekruid gemogen. De spare-ribs super mals. Ze vielen echt van het bot.

Geen nagerecht genomen aangezien vrijwel alle desserts ijsdesserts zijn. Hier mag wel wat meer variatie in.

De bediening was zeer vriendelijk en attent.

Gijsbert-J .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Vanavond maar weer eens bij Opoe Spronk gegeten.
We hadden niet al teveel tijd en hebben ons beperkt tot de tournedos.
Zoals gebruikelijk was de kwaliteit weer erg goed. Wat kunnen ze daar het stukje vlees fantastisch bakken!
De inrichting is wat gedateerd maar dat hoort eigenlijk toch wel bij zo'n soort restaurant en is niet storend. De wijn kwam wat laat door toen de tournedos al half verorberd was.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Even snel een 3-gangen menu gegeten. Gezien de prijs verwacht je niet veel bijzonders (15 Euro)en dat klopte ook. Voorgerecht stelt niets voor en als hoofdgerecht hadden we een sate en spareribs. Sate hangt een veel te dikke Weiko saus over en de ribs zijn wat flauw. Ik heb me maar niet aan een nagerecht gewaagd en koffie genomen. De bediening is heel vriendlijk en attent en het is er zeker ook wel gezellig. Als je niet veel geld wilt uitgeven, is het beslist de moeite waard.
Dirk-J87 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Als wij in Houten te vinden zijn komen we nog wel eens langs bij Opoes. De tournedos die ze daar bereiden is altijd verrukkelijk. Het is een gezellige bistro niet super hoogstaand maar wel lekker eten voor een mooie prijs/kwaliteit verhouding!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Herfstmenu (3 gangen voor € 15,00) gegeten; rundercarpaccio, zalm en koffie. Zalm was goed warm en rosé (prima) gebakken! Lekkere frites en een heerlijke rode "wijn van 't moment" erbij. Top! Hele aardige bediening ook.
HankDussen .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Met z'n vieren aten we op zaterdagavond bij Opoe Spronk; geen aanrader in het weekend. Het eten was redelijk, al was de warme geitencamembert amper lauw, de uiensoep was prima, ook de zalm en de vegetarische lasagneschotel waren goed. Een goede prijs-kwaliteitverhouding. Waarom dan toch deze lage score? Het lage bovenverdiepinkje was niet alleen benauwend heet, maar was geheel doortrokken met een vette en doordringende walm van baklucht (afzuiging niet in orde?), de bediening kon de drukte volstrekt niet aan zodat het veel te lang duurde voor er een bestelling was opgenomen of een voorgerecht gebracht. Bovendien kan je je vanwege de slechte akoestiek en de op elkaar gepropte gasten nauwelijks verstaanbaar maken. Verder is er op twee meter afstand nog een speciale kinderhoek met open verbinding waar vier kinderen met luid gekrijs aan het spelen waren. Al met al geen aanrader.
MariekeA .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Afgelopen week heb ik ontzettend lekker gegeten bij Opoe! Het herfstmenu voor 15,00 is een absolute aanrader. 3 top gangen voor een hele fijne prijs. Ondanks dat het druk was, was de bediening heel vriendelijk en het ging het niet ten onder aan de kwaliteit van het eten.
Opoe heeft een hele fijne huiselijke sfeer die heel gezellig is. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
A3M .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk met z'n vijven gegeten. Ontzettend vriendelijke bediening. Al het eten was heerlijk, carpaccio was verrukkelijk, de tournedos was boterzacht. En de rest was ook super. En alles zeer betaalbaar. We komen zeker terug!
GdR42 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
De vele lovende commentaren verbazen me. De wijze waarop het eten is bereid en op de borden ligt demonstreert de desinteresse van de kok. Het eten viel niet mee: tonijn die niet warm is, kipsaté droog en taai (met een paar stukjes mini-kroepoek die uit een zakje leken te komen), slappe frietjes en een bakje verzameld groen met de naam salade. Wel een vriendelijk meisje in de bediening ("Is alles naar wens" als er nog niets op tafel staat).
AdB1975 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Goed eten, ruim belegde borden die smakelijk zijn opgemaakt. kaasplank zeer uitgebreid. Vriendelijke bediening die niet opjaagt.
Angelle B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Restaurant ziet er gezellig uit, oogt gezellig en je kan lekker buiten zitten. Bediening is vrolijk, spontaan en gezellig, wat de sfeer al lekker in zet. We hadden allemaal de spareribs besteld, en die waren geweldig. Beste spareribs die ik ooit heb gegeten. Eind een dame blanche die ook erg in de smaak viel. Prijs/kwaliteit verhouding was heel goed, ik ga hier zeker terugkomen!
therealsandeman .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Authentieke uitstraling. Iets te warm op de boven verdieping.
Maar met een gezelschap lekker gegeten,
Ruime porties en alhoewel het vrij druk ik het restaurant was, nooit lang hoeven te wachten.