Opa

Maandag t/m Donderdag 14:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 02:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Opa

Hella L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, lekkere biertjes van de tap en eten was prima volgens verwachting. Kortom we komen graag terug.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Café Opa is het meest sfeervol van Rotterdam. Hier vind je een nostalgische beleving door de leuke mix van bezoekers en vertrouwde gezichten achter de bar. De mix van vaste gasten, eters en cafebezoekers weten ze op een prima manier te bedienen en dit zorgt voor een uitstekende sfeer.
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vlees was goed en prima portie. De groente daarentegen teleurstellend weinig. De bediening was uitstekend.
De sfeer ook orima. Kortom, een aardig eetcafe.
Ida L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
wij komen zeker terug, wel jammer dat er 1 hoofdgerecht later kwam.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ober had weinig aandacht voor de gasten. Bij bestelling keek hij steeds weg. Deed z’n ding, maar niet meer ean dat. Bestelde brood kwam dus ook niet door en we kregen gelijk het hoofdgerecht. Cheesecake was teleurstellend, smaakte alsof er karnemelk in was gebruikt maar smaken verschillen.
Remy F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Enigszins rumoerig, maar wel erg gezellig ingericht en het eten en de service waren prima! We hebben ons kostelijk vermaakt.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De friet was wel erg bruin en doorbakken. Prima gegeten maar niet bijzonder. Door de drukte en het geluid moet je hier niet heengaan voor je rust.
Gerdien R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Echt heerlijk gegeten, goede ontspannen sfeer. Service is soms wat rommelig en onpersoonlijk, maar niet zozeer dat het storend was.
Zou er zeker nog eens terugkomen.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellig restaurant, lekker eten. Jammer dat je de groenten en salade appart moet bestellen en betalen. Waarvoor niet gewoon in de prijs. Iedereen heeft groente nodig. Gerechten lijken redelijk geprijsd maar wordt hierdoor wel 3, 50 duurder. Wijn prima goed gevuld glas.
Cleo B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was lekker, voor een goede prijs en de bediening was erg snel. Enige minpunt was dat de frietjes echt ontzettend zout waren, wat wij gewoon niet zo lekker vinden. Het was zaterdagavond, dus er waren veel gasten, waardoor het erg rumoerig was. Dit vonden wij zelf niet zo erg en wel te verwachten op een zaterdag.
Ellie C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuk gezellig eetcafé waar je erg goed kan eten voor een gunstige prijs. Je wordt vriendelijk verwelkomd en direct gevraagd wat je wil drinken. Waardoor je gelijk opgenomen wordt in de gezellige rumoerige sfeer van het eetcafé
Vermeer63 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten met 6 personen. De menu kaart is beperkt, maar er is voor iedereen wat lekkers te vinden. Ondanks dat het helemaal vol zat, was de bediening vlot.
karel D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was weer prima bij Opa, na bezoek aan de buren; vriendelijke ontvangst en goed advies.
Renée B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wat een heerlijk restaurant! Lekker eten en ook ontzettend aardige bediening! Behulpzaam en kennis van de kaart. De sauvignon blanc met passievruchtsmaak is trouwens een echte aanrader!!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten maar we zaten boven wel wat krap (7pers aan een tafel voor 6) en het was erg warm en laawerig.
Aardige bediening
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten, goede bediening, prijs kwaliteit goed. Werd gedurende de avond wel erg rumoerig. Zou Opa zeker aanraden.
Jurjen V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Inspiratieloos menu. Ik ben voor een beperkte keuze. Zodat je echt iets moois op tafel kunt zetten. Maar in het menu van Opa zit echt geen enkele creativiteit. Biefstukje, kip sateetje, varkenshaasje, kom op jongens.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prijs / kwaliteit in mooie verhouding , leuke sfeer en geweldig vriendelijke bediening . Een aanrader voor zowel jong als oud , de naam Opa beduid zeker niet op oudbollig !!
MDCmarian .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Jammer, dat bij afrekenen 2 gerechten op de bon waren gezet, die we niet besteld hadden. Dit bekende ongeveer 50 euro teveel op de bon. Gelukkig maakte men wel excuses, maar we vinden het toch een minpuntje. Het is wel heel gezellig bij Opa.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goede prijs kwaliteitsverhouding. Aardige en snelle bediening. Leuke sfeer. Wel tikkie rumoerig.