Opa

Witte de Withstraat 49A 3012 BM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Opa

Bij Eetcafé Opa in Rotterdam vind je gezelligheid, liefde voor het eten en Rotterdamse nuchterheid achter de bar. Opa is het stralende middelpunt van de populaire Witte de Withstraat. De ideale plek voor een gezellige borrel, snelle hap, lunch of juist een heerlijk uitgebreid diner. Een plek waar met liefde en aandacht alles mooi gemaakt wordt. Bij Opa ga je eten als je zin hebt in typische eetcafégerechten, zoals carpaccio en saté, maar dan in een modern Opa-jasje met een eigenzinnige twist.

Benieuwd naar Opa? Reserveer direct online je tafel bij Eetcafé Opa in Rotterdam.

Meer informatie over restaurant Opa

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 14:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 02:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Opa

Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Onvriendelijke bediening. De bon werd al gevraagd terwijl we net besteld hadden. Erg klantonvriendelijk en geen welkomsgevoel. Voor mij nooit meer
Niro A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
De in een bioscoop getoonde Opa - commercial toont een wat ouder uitziende meneer die binnen een sigaar opsteekt. Los daarvan is dit een nogal lawaaierige zaak waarvan het personeel soms onverschillig overkomt. Sterker: er wordt direct gevraagd wat je komt doen als je binnen stapt. Zo ga je niet met je klanten om. De porties zijn matig, de prijzen flink. Het eten is redelijk. Opa is meer een café met een eet-mogelijkheid (een soort eetcafé). Het Iens-predicaat "Romantisch" kan weg.
S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Ontzettend lekker gegeten en fijne service. Het was alleen heel koud in het restaurant (siberische beer en de voordeur open).
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten druk en gezellig.
Service in drukte weinig contact met de serveersters.
Toilet redelijk schoon.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Goed eten, goede wijn, maar behoorlijk aan de prijs.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We konden een half uur na onze afspraak naar onze tafel. Het eten kwam op tijd, maar niet vaak gevraagd of er nog iets gedronken moest worden. Na het hoofdgerecht werd er gevraagd of we een kaart wilde voor het toetje. Helaas is de kaart niet gekomen. Het was ontzettend rumoerig. Je kon elkaar amper verstaan. Uiteindelijk besloten om maar af te rekenen.
Sophie P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Opa is een gezellig en sfeervol eetcafé. Heerlijk eten en het personeel is vriendelijk.
Minpuntje; met z’n drieën aan een klein tafeltje waardoor er bijna geen doorgang was en er herhaaldelijk tegen ons werd aangebotst.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker eten en prima service! Absoluut een aanrader. Maar één minpunt: onze tafel aan het eind vlakbij gang was gelegen (naar keuken en toilet). Geen fijne plek en het was hier vrij tochtig.
B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Tafeltjes stonden erg dicht op elkaar, zo word je ongewild toehoorder van een andermans (prive) gesprek. Ondanks de drukte hadden we zonder lang wachten toch het eten!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een erg drukke lawaaierige zaak en dan staat er ook nog eens hele harde muziek op. Pannetje Varkenshaas met spekjes is meer een Pannetjes Spekjes met 3 stukjes varkenshaas. Bediening is wel aardig. Maar niet voor herhaling vatbaar.
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het was gezellig druk maar dat kan ook nipte anders op een
Vrijdagavond. Voor herhaling vatbaar!
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Fijn om daar terug te komen, leuke menukaart , , gerecht eten met opa, echt een aanrader, gezellig met een aantal dit te eten
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het is niet groter dan t is, dat besef ik ook wel, dus je zit dicht op je luidruchtige buurman, maar als er daarnaast ook helemaal niets is gedaan om de akoestiek te verbeteren (beneden, maar ook op de vide) dan zit je dus in een enorm kippenhok (qua geluid :-)
En dat vind ik jammer, daarentegen wel lekker gegeten, en de service is ook helemaal in orde!
Chantal O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Opa is een knus en gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Ruime keuze in gerechten, voor ieder wat wils!
Ook de prijzen zijn eerlijk..
A.R. V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk eten met gevarieerde smaken ( delen met Opa), zeer vriendelijke bediening met goede uitleg over de gerechten.
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Topzaak, goed eten, fijne bediening, gewwon prettig!
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima gegeten. Beetje krap zitten met tafels dicht op elkaar. Leuke kaart. Niet heel goedkoop. Bediening is vriendelijk.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Kan deze restaurant alleen maar aan te raden. Heerlijk gegeten, hapjes zaten super goed uit, gezellig personeel.
Ga zeker terug.
Jessica W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Bij reservering zou ik diegenen de beste plaatsen geven.
Er was geen plek voor je jas. Een kaarsje op tafel was uit en niet even gastvrij aangestoken.
Het brood vooraf was matige kwaliteit .: doe bv een warm broodje uit de oven.
Het hoofdgerecht ( opa's keuze) met kleine gerechtjes viel ons erg tegen: was niet gevarieerd.. Meer groente en geen grote hompen vlees. We moesten er bovendien lang op wachten. Er was een bakje zeefruit: De schelpjes waren allemaal leeg. 2 mossels waren te eten, de rest was gesloten. Maak hier iets originelers van met de meest uiteenlopende gerechtjes: klein maar fijn. Ook wijze waarop het wordt opgediend in zwarte bakjes kan veel leuker.
Geen aandacht geweest bij de bereiding.
De cappucino had veel melk en weinig koffie.
In totaal veel ruimte voor verbetering.
Hella L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, lekkere biertjes van de tap en eten was prima volgens verwachting. Kortom we komen graag terug.