Opa

Witte de Withstraat 49A 3012 BM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Opa

Bij Eetcafé Opa in Rotterdam vind je gezelligheid, liefde voor het eten en Rotterdamse nuchterheid achter de bar. Opa is het stralende middelpunt van de populaire Witte de Withstraat. De ideale plek voor een gezellige borrel, snelle hap, lunch of juist een heerlijk uitgebreid diner. Een plek waar met liefde en aandacht alles mooi gemaakt wordt. Bij Opa ga je eten als je zin hebt in typische eetcafégerechten, zoals carpaccio en saté, maar dan in een modern Opa-jasje met een eigenzinnige twist.

Benieuwd naar Opa? Reserveer direct online je tafel bij Eetcafé Opa in Rotterdam.

Meer informatie over restaurant Opa

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Opa

Maria W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Opa: gezellige plek uit de tijd van toen, met een goede kok en ontzettend prettige bediening en niet duur.
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Het is altijd gezellig en goed eten bij Opa. De kaart is eenvoudig maar de gerechten zijn prima op smaak en de prijs is niet hoog. Wel verstandig om vooraf te reserveren.
Debbie S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Mooie tent, tafeltjes erg dicht op elkaar. Voorgerechten waren niet wat wij ervan verwachtten. De sfeer was prima en de service was verder wel goed.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke gezellige tent. Aan te bevelen dus. Prima locatie. Als we in de buurt zijn, komen we hier zeker terug.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Lekkere sukadelap met rode kool gegeten. Was goed, iets aan de zoute kant.
Bediening was goed en vriendelijk, later op de avond werd het erg druk met harde muziek maar dat was geen enkel probleem (wij werden ook iets luidruchtiger).
Christien N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Prettige bediening en lekker eten in een fijne ambiance. De huisgemaakte snikkersbar was verrukkelijk. Ga ik zeker nog eens terug.
Rebje .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Soep was lekker maar niet helemaal warm. Hamburger was door de hoeveelheid aan saus te machtig. Biefstuk van mijn tafelgenoot was aan de taaie kant. Frites prima.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Goed eten, aardig ontvangst, goede porties, gezellige sfeer, leuk ingericht. Enige minpuntje is dat toilet erg dicht bij de tafeltjes is en naast de keuken.
isja .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
De zaak staat veel te vol met tafeltjes, je zit bijna bij je buren op schoot. Omdat er teveel mensen in een ruimte met een hoog plafond zitten kun je elkaar nauwelijks verstaan. De krapte maakt ook dat het bedienend personeel capriolen moet uithalen om bij de tafeltjes te komen met kleine ongelukjes als resultaat. Ik heb niet in de keuken gekeken maar ik vermoed dat ze daar op de m2 moeten laveren. Het eten is goed, overigens, en de prijzen ook. Maar er mogen echt wat tafeltjes uit wil ik daar nog een keer gaan eten.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Vriendelijke en gastvrije sfeer. Vlotte bediening door leuk personeel. Lekker eten voor een redelijke prijs.
Waarom moet ik meer dan 120 tekens tikken?
Ron En Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Goede snelle accurate bediening houd ook het bier niveau in de gaten
Eten goed
Reservering goed geregeld
Gave tent altijd wat te beleven
K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Relaxte sfeer, prettige bediening niet opdringerig, heerlijk gegeten en alles werd op tijd uitgeserveerd.
Fijn bij kunnen kletsen met vriendinnen. Komen zeker nog eens terug.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
13 oktober 2018 wezen eten met 5 personen. Veel te veel herrie om met elkaar te praten, zelfs voor de disgenoten die recht tegenover elkaar aan tafel zaten. Eten was matig: biefstuk (2 personen) was geen echt goed vlees, slecht gebakken en de pepersaus was is ronduit slecht. Het interesseerde de man die de biefstuk kwam brengen helemaal niks hoe die gebakken moest zijn (medium, rear of well done): hij zette gewoon neer wat hij kwijt wilde.
Over de vis (ook 2 personen) waren geen klachten, maar over de daarbij geserveerde saus wel. Het pannetje gestoofd varkensvlees viel goed in de smaak. Keuze aan wijn was matig, de kwaliteit in verhouding tot de prijs (€ 27,50 / fles) ook.
Kwaliteit eten en bediening niet bijzonder, de herrie geeft echter de doorslag: die maakt dat we er niet meer naartoe gaan.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Leuke zaak, heel vriendelijke bediening & goede service. En eten is lekker!!
Het was nogal druk en rumoerig, vooral door 2 grote groepen. De bediening hield dit echter goed in de gaten en regelde zelfs een andere plek voor ons waar het was rustiger was.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Leuke plek, maar helaas (weer) onverschillige bediening die met gebrek aan aandacht en vriendelijkheid (sporadisch) rond loopt. Lawaaierig en donker, eten niet bijzonder. Voorlopig geen Opa meer voor mij, veel leukere en vriendelijkere tenten met kwalitatief beter eten te vinden op de Witte de With!
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Onvriendelijke bediening. De bon werd al gevraagd terwijl we net besteld hadden. Erg klantonvriendelijk en geen welkomsgevoel. Voor mij nooit meer
Niro A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
De in een bioscoop getoonde Opa - commercial toont een wat ouder uitziende meneer die binnen een sigaar opsteekt. Los daarvan is dit een nogal lawaaierige zaak waarvan het personeel soms onverschillig overkomt. Sterker: er wordt direct gevraagd wat je komt doen als je binnen stapt. Zo ga je niet met je klanten om. De porties zijn matig, de prijzen flink. Het eten is redelijk. Opa is meer een café met een eet-mogelijkheid (een soort eetcafé). Het Iens-predicaat "Romantisch" kan weg.
S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Ontzettend lekker gegeten en fijne service. Het was alleen heel koud in het restaurant (siberische beer en de voordeur open).
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten druk en gezellig.
Service in drukte weinig contact met de serveersters.
Toilet redelijk schoon.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Goed eten, goede wijn, maar behoorlijk aan de prijs.