Op Warns

Het Noard 13 8721 GA Warns Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Op Warns

Spek-pasveer .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Echt voortreffelijk gegeten bij Op Warns. We hadden heek filet besteld en wat Wil zelf al zei: een lekker stevig vissie! Gewoon ongedwongen eten in de kroeg, waarbij er goed op wordt gelet of je glas al kan worden bijgevuld. Bij je eten krijg je een draaiplateau (handig!!) met gebakken aardappelen. Frietjes, groenten, salade en vers gemaakte rabarber. Een knappe jongen die alle schaaltjes leegkrijgt. Wil is echt een waard voor zijn gasten en brengt met een dosis humor de nodige gezelligheid. En de kers op de appelmoes: de hond is ook welkom! Marcel, Ingrid en James vd Spek
Wiepke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
OK gegeten. Heren aan tafel hadden gekozen voor de spare ribs en als grote vleeseters was dat een prima keuze. Snitzel was wat aan de vette kant en de bloemkool zwom nog in het kookwater wat ik persoonlijk niet lekker vind. Idd een plek waar veel Duitse gasten aanschuiven. Verder super service van alle werknemers. Geen plaats meer voor dessert.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Week 42 / 2013 gegeten in op Warns. We hadden trek en dat kwam goed uit, want wat er in eerdere recensies is geschreven over dit restaurant is zeer op zijn plaats: erg lekker eten, zeer ruime porties en opgediend door Will, die inderdaad als herbergier of als “waard” zou kunnen worden betiteld, met zorg en aandacht voor de volle zaak en alle tafels daarbinnen.

Verwacht géén culinaire hoogstandjes en liflafjes: uitstekend eten in zeer ruime porties. Het restaurant is ingesteld op Duitse gasten; niet alleen de keur aan gerechten, maar zeker ook de porties zijn aardig afgesteld op onze Oosterburen.

We hadden Auflauf, een gerecht met gebakken aardappelen, groenten en eieren; erg populair bij Duitse gasten en prima klaargemaakt; de king size schnitzel, die niet alleen perfect was gebakken, maar ook nog heerlijk smaakte was het andere hoofdgerecht.

Gekookte groenten, gebakken aardappelen, en salade werden erbij geserveerd, evenals een drietal sauzen, niet huisgemaakt maar prima passend bij de gerechten.

We hebben uitstekend gegeten; goed en gedegen klaargemaakt, met een rijke sortering aan bijlagen. Op Warns is een eetcafé en is binnen zijn soort een echte aanrader met een prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Trienette S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
onverwacht goede plek. met een gastheer die ik herbergier noem; snel, gezellig en persoonlijk maar ook professioneel. heerlijk gegeten; goede porties, lever precies goed medium gebakken en een overvloed aan garnituur; uien en spek. veel groeten en 2 soorten aardappels. niet 1 lullig bakje may maar 3 sta-flessen saus! hulde!!1
komen zeker terug.
Eveline A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2013
Wat een aanrader is dit adresje! Met drie personen heerlijk vis gegeten bij Op Warns. Ruime porties, leuk opgediend. Op tafel kwamen diverse schaaltjes met (warme) groenten, gebakken aardappeltjes en frites. Gemoedelijke en gastvrije sfeer. Zeer vriendelijke eigenaar. Wanneer we weer in Friesland zijn gaan we hier graag weer heen!
Margakajziggonl .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Ouderwetse vriendelijkheid van een zeer attente 'waard'.
Aanbeveling voor mensen die een (h)eerlijke maaltijd willen.
Volle borden met goed eten zonder liflafjes en andere esthetische taferelen.
Het was een waar genoegen hier te eten en te verblijven.
Koendegroot .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
In het eetcafe Op Warns regeert waard Wil als een nijvere waard die oog heeft voor de bediening van zijn gasten met spijs en drank. De kaart voorziet in een uitstekende variatie welke volledig wordt waargemaakt in kwaliteit en kwantiteit. "Duitse"porties die zonder enig probleem worden aangevuld, zijn een lust voor de hongerige watersporter. Een kwalitatief eetcafe waar de gast centraal staat en de spijs en drank van goede kwaliteit is.