Op Visite

Jaagpad 7 2288 AB Rijswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Op Visite

Marijn H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wat een leuke verborgen plekje in Rijswijk met een heerlijke kaart. In de zomer is het heerlijk genieten ophef terras, in de winter binnen bij de openhaard. Volop gratis parkeer gelegenheid. Het is leuk te combineren met een wandeling door het bos.
iovj ..
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Fantastische locatie! Prachtig uitzicht over de Vliet, je zit hier bijzonder relaxed. Jammer dat ze maar zo weinig open zijn en dat de keuken slechts enkele eenvoudige lunchgerechten biedt, hier zou echt iets heel moois van gemaakt kunnen worden.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Een mooi uitzicht op de Vliet en ideale plaats om even wat te drinken en een broodje te nuttigen. Vroeger was Herberg Vlietzigt beperkt geopend voor passanten,helaas vond de eigenaar toen andere zaken belangrijker en sloot zijn deuren voor passanten. Nu onder een nieuwe naam op dezelfde locatie beperkt geopend. De kwaliteit van de lunchgerechten is nog steeds van goede kwaliteit, heerlijke goed gevulde broodjes voor een schappelijke prijs. Echt een aanrader om met mooi weer langs te gaan! Nu alleen nog wat uitbreiden, vaker open en misschien ook voor diner,ik denk dat het aan klandizie niet zou ontbreken want ik ga hier zeker dineren als dat ook mogelijk zou zijn.