Op 't Indsje

Rijksweg 97 6267 AE Cadier en Keer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Op 't Indsje

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Na een lange wandeling door het landbouw- en bosgebied rond Cadier en Keer zegen wij neer op het gezellige buitenterras van Op 't Indsje om iets te eten. Wij bestelden een vissalade. De meisjes die serveerden waren vriendelijk en attent op een natuurlijke manier. Kort en goed: het was een fantastische salade, alles klopte er aan: de sla, tomaten e.d. waren even vers als de vis met onder meer stukjes forel en makreel. Daarbij kon je of vers knapperig stokbrood krijgen of goed doorbakken patates frites, de beste die ik tijdens ons weekje Limburg kreeg voorgeschoteld. Het klinkt misschien simpel maar hier krijg je waar voor je geld. Ook de maaltijden die aan andere tafels werden geserveerd zagen er prima uit. Aanrader, dit wegrestaurant (ik noem het zo omdat het langs een autoweg ligt)!
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Uitstekende friet! De sfeer is van een eetcafe. Vooraf namen we een schaal tapas, er kwam veel en het was lekker. Gehaktballetjes, garnalen, olijven, hapjes met warme kaas. Als hoofdgerecht maaltijdsalade met vis, hier zat forel, zalm, makreel en garnalen in. Erg vers. Anderen aan tafel namen sate, kip in pepersaus en konijn. Alles goed en in snel tempo op tafel. De prijzen zijn gemiddeld, voor deze regio aan de lage kant. Parkeren langs drukke weg is enige nadeel.
Restaurant-keuring .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Het eten is van eerlijke goede kwaliteit met meer dan voldoende groenten ( is meer uitzondering dan regel tegenwoordig bij restaurants ).
Er wordt ook vaker extra seizoensgroente bij de maaltijd geserveerd.
Bedieningspersoneel is niet altijd deskundig of vriendelijk, ook is er een groot verloop in personeel.
Bij drukte bezetting is er wel sprake van geluidsoverlast en niet fijn om in gezelschap rustig te dineren.
Beste prijs/kwaliteit verhouding is te verkrijgen als je kiest voor het dagmenu dat elke dag uit een andere samenstelling bestaat.
Al met al een gezellig restaurant met lekker en goede kwaliteit eten, alleen is de sfeer bij drukte minder.
Gerfra .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Het is er heel gezellig ,lekker eten; meer als voldoende ,fijne vriendelijke bediening!
we komen er al jaren !,heel vaak met de pot mee-eten.!
van de kaart is super!
Mardinik .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Voor de eerste keer hier gegeten, samen met onze kleindochter. Leuke gezellige inrichting, Je kunt "met de pot mee-eten" Wij hebben van de kaart gegeten, was prima, met veel verse warme groente, salade, tuttifrutti (maakte mijn oma vroeger en deze smaakte exact zoals het hoort), heerlijk, zeer kindvriendelijk, kortom volgende keer weer!