Op Sypesteyn

Nieuw-Loosdrechtsedijk 150 1231 LC Loosdrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Op Sypesteyn

Welkom op kasteel Sypesteyn in Loosdrecht, waar je optimaal kunt genieten in de Gewelfkelder en de Lage zaal van restaurant ‘Op Sypesteyn’ of op het terras grenzend aan de historische kasteeltuin.

Heb je liever een privé-plekje voor een avond samen of met een kleine groep? In het Koetshuis en de Portierswoning wordt private dining verzorgd. Grotere groepen kunnen op een eigen eiland in de kasteeltuin terecht voor een compleet verzorgde barbecue of high tea. In het Koetshuis is ruimte voor vergaderingen en feesten. Voor grotere groepen zetten we een comfortabel ingerichte verwarmde tent op het terras.
We doen ons best om iedereen gastvrij te ontvangen bij restaurant ‘Op Sypesteyn’, zodat het een prettige plek is, waar je graag wilt zijn.

Meer informatie over restaurant Op Sypesteyn

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Op Sypesteyn

Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Wij gingen half oktober eten bij Sypesteyn en tot onze grote verrassing was er buiten een tent neergezet waar de tafeltjes stonden. Gelukkig was het nog niet heel koud, maar dit was wel een vreemde start en aan het einde van de avond ook redelijk fris. De serveerster vertelde dat ze zo willen kijken of ze ook de winter open blijven. Mijn advies zou zijn: niet doen, of alleen als je ook binnen kan zitten. Het oogt allemaal wat amateuristisch, je moet redelijk lang wachten op je maaltijd en de gerechten waren oké maar niet heel bijzonder. De bediening is vriendelijk, maar als je een leuke avond wil gaan eten dan zou ik een ander restaurant uitzoeken óf wachten tot het een echt restaurant is met zitplaatsen binnen.....of wachten op de lente.
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zet er beter personeel neer i.p.v. een tante Annie die net doet of je met haar geknikkerd hebt!!!
Geen ontvangst agenda maar op bierviltje, geen menukaart maar op kladje geschreven met spelfouten en ze kon de gerechten niet eens uitspreken. Ging ons vertellen dat ze bonje had met de kok uit de keuken!!
En dat dat woord bonje nam ze zelf in de mond! En zo kan ik nog wel even door gaan, we dachten nog een clown erbij en het circus is compleet. Achteraf dachten we misschien zitten we in een verborgen camera programma.
Ik denk dat dit wel genoeg zegt, kan nog veel meer vertellen wat er rondom ons gebeurde!
Janet S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Prachtige locatie. Maar ook een top bediening. En heerlijk eten. Inovervloed. En tot in de puntjes verzorgd. Echt een aanrader !!!
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Was gezellig en leuk
Adrienoom N.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
In oktober was het erg fris in de eetgelegenheid, kachel was nog niet aan, helaas.
Ivonne M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Geweldig mooie locatie, heerlijk eten, eigenares en personeel doen enorm hun best om het naar je zin te maken! Een welverdiende 10
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We hebben een fantastische dag gehad met 60 personen. Onze seminar begon al vroeg. Er stond al een prachtige tent klaar. De heather zorgde voor een behaaglijke warmte. De zelfgemaakte appeltaart zorgde voor een goede start. Het fijne is van dit restaurant is dat je al je wensen bespreekbaar zijn. En continu wordt meegedacht. Ter afsluiting een heerlijke BBQ. Verzorgd door goede koks! Kortom een aanrader. Wij komen zeker terug!
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
vriendelijke bediening,smaakvolle gerechten in een sfeervolle omgeving.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De ontvangst en bediening zijn allerhartelijkst.
De tuin, het kasteel en de dinerruimte zijn bijzonder.
Zeker de moeite waard om hier nog eens terug te komen.
C. IJsseldijk I.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het eten was lekker, gezellig terras met een hele mooie tuin.
Fijne serveerster, lekker drinken, mooie locatie.
Onze complimenten, we hebben genoten.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Wij hebben een gezellige lunch gegeten. Helaas was de gerookte zalm op en werd er een alternatief geboden met zalmsalade. Dit was matig. De kaart was qua keuzes ook matig. Wel gezellig terras, maar de witte tenten moeten wel schoongemaakt worden.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Service duurde lang, waarschijnlijk door de weinig personeel.
Het eten was heel basic.
De inrichting is wat achterstallig. Erg jammer voor zo’n mooie locatie.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Intiem en daardoor gezellig. Het menu werd getoond door een groot schilderij/bord. Wel toepasselijk maar een belasting voor de dames. Het systeem van afrekenen was niet erg overzichtelijk, de duurste 2 gerechten werden gerekend. Wel een prachtige ambiance, voor herhaling vatbaar!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
gezellig restaurant, in mooie omgeving, vriendelijke bediening
Breuny R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, heel gezellig binnen en buiten
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Locatie en omgeving zijn top, niets op af te dingen. Wel zijn wij bij thuiskomst nog steeds verbaast over de gang van zaken.

Flesje appelsap (15 cm) voor klein kind wordt geserveerd met een rietje van 10 cm in het flesje. Rietje ligt dus IN het flesje en is er niet uit te vissen en dus niet te drinken. Terug naar de bar, wachten op personeel. Reactie: ''ja dat klopt de rietjes zijn te kort''.

Glaasje bier wordt gereserveerd met 40% schuim, te weinig inhoud en het biertje slaat dood binnen een minuut door een vet glas. Reactie: 'Ja, ik zie het, mensen klaagden er vandaag ook al over''. Er werd een nieuw biertje getapt en toen werd duidelijk dat de tapper geen tap ervaring had; glas er recht onder, volle bak open, en dan hopen dat het schuim op magische wijze verandert in bier. Het werd een biertje met 3 vingers schuim ipv 4. Sloeg alsnog dood. Biertje nr 2 sloeg ook direct dood.

Bediening was vriendelijk maar nogal onkundig. Op de vraag of er borrelhapjes zijn (geen kaart, geen prijzen) werd bevestigend beantwoord en bestelling geplaatst. De vraag of we wellicht nog wat wilden drinken kwam helaas niet. De geserveerde portie bitterballen waren van de goedkoopste soort: klein, donker en verre van lekker.

Op de vraag of alles naar wens was hebben we vriendelijk uitgelegd dat het beter kon en ook wat er beter kon. Hier werd niet inhoudelijk op in gegaan.

Vriendelijke mensen, maar geen horecakennis of kunde. Tegenvaller.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening, was gezellig avondje!
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prachtige locatie, heerlijk zitten op terras bij het kasteel. Highlight: de honingboom in de kasteeltuin. Eten: simpel, weinig keus, burger was lekker.
Bert J N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het blijft een perfecte locatie. Lekker eten, correcte bediening, grandioze omgeving en bovendien aandacht voor de gasten
Marina L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Mooie omgeving. Heerlijk eten. De moeite waard.