Op Suyt

Maandag t/m Donderdag: 12.00 – 22.00
Vrijdag: Lunch 12.00 – 15.00 uur. Diner 17.30 – 22.30
Zaterdag: Lunch 12.00 – 15.00 uur. Diner 17.30 – 22.30
Zondag: Diner Buffetvorm all day vanaf 17.00 – 22.00
A la carte vervalt op zondag

7,2

Jouw recensie over het restaurant Op Suyt

Jessica N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
25 min. wachten op ons aperitief maison vonden wij persoonlijk ENORM lang! Ook de presentatie liet zwaar te wensen over, gevuld cava glas met een groot stuk groen (munt) erin en een rietje dat 2x zo lang was als het glas zelf. Ook qua vriendelijkheid zwaar teleurstellend. Zeker niet voor herhaling vatbaar!
Maike V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij gaan niet meer terug. Voorgerecht eerst bevroren dus teruggestuurd. Tweede versie was beter maar geen hoogstaand niveau(zoals de prijs doet denken).
Hoofdgerecht verwachtte we veel van maar stuk vlees(bavette van de greenegg) was rauw en taai. Drie stukjes groente en 4 frietjes.
Er was te veel bediening die zich zichtbaar verveelde. De open keuken is zeker geen pluspunt en laat het geheel goedkoop aanvoelen.
Al met al, veels te duur in verhouding met de kwaliteit. We waren met zn twee €110 kwijt en waren zeer teleurgesteld.
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Binnen komen in die grote ruimte en de afwachtende houding bij het welkom had ons bijna doen omkeren, en behoeft meer aandacht. Een rustig plekje achterin gezocht en we kwamen snel tot rust. We hadden het 3 gangen menu, met keuze uit vlees of vis. De zalm vooraf was heerlijk klaar gemaakt samen met de witte huiswijn een prima combinatie, ook de zwaardvis voor het hoofdgerecht was heerlijk bereid.
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Eten:
Ze koken/grillen hier met de "groene eieren" voor een uitmuntende rooksmaak. Als voorgerecht carpacio (licht zoet verrassend) en een big spanish salad met chorizo (ook weer lekker rooksmaken en paar verrassende elementen in de slade qua smaak). Daarna de "carving" als hoofdgerecht (buikspek en kalkoen), een gerecht dat bereidt wordt met slowcooking... Lauwwarm in dit geval en vraag me af of het warmer kan. Verder alle gerechten met een specifieke rooksmaak (bbq) heerlijk als je ervan houdt.

Service:
Goede service. Zijn vriendelijk en over het algemeen alert. De nieuwe floormanager moet nog even wennen aan de nieuwe locatie.

Decor:
Het restaurant is 1 grote ruimte naast een sportzaal en bowlingbaan. Enige afscherming van de sporthal en bowlingbaan zijn wel noodzakelijk en het opdelen van de grote ruimte in kleinere stukken door onderbrekingen zou mooi zijn

Al met al een vernieuwende locatie met rooksmaak/groene eieren die de eerste is in Nederland (volgens zeggen in het restaurant) petje af voor wat ze al bereikt hebben in een maand van open zijn