Op Suyt

Scheepsboulevard 2 5705 KZ Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Op Suyt

Restaurant Op Suyt is de culinaire aanlegplaats op Suytkade in Helmond. Hier komen de gerechten altijd van de Big Green Egg. Deze hoogwaardige, keramische kookmonsters zijn de ideale keukenhulp als het gaat om bakken, grillen, stoven, roken, maar vooral slow cooken... Vers, mals en superslow bereid. Kortom, bij Op Suyt wordt de tijd genomen om je volledig te verwennen.

Op zondag serveert Restaurant Op Suyt All-Day-Sunday. Een hele zondag lang onbeperkt, onbezorgd en eindeloos genieten van de Big Green Egg voor maar 25,-.

Meer informatie over restaurant Op Suyt

Bushalte op loopafstand
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag: 12.00 – 22.00
Vrijdag: Lunch 12.00 – 15.00 uur. Diner 17.30 – 22.30
Zaterdag: Lunch 12.00 – 15.00 uur. Diner 17.30 – 22.30
Zondag: Diner Buffetvorm all day vanaf 17.00 – 22.00
A la carte vervalt op zondag

6,7
7,1

Jouw recensie over het restaurant Op Suyt

S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
All-Day-Sunday
Elke zondag onbeperkt, onbezorgd
en eindeloos genieten van de
Big Green Egg voor maar 25,-

Bovenstaande actie gereserveerd
Om 18:15 was de vis al op, niks geen vis meer te krijgen.
Veel vlees etc. was gewoon koud.
En er stonden geen informatie/titel plaatjes bij de gerechten.
Tevens was de services etc slecht. mbt afruimen en het aanbieden van drinken
Katy V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het verrassingsdiner was heel lekker. Het voorgerecht eerder simpel(meloen met parma) maar het hoofdgerecht echt subliem(in de green egg klaargemaakte scampi en ossenhaas) en het smaakvolle dessert maakte het diner compleet. Jammer dat er geen wijnarrangement beschikbaar was. Een apart glas wijn kon wel maar is wel duur.
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het vlees was te droog lag al te lang klaar en werd warm gehouden, fe hamburger was prima omdat die terplekke klaar wetd gemaakt....vond er weinig sfeer hangen het was er gewoon te licht... zet de vele lampen op dimstand en het is al veel gezelliger..... voor ons was het eenmalig ....helaas... we hadden er iets meer van verwacht....
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Zeer weinig groente, gerecht niet heel warm. Bediening vriendelijk en vlot, maar sfeer is niet intiem. Prima voor een hoteldiner.
Jessica N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
25 min. wachten op ons aperitief maison vonden wij persoonlijk ENORM lang! Ook de presentatie liet zwaar te wensen over, gevuld cava glas met een groot stuk groen (munt) erin en een rietje dat 2x zo lang was als het glas zelf. Ook qua vriendelijkheid zwaar teleurstellend. Zeker niet voor herhaling vatbaar!
Maike V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij gaan niet meer terug. Voorgerecht eerst bevroren dus teruggestuurd. Tweede versie was beter maar geen hoogstaand niveau(zoals de prijs doet denken).
Hoofdgerecht verwachtte we veel van maar stuk vlees(bavette van de greenegg) was rauw en taai. Drie stukjes groente en 4 frietjes.
Er was te veel bediening die zich zichtbaar verveelde. De open keuken is zeker geen pluspunt en laat het geheel goedkoop aanvoelen.
Al met al, veels te duur in verhouding met de kwaliteit. We waren met zn twee €110 kwijt en waren zeer teleurgesteld.
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Binnen komen in die grote ruimte en de afwachtende houding bij het welkom had ons bijna doen omkeren, en behoeft meer aandacht. Een rustig plekje achterin gezocht en we kwamen snel tot rust. We hadden het 3 gangen menu, met keuze uit vlees of vis. De zalm vooraf was heerlijk klaar gemaakt samen met de witte huiswijn een prima combinatie, ook de zwaardvis voor het hoofdgerecht was heerlijk bereid.
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Eten:
Ze koken/grillen hier met de "groene eieren" voor een uitmuntende rooksmaak. Als voorgerecht carpacio (licht zoet verrassend) en een big spanish salad met chorizo (ook weer lekker rooksmaken en paar verrassende elementen in de slade qua smaak). Daarna de "carving" als hoofdgerecht (buikspek en kalkoen), een gerecht dat bereidt wordt met slowcooking... Lauwwarm in dit geval en vraag me af of het warmer kan. Verder alle gerechten met een specifieke rooksmaak (bbq) heerlijk als je ervan houdt.

Service:
Goede service. Zijn vriendelijk en over het algemeen alert. De nieuwe floormanager moet nog even wennen aan de nieuwe locatie.

Decor:
Het restaurant is 1 grote ruimte naast een sportzaal en bowlingbaan. Enige afscherming van de sporthal en bowlingbaan zijn wel noodzakelijk en het opdelen van de grote ruimte in kleinere stukken door onderbrekingen zou mooi zijn

Al met al een vernieuwende locatie met rooksmaak/groene eieren die de eerste is in Nederland (volgens zeggen in het restaurant) petje af voor wat ze al bereikt hebben in een maand van open zijn