Op Hodenpijl

Rijksstraatweg 20 2636 AX Schipluiden Nederland Kaart

Over het restaurant Op Hodenpijl

Toe aan iets anders, iets nieuws, natuurlijks? Dan is een bezoekje aan de Hodenpijl een aanrader. De naam is al net zo origineel als de kaart van deze bijzondere eetgelegenheid. Alles natuurlijk en grotendeels afkomstig uit eigen stal, kas of moestuin. Originele gerechten met opmerkelijke ingrediënten. Geniet van creatieve gerechten waarbij nieuwe of juist ‘vergeten’ groenten en kruiden galant op je bord belanden. Je zult verrast zijn door hun onverwachte smaaksensaties.

Meer informatie over restaurant Op Hodenpijl

Bushalte voor de deur

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Op Hodenpijl

hendrik S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Al een paar keer wezen eten bij Op Hodenpijl het eten was altijd heerlijk en de bediening vriendelijk. Laatste keer was het echt ondermaats het eten was inspiratieloos qua smaak en niet mooi opgemaakt. De bediening was onkundig en onervaren....Wat ik later begreep is de chef, sous-chef en de bedrijfsleider vertrokken, misschien toch wat aan kwaliteit ingeboekt?
Charlotte .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk genoten van de sfeer en het eten.
Loek D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Weer een prima lunch gehad in deze mooie unieke lokatie die mijn zakenrelatie nog niet kende. Mooi gelegen tussen Den Haag en Rotterdam.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Door de drukte werden we gewaarschuwd dat we wel even zouden moeten wachten aan de hoektafel die wij kregen met uitzicht op de tuin. Een heerlijke plek om te lunchen met aardige en losse bediening. Het terras was wat hobbelig waardoor de tafels wat scheef stonden, maar dat hebben we zelf opgelost. De wachttijd viel uiteindelijk mee. Na de drankjes kregen we elk ons gerecht waarvan we hebben genoten. De gerechten zijn merendeels biologisch en ook heeft men een aangepaste drankenlijst. Dus geen cola bijv. Een leuk adres om vaker te genieten van pure gerechten in een gezellige en bijzondere omgeving, zowel buiten als binnen.
yvonnestokhuyzen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
het niveau van het eten was niet wat wij gewend zijn van het verrassingsmenu van Op Hodenpijl. Van het voorgerecht verwachten wij meer culinaire creativiteit, dan een simpele mix van verschillende soorten sla met en stukje geitenkaas. het hoofdgerecht was in orde. Het toetje, een soort kwark cassata met bosvruchten, was veelbelovend, maar had helaas een 'koelkastsmaak'. de bediening was vriendelijk, maar bevangen door de warmte en daardoor wat vergeetachtig, wat wij best kunnen begrijpen, met die temperatuur, dus dat was niet het probleem. Volgende keer hopelijk weer het vertrouwde niveau, want het blijft een bijzonder restaurant op een bijzondere plek.
Evelinel .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Te grof op het bord geserveerd en weinig creatief. Jammer! Borden met biologische ingredienten wat niet tot een lekker en mooi gerecht is bereid. Zonde want het kan zo anders met een beetje inspiratie en lef!
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Vriendelijke bediening en relaxte omgeving, uitkijkend op tuin. Eten prima, soms zelfs verrassend, maar bovenal: alles van biologische kwaliteit en bijna allemaal zelf geteeld/gevoerd. Zo weet je exact wat je eet! Zo zou het altijd moeten.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
We hebben genoten met de familie van de prachtige ambiance, omgeving en heerlijke zondagslunch. De bediening was ook top.
Doke R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Geweldige plek, heerlijk eten en fijne bediening. Een 9+ ! Ik kan het iedereen aanbevelen. Zo lekker dat je buiten kunt zitten en zo sfeervol!
Hipenhot .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Bij aankomst was het even zoeken hoe je bij het restaurant kwam, je gaat een mooie kerk door en dan zie je plots het restaurant met de prachtige tuin. Jammer dat er 's avonds geen zon meer is, met de lunch kun je er denk ik heerlijk in de tuin zitten. Wij aten binnen, ook heel sfeervol. De gerechten waren origineel en op smaak. Ik ben verrast. Enige minpuntje vond ik dat het best lang duurde voor ik geholpen werd toen ik net binnen was en ik vond het eerste witte wijntje niet zo lekker. Verder lekker gegeten en wat mij betreft een aanrader. Ik kom zeker nog eens terug.
elsa .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Jammer dat met alle gezonde gerechten, de salade met olie/dressing werd geserveerd. Het zou fijner zijn als dit apart komt zodat ue dit kan welaten of naar smaak zelf toevoegen
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
vond het een hele ervaring .
Eablok .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Gestopt voor een lunch tijdens een fietstochtje. Prima parkeerruimte voor auto en (brom)fiets. Het was mooi weer dus buiten in de tuin een plekje gezocht. Bijzonder ruime tuin met veel plaatsen. Naast de tuin is er ook een verhard terras en binnenruimte. Alles even netjes. Het restaurant is in een kerk welke ook nog dienst doet als kerk. Bijzonder. Verder nog een winkeltje voor verschillende biologische producten.

Viel wel op dat in de buitenruimte geen parasols stonden. Wel veel bomen met natuurlijke schaduw, maar afhankelijk van de drukte zou je een sol kunnen missen. Zeer vriendelijk personeel en alert.

We hebben koffie gekozen en vervolgens 2 biertjes en 2 wijntjes (wit half-zoet) en een boerenomelet met brood en een tosti met salade. Jammer dat de salade niet is aangemaakt. Verder een prima lunch tegen de kosten van € 33,30. Helaas moesten we weer verder, maar in deze tuin is het prima vertoeven.
Lennert en B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ronduit fantastisch, eerlijk eten, betaalbaar en vriendelijke bediening. We hebben genoten van de mooie producten en gezellige sfeer.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We komen hier vaker voor lunch, altijd prima, maar nu voor diner. Kozen voor 'verrassingsdiner'. Buitengewoon, echt af en heel lekker!
Nikki B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Erg genoten van de mooie omgeving met de goede service die echt zijn klanten in het zonnetje zet! Tosti was eerst een beetje mager, maar na het aangeven werd een nieuwe gemaakt die rijkelijk belegd was met extra sla. Bedankt!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Het eten is puur, een prachtige omgeving met een fijne tuin. Vriendelijke bediening! Wat wil je nog meer? Dit restaurant is zeker een aanrader als je van eerlijk eten houdt en een rustige omgeving.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Wij hebben lekker gegeten leuke uitleg over de produkten het ligt erg mooi in de natuur met uitzicht over de weilanden met paarden en koeien.Kom zeker terug.
S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Hadden mooi weer, dus lekker buiten gegeten. Zo relaxed daar! Een aanrader voor rustzoekers. Heerlijk gegeten, is precies genoeg.
R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ga biologisch eten als je op zoek bent naar een echte smaaksensatie. Sfeervolle locatie prettig personeel. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.