Op Hodenpijl

Rijksstraatweg 20 2636 AX Schipluiden Nederland Kaart

Over het restaurant Op Hodenpijl

Toe aan iets anders, iets nieuws, natuurlijks? Dan is een bezoekje aan de Hodenpijl een aanrader. De naam is al net zo origineel als de kaart van deze bijzondere eetgelegenheid. Alles natuurlijk en grotendeels afkomstig uit eigen stal, kas of moestuin. Originele gerechten met opmerkelijke ingrediënten. Geniet van creatieve gerechten waarbij nieuwe of juist ‘vergeten’ groenten en kruiden galant op je bord belanden. Je zult verrast zijn door hun onverwachte smaaksensaties.

Meer informatie over restaurant Op Hodenpijl

Bushalte voor de deur

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Op Hodenpijl

Bjornd A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gans gegeten op deze bijzondere locatie en lekker met de fiets naar huis.
Lekkere Syrah erbij genomen en dat paste er erg goed bij.
Etienne V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
een prachtige locatie, heerlijke en eerlijke streekproducten, een prima bediening, lekkere wijn en nog een ontspannen en goede atmosfeer
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Erg smaakvol en verrassend gegeten, van amuse tot en met desert. Groenten worden in het gerecht betrokken en zijn geen bijzaak. We zijn benieuwd naar de menukaart in de andere seizoenen!
De service was traag, maar niet frustrerend (waarschijnlijk onderbezet).
Diede B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het eten was heerlijk, elk gerecht is biologisch en een culinair hoogstandje. De locatie is prachtig, voelt autentiek en heeft een prettige sfeer. Een aanrader!
Isabella K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijke smaakvolle gerechten,kom zeker terug!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Altijd weer leuk om hier te lunchen. Heerlijk gegeten vriendelijke bediening mooi gelegen kom zeker weer een keer terug.
Joan S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wat een fantastische plek. De inrichting van het restaurant is al geweldig, en het eten zag er prachtig opgemaakt uit. We hebben ervan genoten
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Verrassend lekker gegeten. Heerlijk klaargemaakt en een prachtige locatie. Eerlijk eten (alles biologisch)) en een fantastisch mooie locatie.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Mooie omgeving. De gerechten waren met zorg klaargemaakt en smaakte heerlijk. Goede lokatie om rustig met elkaar te spreken zonder veel omgevingslawaai.
Gertie S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ze hebben mijn menu aangepast ivm mijn allergie. Zo fijn dat ik ook eens lekker kon eten in een restaurant. Personeel super aardig
Prijs zeer schappelijke. Aanrader!
Ook mooi in t groen
hendrik S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Al een paar keer wezen eten bij Op Hodenpijl het eten was altijd heerlijk en de bediening vriendelijk. Laatste keer was het echt ondermaats het eten was inspiratieloos qua smaak en niet mooi opgemaakt. De bediening was onkundig en onervaren....Wat ik later begreep is de chef, sous-chef en de bedrijfsleider vertrokken, misschien toch wat aan kwaliteit ingeboekt?
Charlotte .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk genoten van de sfeer en het eten.
Loek D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Weer een prima lunch gehad in deze mooie unieke lokatie die mijn zakenrelatie nog niet kende. Mooi gelegen tussen Den Haag en Rotterdam.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Door de drukte werden we gewaarschuwd dat we wel even zouden moeten wachten aan de hoektafel die wij kregen met uitzicht op de tuin. Een heerlijke plek om te lunchen met aardige en losse bediening. Het terras was wat hobbelig waardoor de tafels wat scheef stonden, maar dat hebben we zelf opgelost. De wachttijd viel uiteindelijk mee. Na de drankjes kregen we elk ons gerecht waarvan we hebben genoten. De gerechten zijn merendeels biologisch en ook heeft men een aangepaste drankenlijst. Dus geen cola bijv. Een leuk adres om vaker te genieten van pure gerechten in een gezellige en bijzondere omgeving, zowel buiten als binnen.
Yvonnestokhuyzen S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
het niveau van het eten was niet wat wij gewend zijn van het verrassingsmenu van Op Hodenpijl. Van het voorgerecht verwachten wij meer culinaire creativiteit, dan een simpele mix van verschillende soorten sla met en stukje geitenkaas. het hoofdgerecht was in orde. Het toetje, een soort kwark cassata met bosvruchten, was veelbelovend, maar had helaas een 'koelkastsmaak'. de bediening was vriendelijk, maar bevangen door de warmte en daardoor wat vergeetachtig, wat wij best kunnen begrijpen, met die temperatuur, dus dat was niet het probleem. Volgende keer hopelijk weer het vertrouwde niveau, want het blijft een bijzonder restaurant op een bijzondere plek.
Evelinel .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Te grof op het bord geserveerd en weinig creatief. Jammer! Borden met biologische ingredienten wat niet tot een lekker en mooi gerecht is bereid. Zonde want het kan zo anders met een beetje inspiratie en lef!
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Vriendelijke bediening en relaxte omgeving, uitkijkend op tuin. Eten prima, soms zelfs verrassend, maar bovenal: alles van biologische kwaliteit en bijna allemaal zelf geteeld/gevoerd. Zo weet je exact wat je eet! Zo zou het altijd moeten.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
We hebben genoten met de familie van de prachtige ambiance, omgeving en heerlijke zondagslunch. De bediening was ook top.
Doke R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Geweldige plek, heerlijk eten en fijne bediening. Een 9+ ! Ik kan het iedereen aanbevelen. Zo lekker dat je buiten kunt zitten en zo sfeervol!
Hipenhot .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Bij aankomst was het even zoeken hoe je bij het restaurant kwam, je gaat een mooie kerk door en dan zie je plots het restaurant met de prachtige tuin. Jammer dat er 's avonds geen zon meer is, met de lunch kun je er denk ik heerlijk in de tuin zitten. Wij aten binnen, ook heel sfeervol. De gerechten waren origineel en op smaak. Ik ben verrast. Enige minpuntje vond ik dat het best lang duurde voor ik geholpen werd toen ik net binnen was en ik vond het eerste witte wijntje niet zo lekker. Verder lekker gegeten en wat mij betreft een aanrader. Ik kom zeker nog eens terug.