Over het restaurant Op Hodenpijl

Toe aan iets anders, iets nieuws, natuurlijks? Dan is een bezoekje aan de Hodenpijl een aanrader. De naam is al net zo origineel als de kaart van deze bijzondere eetgelegenheid. Alles natuurlijk en grotendeels afkomstig uit eigen stal, kas of moestuin. Originele gerechten met opmerkelijke ingrediënten. Geniet van creatieve gerechten waarbij nieuwe of juist ‘vergeten’ groenten en kruiden galant op je bord belanden. Je zult verrast zijn door hun onverwachte smaaksensaties.

Meer informatie over restaurant Op Hodenpijl

jwijn .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
hendrik S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Op Hodenpijl. Mooie, verassende combinaties. De bediening was aardig, de wijnen zijn echt een groot min punt bij Op Hodenpijl, jammer.
Dian V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
ontzettend mooie en verrassende lokatie met verrassende combinaties van eten. Ook verrukkelijke gemberthee. ik vind de tafels iets te veel naast elkaar staan bij het eetgedeelte. Dat geeft iets minder privacy.. Bediening ontzettend aardig.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een bijzonder sereen plekje, wat je eigenlijk graag verborgen wilt houden zodat het zo mooi blijft als het is en tegelijkertijd aan iedereen zou willen aanraden.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Een zeer verrassende gelegeheid om gezellig en smaakvol te eten. Leuke enthousiaste bediening.
Gelijk weer geboekt voor zondag in combinatie met een optreden van Lois Lain.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Na een aantal heerlijke lunches nu voor het eerst een diner met 5 personen.
Wat een verschil met de kwaliteit van de lunchgerechten! Diner geeft bescheiden porties (zeker voor jong volwassenen) terwijl de prijs (50 … per persoon) stevig genoemd mag worden. Natuurlijk is het mooi dat het allemaal lokale biologische producten zijn, maar 250 … voor 5 personen met kleine porties is niet in balans.
Martin
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vriendelijk personeel,deden hun best

Goede bediening
Houtkachel werd opgestookt omdat we het de vorige keer koud hadden gehad.Misschien de volgende keer wat eerder aan?
Goed eten
B. B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk eten in een leuke ambiance.
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Wel even wennen als je het restaurant niet kent: heerlijk, mooi opgemaakt eten op een bijzondere lokatie, een wijnarrangement en chique sfeer zouden goed passen. De sfeer is echter die van een beter eetcafe, losjes, simpel en eenvoudig. Eigenlijk veel leuker.
Ada B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk....eerlijk eten....
Patrick-D .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening.
En er kon aan speciale dieetwensen voldaan worden. Top!
We komen graag nog eens terug.
Nicole C. B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een kleine kaart met verrassende gerechtjes (uit eigen tuin) , genoten van het herfstmenu : * Salade van gepofte biet, zachte geitenkaas & walnoten * Moestuingerecht: gerookte oesterzwam,
geroosterde spruiten, kroketje van pastinaak
& een créme van knolselderij en als dessert * Kwarkbavarois, kletskop en meringue. Leuke vlotte bediening.
Wessel S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, verse producten en mooie combinaties. Het was jammer dat we om 22.45 uur werden gevraagd af te rekenen terwijl nog wel even rustig hadden willen natafelen.
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Perfecte locatie. Reden voor een feestje. Op deze locatie getrouwd en we vieren elk jaar deze dag op onze trouwlocatie (trouwens ook een aanrader). Zuivere, eerlijke gerechten, perfecte wijn. Niet te snel een nieuwe gang, ook weer niet te lang wachten. Heerlijk vlees, heerlijke vis. Groente uit eigen tuin.

Echt een must
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Hier nu eenmaal met 4 personen en 1 maal met gezelschap gegeten. Met zijn 4en beduidend beter dan in groep. ondanks vast menu blijkbaar toch moeilijker om zo veel tegelijk op tafel te krijgen. sfeer en ontvangst blijft bijzonder. persoonlijk vind ik de desserts voorzien van te veel suiker, maar verder top. Voor herhaling vatbaar, maar niet voor onze tienerkids...
A F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten van bijzondere gerechten met lekkere wijn
Charlotte .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gekozen voor een drie gangen menu, waarbij de vlees de vis en vegetarische liefhebber prachtig opgemaakte borden geserveerd kregen. Het eten was heerlijk door de verschillende smaken.
Ymke V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Op dinsdag 8 augustus j.l. waren wij met 3 personen te gast voor de lunch, online gereserveerd.
De natste dag van deze week waarbij wij het geluk hadden in de serre te zitten dus toch daglicht hadden. Service was goed, eten en drinken prima, wij kozen voor de proeverij van lunchgerecht en dat is werkelijk een aanrader!
In onze ogen was het druk, de bediening vond het reuze meevallen. Sfeer goed, beetje lawaaierig, toen er een tweede deur werd geopend van de serre, was het op ons plekje wel wat frisser en tochtig af en toe, maar met vest en jasje goed te doen en het had wel wat die regen op het serredak en zelf droog te zitten. Nog een rondje gemaakt door het gebouw waarbij de sfeer opvallend stil en relaxed is zo vlak bij het wat rumoerige restaurantgedeelte.
Prima plek om samen te zijn en bij te praten.
bar.f .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Alhoewel er 1 x een tegenvallende maaltijd bij heeft gezeten, is het verder altijd goed hier. Het is een groot genoegen om hier te vertoeven, gewoon, omdat het goed voelt, in alles. Zeker aan te raden als je fijne momenten wilt beleven met goed gezelschap.
hendrik S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten, verrassende gerechten met veel aandacht gemaakt. Bediening was keurig en correct. De inrichting kan wel een nieuwe impuls krijgen....