Op Hatsum

Hatzum 13 9035 VK Dronrijp Nederland Kaart

Over restaurant Op Hatsum

Zonsondergang tussen de weilanden

Dit restaurant is gevestigd in het voormalige koffiehuis van station Dronrijp en het interieur heeft nog steeds dezelfde sfeer, mooi en stijlvol. Je kunt hier midden tussen de uitgestrekte weilanden van Friesland genieten van gerechten geïnspireerd op de Franse keuken. Bekijk de zonsondergang vanaf de prachtige serre of onder de hoge bomen op het terras en beleef een authentiek romantische avond bij Op Hatsum.

Meer informatie over restaurant Op Hatsum

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Joram H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, komen er vaker en gaan er graag naar toe. Daarnaast gemakkelijk parkeren en gezellig druk wat sfeer geeft.
Tjisse T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Alleen bij een andere soort soep werd de a lacarte prijs berekend ,portie,s erg klein en maar een groente + bakje appelmoes
Helga G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellige en huiselijke sfeer. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. De moeiete waard om nog eens naar toe te gaan.
Ulbe P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
even lekker met 4 personen gegeten en het was zoals gewoonlijk weer perfect!de sfeer was prima net als de bediening.een aanrader!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Unieke locatie, per trein bereikbaar en goed eten.
personeel erg vriendelijk, jas aanpakken en netjes vragen of alles naar wens is.
Tjerkvandijk .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hier kun je je lekker laten verrassen laten met vis of vlees. In een goede omgeving
Leuke gastheer, en heerlijk eten. Mooi naast het trein station. Dus geen bob nodig
Aanrader.
Pieter Z.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij vonden het erg gezellig om met onze vrienden daar te eten. Onze smaakpapillen kwamen aan het werk.Prijs verhouding was voor een voordeel
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Onze reservering was niet goed doorgekomen, maar dat was geen enkel probleem want er was nog een tafel voor 6 vrij. Wij maakten gebruik van de AH actie en men gaat daar zeer flexibel mee om. Als je het 3 gangen maandmenu niet (helemaal) wenst dan kies je gewoon 3 gangen van de kaart en wordt het bedrag van het maandmenu in mindering gebracht. Je kunt dus lekker eten wat je wilt. En lekker is het! De entourage is mooi en rustig, de muziek prima en zo ook de bediening. Men had ook erg leuke interactie met onze kinderen! Dik compliment! Wij komen graag weer eens.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Was prima, wonen nu 13 jaar in Friesland, en als westerling waren tot nu toe de van der Valk restaurants favouriet.
Maar eenmaal hier geweest is ook Op Hatsum voor ons nu een favouriet, gaan hier in de toekomst zeker vaker
naar toe.Mooie aanvulling.
Lieuwe L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Weer heerlijk verrassend gegeten, leuke smaak combinaties. Bediening goed en vriendelijk. Je kunt lekker de tijd nemen geen gehaast.
Brenda.nijboer .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een heerlijke cullinaire avond bij Op Hatsum. Wij hebben gekozen voor het 5-gangen verrassingsmenu vis. Wij gaan u niet vertellen wat wij hebben gegeten, maar het was een waar feestje voor de smaakpapillen. Een hartelijk ontvangst, vriendelijk personeel en een gezellige entourage. En een mooie oplossing met de AH-actie: één dagmenu gratis of de prijs van een dagmenu in mindering indien er van de kaart wordt gegeten. Een echte aanrader!
Blomke .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij zijn zaterdag naar Op Hatsum geweest met de AH restaurantactie.
Wij hebben gekozen voor het maandmenu. Soep voor, gamba's/maishoen als hoofdgerecht en ijs na.
Een gewoon lekkere maaltijd voor een hele kleine prijs en een prima service.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker gegeten, ruime porties. Vriendelijke eigenaar en bediening.
Locatie gevonden nav AH restaurantacties, anders hier niet zo snel terecht gekomen :-)
Mvbruggen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het keuze menu kwam niet geheel overeen met wat er op de site van Albert Heyn vermeld stond. Dit was een twist punt maar werd uiteindelijk wel opgelost. het bedrag wat vergoed werd ivm de restaurant bon kwam overeen met het eigen 3 gangen menu. Hierbij krijgen klanten echter nog een drankje wat nu niet het geval was. We zaten in de serre waar nogal wat muggen rond vlogen, helaas dus een aantal muggen bulten opgelopen tijdens het eten. Het eten was conform de prijs redelijk.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het 4gangen verrassingmenu was de moeite waard. De karbonade, die geen karbonade mocht heten, want het was van bijzondere varkens uit gaasterland, was bijzonder smakelijk en sappig.
Debbiepoel02 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gastvrije ontvangst, prettige en vlotte bediening, lekker eten.
Duidelijke uitleg over de resaurantactie van AH.
Menu was een aanrader, net als de gerechten op de kaart (vond zelf de perzik soep een lekkere verrassing)
We komen hier zeker nog eens terug.
Tip: wel even de rekening controleren; wij hebben voor een extra dessert betaald.....
Podium .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zeker een aanrader!
Prima gegeten, smaakvol zowel het eten als de lokatie.
Gastvrij en ontspannen en dat alles in een mooie omgeving.
Monique.stienstra .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bij aankomst werden we verwelkomd door een medewerker. Vervolgens werden we netjes naar onze tafel begeleid. We kregen een stokbroodje aangeboden van het huis. Dat was erg lekker. De gastheer kwam naar onze tafel en legde ons keurig uit hoe de bon werkte van de Albert Heijn. Het was leuk dat de gastheer ook aan je tafel kwam om even met je te praten. Ook tijdens het eten werd er goed op je gelet. De sfeer van het gebouw is ook sfeervol. Al met al hebben we een goede ervaring opgedaan. Zeker een aanrader.
Greebarth .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heb al diverse malen bij op Hatsum gegeten, paar maal met AH dinerbonnen. Hele leuke lokatie, zeer prettige bediening, goede kwaliteit/prijs verhouding. Eigenaar weet een heel eigen sfeer te scheppen. Heel bijzonder vindt ik de duitse wijnen die er worden geserveerd. Je kan ook per gerecht een goed wijnadvies krijgen. Restaurantje is beslist een aanrader.
Ebakker.wkjansma .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We kennen het restaurant en de eigenaar van eerdere bezoeken en komen graag terug, omdat het ons altijd goed voldoet. Ook gisteravond was het als vanouds, goede ontvangst, goede sfeer, heerlijk eten en dus genieten van een prachtige avond.

Eeke en Willem