Op eigen wijze

Hoofdstraat 265 2171 BD Sassenheim Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Op eigen wijze

Maandag 12:00 - 01:00
Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Op eigen wijze

Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben hier afgelopen woensdagavond met een grotere groep (13 personen) gegeten; gelukkig hadden wij gereserveerd want het restaurant zat helemaal vol! Leuke sfeer en vriendelijke en attente bediening. Vanwege de grootte van de groep hadden wij een keuzemenu gekregen, deze was ons vooraf toegemaild. Het eten was lekker en de portiegrootte prima. Veel van ons hadden de ossenhaasspies besteld, en het viel wel op dat het vlees niet allemaal dezelfde gaarheid had (soms meer well-done), wat natuurlijk wel jammer is met ossenhaas. De vis was goed bereid en de bijgerechten ook lekker (salade en frietjes). Dessert was ook erg lekker, een proeverij van drie kleine desserts. Een gezellige en smakelijke avond gehad met z'n allen!
Geerco L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Op een nazomerse vrijdag hier gegeten. Het was 's avonds net iets te fris om een het ruime gezellige terras te gaan zitten. Binnen in het lichte restaurant vonden we een tafeltje Het werd gezellig druk. Op deze vrijdag kwamen meer mensen Op Eigen Wijze af. Jonge en vriendelijke bediening en een aantrekkelijke kaart. Niet heel eigen wijs maar wel lekker.
Ralf H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Gister geweest. Eigenlijk niets op aan te merken. Goede kaart, lekker eten. Mooie porties... niet zo groot, mooi strak. Prima personeel..

Mis een beetje de muziek op de achtergrond. Maar ik mis altijd muziek als het er niet is...
Manuela L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Hebben hier prima gegeten! Prijs/kwaliteit echt helemaal goed! Binnen zou het gezelliger aangekleed mogen worden. Saaie kale tafels dat is jammer. Wij hebben buiten kunnen eten dat is dan weer heel gezellig. Bediening vriendelijk en vlot! Als de zaak van binnen wat
opgeleukt wordt dan komen wij ook als je niet buiten kunt eten.
rheuvelg .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
We hebben er lekker gegeten met zijn tweeën. Toegankelijk gerechten voor iedereen.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Prima bediening!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Heerlijk al een paar keer gegeten verwacht eigenlijk niet zoveel kwaliteit voor de prijs die ze rekenen. bediening is vlot en vriendelijk zowel lunch als dineer is top. vergeet niet te reserveren zelfs doordeweeks zitten ze vaak vol.
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Op mijn verjaardag daar wezen eten met z'n 5 jes.
Kwaliteit top,prijs meer als betaalbaar en vlotte en aardige medewerksters.
Gaan zondag de 15 weer met een hele grote groep.
Echt een aanrader.
Sjak1964 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Echt een aanwinst, zijn er nu ong anderhalf jaar maar blijft goed.
Met groep van 8 personen hier gegeten, aangegeven dat we op tijd in de schouwburg moesten zijn en hierdoor vlotte service ondanks drukte.
Het eten is prima, lekker en ruim voldoende.
Gezellige, ruime , trendy inrichting.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Lekkere lunch genoten, met een prima kwaliteit. De bediening was goed en vlot. De rode huiswijn is een aanrader. Prima zaak in Sassenheim!
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Het is sfeervol niet al te groot restaurant. De bediening was vlot en behulpzaam. Een kleine kaart met smaakvolle gerechten. Misschien kwam het dat we met een redelijk groot gezelschap (13 personen) kwamen dat het vrij lang duurde voordat de gerechten op tafel kwamen. De kangoeroe tournedos was mals, de oerhammetjes waren heerlijk. Toch een minpuntje, de eend in sinaasappelsap was te ver door gebakken en daardoor vrij droog en persoonlijk zou ik hem hebben teruggestuurd. Maar dit zou me niet weerhouden om er nog een keer te gaan eten ook omdat de prijs kwaliteit verhouding goed is.