Op de Poort

Torenstraat 28 5366 BK Megen Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Op de Poort

Genieten van moderne gerechten in een klassieke omgeving? Dan kan in het mooie stadje Megen. Bij Op de Poort worden gerechten geserveerd met invloeden uit diverse keukens en bereid met verse ingrediënten uit het seizoen. Verder worden er verscheidene lokaal gebrouwen bieren geschonken en heerlijk wijnen tegen een betaalbare prijs. Kortom een compleet verzorgd avondje uit, in een ontspannen sfeer.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Op de Poort

Ja
  • : Ja

Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17.00 uur
Zaterdag en Zondag vanaf 12.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Op de Poort

Marlon V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten, bediening was uiterst vriendelijk en de sfeer was prima
Marieke I.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was super. Echt een top avond gehad!
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
We hebben heerlijk geeten leuk personeel
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima restaurant. Eten met zorg klaargemaakt en de bediening is erg vriendelijk.
jose I.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Geweldig. Heerlijk gegeten uitstekende bediening knus restaurant. Een echte aanrader. Ik geef het een dikke tien. Komen hier zeker terug.
Willie V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zeer leuke avond met zeer goed eten. Gezellige sfeer en goede bediening.
Liesette V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Gezellig restaurant met een leuke inrichting, mooi linnen op tafel en kaarsjes. Zelf had ik een verrassingsmenu, mijn vriendin at a la carte. Prijs kwaliteit was meer dan goed, vriendelijke service en de presentatie was mooi!
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten niet echt smaakvol en niet voldoende op temperatuur, frietjes niet knapperig. Goed bedoelende en hard werkende, vriendelijke serveersters, maar zonder goede leiding en ongeorganiseerd werkend: de ene na de andere kwam keer op keer (6 à 7 keer) vragen of "alles naar wens" was of "of ze nog iets voor ons konden betekenen". We hebben er niets van gezegd of laten merken. Al met al toch best aangenaam verpoosd (gezeten, gegeten, gedronken), maar toen een serveerster ongevraagd en nèt iets te vroeg onze jassen kwam brengen ("omdat onze tafel vrijgemaakt moest worden wegens de volgende reservering) , kregen we toch een wat onaangenaam gevoel.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooi oud pand, gezellige inrichting, heerlijk eten op een creatieve manier op het bord geserveerd en een vriendelijke gastheer! Voor herhaling vatbaar.
ruurdah .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Keuzemogelijkheden plenty bij AHrestaurantactie en heerlijk bereid. Zoals bijvoorbeeld diamanthaas. Super
m.oijen25 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gezeten in de "cel" van het restaurant hebben wij genoten van een lekker diner. De bediening was gemoedelijk. De gerechten waren smakelijk bereid. Het toetje viel iets uit de toon, omdat de chocolade van de dame blanche uit een flesje kwam.
0653316122 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk restaurant omdat het eten er goed is en de bediening alert en vriendelijk en deskundig. Uitstekend gegeten ook door onze gast die een glutenvrij dieet had. Complimenten aan de keuekenbrigade!
trees.vanwell .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zoals altijd een hartelijke ontvangst bij Op de Poort. We maakten gebruik van het AH-menu en zoals andere keren weer uitstekend gegeten. Mooi opgemaakte borden en prima porties. Complimenten voor de keukenbrigade.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prima avond alles naar wens
PA V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hebben verrassingsmenu gehad ( 3 gangen ) erg lekker!
Gerechten mooi op tijd uitgeserveerd.
Gaan zeker nog een keer terug.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hier eet je altijd goed, blijft voor herhaling vatbaar ;). Dit keer het AH-menu, wederom lekker gegeten, nette bediening, geen gehaaste service en gewoon een avondje genieten.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het was een heerlijke avond met zeer vriendelijke bediening, waarbij de gerechten met fantasie en smaak op het bord getoverd waren. We hebben genoten.
Luce B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Evenals de vorige keer was het weer uitstekend. Alles was uitstekend, hier gaan we vaker eten. Bediening, ambiance, ik kan niets bedenken wat beter zou kunnen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Het was prachtig weer, na enig overleg konden wij gelukkig op het terras eten.
We kregen een amuse van parmesan mousse met een gepoft tomaatje en een maischipje. De mousse was heerlijk, in combinatie met het chipje, het tomaatje voegde niet zo veel toe.
Mijn partner nam als voorgerecht een linzensalade, die was lekker. Ik had steak tartaar.
Als hoofdgerecht kozen wij tagliatelle aglio e olio en diamanthaas. Tot mijn verbazing staat, zie ik nu, staat de tagliatelle op de kaart als tussengerecht, het was een wat karige portie. Helaas wat droog, maar verder wel erg lekker van smaak. De diamanthaas was matig, langzaam gebakken en te lang op de warmhoudplaat gelegen. Jammer genoeg werd er niet gevraagd hoe ik het vlees wilde. Garnituur was ok.
Dessert was weer prima, Dame Blanche, op verzoek met warme saus, triffle was erg lekker.
Wijnen waren lekker.
Voor wat wij betaalden hebben we zeker goed gegeten, voor het dubbele had ik het aan de dure kant gevonden.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
heerlijk gegeten met mijn gezinnetje. Alles was lekker van smaak en eens wat anders dan standaard mijn complimenten. Het is een klein knus restaurant met geschiedenis.