Op de Poort

Torenstraat 28 5366 BK Megen Nederland Kaart

Over het restaurant Op de Poort

Genieten van moderne gerechten in een klassieke omgeving? Dan kan in het mooie stadje Megen. Bij Op de Poort worden gerechten geserveerd met invloeden uit diverse keukens en bereid met verse ingrediënten uit het seizoen. Verder worden er verscheidene lokaal gebrouwen bieren geschonken en heerlijk wijnen tegen een betaalbare prijs. Kortom een compleet verzorgd avondje uit, in een ontspannen sfeer.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Op de Poort

Ja
  • : Ja

Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17.00 uur
Zaterdag en Zondag vanaf 12.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Op de Poort

Niels L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vanwege het heerlijke weer buiten gezeten. Terras is niet echt mooi/gezellig. Eten en bediening was weer top.
cor S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Spontane ontvangst,
Perfecte maaltijden.
HEel goed ingespeeld op het dieet van een van onze vrienden.
Een aanrader!
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, alles met zorg klaargemaakt en mooi gepresenteerd. Als vooraf het Plateau "Op de Poort", met o.a. een heerlijk gevogeltekroketje. Als hoofdgerecht een duo van lam, lamsrack heerlijk mals en een lamstoof zacht en smakelijk. Absolute aanrader dit restaurant.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Goed gegeten nette en vriendelijke bediening.
Fijn dat het niet zo gehorig is zoals in de meeste restaurants zodat je op een normale manier kunt praten. We komen hier zeker nog een keer terug.
John N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer en bediend door zeer vriendelijk en deskundig personeel. Zeer aan te raden.
Marlon V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten, bediening was uiterst vriendelijk en de sfeer was prima
Marieke I.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was super. Echt een top avond gehad!
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
We hebben heerlijk geeten leuk personeel
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima restaurant. Eten met zorg klaargemaakt en de bediening is erg vriendelijk.
jose I.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Geweldig. Heerlijk gegeten uitstekende bediening knus restaurant. Een echte aanrader. Ik geef het een dikke tien. Komen hier zeker terug.
Willie V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zeer leuke avond met zeer goed eten. Gezellige sfeer en goede bediening.
Liesette V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Gezellig restaurant met een leuke inrichting, mooi linnen op tafel en kaarsjes. Zelf had ik een verrassingsmenu, mijn vriendin at a la carte. Prijs kwaliteit was meer dan goed, vriendelijke service en de presentatie was mooi!
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten niet echt smaakvol en niet voldoende op temperatuur, frietjes niet knapperig. Goed bedoelende en hard werkende, vriendelijke serveersters, maar zonder goede leiding en ongeorganiseerd werkend: de ene na de andere kwam keer op keer (6 à 7 keer) vragen of "alles naar wens" was of "of ze nog iets voor ons konden betekenen". We hebben er niets van gezegd of laten merken. Al met al toch best aangenaam verpoosd (gezeten, gegeten, gedronken), maar toen een serveerster ongevraagd en nèt iets te vroeg onze jassen kwam brengen ("omdat onze tafel vrijgemaakt moest worden wegens de volgende reservering) , kregen we toch een wat onaangenaam gevoel.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooi oud pand, gezellige inrichting, heerlijk eten op een creatieve manier op het bord geserveerd en een vriendelijke gastheer! Voor herhaling vatbaar.
ruurdah .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Keuzemogelijkheden plenty bij AHrestaurantactie en heerlijk bereid. Zoals bijvoorbeeld diamanthaas. Super
m.oijen25 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gezeten in de "cel" van het restaurant hebben wij genoten van een lekker diner. De bediening was gemoedelijk. De gerechten waren smakelijk bereid. Het toetje viel iets uit de toon, omdat de chocolade van de dame blanche uit een flesje kwam.
0653316122 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk restaurant omdat het eten er goed is en de bediening alert en vriendelijk en deskundig. Uitstekend gegeten ook door onze gast die een glutenvrij dieet had. Complimenten aan de keuekenbrigade!
trees.vanwell .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zoals altijd een hartelijke ontvangst bij Op de Poort. We maakten gebruik van het AH-menu en zoals andere keren weer uitstekend gegeten. Mooi opgemaakte borden en prima porties. Complimenten voor de keukenbrigade.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prima avond alles naar wens
PA V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hebben verrassingsmenu gehad ( 3 gangen ) erg lekker!
Gerechten mooi op tijd uitgeserveerd.
Gaan zeker nog een keer terug.