Op de Poort

Meer informatie over restaurant Op de Poort

Jouw recensie over het restaurant Op de Poort

PA V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hebben verrassingsmenu gehad ( 3 gangen ) erg lekker!
Gerechten mooi op tijd uitgeserveerd.
Gaan zeker nog een keer terug.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hier eet je altijd goed, blijft voor herhaling vatbaar ;). Dit keer het AH-menu, wederom lekker gegeten, nette bediening, geen gehaaste service en gewoon een avondje genieten.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het was een heerlijke avond met zeer vriendelijke bediening, waarbij de gerechten met fantasie en smaak op het bord getoverd waren. We hebben genoten.
Luce B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Evenals de vorige keer was het weer uitstekend. Alles was uitstekend, hier gaan we vaker eten. Bediening, ambiance, ik kan niets bedenken wat beter zou kunnen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Het was prachtig weer, na enig overleg konden wij gelukkig op het terras eten.
We kregen een amuse van parmesan mousse met een gepoft tomaatje en een maischipje. De mousse was heerlijk, in combinatie met het chipje, het tomaatje voegde niet zo veel toe.
Mijn partner nam als voorgerecht een linzensalade, die was lekker. Ik had steak tartaar.
Als hoofdgerecht kozen wij tagliatelle aglio e olio en diamanthaas. Tot mijn verbazing staat, zie ik nu, staat de tagliatelle op de kaart als tussengerecht, het was een wat karige portie. Helaas wat droog, maar verder wel erg lekker van smaak. De diamanthaas was matig, langzaam gebakken en te lang op de warmhoudplaat gelegen. Jammer genoeg werd er niet gevraagd hoe ik het vlees wilde. Garnituur was ok.
Dessert was weer prima, Dame Blanche, op verzoek met warme saus, triffle was erg lekker.
Wijnen waren lekker.
Voor wat wij betaalden hebben we zeker goed gegeten, voor het dubbele had ik het aan de dure kant gevonden.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
heerlijk gegeten met mijn gezinnetje. Alles was lekker van smaak en eens wat anders dan standaard mijn complimenten. Het is een klein knus restaurant met geschiedenis.
jeannevooijen .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Altijd een hartelijk warm welkom, of je thuis komt
Heerlijk eten. Gezellige sfeer. Redelijke prijzen.
Gezellig plaatsje om er te toeven
jufanke .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prima gerechtjes. Alleen driegangen staat aangemerkt op de kaart voor 28,50. Wij betaalden 32,50 voor vast 3-gangengangen menu .(speciaal ah-actie 3 keuzes). Het was verder goed.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zeer vriendelijk en kundig personeel. Verzorgde en smakelijke gerechten. Een Aanrader! Prima voorgercht, malse biefstuk en een heerlijk dessert
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Passen eten aan naar dieet. Super!
Luce B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Uitnodigend gelegen in het fraaie Megen. We voelden ons welkom en alles staat in het teken de gasten het naar hun zin te maken. We hebben ons vanaf moment 1 een VIP gevoeld en ze krijgen van ons dan ook een 10!
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het AH menu. Hierin was de keuze van voor,tussen en hoofdgerecht ruim voldoende wat ook geld voor het dessert. Zeker een aanrader.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben met de AH restaurant aktie heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Wel jammer dat er wel gevraagd werd of het eten lekker was maar niet of er voldoende was. De hoeveelheid frietjes en rauwkost was erg aan de magere kant.
zn2vanko .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een leuke en aparte ambiance. De baas/bediening is vriendelijk en de biefstuk voortreffelijk.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gereserveerd met de AH bon.
Het eten was in 1 woord uitstekend: friszure linzensalade, hartigromige aspergesoep, super malse biefstuk en een rabarbercrumble die stond in de maag, maar toch tot de laatste kruimel op ging. We genoten ook erg van de witte huiswijn (sauvignon), iets minder van de Merlot.
Bediening was heel vriendelijk, zonder opdringerig te zijn. Het tempo had hier en daar ietsje hoger mogen zijn, maar mogelijk kwam dat door een grote groep.
De inrichting van het restaurant is misschien een beetje gedateerd, maar gezellig, en samen met het verhaal erachter (vraag er maar naar als je komt) wel passend.
Al met al een heerlijke avond.
inekep .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima menu , helaas door omstandigheden liep het niet helemaal soepel deze keer maar het was voor ons niet storend . Dit werd netjes opgelost met een gratis drankje waarvoor dank . Lekker gegeten ah menu is wederom aan te bevelen .
bert H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk.
Het voorgerecht was prima en het voor het hoofdgerecht hadden wij biefstuk gekozen, deze was om weg te zuigen heerlijk mals.
Dianne B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zaterdagavond gezellig en heerlijk gegeten bij restaurant Op de Poort.
We zijn voor het 5-gangen menu gegaan en het was TOP.
De verschillende gangen waren verrassend en erg lekker, de porties prima van grootte, de prijs-kwaliteit verhouding is goed.
De bediening is vriendelijk en keurig in een leuke ambiance.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ik vond het eten de hoeveelheid erg tegen vallen, een soepje in een kopje en daar 2,50 voor betalen ( 2 eetlepels )
een beetje aan de duren kant, had ook verwacht dat dat soepje bij het menu hoorde en de 2de gratis was..
Als ik daar voor een menu`tje 32,50 euro moet betalen ,vinden wij dat voor alle geld te duur
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Al een aantal keren heerlijk gegeten bij restaurant op de poort in Megen. Het kleine, knusse restaurant heeft een prachtige, ouderwetse uitstraling. We zijn zowel met tweeën geweest maar ook met een grotere groep. Het restaurant heeft geen grote kaart maar alle gerechten zijn juist specialiteit van het huis. De bediening is hulpvol en zelfs de chefs komen af en toe langs bij de gasten om te kijken. Kortom een heerlijk restaurant.