Op de Poort

Torenstraat 28 5366 BK Megen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Op de Poort

Niels V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Al een aantal keren heerlijk gegeten bij restaurant op de poort in Megen. Het kleine, knusse restaurant heeft een prachtige, ouderwetse uitstraling. We zijn zowel met tweeën geweest maar ook met een grotere groep. Het restaurant heeft geen grote kaart maar alle gerechten zijn juist specialiteit van het huis. De bediening is hulpvol en zelfs de chefs komen af en toe langs bij de gasten om te kijken. Kortom een heerlijk restaurant.
frances K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
heerlijk prive gegeten in de cel. vriendelijke bediening die uitleg heeft gegeven over de poort en de cel. gratis overtochtkaartje voor de pont van megen gekregen. heerlijke chardonnay huiswijn.
jjstraten .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten, alle 5 gangen waren voortreffelijk.
De bediening was prima, we hebben een hele gezellige en leuke avond gehad, daar gaan we zeker nog terug.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ja met regelmaat bezoek ik het restaurant , een aanbeveling voor iedereen, een geweldige gastvrouw ! Die alles maar dan ook alles overziet , gewoon geweldig , die aan je tafel staat met de vraag op het juiste moment echt van topklasse , Herman de Blijker zou trots zijn met een gastvrouw van deze klasse ! ????????
Jeanne B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We werden blij verrast door de kwaliteit van de gerechten. Erg smaakvol. We waren al bekend met de ambiance en daar is ook helemaal niets mis mee.
cgmvdhoven .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten was goed. Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteitverhouding goed. Moesten soms wat lang wachten op het volgende gerecht, wellicht vanwege de drukte in het restaurant.
Dinie V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Hert is een leuk restaurant met een goed verhaal. We gaan zeker nog eens terug. De expresso mocht wat warmer. Die koelt snel af met koud weer :) aanrader!
Frenchi L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben op zondagavond 20 nov hier gegeten met vrienden, heb nog nooit zo'n.lekker hoofdgerecht op.????
Leuk personeel.????
Echt een aanrader en we komen zeker nog een keertje terug.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Lekker met z'n 2en hier met de AH actie gegeten, het menu is een beknopte versie van de gewone kaart, geen verrassing, want het menu staat letterlijk op de AH pagina. Ook uit te breiden naar vijf gangen voor een prima prijs. Vers gebakken brood met 3 smeersels als extraatje vooraf en een portje als aperitief. Daarna een lekker 5 gangen menu met veel afwisseling, prima gerechten en een heerlijke rode wijn. Dit alles aangereikt door vriendelijk en servicegericht personeel. In een tempo wat we zelf mochten
bepalen :-) Wij komen zeker nog een keer genieten van de gewone kaart !
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Jammer dat er een verschil werd gemaakt tussen de gewone kaart en de AH kortingsbonnen. We waren met 4 personen , 2 x vlees, 2 x vis.
De vis was niet gaar,dit gemeld en de serveerster zou het tegen de kok zeggen, ze kwam terug met de mededeling dat wanneer vis glazig kijkt, dit niet betekent dat deze niet gaar is, maar we hebben het niet opgegeten want het was niet gaar en niet lekker. Ter compensatie werd ons een kopje koffie aangeboden, of we dat gelijk wilde of na het dessert , de borden bleven staan, later werd er gevraagd of alles naar wens was, we wilden noggraag frietjes met mayo, deze werden gebracht toen alles al op was. Ze zagen dat de vis was blijven liggen en toen kwam pas de kok erbij en die gaf toe dat de vis niet gaar was, er werd ons een wat uitgebreider dessert aangeboden, dit werd op tafel gezet zonder opscheplepel.
Jammer ik had mezelf meer voorgsteld van deze zaak, kom hier dus nooit meer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
's Middags bezocht als onderdeel van Hap en Trap. Vriendelijk ontvangen door gastvrouw. Gerechtje met tartaar en garnalenkroketje was keurig opgemaakt en lekker. De Sauvignon blanc smaakte prima. Mooi verhaal over oorspronkelijke opzet van de gevangenis en deze (aan de overkant) ook nog even mogen bezoeken. Komen graag nog eens terug voor complete lunch of diner.
H.J.W S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten,gezellige restaurant,vriendelijk personeel ,het was prima.volgende week komt er een nieuwe menu kaart en gaan wij beslist nog een keertje terug.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij Op de Poort. Gezellig ingericht restaurant. AH menu hadden we uitgebreid met 2 gangen, dus 5 gangen genuttigd. Na voorafje, heerlijk soepje, biefstukjes als tussengerecht, kabeljauw en appeltaart met vanilleijs.
Een aanrader om in informele sfeer lekker te genieten.
parts .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Goede bediening ondanks de drukte. AH menu gaf weinig te kiezen, was wel smakelijk maar zeker niet in verhouding als je dit zou moeten betalen zonder actie bon. Wijn was lekker maar wel erg met mate geschonken en ik vind het altijd erg wanneer je moet betalen voor een karafje water bij de wijn ( dan vervalt voor mij automatisch de fooi, al is dit misschien niet terecht als fooien onder personeel verdeeld worden!!)
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
dinsdag 30 augustus samen gegeten in dit restaurant. Bijzonder sympathieke eigenaar en vriendelijk bediening, leuk restaurant en prima keuken. Niveau was dusdanig hoog dat het eigenlijk een beetje zonde was dat bij het complete hoofdgerecht nog eens extra groenten en friet werd geserveerd, was teveel en hadden de gerechten niet nodig. Alle gangen zeer verfijnd en bijzonder lekker. Een aanrader. Wij waren op vakantie in Megen en komen zeker nog eens terug. Al is het alleen maar om te checken of Erik echte koekjes serveert bij de koffie :-)
boontjuhhhh .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Altijd lekker en gezellig bij op de poort. Prima bediening en een goede kaart. Gezellige inrichting. Het is je geld waard!
mikascm .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gegeten met de AH actie. Niet veel keuze hierdoor maar dat weet je van te voren. We konden desondanks kiezen uit lekkere gerechten en het eten was heerlijk. Gelukkig zat er lekker veel tijd tussen de gerechten en wordt je niet weggekeken.
ltiemissen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
het eten dat kon er mee door de bediening je moest heel erg lang wachten tot dat we een drankje konden bestellen en je moest ook heel erg lang op het eten wachten dit is niet ons restaurant helaas
cobyblom .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Lekker gegeten; het duurt allemaal wel erg lang; 2 uur zitten vind ik te lang. Bediening is erg vriendelijk. Sommige tafels staan te dicht bij elkaar, dan heb je geen privacy maar wel last van de herrie van andere mensen
dunbart .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het is gewoon een geweldig resterant. Niks op of aan te merken. bediening top . En een gezellige inrichting. We gaan binnen kort terug voor het verrassing menu