Op de Poort

Torenstraat 28 5366 BK Megen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Op de Poort

Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Passen eten aan naar dieet. Super!
Luce B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Uitnodigend gelegen in het fraaie Megen. We voelden ons welkom en alles staat in het teken de gasten het naar hun zin te maken. We hebben ons vanaf moment 1 een VIP gevoeld en ze krijgen van ons dan ook een 10!
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het AH menu. Hierin was de keuze van voor,tussen en hoofdgerecht ruim voldoende wat ook geld voor het dessert. Zeker een aanrader.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben met de AH restaurant aktie heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Wel jammer dat er wel gevraagd werd of het eten lekker was maar niet of er voldoende was. De hoeveelheid frietjes en rauwkost was erg aan de magere kant.
zn2vanko .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een leuke en aparte ambiance. De baas/bediening is vriendelijk en de biefstuk voortreffelijk.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gereserveerd met de AH bon.
Het eten was in 1 woord uitstekend: friszure linzensalade, hartigromige aspergesoep, super malse biefstuk en een rabarbercrumble die stond in de maag, maar toch tot de laatste kruimel op ging. We genoten ook erg van de witte huiswijn (sauvignon), iets minder van de Merlot.
Bediening was heel vriendelijk, zonder opdringerig te zijn. Het tempo had hier en daar ietsje hoger mogen zijn, maar mogelijk kwam dat door een grote groep.
De inrichting van het restaurant is misschien een beetje gedateerd, maar gezellig, en samen met het verhaal erachter (vraag er maar naar als je komt) wel passend.
Al met al een heerlijke avond.
inekep .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima menu , helaas door omstandigheden liep het niet helemaal soepel deze keer maar het was voor ons niet storend . Dit werd netjes opgelost met een gratis drankje waarvoor dank . Lekker gegeten ah menu is wederom aan te bevelen .
bert H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk.
Het voorgerecht was prima en het voor het hoofdgerecht hadden wij biefstuk gekozen, deze was om weg te zuigen heerlijk mals.
Dianne B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zaterdagavond gezellig en heerlijk gegeten bij restaurant Op de Poort.
We zijn voor het 5-gangen menu gegaan en het was TOP.
De verschillende gangen waren verrassend en erg lekker, de porties prima van grootte, de prijs-kwaliteit verhouding is goed.
De bediening is vriendelijk en keurig in een leuke ambiance.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ik vond het eten de hoeveelheid erg tegen vallen, een soepje in een kopje en daar 2,50 voor betalen ( 2 eetlepels )
een beetje aan de duren kant, had ook verwacht dat dat soepje bij het menu hoorde en de 2de gratis was..
Als ik daar voor een menu`tje 32,50 euro moet betalen ,vinden wij dat voor alle geld te duur
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Al een aantal keren heerlijk gegeten bij restaurant op de poort in Megen. Het kleine, knusse restaurant heeft een prachtige, ouderwetse uitstraling. We zijn zowel met tweeën geweest maar ook met een grotere groep. Het restaurant heeft geen grote kaart maar alle gerechten zijn juist specialiteit van het huis. De bediening is hulpvol en zelfs de chefs komen af en toe langs bij de gasten om te kijken. Kortom een heerlijk restaurant.
frances K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
heerlijk prive gegeten in de cel. vriendelijke bediening die uitleg heeft gegeven over de poort en de cel. gratis overtochtkaartje voor de pont van megen gekregen. heerlijke chardonnay huiswijn.
jjstraten .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten, alle 5 gangen waren voortreffelijk.
De bediening was prima, we hebben een hele gezellige en leuke avond gehad, daar gaan we zeker nog terug.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ja met regelmaat bezoek ik het restaurant , een aanbeveling voor iedereen, een geweldige gastvrouw ! Die alles maar dan ook alles overziet , gewoon geweldig , die aan je tafel staat met de vraag op het juiste moment echt van topklasse , Herman de Blijker zou trots zijn met een gastvrouw van deze klasse ! ????????
Jeanne B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We werden blij verrast door de kwaliteit van de gerechten. Erg smaakvol. We waren al bekend met de ambiance en daar is ook helemaal niets mis mee.
cgmvdhoven .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten was goed. Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteitverhouding goed. Moesten soms wat lang wachten op het volgende gerecht, wellicht vanwege de drukte in het restaurant.
Dinie V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Hert is een leuk restaurant met een goed verhaal. We gaan zeker nog eens terug. De expresso mocht wat warmer. Die koelt snel af met koud weer :) aanrader!
Frenchi L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben op zondagavond 20 nov hier gegeten met vrienden, heb nog nooit zo'n.lekker hoofdgerecht op.????
Leuk personeel.????
Echt een aanrader en we komen zeker nog een keertje terug.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Lekker met z'n 2en hier met de AH actie gegeten, het menu is een beknopte versie van de gewone kaart, geen verrassing, want het menu staat letterlijk op de AH pagina. Ook uit te breiden naar vijf gangen voor een prima prijs. Vers gebakken brood met 3 smeersels als extraatje vooraf en een portje als aperitief. Daarna een lekker 5 gangen menu met veel afwisseling, prima gerechten en een heerlijke rode wijn. Dit alles aangereikt door vriendelijk en servicegericht personeel. In een tempo wat we zelf mochten
bepalen :-) Wij komen zeker nog een keer genieten van de gewone kaart !
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Jammer dat er een verschil werd gemaakt tussen de gewone kaart en de AH kortingsbonnen. We waren met 4 personen , 2 x vlees, 2 x vis.
De vis was niet gaar,dit gemeld en de serveerster zou het tegen de kok zeggen, ze kwam terug met de mededeling dat wanneer vis glazig kijkt, dit niet betekent dat deze niet gaar is, maar we hebben het niet opgegeten want het was niet gaar en niet lekker. Ter compensatie werd ons een kopje koffie aangeboden, of we dat gelijk wilde of na het dessert , de borden bleven staan, later werd er gevraagd of alles naar wens was, we wilden noggraag frietjes met mayo, deze werden gebracht toen alles al op was. Ze zagen dat de vis was blijven liggen en toen kwam pas de kok erbij en die gaf toe dat de vis niet gaar was, er werd ons een wat uitgebreider dessert aangeboden, dit werd op tafel gezet zonder opscheplepel.
Jammer ik had mezelf meer voorgsteld van deze zaak, kom hier dus nooit meer.