Op de koffie Bij Daan

Zaterdag 08:30 - 17:00
6,4
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Vandaag wezen "high tea-en", was geweldig, heerlijke hapjes, vriendelijk en attent personeel. Alles ging op behalve de scones, die waren zonder jam of clotted cream een beetje droog. Klasse, komen zeker nog terug!
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Lang moeten wachten tot iemand kwam helpen, was haar ontschoten, dit gold ook voor tafel 3 en 4.
De koffie met gebak was erg lekker maar er wordt niet hygiënisch gewerkt, het gebak werd direct na het opnemen van de bestelling buiten de vitrine op een stellage gezet waar steeds mensen kwamen afrekenen en boven het gebak stonden te ademen. Na hier wat van gezegd te hebben werd het gebak erg driftig terug in de vitrine geplaatst en andere gebakjes gepakt.
De kok stond broodjes te maken, pakte het vlees met blote handen waarna hij in een bak sla stond te graaien om het garnituur op de borden te plaatsen, nog even aan de neus wrijven en verder met de bestelling, dit alles zonder de handen te wassen.
De dames van de bediening hebben zeer lang gelakte nagels.
Bij het afrekenen was de dame bij de kassa nog steeds chagrijnig over mijn opmerking over het gebak en liet dit heel goed merken. Normaal geef ik fooi maar omdat de dame zo reageerde heb ik hiervan afgezien.
Jammer, de zaak ziet er leuk uit en met een beetje meer service en betere hygiëne is er iets heel leuks van te maken.
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Op een doordeweekse middag hebben we hier geluncht. De bediening was niet vlot, ze konden de drukte nauwelijks aan.(Krijsende baby's, rondrennende kinderen). Eventjes gewacht op de thee en daarna lang gewacht op een broodje filet Americain "luxe". Het enige luxe is dus wat zure rauwkost die je erbij krijgt, niet lekker en een gekookt ei in plakjes. De filet Americain smaakte ook wat zurig, had beter zelf een broodje kunnen klaarmaken. Mijn tafelgenoot had een tosti, maar ook dat zag eruit alsof je die zelf zo had kunnen klaarmaken. Presentatie was niet om naar huis te schrijven. Simpele lunchkaart, prijs/kwaliteit moet echt beter, zo ook de bediening. Verwacht hier absoluut geen hoogstandjes.