Op de Hej

Erg gunstig
Erg rustig
Jean-Nette .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Gisteren zijn we voor de eerste keer bij Op de Hej gaan eten. We hebben genoten van een heerlijk 3 gangen diner. Het was in één woord voortreffelijk. Je genoot van elke hap. De presentatie van het eten is ook heel goed.
De bediening is netjes en persoonlijk. Leuk dat Frank zelf regelmatig aan je tafel verschijnt.
Het was een etentje in huiselijke sfeer van hoge kwaliteit.
Hier komen we zeker terug.
Karin
GertieB .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Lieve fabienne en frank, we waren gisteren in de buurt en hebben gelijk de kans waargenomen om bij jullie te dineren. Het eten was wederom grandioos en de ontvangst hartverwarmend. We hopen jullie spoedig weer te bezoeken! Groet gertie en leo
Marco E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Evenals afgelopen twee jaar hebben we bij Op de Hej met kerst van het middag menu mogen genieten. En evenals vorige jaren was het werkelijk subliem! Op de Hej kookt op top niveau en kan zich meten met menig sterren restaurant. Vandaag was de combinatie van duif, bloedworst, zuurkool en calvados voor mij de absolute topper, echter ook de amuse van een bitterbal van snert op roggebrood was geweldig. De bediening is gastvrij en zeer persoonlijk in aanpak. De lokatie is buiten het gebaande pad en eenvoudig. In het kort: Voor wie van een voortreffelijke keuken houdt, is Op de Hej een restaurant dat je niet kunt missen en waar je graag een stukje voor om rijdt!
MarleenWillebrands .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Kerstlunch Op de Hej: een unieke belevenis! Frank en Fabienne ontvingen ons zeer hartelijk en persoonlijk in hun intieme restaurant. Je voelt je hier meteen thuis. Het menu was in alle opzichten bijzonder: originele gerechten waarin streekproducten van uitzonderlijke kwaliteit ambachtelijk zijn verwerkt, alles stijlvol geserveerd. Nergens overdaad; uitstekend sauzen op basis van fonds. Wij kozen voor een wijnarrangement: subliem samengesteld! Een volgeboekt restaurant, maar de bediening was rustig, vriendelijk, met alle tijd voor een praatje tussendoor; alles klopte! We hebben direct voor de volgende Kerst ingeschreven!
Eheymans .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Vanavond wederom top gegeten bij en Frank en Fabiënne. Hartelijk ontvangst en bediening. Eten weer uit de kunst met bijzondere details. Bedankt en tot de volgende keer.
Monique en Ernst Heymans
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Wat een super gastvrijheid! Chileense huiswijnen: cabernet sauvignon, chardonnay en sauvignon blanc top! Amuses en menu van goede kwaliteit! Hier komen we voorjaar 2014 zeker terug!
Haku .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Gisteren met onze wandelgroep gegeten bij restaurant op de hej.
Geweldig wat er op tafel wordt gezet voor 25 euro.
Een goede amuse soepje Limburgse mosterdsoep met een hoenderfilet kroketje daarna een heerlijke voorgerecht met paling en een panna cotta van knolselderij
Hoofdgerecht 2 soorten vis met een passende garnituur en ook het nagerecht van hoge kwaliteit
Heerlijk gegeten en een perfecte bediening voor onze groep niemand had achteraf iets te klagen het geen ik nog nooit heb mee gemaakt in onze groep
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Zijn er al heel vaak langs gekomen op weg naar een andere camping. Nu maar eens gereserveerd: een ontdekking! Hartelijke ontvangst door beide eigenaars en het eten: top! Niet zo'n uitgebreide kaart maar evengoed was het lastig kiezen. Goede adviezen v.w.b. de wijnen en een voortreffelijke bediening. Hebben het bezoek nog maar een keer herhaald. En zullen zeker terug komen.
rob W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Tijdens onze vakantie hebben wij hier 4 maal (in twee weken) gegeten. En bij alle gelegenheden hebben we het erg naar onze zin gehad. We kozen iedere keer voor het verrassingsmenu van de chef, dat dat was iedere keer buitengewoon aangenaam. De chef heeft liefde voor lekker eten en dat merk je. De porties zijn goed in balans, meer dan voldoende om het goed te proeven maar goed genoeg in balans om niet overvol te raken. Een deel van het gezelschap heeft ook een paar keer voor een volledig vegetarisch verrassingsmenu gekozen, en dat was beide keren origineel en erg lekker. De wijnen zijn lekker en schappelijk geprijsd. De staf verstaat zijn/haar vak, is enthousiast en gastvrij. De gastvrouw weet wie je bent, en als je al eerder een voorkeur of een allergie hebt doorgegeven, dan weet ze dat de keren daarna ook. Het gaat te ver om alle gerechten te beschrijven die we hebben gehad, maar wel twee voorbeelden: tartaar van zeebaars met tomaat en zoetzure venkel, en een torentje van gegrilde aubergine met een vulling van Val-Dieu kaas, tomaat & basilicum.

Bij een volgend bezoek van Limburg kom ik hier zeker terug.
wimenmarga .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
We hebben hier twee keer, op 2 en 9 augustus 2013, telkens met tien personen geluncht,. Het menu en de amuses waren twee keer geheel verschillend en goed aangepast aan het seizoen en de heersende temperaturen.
De ontvangst is bijzonder hartelijk, zonder te amicaal te worden. Met de wensen buiten of binnen gaat de gastvrouw heel natuurlijk en soepel om.
Met de dieetwensen (heel ingewikkeld) van een eter heeft de chef erg creatief gewerkt. Dit ontlokte deze gast de opmerking dat zelfs niet in een sterrenrestaurant zo goed met haar beperkingen was omgegaan!
De ingrediënten die op het bord komen, zijn net als de kooktechnieken van hoge kwaliteit.
De huiswijnen passen goed bij de diverse gangen en zijn zeer betaalbaar.
De uitleg bij de gerechten is duidelijk en inhoudelijk goed.
Kortom we moeten toch maar weer eens vaker 'de Hej Op' gaan.

Wim en Marga
roelm .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Op basis van de Iens beoordelingen zijn we hier terecht gekomen. We kozen voor het jubileum menu. Eerst konden we buiten op het terras van een amuse genieten. Smaakte goed.
Er waren wel veel vliegen, maar dat zal buiten de macht van de eigenaars liggen.
Binnen kregen we een voorgerecht met scampi's die was gewoon heerlijk. Hoofgerecht hadden we T bone steak en vis. Ook beide goed van smaak. De groente had misschien iets meer verrassing mogen hebben. Was nu een bedje van roerbakgroente.
Als dessert hadden we een ijskoffie die overheerlijk was. Mijn vrouw had een taartje van pompoen en die was te bitter van smaak. We gaven dit aan en de opmerking die we terug kregen was: "daar krijgen we echter veel complimenten over".
Dat kan maar, de smaak was gewoon (te) bitter.

Al met al vonden we het een (h)eerlijk menu met een goede prijs-kwaliteitverhouding. We komen zeker nog eens terug.
Gert G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Bijzonder goed ontvangen in een bijzonder gastvrije sfeer; prima huiswijnen, mooi voorgerecht, uitstekend hoofdgerecht(kabeljauw) en fijn nagerecht. Hartelijkheid gecombineerd met prima kwaliteit en ontspannen sfeer... Voor herhaling vatbaar.
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Evenals vorig jaar op vakantie in Sint Geertruid, en een bezoekje aan Op de Hej stond hoog op het verlanglijstje. Wat is dit toch een heerlijke plek: geweldige kwaliteit van bevlogen chef en hartelijke gastvrouw. Woensdagavond was vol, we konden nog wel op zondagmiddag, en we hebben een heerlijk dagmenu genomen. Buiten, op het terras, onder de parasol. Een amuse, salade met kaasje Val Dieu, daarna Victoriabaars en mijn partner varkenslende. Toe kersenbavarois, met gemarineerde kersen, en koffie met chocoladelekkernijtjes (w.o. kersen in chocola). Herkenning van vorig jaar. Zeer aan te raden.
janannemieke .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
we hadden geboekt via 'heerlijk.nl' en zijn niet teleurgesteld in het verrassingsmenu. We werden vriendelijk ontvangen, men wist onze naam ( we hadden gevraagd vroeg te mogen komen om 18.00 i.v.m. een gepland bezoek later bij vrienden in de buurt, en dat was geen probleem), en er was een tafeltje gereserveerd naar keuze binnen in het strakke moderne interieur dan wel buiten op het terras. We kozen voor het terras. We werden vlot, maar toch in alle rust bediend en konden om 20.15 vertrekken. De amuse van het huis was lekker fris, het voorgerecht bestond uit een carpaccio met dun kalfsvlees en smaakte heerlijk. Het hoofdgerecht werd opgediend op mooie goed voorverwarmde borden en het vlees was mals. Er kwamen 2 soorten aardappelen bij die zorgden dat je echt niet met een hongerig gevoel naar buiten kwam. Het dessert bestond uit een vijftal kleinere gerechten, waarbij de crème brule (caramel) er uit sprong. Die krijgen we regelmatig in Frankrijk te eten, maar deze was beter! We hadden gekozen voor een frisse rosé (van de huiswijn) die onze gerechten heerlijk begeleidde. Een cappuccino rondde de maaltijd af: lekker, maar wel aan de prijs en dat hoefde van ons ook weer niet. Maar buiten dit was het een genoegen om hier te tafelen met een sympathieke bediening en een goede keuken. Zeker een restaurant om nog terug te komen en een aanrader voor onze vrienden
InaRebel .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Héérlijk met z'n 2en het jubileum-menu gegeten bij deze Iens-Topper2013! Een stukje opgerolde omelet, gevuld met kruidenroomkaas en tomaatjes en een mosterdsoepje in een schattig klein potje vormden samen een verrukkelijke amuse. Hierna als voorgerecht een Canneloni van zalm, heel creatief opgediend met een tartaartje van krab. Als hoofdgerecht kozen we voor de gebakken zeebaars op een stamp-potje van waterkers. De opmaak van de borden was als een prachtig schilderijtje, een stukje knolselderij/worteltaart, groene asperges, rösti en sliertjes gefrituurde pastinaak. En ook dit alles smaakte voortreffelijk, precies goed gaar en gekruid. Het nagerecht bestond uit verschillende zoete hapjes waaronder huisgemaakt lavendel-ijs, ook dit was een feest om naar te kijken maar vooral om met plezier op te eten. De kok is een echte TOPPER, erg leuk dat hij ook regelmatig zelf even het restaurant inloopt om iets te serveren en toe te lichten en samen met zijn gastvrije en hartelijke vrouw bezorgden zij ons een fantastisch etentje.
Wietse K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Wat een ervaring!Na de kleine weggetjes in het Limburgse land werden we bij binnenkomst zeer hartelijk onthaald door mensen die met hart en ziel met hun restaurant bezig zijn. Echt Limburgs, gezellig, ontspannen. Alle gerechten waren precies goed: een waar feestmaal. Extra compliment voor de carpaccio van bloedsinaasappel: simpelweg verukkelijk!
Vaessens .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Het heerlijke eten en de huiselijke sfeer maken dat je hier steeds weer terug komt. Deze keer hebben we met een gezelschap van 7 personen genoten van oa het heerlijke asperge menu.
Ook de filet Mignon was heerlijk mals en precies zo gebakken als gevraagd. Of je nu met z'n tweeën eet of met een groot gezelschap, het eten is altijd van uitstekende kwaliteit en je voelt je erg op je gemak.
mondriaan .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
In 'the middle of nowhere' in het uiterste puntje van Nederland ligt dit onverwachte eetpareltje. Wat een verwennerij door de chefkok en zijn vrouw. Alles even vers, heerlijk en mooi opgediend.Klasse! De sobere inrichting van het restaurant is een bewuste keuze, zo werd ons duidelijk gemaakt: ook de passanten moeten binnen willen komen voor een hapje. Wij vergaten die al gauw toen we zagen wat we op ons bord getoverd kregen. De wijnen (voor ons los per glas) waren ook prima. Als we de Tefaf weer bezoeken komen we zeker weer langs. Met stip aanbevolen!
Makula .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Wij komen al 9 jaar bij Restaurant op de Hej en vinden dit een van de beste restaurants in Zuid Limburg.
De ontvangst is altijd erg hartelijk en het is er altijd erg gezellig.
Je voelt je thuis en alles is perfect, maaaaaar vooral het eten,
altijd verse producten en voortreffelijk klaar gemaakt, altijd weer een feestje om daar te kunnen eten. De prijs kwaliteit is ook goed. Ik kan nog wel even doorgaan maar U weet genoeg, ga er eens naar toe, succes verzekerd.

Janneke Bert Oskamp.

geertrudis .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Vanaf de buitenkant zou je niet zeggen dat hier een buitengewoon lekker restaurent gevestigd is. Het eten is er verrukkelijk. De begroeting is altijd allerhartelijkst door gastvrouw Fabiënne . Frank de kok maakt de heerlijkste gerechten met produkten die van het seizoen en uit de streek zijn. Het zijn vaak allerlei combinaties die je niet een twee drie zou verwachten. Als je vantevoren aangeeft vegetariër te zijn, weet hij zelfs die gasten aangenaam te verrassen. Voor vis-en vleesliefhebbers is er een ruime keus aan originele en verfijnde gerechten tegen een zeer schappelijke prijs. We hebben met hun tienjarig bestaan van een heerlijk tiengangen diner genoten!