Op de Hej

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

Makula .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Wij komen al 9 jaar bij Restaurant op de Hej en vinden dit een van de beste restaurants in Zuid Limburg.
De ontvangst is altijd erg hartelijk en het is er altijd erg gezellig.
Je voelt je thuis en alles is perfect, maaaaaar vooral het eten,
altijd verse producten en voortreffelijk klaar gemaakt, altijd weer een feestje om daar te kunnen eten. De prijs kwaliteit is ook goed. Ik kan nog wel even doorgaan maar U weet genoeg, ga er eens naar toe, succes verzekerd.

Janneke Bert Oskamp.

Loesje77 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Onlangs genoten van de keuken en de gastvrijheid van dit gezellige restaurant. Wat een warm onthaal!

Ieder gerecht is met passie bereid en smaakt overheerlijk. Tip: neem een wijnarrangement. Dit wordt met zorg uitgekozen en is een perfecte aanvulling op de gerechten.

Wij komen zeker nog een keer terug!
Ellen77 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Op een zondagavond met z'n tweeen genoten van een 4-gangen verrassingsmenu. Leuke en vooral heerlijke gerechten, we hebben echt genoten. Fijne bediening en een kok met kennis van producten. Kortom een aanrader!
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Je moet het weten te vinden, maar dan ben je ook wel ergens... Buiten St.Geertruid, voorbij Moerslag, in the middle of nowhere, ligt dit pareltje in de Zuidlimburgse heuvels. Hier met z'n tweeen gegeten, op een woensdagavond in juli, zeer rustig. Alle gerechten prima klaargemaakt, heerlijk. Het 3-gangen weekmenu, voor 34,50. Uitstekend.
leo D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Een echt top restaurant. Prijs/kwaliteit is hier uitstekend. Verse streekproducten woren door de chefkok/eigenaar gebruikt. Uitstekende gastvrouw en gastheer. Dit restaurant lijkt meer een huiskamerrestaurant. Zeer billijke prijzen voor dranken spijs. Wisselend 3-gangen weekmenu. Wat ons betreft een aanrader, wij komen zeker terug.