Op de Hej

Woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Op de Hej

Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Geweldige beleving. Fantastisch eten met prachtige combinaties en een huiselijke bediening. Was er met 7 wijn en golfvrienden. Een internationaal gezelschap met verwende smaak en veel cuinaire ervaring meegekregen uit Spanje, Frankrijk, Engeland en Nederland. Allemaal vol lof over Frank en Frank en de attente gastvrouw, de vrouw van Frank de Chef. Op weg naar het zuiden rijden mijn vrouw en ik om om bij Frank op de hej te eten.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk eten. relaxte omgeving. Je proeft de kwaliteit. Hoeveelheid gerechten precies goed. Zeer vriendelijke eigenaren met hat voor de zaak.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Voor de derde keer hier heerlijk gegeten. Zeer plezierig personeel. Wel reserveren in het weekend, wij grepen er een keer naast. Het muurmenu voor 25,50 is de prijs meer dan waard.
Cire180247 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer sfeervolle huiselijke ambiance.
Fraai gedekte tafel; uitstekende wijnen. We hebben het viergangen verrassing menu genomen. Een voortreffelijke keuze. Vooraf werd ons gevraagd of er bepaalde zaken zoals vis, vlees of anderszins niet gewenst waren. Dit werd uitstekend in het menu verwerkt. Een heerlijke amuse vooraf van een klein kopje pompoensoep en een gevogelte bitterbal. Een heerlijk tussen gerecht van sint jacobsnoot en vis
De tonijn sashimi is werkelijk voortreffelijk, zo ook het hoofdgerecht van hertenbiefstuk. het geheel werd prachtig afgerond met een zalig dessert. Na afloop kwam de de chefkok (Frank) even een praatje maken. Al met al een super gezellige en smaakvolle avond. We komen graag nog eens retug
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
we hebben a la carte gegeten. voorgerechten waren fijn van smaak en beeldig om te zien. Het was echt een plaatje. de hoofdgerechten waren goed op smaak, de kalfssucade en de zeewolf zijn echt een aanrader. Het nagerecht was erg lekker en stiekem van het verrassingsmenu genomen, dat doen ze toch weer slim. kortom goed restaurant we komen graag nog eens.
Legions .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wie nog niet bij op de hej is geweest om de tonijn sashimi in het krokante jasje te proeven, moet nu gaan proeven! Subliem! Ik had spijt dat ik gewoon niet twee keer de sashimi had gekozen. Een keer als voorgerecht en een keer als hoofdgerecht. Maar ja. De rest is ook altijd zo kekker.... dit restaurant valt al jaren steevast op plek een op mijn lijst van beste restaurants in het heuvelland!
EdenAnnie .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Na drie maanden weer een keer bij Op de Hej gegeten. Opnieuw voortreffelijk. De amuse (ommeletje met roomkaas en kroketje met spinazie en geitenkaas) was een smakelijke start.
Mijn voorgerecht was een tarte tatin van witlof met mango chutney en wasabi mayonaise. Wat een heerlijke smakencombinatie. Mijn vrouw had de als altijd smakelijke salade met val dieu kaasje als voorgerecht.
Het hoofdgerecht was eveneens zeer smakelijk. Mijn vrouw kon nog net (aan het einde van het seizoen) van de skrei genieten en mijn gevulde parelhoenfilet met cranberrysaus smaakte ook voortreffelijk.
Dessert ? Chocolademousse met mangosorbet. Klinkt gewoon, maar de presentatie maakte ook dit tot een bijzonder gerecht.
Prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanbevolen.
monikie .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Wat was het geweldig om hier te eten ! Het eten was voortreffelijk en de sfeer buitgewoon ! Echt een aanrader. Een restaurant hoe een restaurant hoort te zijn ! Dus echt een aanrader! Advies wel om te reserveren !
J. B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Vriendelijk ontvangst met een hand van Frank. We hebben allebei het weekmenu gekozen. Vooraf een amuse, met soep en eend. Gerechten worden leuk opgemaakt,smaak is goed en hoeveelheid oké. Jammer dat alles snel achterelkaar kwam, waardoor je een vol gevoel kreeg. Tot slot een koffie, waarbij je ongevraagd een aantal zoetigheden geserveerd krijgt. Het laatste zie je terug op de rekening met 2x 5 euro.
Dubbel H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Zoals altijd een warm welkom bij Op de Hej. Deze keer waren wij eensgezind in onze keuze voor het weekmenu met op ons verzoek in afwijking van het menu een aspergevoorgerecht van de aspergekaart. Van de gemarineerde asperge met tonijn of gebakken asperge met carpaccio had de laatste onze voorkeur. Het visstoofpotje van kabeljauw, zeebaars, tillapia en garnalen was prima evenals het passie-ijs met heerlijk gemarineerde verse aardbeien. De Grauburgunder uit de Pfalz smaakte uitstekend bij deze gerechten. De espresso met friandise is bijkans een extra nagerecht. Enige opmerking betreft het broodbeleid: het brood mag best al voor de amuse op tafel in plaats van vlak voor het voorgerecht. Wij komen hier al jaren met plezier en blijven dat ook samen met vrienden doen.
Dorus M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Geweldig gegeten met een groep van 7. Enorm goede service en heerlijk eten! Het interieur is heel modern en fris met een geweldig uitzicht. Terras buiten had super geweest als er volop zon was, dus moeten we nog maar een keer terug komen midden zomer :)
Erg gezellig en heel erg lekker dus, het toetje "farfait van bastogne met karamelsaus" is een dikke aanrader voor de zoetekauw en de "scropino" als toetje was tevens erg lekker! Menu's zelf heeft iedereen van genoten!
janenjoke .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Met een partner die een asperge allergie heeft in mei in Limburg gaan eten. Je moet het maar durven, maar bij Op de Hej kan dat, want er wordt uitstekend rekening mee gehouden. Mijn partner bestelde het 4-gangen verrassingsmenu en ik heb twee asperge gerechten van de kaart besteld met het verzoek die in te passen in een 4-gangen menu. De gemarineerde asperges met een perfect gegaarde tonijn waren voortreffelijk, terwijl de overkant een zeer smakelijke combinatie van coquilles, garnalen en paling kreeg. Het tweede gerecht was voor ons hetzelfde, schelvis – wederom prima gegaard - met risotto met zeevruchten. Op de hoofdgerechten, de lamsfilet met asperges en het staartstuk van kalf viel niets aan te merken. Tenslotte kregen we als dessert een kleine proeverij van verschillende nagerechten van de kaart. En dat alles begeleid door bijpassende wijnen, waar heel goed rekening werd gehouden met de verschillende gerechten.
Op de nota bleken twee verrassingsmenu’s te zijn gerekend, heel schappelijk! Maar ook buiten dat hanteert Op de Hej een voortreffende prijs / prestatie verhouding! Als we weer in Limburg zijn kan Op de Hej op ons rekenen!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Op de Hej was eigenlijk de belangrijkste reden om terug te gaan naar St. Geertruid voor een korte vakantie. De mensen aldaar zijn allerhartelijkst, het eten is heerlijk, en het aangeboden wijnarrangement past perfect. Alle reden om een logement op loopafstand te zoeken.
Na de goede ervaring van verleden jaar hebben we gewoon 2 x een verrassing menu (de eerst mogelijk dag na aankomst, en de laatste avond voor vertrek) genomen. De eerste keer 3 gangen, en de tweede keer 4 gangen.
Het nadeel van een verrassing menu is dat je gen bewuste keuzes maakt, en dan blijft minder goed hangen wat je gegeten hebt. Excuses voor eventuele ommissies.
De eerste keer: vooraf een panacote met daarop een gelei gemaakt met een plaatselijke likeur, met daarbij mousse met gerookte paling. Een prijswinnend gerecht volgens Frank, en terecht (schrijft iemand waar je maar heel moeilijk gerookte paling aan kwijt kunt). Het hoofdgerecht was heerlijk zacht kalfsvlees, gevolgd door een mini proeverijtje van nagerechtjes, waarvan de crême brulée een bijzonder goede indruk achtergelaten heeft.
De dag voor vertrek hebben wij een 4 gangen verrassings men GENOTEN, waarvan de asperges met Tonijn en de mango mousse uit het mini grand dessert speciale vermelding verdienen. Als ik al iets op MOET merken is het dat er over de volgorde van de kazen in de betreffende gang gediscussieerd zou kunnen worden. Ik heb ze in ieder geval veranderd. De keuze begeleidende wijnen verdien t een compliment!
EdenAnnie .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Wij komen regelmatig bij Op de Hej en komen ook elke keer weer met genoegen terug. Frank kookt voortreffelijk en Fabienne is een enthousiaste en hartelijke gastvrouw.
We schrijven evenwel nu voor het eerst een recensie op deze site, nadat we vandaag voortreffelijke asperges hebben gegeten. Mijn vrouw kreeg asperges bereid op vlaamse wijze en ik kreeg asperges met zalm. Klinkt allemaal gewoon, maar het was voortreffelijk bereid en mooi opgediend.
Eigenlijk begon het al met de amuse: gerookt sprotje met zoetzure venkel en ook een mousse van serranoham. Smaakte voortreffelijk.
Kortom, we komen graag in dit gezellige restaurant. Helaas regende het vandaag en was het te koud voor het terras.
Legions .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Afgelopen week heb ik mijn verjaardag gevierd bij Op de Hej. Er was net een hele nieuwe menu kaart - dus weer veel nieuwe gerechten en lekkere combinaties. Ik had een carpaccio van courgette met rode mul en scampi (lekker fris en een heerlijke combinatie) en daarna de dry age Irish beef met huisgemaakte saus bearnaise. Super! En zoals wij gewend zijn was de service warm en persoonlijk. Wij komen al tien jaar bij Restaurant op de Hej en de kwaliteit is altijd constant - Chef kok Frank staat gewoon op eenzame hoogte wat de prijs-kwaliteit verhouding betreft!
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Wij komen niet uit de buurt, maar zaten op iens naar een restaurant te zoeken met goede recensies. Na de recensies gelezen te hebben, waren wij erg nieuwsgierig. Het was al tegen 8 uur voordat wij gingen eten en het restaurant sloot om 9 uur. Geen probleem voor de eigenaar.
Een warme welkom.
Met een Amuse van eendenleverpate en een soepje begon de avond al goed. Wij hadden een 3 gangen menu genomen, het hoofdgerecht, hertenbiefstuk, heerlijk! Afgesloten met een Stoofpeertjessoep, heel apart, maar erg lekker!
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
wij hebben eindelijk de gelegenheid gekregen om een plaats te krijgen bij op de Heij ook geprofiteerd van het 10 daagse diner menu . wat een beleving van carpacio kalfswang herte biefstuk met nog een toetje daarna koffie met een AVERNA likeur ook de wijn is zeer goed en niet duur. voortreffelijk zeer goede bediening hartelijk spontaan. kan me voorstellen dat je 3 weken moet wachten om hier een heerlijke avond mag doorbrengen
Teamcl .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Dit was ons tweede bezoek aan dit restaurant en we vonden het alle vier weer even goed als de eerste keer. Namen een verrassingsmenu . Alle 4 gerechten vonden we heerlijk en de opmaak van de borden was als een schilderij. Bij ons gaat ie zeker in de favorieten. Ontvangst en bediening ontspannen en hartelijk ook oplettend
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Je moet er echt bewust naar toe (rijden), maar dat is het zeker waard. De ontvangst is hartelijk, met handdruk en al. Het restaurant is niet heel groot en daar ligt gelijk het enige minpunt; toen wij er aten zat er o.a. een groep van 8 personen en was het soms bijna moeilijk om elkaar te verstaan, ook al omdat de tafels vrij breed zijn en je dus tegenover elkaar net wat verder weg zit..
Maar het eten was heerlijk! Voor ons spongen de voorgerechten eruit; zowel de carpaccio van hert als de salade met gerookt wildzwijnham waren top. Als hoofdgerecht aten we beide een lekkere combinatie van fazant en hert. Ook de nagerechten van het Hej menu - mango parfait en aan kaasplankje - waren erg lekker. De bediening is vriendelijke en attent. Wat verder opviel; alle glazen wijn werden aan tafel (royaal) uitgeschonken, een karafje kraanwater komt om niet op tafel. En zo kun je met z'n 2en heerlijk eten en drinken voor net honderd euro. Wat ons betreft een aanrader!
CK_SK .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Wederom heerlijk genoten van culinaire gerechten.
Ondanks onze voedselallergieen ( o.a koemelkeiwitten, gluten, suiker, e-nummers etc...), zijn er zeer smaakvolle gerechten aan ons geserveerd.
Tevens is het contact met kok en bediening zeer oprecht en hartelijk.
Goede bediening en gezellig sfeer.
Zowel bediening als kok verstaan hun vaak zeer goed.
Een absolute aanrader!!

Nogmaals bedankt voor de fijne en smaakvolle avond!!