Op de Haven

Helling 7 4101 AE Culemborg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Op de Haven

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
7,1
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
helaas slecht gegeten vooraf buikspek was erg flauw had de tournedos van de haven besteld rood kreeg deze tussen medium en doorbakken werd hersteld kreeg een nieuwe helaas koud van binnen maar was wel rood.
mijn vrouw had groente in tempura beslag het waren 8 stukjes groente in een veel te dun beslag kon bijna niet zien dat er iets omheen zat jammer en dat voor €17,50
het nagerecht appel loempia had mij erop verheugd maar viel ook weer tegen de appel was veel te groot gesneden en het filodeeg was taai zonde. koffie was lekker.
Grandmother66 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vanmiddag hier een hapje gegeten in de hoop naast het lekkere eten te genieten van het uitzicht en de sloepenrace die bezig was.Helaas werd dit alles teniet gedaan door een vreselijk slechte zanger die aangesteld was om de boel wat op te vrolijken.Eten ok locatie ok entertainment nee.Voor ons een reden hier niet meer te komen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Mooie locatie met uitzicht over de Lek. Het gebouw doet een beetje clubhuis achting aan. Zeg maar een beetje verrommeld. Binnen is het echter keurig en gezellig. Zeker niet volgepropt met tafels. De bediening is uiterst correct en alert. Als man alleen niet in de hoek weggemoffeld. De maaltijd? Gewoon goed. Amuse van ham en ei. Mandje met lekker brood met kruidenboter. Vooraf Portobello met mosseltjes, prima. Daarna buiten de kaart om asperges met zalm, ruime salade en mega frieten. De zalm laten zwemmen in een wit wijntje. Espresso met een cognacje sluiten de maaltijd af. Geslaagde maaltijd. De teller eindigde op €47,25
Lietzebas .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Hier geluncht met moederdag. Het was mooi weer, dus heerlijk op het buitenterras gezeten. Je kijkt uit over de lek, de jachthaven en een deel van culemborg: prachtig. Lunchkaart is redelijk gevarieerd. De gerechten zijn goed verzorgd en gericht op de grote eter: we hadden meer dan voldoende. Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. Binnen was een grote groep een buffet aan het gebruiken. Zag er prima uit!
De bediening vonden we nogal onpersoonlijk en weinig attent. Wel een goede gastheer trouwens.
Dineerfan .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Ik heb met een groep gegeten. Er werd een mooi menu aangeboden waarvan ik de rundercarpaccio, de varkensrack en tiramisu heb genomen. Met name de rack was van uitstekende kwaliteit, het mes sneed erdoorheen als door boter. De tiramisu smaakte goed, maar was mij betreft te stevig van structuur. De service was attent en vlot. Een geslaagde avond!
Tar .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
De entree van het restaurant geeft elke keer als wij er komen dineren of lunchen van buiten toch weer een wat kale indruk (stalen trap), één keer boven op het terras of in het restaurant is het een waar genoegen. Een prachtig uitzicht over de Lek en de kleine maar charmante jachthaven. Bij zonsondergang een schitterend gezicht de zon in het water te zien ondergaan.
Het restaurant, met een uitgebreide vlees en vis kaart, heeft een prima kwaliteit/prijs verhouding voor zowel de lunch als diner, je kunt merken dat het niveau van de keuken de laatste jaren sterk verbeterd is, geen haute cuisine maar kwalitatief goed. De bediening, vooral tijdens het diner, is nog niet op het niveau wat je zou mogen verwachten van wat het restaurant wil uitstralen, uiterst vriendelijk niets is hen te veel maar nog niet professioneel genoeg. Verder ontbreekt het je aan niets,de sfeer is uiterst gemoedelijk te noemen. Woonachtig in het zuid- Franse land gaan wij verblijf in Nederland hier graag eten.
Jude17 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Afgelopen zondag hier gelunchd. Door de wisselende recensies hadden we niet al te hoge verwachtingen, maar het was een aangename verassing. We hadden allebei mosselen, die waren erg goed bereid. Enige minpuntje: ik vond de patat een beetje te vet.
Locatie (aan de jachthaven met uitzicht op de Lek) is super.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Wij hebben hier gegeten met een grote groep. Complimenten voor de snelhied waarmee er werd uitgeserveerd. Het eten kwam warm op tafel en de cuisson van het vlees en de vis was prima.
De gastheer was zeer hartelijk en kwam regelmatig vragen of alles in orde was.
Het smaakte prima, maar ook zoals je het thuis zou kunnen klaarmaken. De porties waren voor mij enorm.
Ik kom er graag nog eens terug om te eten in een kleinere setting.
Alwin D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
De paasbrunch. Gezellige gelegenheid, de zaak was volledig vol. Wij waren met een groep van 10 man. De brunch was in buffetvorm. Alles was ruim bemeten en ook aan het eind was de vis en vlees nog ruim voorradig. Ook uitstekend grand-dessert, enig minpunt was het lange wachten tussen hoofdgang en dessert.
Evert '.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Heerlijk en gezellig gegeten. Mijndochter had een flinke uitsmijter "Op de haven", ik zelf een hele royale salade van carpaccio.
Dit restaurant is een aanrader voor iedereen. Goed en gezellig. Met prachtig uitzicht erbij!!
Hier komen we zeker nog een keer terug.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Prima adres om te lunchen bij mooi weer, maar meer ook niet. Het eten is gewoon van het niveau snackbar, wat niet erg is. Verwacht gewoon niet teveel en bestel de Boerenomelet. De bediening is ok, maar ach. Het uitzicht is er zo leuk op de haven.
Essyinc .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Erg goed eten en bekwaam en zeer vriendelijke bediening.
Gezellige sfeer en mooi uitzicht over de haven van Culemborg.
Prijs kwaliteit was perfect.
We eten vaak in restaurants en dit is absoluut een aanrader voor een gezellig avondje uit eten met vrienden.
Bram_vd_L .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Hier gegeten op Tweede Kerstdag ('s avonds). Groep van 6 aan het kerstdiner.
Het was redelijk. Vanwege het kerstdiner bestond er bij twee gangen nog keuze; de rest van de gangen stond vast. Het nagerecht was uitstekend, de rest vond ik redelijk.
De service krijgt slechts een zesje. Sommigen van de bediening verdienen een hoog cijfer, maar anderen halen het gemiddelde omlaag. Zo werden zelfs bij twee bestellingen deze bij de verkeerde persoon gezet en werd al de koffie/thee opgenomen, totdat een collega kwam vertellen dat er nog een gang aankwam.
Het decor was wel de moeite waarde. Sfeervol ingericht met rustige achtergrondmuziek. Toepasselijke kerstmuziek, waar je overigens na een lange zit wel genoeg van hebt. Uitzicht op de haven kan ik helaas weinig over melden.