Op de Dam grandcafe restaurant

Meer informatie over restaurant Op de Dam grandcafe restaurant

Jouw recensie over het restaurant Op de Dam grandcafe restaurant

Wim S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hier zaterdagavond met z'n drieën gegeten.
De bediening is perfect en professioneel.
De amuses waren heerlijk.
We kozen alle drie hetzelfde nl.
huisgemaakte garnalenkroketjes met wasabi mayonaise en frisse salade
schol met vanillekool en citroen/peterseliesaus
spaanse koffie
E.e.a. vergezeld door prima huiswijn (Elevado rood en wit).
Het eten was, in een woord gezegd, voortreffelijk!
Dit restaurant is echt een aanrader!
Sieger Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg vriendelijk personeel met gevoel voor timing, qua bediening en qua humor. Verrassingsmenu was helemaal top! Goede keuzes van de kok (Yordi) en perfecte garingen. Beslist een aanrader.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
De dames een broodplank welke veelvuldig was, met redelijke smeersels, de buikspek was karig en redelijk van smaak, de zalm was prima, de kabeljauw smakeloos, entrecote zag er kwa structuur er vorm niet uit als entrecote en was evenals de kabeljauw smakeloos, de groenten op het bord zijn goed van smaak, de frieten waren goed alhoewel iets aan de slappe kant, kortom als het een daghap zou zij is € 10,00 nog te duur
jack-jannie .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prima gerechten en mooie presentatie. Wachttijd tussen opname en ontvangst zou iets korter kunnen maar kan dag-afhankelijk zijn en grootte van de groep. Inrichting, sfeer en bediening prima, ongedwongen. Goed voor een volgende keer!