op de Beek

Hoogbeek 12 6305 BH Schin op Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant op de Beek

Deboonwilbert D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Tomaten crème soep geserveerd op voor verwarmde borden net verse room. Goed van temperatuur. Hoofdgerecht roodbaars met aardappelpartjes en seizoensgroente. Wederom voorverwarmd bord, juiste porties in goede verhoudingen. Enig nadeel was de niet zijn op juiste temperatuur van de saus over roodbaars. Nagerecht vers fruit met slagroom, ook dit was goed van kwaliteit. Goede prijs kwaliteit verhouding. Is echt een aanrader ondanks beperkte kaart.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
We waren op zoek naar een pannenkoekenhuis om op een terras heerlijk van de zon te genieten. Opeens brak er wat regen los en passeerde we Hotel-Restaurant-terras Op De Beek.
We hebben de auto geparkeerd en ik ben naar binnen gegaan of er pannenkoeken werden geserveerd en of we onze papegaai mee naar binnen mochten nemen. We zijn op vakantie en hebben dan altijd de papegaai los op de hand bij ons. De eigenaar vond dit geheel geen probleem, als hij maar niet rond zou vliegen. Onze papegaai is gewiekt en we hebben altijd een handdoek onder de vogel mocht hij een ongelukje hebben, zodat dit netjes op de handdoek valt en niet op de grond. Vliegen doet hij nooit, daar wij hem wieken. Nog even kwam een meisje en een vrouw van de familie kijken naar de papegaai. We zijn heel erg vriendelijk geholpen. Mijn vrouw heeft een pannenkoek appel rozijn zonder rozijnen genomen en ik zelf een pannenkoek Op De Beek. De pannenkoeken waren goed warm en heerlijk dik gebakken. Beide waren goed gevuld. De pannenkoek Op De Beek is een hartige pannenkoek. Wandelaars en fietsers zouden wij aanraden hier even een tussenstop te maken voor een heerlijke pannenkoek en een vriendelijk ontvangst. De heer des huizes heeft voor ons nog diverse dorpjes en steden opgeschreven die een bezoek waard zijn in onze vakantie. We gaan hier zeker nog terug komen tijdens onze vakantie.
J R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
We kwamen vrij laat aan maar gelukkig konden we nog aanschuiven op het terras. Als voorgerecht bestelden we grotchampignons en Carpaccio met Val Dieu kaas. Beide heerlijk alleen heb ik die kaas niet zo geproefd. Voor beiden bestond het hoofdgerecht uit forel, weliswaar op verschillende manieren bereid maar zonder meer allebei prima. Uiteindelijk heerlijk gegeten en de bediening was wat onervaren maar verder wel erg vriendelijk.