Op d'n Berg

De Heldense Bossen 4 5988 NH Helden Nederland Kaart

Over het restaurant Op d'n Berg

Café restaurant Op d'n Berg is prachtig gelegen in het "groene hart" van Peel en Maas "De Heldense Bossen".
Met een à la carte restaurant, en een overdekt terras met prachtig uitzicht. Onze gasten hebben gratis toegang naar de grote speeltuin van De Heldense Bossen.
Het restaurant bied een uitgebreide à la carte menukaart voor het hele gezin. Daarnaast is het restaurant een uitstekende locatie voor al uw feesten, party's en bruiloften tot 170 personen.
Verder verzorgen wij onder de naam "De Heldense Bossen" outdoor diverse groepsuitjes voor jong en oud. Kijk hier voor op onze website.

Meer informatie over restaurant Op d'n Berg

• : Gratis voor de deur
9,1

Jouw recensie over het restaurant Op d'n Berg

Diana .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We zijn al verschillende keren bij op den berg wezen brunchen.
we hebben ooit wel eens ergens anders gebruncht, maar dat beviel nooit zo goed .
Hier is voldoende keuze voor iedereen. voor elk wat wils
alles gewoon GOED! en netjes verzorgd.
Maurice L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Gereserveerd via iens.......onze naam was onbekend bij het restaurant.
Verrukkelijk asperge arrangement, jammer van de sompige krieltjes.
Deeg van de pizza was nog een beetje rauw.
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Hoewel we (ca. 15 pers.) gereserveerd hadden en het helemaal niet druk was, duurde toch wel lang voordat iedereen koffie en vlaai had. Het bedienen kwam een beetje amateuristisch over, waarbij stukjes vlaai zo ongeveer 2 aan 2 gebracht werden en dus de koffie allang koud of op was voordat het gebak er was. Dan heb ik het nog niet eens over een dienblad met drank dat over de gasten ging. Kan gebeuren en iedereen moet het leren.

gr
Wim
Rudi D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Mooi interieur, prima bediening, heel lekker gegeten, ... Zo lekker dat we vandaag teruggekeerd zijn om er te gaan eten.
Rudy D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Mooie top locatie met een super team. Uitstapje met 39 vrijwilligers als dank voor hun inzet.
Gereserveerd en alles kon in overleg met de kok en eigenaar. Eerst heerlijk kunnen loungen
op het prachtige terras waar alles tot in de puntjes verzorgd is . In het restaurant ook
alles tip top super 3 gangen diner! Voor herhaling vatbaar. Mirko en Hennie en team nogmaals
bedankt.
Bep P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Een superheerlijke brunch gehad op moederdag met de hele familie in de leeftijden van 1,5 tot 83 jaar.
Een gezellig familierestaurant...
Voor elk wat wils en tenslotte voor alle moeders een mooi verpakte rode roos.
Complimenten aan de chef en zijn crew!
Dre T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben er weer erg van genoten.
En komen graag weer terug.
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Smakelijk gegeten en op een prettige manier verwelkomt en bedient. Daarnaast prettig dat de tafels ruim staan en dat je daardoor niet op de buren zit.
Kortom aangenaam verrast Op alle fronten.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
lekker eten en gezellig ongedwongen sfeer zeer vriendelijk personeel mooi gelegen
wacht tijd tussen door goed
goede menukaart
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gebruncht. We komen hier altijd graag. Mirko en zijn team krijgen het altijd weer voor mekaar er iets bijzonders van te maken. Tot de volgende keer.
Familie O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij en onze gasten waren heel tevreden over onze feestmiddag bij Op d'n Berg. Wij zijn hier trouwens meerdere keren geweest bij een soortgelijke bijeenkomst.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Met de familie hier gegeten. Alles was vers en heerlijk. Wij kunnen iedereen van harte aanbevelen om hier te gaan lunchen of dineren. Het was perfekt. Bovendien een redelijke prijs.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was prima, maar we moesten te lang wachten. De bezoekers die na ons kwamen , werden direkt bediend.
En gingen nadat wij pas bediend werden al naar huis. Net of wij vergeten waren. Teleurgesteld gingen wij naar huis!!!
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gerechten ruim voldoende, smaakvol en vriendelijke en correcte bediening. Ruime aandacht en duidelijke antwoorden op onze vragen.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Ideale gelegenheid om samen met familie een feestje te vieren.
De brunch op zondagmorgen is daar zeer geschikt voor !
Er was voor iedereen meer dan voldoende !
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Je wordt hier altijd vriendelijk ontvangen. Persoonlijke benadering zowel de bediening als de eigenaar. Heerlijk eten, goede service. Een echte aanrader.
Ger G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Bij binnen komst was er een vervelende"put" lucht na het voorgerecht was deze weg. Echter aan t einde van het bezoek kwam deze lucht weer naar boven.
Rest prima geregeld. Was/is geen probleem maar menu was bijna geheel het zelfde als verleden jaar. Erg lekker!
Lucy B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle zaal. Dikke pluim. Het is zeker een aanrader.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We waren met vier personen, ieder een ander gerecht. Alles was goed warm, heet zelfs, het smaakte perfect en niet lang op alles hoeven te wachten. De bediening was zeer vriendelijk.