Ootje Konkel

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag 10:30 - 20:00

Gurmail K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Onlangs weer even aangeschoven bij Ootje, met een vijftal cliënten van mijn werk. Zoals gewoonlijk kregen we weer vlot een tafel en kon het pannenkoekenfestijn beginnen voor 4 van ons. Ikzelf en een cliënt hielden het bij een plate schnitzel met friet, want ja anti pannenkoeken staat nog steeds op de kaart als een welkome verzameling van gerechten voor diegenen die geen pannenkoek lusten, of misschien wel tegen hun zin zijn meegesleept naar Ootje.

Het publiek bestaat rond de avondservice namelijk overwegend uit jonge gezinnen, al dan niet met opa's en oma's, of een combinatie van kinderen met 1 of meer volwassen begeleiders.

Zo eenzijdig als de clientèle is, zo uitgebreid is de kaart met pannenkoeken. De meest uiteenlopende soorten, van zoet tot hartig zijn erop terug te vinden en voor wie dan nóg niet kan kiezen is er de mogelijkheid om een naturel pannenkoek te laten beleggen met al wat op de andere is terug te vinden.

Na afloop hebben we nog even flink gezondigd, met een lekker dessert. 3 van ons genoten van Ootjes koffie, bestaand uit een flink glas koffie met slagroom, een roomlikeurtje en 2 heerlijke ijsbonbons, die stuk voor stuk wel 10 hapjes besloegen voor ze op waren. Daarnaast kreeg 1 van ons een kokosnotenijsje en een ander koos voor de banaan royaal, die ook echt royaal was. De laatste nagenieter hield het bij een portie oude kaas, maar ook daar hadden 2 personen ruim van kunnen eten.

Al met al weer voldaan naar huis en zeker weer tot ziens!
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We waren met twee kleinere kinderen, maar moesten zo lang wachten ruim een uur dat ze kinderen alleen nog maar naar huis wilden en over hun honger heen waren. Kreeg niet de indruk dat men probeerde de langzame bediening probeerde te verhelpen. Het eten was uiteindelijk wel goed.
Masjoepel .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Gisteren weer bij Ootje konkel gegeten met een vakantieveiling bon. Ik was te laat met reserveren. De beschikbare plaatsen waren vol voor m'n bon verliep. Ze hebben dit goed opgelost. Ik kon alsnog na het verlopen van de bon komen. De pannenkoeken waren weer heerlijk. Rijkelijk belegd en goed doorgebakken. De bediening was aardig en snel. We hadden de pannenkoeken snel op tafel. In de zomer gaan we zeker weer terug om dan weer een keer buiten aan het water te eten.
Dit pannenkoekenrestaurant is zeker een aanrader.
Medina A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Bediening was zeer slecht. Wij moesten heel lang wachten voordat we geholpen werden. Serveersters waren meer bezig met hun mobieletelefoon dan met de klanten.
Bedankt voor uw recensie,
U heeft zojuist bij ons gegeten?
Kunt u mij vertellen met hoeveel personen u was en waar u heeft gezeten?
Het spijt mij zeer dat dit uw ervaring is.
Ik hoop dat u ons nog een tweede kans geeft.
Zou u anders contact kunnen opnemen met info@ootjekonkel.nl zodat ik misschien wat voor u zou kunnen betekenen?
Madeliefs .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Leuk restaurant op het water. Kinderen hebben zich goed vermaakt. De pannenkoek met spek was lekker evenals de mix grill. De kinderen hebben lekker kunnen spelen. Aardige bediening.
Bedankt voor deze leuke recensie!
Het is altijd fijn om te horen dat we mensen blij maken met onze pannenkoeken.
A T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Eten een 5 omdat je al pannenkoekenrestaurant toch minimaal een pannenkoek moet kunnen bakken en dus zeker niet 2 van de 3 pannenkoeken verbrand uitserveren. We kregen later nieuwe pannenkoeken maar helaas enige tijd na elkaar uitgeserveerd waardoor we alle 3 alleen hebben gegeten.

Als je pannenkoek goed gebakken is dan is hij ook heerlijk.
Nette en vriendelijke bediening en zeer kindvriendelijk restaurant!
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Met kids en kleinkids hier gegeten. Iedereen heeft er smaakvol gegeten, van pannenkoeken tot de mossels. Als je dit buiten eet met het rustieke West-Friese landschap om je heen dan is dit genieten voor iedereen.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Wat hebben we hier heerlijk gezeten, gedronken en gegeten. Prima service. Niets is te gek. We zaten met het mooie weer lekker aan het water. Hebben allebei een zeer goede pannenkoek gegegeten en ijs toe. De ijsbonbons zijn een aanrader! Onze zoon van 1,5 heeft heerlijk gespeeld. De speelgoeddieren (in ons geval de koe) met ijs erin zijn een groot succes. Na afloop mocht hij een speelgoedje uitkiezen en een ballon meenemen. Hoe blij kun je een kind maken. Top! We komen zeker terug.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Hier gegeten op een zwoele zomeravond, wat een prachtige locatie! De dame van de bediening was heel vriendelijk, maar het liep voor haar volkomen uit de hand toen er (te) veel gasten arriveerden (ze had net een serveerster naar huis gestuurd omdat er te weinig gasten waren). Maar het uitzicht was zo mooi, we hebben het wachten niet vervelend gevonden. We bestelden eerst brood met aioli: heel veel soorten brood, bijna een complete maaltijd.
Helaas waren de pannekoeken bij aankomst te koud. Maar zonder probleem werden opnieuw pannekoeken gebakken (en echt niet opgewarmd!!) ik vond dat heel netjes en professioneel. Ze verontschuldigde zich voor de lange wachttijd. Niks mis met het eten en ga vooral voor deze rustgevende prachtige locatie!
Groentje77 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Duurde lang voordat we ons voorgerecht kregen. Daarna een uur op onze pannenkoeken zitten wachten. Niet handig met 2 kleine kinderen. De gehakt shoarma erop was te gekruid (terwijl ik erg van kruiden en pittig houd) en verpieterd en stond waarschijnlijk al een tijd in de pan.
Onze oudste kon wel lekker spelen.
Jammer te lezen dat u zo lang heeft moeten wachten.
Dat is niet onze bedoeling.
Als u ons had verteld dat u de gehaktshoarma niet lekker vond hadden wij graag een ander gerecht voor u klaargemaakt.
Wij hopen dat u ons nog een 2e kans geeft.
Vriendelijke groet,
Ootje Konkel
Hansvolvo .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
all you can eat gedaan met z'n 5-en, w.v. 2 pubers, allen zeer tevreden, keuze genoeg en erg veel!! super kwaliteit, echt.
leuke verrassing was dat 1 puber gratis was omdat we normale pannekoeken qua hoeveelheid per ronde bestelden.....hulde
vriendelijk personeel, tip ga wat later dan zijn de meeste lawaaierige kinderen weg!!
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Wat een fijn pannenkoekenrestaurant! Wij komen hier met regelmaat. Ook zonder kinderen kun je hier goed terecht. Met name de hartige pannenkoeken zijn erg goed, met huisgemaakte ragout bijvoorbeeld. Een frisse entourage met een prachtig terras aan het water waar je zomers in het zonnetje goed uitzicht hebt.
Absoluut een aanrader!
Diana68 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Leuk restaurant. Officieel pannenkoekenrestaurant, maar gelukkig hebben ze ook wat te bieden voor mensen die niet van pannenkoeken houden. Het terras aan het water is fantastisch, de bediening erg aardig. Onze jongens hebben er heerlijk gegeten en na afloop mochten ze een aardigheidje uitzoeken. Dat doet het natuurlijk altijd erg goed. Voor de ouders was er een prima mixed grill en kipsaté.
We komen hier zeker terug
Geomeid .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Aan het einde van de dag hier 3 pannenkoeken gegeten, de favoriete pannenkoeken hebben leuke namen en je kunt zelf ook een pannenkoek samenstellen.
wij hadden rooie rakker(warme kersen, ijs en slagroom voor 10,75) , het skeef rokkie( ham, ananas en kaas voor 10,05) en een naturel voor 4,95.
De meningen binnen onze groep waren verdeeld, dik en vettig was de mening, inderdaad dat dik klopt.
Bediening vriendelijk en wij hebben dit ook gemeld aan het einde, heel netjes gewoon volgende x zeggen dan maken wij een dunnere.
Het uitzicht was mooi, heerlijk voor het raam kijken naar het water.
Hetetenisheerlijk .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
We hebben hier met een groep gegeten vanmiddag, het eten was goed!
De sfeer was heel gezellig en het personeel uiters vriendelijk.
Veel van ons hebben een pannenkoek gegeten,maar ook waren er lekkere salades, spare ribs en de mixx grill was ook super.
De kinderen vonden het super.ze hebben heerlijk gespeeld en gegeten en ze kregen ook nog een cadeautje mee naar huis.
Zeker aan te raden dit pannenkoekenhuis, we komen zeker weer.
Odette V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Wij, man, vrouw en onze beide jonge kinderen hebben een geweldige avond gehad bij Pannenkoekenhuis Ootje Konkel. De pannenkoeken waren zo heerlijk dat de kleintjes bij wijze van spreken hun vingertjes erbij opaten. Ook onze vleesspies was met zorg bereid en heerlijk mals. Het personeel is servicegericht en geweldig met de kinderen, die zich overigens geweldig vermaakten in de speelhoek. En dat alles inclusief kadootje voor de kinderen zeer betaalbaar. Wij hebben geweldig genoten van het eten en de ambiance en zijn van plan binnen niet al te lange tijd weer af te reizen naar Scharwoude
Lisanne P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Ik ben erg tevreden over het restaurant. Er hangt een gezellig west-fries sfeertje en ik kom er vaak met mijn kinderen en man. Ik eet er vaak de stevige boer, die smaakt mij altijd goed, mijn man had laatst een mixed grill, die erg leuk werd geserveerd en precies goed op temperatuur was. Mijn kinderen eten meestal de snoeikont, een pannenkoek die leuk versierd is met snoepjes en keer op keer in de smaak valt! Verder is er een grote speelhoek waar kinderen lekker hun gang kunnen gaan, de bediening maakt er ook geen probleem van als ze door het hele restaurant rennen. De bediening maakt vaak een leuk met ons praatje omdat ze ons herkennen, wat ik een heel groot pluspunt vindt! Als afsluiter mogen de kinderen altijd een kadootje uitkiezen wat de avond natuurlijk wel maakt. Al met al een prima restaurant en vooral een aanrader voor ouders met kinderen.
Franvw .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Wat een heerlijke pannenkoek met spek, ik was erg tevreden over de bediening. Het personeel was erg vriendelijk en snel. de pannenkoek was snel klaar en ook heel lekker. Daarna had ik nog een toetje genomen die ook goed smaakte. ik kom zeker nog een keertje terug.
Grootebroek .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Wij hebben er van het weekend met onze familie gegeten. Het was er erg koud en er hing door het gehele restaurant een koude windvlaag. We hoorde veel mensen om ons heen klagen. De toiletten waren niet schoon en ook daar was het enorm koud, geen radiator te bekennen. We vonden het erg jammer want we komen er graag. Helaas niet meer in de wintermaanden
Rhea B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Wij hebben hier laatst heerlijk gegeten, de sfeer is ongedwongen met een prachtig uitzicht over de karperkuil. Geen culinair hoogstandje maar gewoon lekkere pannekoeken.