Oost

Andreas Bonnstraat 46 1091 BA Amsterdam Nederland Kaart
31-206928674

Over het restaurant Oost

Het leukste stukje Amsterdam

Oost streeft naar het maken van eerlijke en eenvoudige gerechten die worden bereid in een ongedwongen setting. En dat gaat ze behoorlijk goed af! Er wordt zoveel mogelijk met biologische producten gewerkt en daarnaast voel je hier meteen na binnenkomst de hartelijke gastvrijheid. Het restaurant bevindt zich in een karakteristiek hoekpand met grote ramen en in de zomermaanden kun je op het terras, onder de bomen of in de zon, genieten van heerlijke gerechten met een glas wijn!

Meer informatie over restaurant Oost

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Oost

Nicky H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Klein tentje in oost met een beetje kantine-achtige ambiance. Het eten is oké. De bediening is vriendelijk. Prijs-kwaliteitverhouding is prima!
Yolant V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Lekker en betaalbaar eten op een sfeervolle plek. We komen terug!
Yolant V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Lekker en betaalbaar eten op een sfeervolle plek. Vriendelijke bediening, redelijk korte wachttijd. Kortom we komen absoluut terug!
Hilke W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Restaurant Oost is er helaas ontzettend op achteruit gegaan. Wij kwamen in de zomer regelmatig eten, vanwege de heerlijke pizza's en de gezellige bediening, maar wat een suffe bedoeling is het geworden. Waar er voorheen een vlotte dame met donkere krullen gezellig door het restaurant rende en ondanks drukte met iedereen een praatje maakte, staat er nu bediening welke stijf, onattent en erg langzaam is. De pizza's waren lang niet zo lekker als de keren hiervoor en het deeg was nog wat rauw en de groenten waren op de pasta gegooid alsof het ze niets kon schelen. Jammer.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Op het terras altijd prima. De (bijna) ongewijzigde kaart bevat nog steeds de lekkerste pizza’s, (beetje vette) pasta’s. en heerlijk versgemaakte salades. Bediening is vriendelijk en vlot. Inlijsten en niets meer aan doen…
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Mooi en sfeervol restaurant. Voorgerechten waren lekker maar wij vonden de hoofdgerechten tegenvallen. Jammer want anders zou ik zeker terug komen.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Vrijdag met vrienden hier gegeten. Goede bediening, goede wijn en heerlijk eten. Zeker een aanrader!!! Wij komen snel terug.
Joss P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het was mooi weer dus konden we plaats nemen op de voor de deur staande camping banken en aan dito tafels. We kregen perfect stokbrood en heerlijke olijfolie. De bediening is vlot en kundig. De crostini's smaakte prima met alleen maar verse producten. Ook alle andere gerechten waren niet groot maar prima en goed geprijst. De Chardonnay is ook prima maar €4,25 is gewoon te veel geld voor een glas. Helaas vond ik de koffie niet te hachelen , die werd wel keurig met excuses van de bon gehaald. Wij gaan hier nog eens terug komen.
Hogenboom E.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Wij verbleven in het gastenverblijf van de eigenaren van dit restaurant. Omdat we een guesthouse gasten waren, kregen we een welkomsdrankje van het huis. We waren gelijk enthousiast. Het restaurant was in de zelfde style ingericht als de guesthouse. Super mooi en goede sfeer. Verse bloemen in retro vaasjes, marmere tafeltjes en vintage schoolstoeltjes. Het restaurant zit in een woonwijk in een prachtig pand met ronde grote ramen. We bestelden vooraf een antipasti misto. Super lekker. vooral de vongole vonden we mega lekker. Daarna deelden we een pizza tartufata met truffelsaus, en een pasta met pittige brandt en levie worst. Aanrader. De bediening was efficient en vriendelijk. Hoe dan ook een hele fijne avond. Voor herhaling vatbaar
Auke W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Hiervoor heerlijk gegeten, maar was nu echt afknapper. Pizza te droog en aan de pasta was weinig aandacht besteed. Lauw en weinig smaak. Niet voor herhaling vatbaar.
Penelope H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Online gereserveerd en gevraagd om een rustige plek, omdat we met een grote groep/familie (uit buitenland) samen iets wilden eten na een rouwdienst. Snelle reactie en krgen suggestie om groepsmenu uit te kiezen. Vreselijk verwend door het superaardige personeel. Veel complimentjes over het lekkere eten. Diverse pizza's en pasta's, salade en brood. Het was echt heerlijk! En ruime porties en drankjes en dat voor gemiddeld dik 20,-pp. Echt een aanrader!!! Dus dikke fooi gegeven, die dubbel en dwars verdiend is! Top eten in Oost!
Matisse B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Erg leuk restaurant om te zien. Nogal hipster en speciale speciale pizzakeuzes maar zeker lekker. Bediening goed en vriendelijk.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
lekker gegeten in een goede sfeer! wij komen zeker terug
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
In een mooi pand met heerlijk terras zit deze geweldige Italiaan waar uitstekende pizza's (de Tartufata is een aanrader) en fantastische pasta's worden geserveerd door vriendelijke, vrolijke en vlotte bediening. Aanrader!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
De pizza' in OOST zijn totaal anders. Dun en knapperig. Daar houden we van. Het was weer heel gezellig druk. Leuke attente bediening.
De tiramisu was ongelofelijk lekker.
We komen hier regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld.
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016

Wat een pracht locatie en de pizza die ik had, zoooooooo lekker!!
knapperig en dun zoals het hoort. heerlijk topping. Voor dessert had ik hun eigen gemaakte tiramisu. whou!
Als je hier nog niet geweest bent zou ik zeggen, dit is een must!! ik kom zekkkkker terug om de rest van de kaart te proberen!
Hogenboom E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Super fijne plek. De pizza's zijn dun en krokant. Ik heb me laten vertellen dat het pizza uit Rome betreft. Deze hebben een krokantere bodem dan de pizza uit Napels. Bediening vlot en vriendelijk. Mijn tafelgenoot had een ravioli gevuld met aubergine en truffel met paprikasaus en ik had een pizza met ham en truffelsaus. Wij komen terug. Yammie!
Janssen69 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteravond voor het eerst aangeschoven op het gezellige terras van dit restaurant. Wij komen zelf uit emmen en kwamen hier per toeval langs gelopen na een bezoek aan kennissen in de buurt. Veel tafels waren bij onze aankomst al gereserveerd maar de dames uit de bediening wisten voor ons ook nog een leuk plekje te vinden. 3 verschillende pizza's en een ravioli met aubergine en truffel besteld. Eten stond naar onze verbazing super snel op tafel en hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke en snelle bediening, heeft met mijn dochters nog over verschillde tattoowinkels gepraat omdat mijn dochter die van haar zo mooi vond en houdt van een lolletje tussen de bedrijven door. Leuk. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
Anna C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten (pizza's) prima, en ook de plek an sich vind ik fijn. De reden dat ik echter niet meer terugkom bij dit restaurant is de - in mijn ogen- echt onvriendelijke, ongastvrije en onbeschofte bediening. Jammer! Want het was echt een leuke plek waar ik graag kwam.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op een warme zomeravond fijn gezeten op het terras. Gekozen voor een pizza met tomaat, mozarella, ansjovis, knoflook en kappertjes. Goede pizza: mooie verse ingrediënten en een dunne knapperige bodem. De pasta van mijn tafelgenoot smaakte ook prima. De verdicchio dronk lekker weg en paste perfect bij deze zwoele zomeravond. De bediening was jong en aardig. Prijs-kwaliteit is ook een orde.