Oost Garden

Meer informatie over restaurant Oost Garden

Voordelig
Hans Van Der L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
ik komer speciaal voor uit hoek van holland, super goed eten, vriendelijke personeel, prijs perfect voor wat je krijg. t is wel 90 % afhaal, ze heebben wel een paar tafels, als je in het weekend gaat is het verstandig alvast telefonische te bestellen veel eet plezier bij deze top chinees van het westland.
Hans vd Linden
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Het is een klein maar gezellig restaurant. Erg goed eten en zeer vriendelijke bediening. Het is een echte aanrader, ook voor afhalen een echte topper.
Wesley C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Een betere chinees heb ik nog niet gevonden in de buurt, en gezien de drukte rond etenstijd ben ik niet de enige die dat vind. Het restaurant is vooral gericht op afhaalmaaltijden, maar er valt ook gezellig te eten. De twee onderdelen zijn voldoende van elkaar afgescheiden.

De eigenaar van de zaak staat zelf vaak achter de balie en is uiterst vriendelijk en behulpzaam, lijkt ook altijd vrolijk te zijn en dit straalt ze ook uit naar de klanten. Als je dan ook nog het eten proeft, is het feest compleet. Het eten is goed van smaak, voedzaam en zeer betaalbaar, en er is vaak nog genoeg over voor een volgende dag!