Oost Afrikaanse Restaurant Asmara

9,3

Jouw recensie over het restaurant Oost Afrikaanse Restaurant Asmara

Blondy B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Een geweldige ervaring, warm ontvangst in een Afrikaanse sfeer met heerlijk en apart eten.
Een aanrader !!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Dit restaurant is weer eens iets anders in Eindhoven. Traditioneel Oost Afrikaans eten, dat heerlijk smaakt. Top bediening, de eigenaresse is heel vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast een gezellige aankleding en heel speciaal: eten met je handen. Een aanrader om eens mee te maken!
Kidusebout V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heel leuk en origineel ingericht, zeer vriendelijke bediening, eten heerlijk. Schone toilet, ook belangrijk. Niets anders dan lof, het restaurant verdient het om veel gasten te krijgen. Kortom, ik kom zeker terug!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Leuke ervaring in een in stijl aangekleed restaurant. Lekker eten en een prima bediening.
Rianne J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Gisteravond hebben we hier gegeten en het was fantastisch. Goede service en heerlijk eten! Ik zelf heb Coeliakie en dat was geen probleem. Ik kon nog steeds alles eten behalve de injara, die werd van tevoren al anders bereid. Ook voor vegetariërs en veganisten is er volop keus.
Robel K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Bkedamnet selamta ketsile ab tkalkum zeleni reitoy kigeltselkum tbsi fresh entetgebrwo malet zhalefe tsaeda megbi beliena ab natkum ms arkey kebdna hmak weilna bzkone akebablan akerarbaen btaemi tsubuk
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Restaurant ingericht in Oost Afrikaanse sfeer.

Gastvrouw is zeer aardig en behulpzaam. De local gebruiken en eten/drank zijn op traditionele wijze doorgevoerd, en geeft een prettige ervaring. Fruitig bier wordt bijv. gedronken uit een halve kokosnootschaal en eten wordt gedaan met de hand. Prijzen zijn prima, voor 45-50 euro ben je wel klaar met 2 personen.

Zeker een aanrader voor wie een keer wat anders wil dan een steak of burrito!
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Fijne, relaxte sfeer, mooi ingericht, prima eten en warme gastvrouw en gastheer. Respect! Ik kom gauw weer terug
Nika S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Je komt binnen en proeft gelijk iets anders, iets unieks wat erg verschilt van de meeste restaurants. Het komt vooral omdat er niet veel oost-afrikaanse restaurants zijn en de blend van traditioneel en modern is ook heel leuk. Het eten is heerlijk en een aanrader wanneer je genoeg hebt gehad van de Italiaanse, Chinese en/of Franse keuken. Heel leuk als eerste date ook, gezien de unieke ervaring en het samenzijn staat naar mijn mening centraal bij deze keuken. Try before you die!
Axum T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Hele lekker eten! Je kan best wel veel gevarieerde maaltijdjes in een nemen die je maag goed vullen. Daarnaast was de hostes ook heel aardig en gastvrij
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gegeten met persoonlijke aandacht en uitleg van de eigenaresse !
Wessel H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Erg lekker gegeten. Zeer originele keuken. Vriendelijke bediening! Kom er zeker nog eens terug
Ahmed I.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
leuk plek lekkere verse oost Afrikaanse eten top kwaliteit een geef ik een 10 ook al een tijdje geleden dat ik Ethiopische eten heb gehad en het deed me stiekem denken aan toen ik op vakantie was in Addis Abeba.
Mooi plek gastvriendelijke gericht restaurant.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wat een fantastisch restaurant. De sfeer is heerlijk ongedwongen en ontspannen. De inrichting een mix van gezellig, Afrikaans en modern. De gastvrouw/eigenaresse is zó lief, open en gastvrij dat het ons helemaal deed voelen alsof we thuis waren. En het eten... qat een beleving. De smaken waren uitmuntend het eten met je handen voelt zo lekker puur. Ik heb genoten en gesmuld van begin tot eind. Een echte aanrader!
Modita V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Een prachtige warme omgeving, hele gezellige warme inrichting, vriendelijke ontvangst en bediening, heel zorgzaam, hartelijk en invoelend. Het eten is om je vingers bij af te likken. En je voelt je echt in Afrika. Echt een aanrader!!! hartelijk dank!
Max S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Zeer lekker gegeten voor een absoluut schappelijk prijs en bediend door een heel vriendelijke gastvrouw. Voor een restaurant dat nog maar recentlijk geopend is is nu al te zeggen dat dit een absolute blijver is!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Het eten was erg lekker, zeer goed gekruid. Het is erg sfeervol binnen, erg licht en modern maar zeker ook authentiek. Op aanraden van de hele vriendelijke eigenaresse de koffie geprobeerd en deze was heerlijk, een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!
Joey P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk eten voor een goede prijs.
Zeer vriendelijke serveerster.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zaterdagavond via IENS voor het eerst bij Asmara gegeten en kennis gemaakt met deze keuken. Inrichting van de zaak was modern gemengd met authentiek! Netjes!
Vooraf kregen we een kommetje en kannetje aan tafel om handen te wassen.
Met z'n tweeen de voorgerechten kategna en bruchette gedeeld! Met name de bruchette was vervolgens erg lekker :)
Als hoofdgerecht hadden we twee proeverijen: de vleesgerechten en de vegetarische! Kregen we heel leuk opgediend in een grote schaal met warme injera. Er was heel correct rekening gehouden met glutenvrij dus dat was top! Geinig om met onze handen te eten!
De bediening was vriendelijk, erg beleefd en heel ontspannen. Naast de nieuwe keuken, het eten zonder bestek maakte ook het verhaal en de demo over het maken van de Afrikaanse koffie het niet alleen een goede avond op basis van lekker eten, maar als beleving in zijn geheel!
Kortom: aanrader als je een keer iets anders uiteten wilt! De enige tip die we kunnen bedenken is misschien ietsje meer muziek voor de sfeer.
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Heel verrassend en lekker! Sfeervol interieur en vriendelijke ontvangst door de eigenaresse die dit restaurant met hart en ziel en hoge mate van professionaliteit leidt. Prima prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!