Oost Afrikaanse Restaurant Asmara

Ahmed I.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wat een fantastisch restaurant. De sfeer is heerlijk ongedwongen en ontspannen. De inrichting een mix van gezellig, Afrikaans en modern. De gastvrouw/eigenaresse is zó lief, open en gastvrij dat het ons helemaal deed voelen alsof we thuis waren. En het eten... qat een beleving. De smaken waren uitmuntend het eten met je handen voelt zo lekker puur. Ik heb genoten en gesmuld van begin tot eind. Een echte aanrader!
Modita V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Een prachtige warme omgeving, hele gezellige warme inrichting, vriendelijke ontvangst en bediening, heel zorgzaam, hartelijk en invoelend. Het eten is om je vingers bij af te likken. En je voelt je echt in Afrika. Echt een aanrader!!! hartelijk dank!
Max S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Zeer lekker gegeten voor een absoluut schappelijk prijs en bediend door een heel vriendelijke gastvrouw. Voor een restaurant dat nog maar recentlijk geopend is is nu al te zeggen dat dit een absolute blijver is!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Het eten was erg lekker, zeer goed gekruid. Het is erg sfeervol binnen, erg licht en modern maar zeker ook authentiek. Op aanraden van de hele vriendelijke eigenaresse de koffie geprobeerd en deze was heerlijk, een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!
Joey P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk eten voor een goede prijs.
Zeer vriendelijke serveerster.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zaterdagavond via IENS voor het eerst bij Asmara gegeten en kennis gemaakt met deze keuken. Inrichting van de zaak was modern gemengd met authentiek! Netjes!
Vooraf kregen we een kommetje en kannetje aan tafel om handen te wassen.
Met z'n tweeen de voorgerechten kategna en bruchette gedeeld! Met name de bruchette was vervolgens erg lekker :)
Als hoofdgerecht hadden we twee proeverijen: de vleesgerechten en de vegetarische! Kregen we heel leuk opgediend in een grote schaal met warme injera. Er was heel correct rekening gehouden met glutenvrij dus dat was top! Geinig om met onze handen te eten!
De bediening was vriendelijk, erg beleefd en heel ontspannen. Naast de nieuwe keuken, het eten zonder bestek maakte ook het verhaal en de demo over het maken van de Afrikaanse koffie het niet alleen een goede avond op basis van lekker eten, maar als beleving in zijn geheel!
Kortom: aanrader als je een keer iets anders uiteten wilt! De enige tip die we kunnen bedenken is misschien ietsje meer muziek voor de sfeer.
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Heel verrassend en lekker! Sfeervol interieur en vriendelijke ontvangst door de eigenaresse die dit restaurant met hart en ziel en hoge mate van professionaliteit leidt. Prima prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Dounia B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Gezellig en het eten is uitstekend. Echt een aanrader
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Erg lekker en veel keuze voor elk wat wils. En ook een fijne sfeer. goeie service. De moeite waard, zeker als je open staat voor nieuwe dingen!
Klaas F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Wat een bijzondere ervaring hebben we hier gehad! Met onze groep collega's heerlijk gegeten. We voelden ons ook erg welkom en kregen bij elke gang een interssante uitleg. Ik kom zeker nog eens terug!
Elma R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Een leuke ervaring. Leuke inrichting. Warm ontvangst. Een ervaring om je handen te wassen. Eten zonder bestek. Heerlijk eten. Lekker relaxed. De koffie is een aanrader.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het was onze eerste kennismaking met zo'n restaurant. we hebben genoten van de hartelijke ontvangst en de mooie kleurrijke gerechten die ook nog eens heerlijk smaakten. Zeker een aanrader!!
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Dit was ons eerste bezoek aan het Oost Afrikaanse Restaurant Asmara en we komen zeker terug! Prettige ontvangst, authentiek en smakelijk eten in de juiste sfeer. Een zeer bijzondere ervaring, inclusief vers gebrande koffie en de ceremonie van het handen wassen. Aanrader!
Greet H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Echt authentiek. En een zeer vriendelijke bediening die veel vertelde over de achtergrond van de gerechten.
Modita V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Geweldige sfeer en warme en betrokken bediening. Echt het gevoel dat je in Afrika bent, in een totaal ander continent. Zeer aan te bevelen!
D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Fijne, chille sfeer. We kwamen met een 2,5 jarig peutertje, dat zich direct op zijn gemak voelde. Hier zit je niet opgeprikt en dat is prettig.
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Leuke plek voor finger food met een gezelschap.