Meer informatie over restaurant Oolderhof

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
De lunch gebruikt in de tuin.
De tafel was vies. Werd met een nat lapje een beetje schoongemaakt.
Slibtongetjes besteld met seizoensgroenten en friet. Kosten €21,50.
De tongetjes waren matig gebakken. De groenten waren heel karig en de patat was niet huisgesneden. Voor deze prijs verwacht je meer kwaliteit.
Het dessert bestond uit ijs met aardbeien. De aardbeiensaus ontbrak.
Hier wordt liefdeloos en zonder enige interesse gekookt.
Komen hier nooit meer

Regine S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
In dit restaurant gegeten omdat ik verbleef in het hotel. De sfeer was 'huiselijk' en knus. Snel geholpen en vriendelijk wat brood met smeersels op tafel.
Als hoofdgerecht een maaltijdsalade met gerookte zalm en garnalen. Prima salade met veel verschillende soorten groen en de garnalen goed gebakken in wat knoflook.
Afsluitend een kopje goede koffie en voldaan de naar de hotel kamer.
Prima restaurant.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Enkele dagen geleden op het "binnenterras" onder een prachtige plataan aan een rond maar vies glazen tafeltje in de avonduren gegeten:
menu van amuse van gerookte paling met schijfje appel en blaadje witlof en enkele druppeltjes mayonaise; lauw-warme forelfilet op een bedje van sla en rode bietjes in het zuur met begeleidend brood, zout, olie en roomboter; mooie en smakelijke snoekbaars met hollandaise saus ( denk uit het pakje?) en een enigszins tegenvallend groenten- en aardappelgarnituur; het menu met procureurvlees verdiende geen smakelijkheidsheidsprijs; de groenten en het aardappelgarnituur waren overigens wel in orde.
Het dessert en de koffie met friandises waren in orde maar van gemiddeld niveau. Tenslotte merk ik op dat het geheel ons enigszins tegenviel en dat wij wel beter gewend waren in dit restaurant aan de Oolderplassen in Roermond-Ool.
Bij het afrekenen hebben wij gereclameerd over het vlees en de eigenaresse zelf deelde ons mede dat dit soort vlees altijd zo'n structuur had. "Jammer, maar een volgende maal beter, toch?"
Han G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Tijdens Pasen meer dan voortreffelijk gegeten van een rijkelijk en uitstekend verzorgd buffet in een geweldige ambiance!
Alles was even lekker, voor een ieder voldoende keuzemogelijkheden en de begeleidende dranken waren eveneens , naar onze mening, van topkwaliteit. Rosemarie en Jan, gefeliciteerd met deze mooi Paaspresentatie!